Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herätätkö tunteita muissa?  (Luettu 40640 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #60 : 11.08.2016 10:30:00 »

Muistan että pidin murhaajasta...en sen kummemmin.
Ja mää olen itte se, jolle se ei oiken sovi  Grin Aina mää yritän, mutta ei se siitä muutu.
Luulen, että mun kohdalla on kyse kontrollin menettämisen pelosta noissa vempaimissa.
Toisaalta, en pelkää lentokoneessa...mutta pelottomuus voi johtua siitä, että sattuu niin paljon ettei huomaa pelätä Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #61 : 11.08.2016 11:19:03 »

Keijumenninkäinen keinumassa metsän laidassa Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #62 : 11.08.2016 15:01:58 »

tiedättehän sen murhaaja-leikin?
tyypit pyörii pimeässä silmät kiinni ja yksi on murhaaja. se on aivan JÄÄTÄVÄN pelottava leikki. olin siinä tosi hyvä  Cool

Ilmeisesti tämä:

Lappumurhaaja
Leikinjohtaja jakaa jokaiselle pienen lapun, jota ei saa näyttää muille. Yhdessä lapussa on ympyrä ja toisessa rasti, muut ovat tyhjiä. Ympyrän saanut ilmiantaa itsensä, hän on poliisi. Rastin saanut ei paljasta mitään, hän on murhaa ja. Laput kerätään pois, poliisi poistuu huoneesta. Huoneesta sammutetaan valot ja leikkijät alkavat silmät kiinni käyskennellä huoneessa. Haluamallaan hetkellä murhaaja voi tappaa jonkun piirtämällä rastin tämän selkään. Murhattu kiljaisee ja kaatuu lattialle. Kiljaisun kuullessaan poliisi tulee huoneeseen, sytyttää valot ja komentaa järkyttyneet kanssaleikkijät istumaan (ruumis jää lattialle). Nyt seuraa kuulustelu: poliisi kysyy jokaiselta Missä olit kun murha tapahtui? Jokainen saa vastata mielikuvituksensa mukaan. Kuultuaan kaikkia poliisi saa epäillä kolme kertaa. Jos yksikään ei osu oikeaan, otetaan uusi kierros (murhattu ei luonnollisesti osallistu). Jatketaan, kunnes murhaaja löytyy. Kun murhaaja saadaan kiinni, jaetaan laput uudestaan ja kaikki ovat taas mukana.


http://www.porinpartiolaiset.fi/partioleikit/luovuus-ja-nokkeluusleikit
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #63 : 11.08.2016 21:48:23 »

Kauheita pelejä ollu teillä lapsina  Shocked meillä oli vaan polttopalloa ja karttua.

Minä olen tänään herättänyt asiakaspalvelijoissa jonkinlaista ärtymystä/pelkoa. En ymmärrä miksi.  idiot2 Olen ollut ihan tavallinen asiakas. Tätä muuten aina vihaaan kaupassa tai missä vaan asiakaspalvelussa, nappaan niin nopeasti sen toisen mielialan ja voin sanoa, että kun myyjä näyttää yrmeältä niin varmasti olen kohta yrmeä itsekin ja sitten taas jos vastassa on iloinen ja kohtelias tyyppi niin siitä tulee heti hyvä mieli. Menin yhdelle kassalle tänään ja olin ihan normaalin kohtelias, mutta nuori nainen siellä kassan takana oli niin nyrpeä, että vastoin tapojani en lopuksi edes kiittänyt. Yleensä tervehdin ja kiitän aina lopuksi, mutta nyt siihen kiitokseen ei ollut mitään syytä. Sanokaa vaan mielensäpahoittajaksi. Pitäisi varmaan kasvaa ihmisenä ja aina hymyillä, mutta kun jos se toinen ei mielestäni ansaitse sitä niin en pysty. Olen ollut itsekin asiakaspalvelussa ja tiedän miten vaikeaa se on itselle kun huomaa aina, että asiakas helposti vaistoaa oman olotilan tai vastaavasti joku kiukkuinen asiakas saa oman mielen mustaksi. Olen mielestäni todella hyvä asiakaspalvelussa, mutta muutaman kerran asiakas kyllä pahoitti mielen. Onneksi silloin työkaverit tsemppas ja oli että älä välitä. Huoh, just tota peilaamista ja sitä on tuollaisissa pienissäkin kohtaamisissa, puhumattakaan sitten ystävistä tai muista läheisistä ihmissuhteista..

Joskus se mihin peilaa on vaikka lehtijuttu. Muhun teki tänään vaikutuksen Kristiina Komulainen Me naisissa olleella jutullaan. On nuorempana irtautunut tiukasta uskonnollisuudesta ja se on todella hurja muutos maailmankatsomuksessa, elämässä ja ihmissuhteissa. Nyt on sitten lähtenyt vapaaehtoisesti, sanonut itsensä irti, todella huipputyöstä. Tunsi, että tykkäsi siitä, mutta sillä ei ollut enää mitään uutta annettavaa. Ei edelleenkään tiedä mitä aikoo tehdä, on nyt ollut puoli vuotta työttömänä, harrastaa hurjaa enduroa. Okei, jos olis taloudellisesti mahdollista niin aika moni varmaan tekisi noin, mutta silti, respect! Ja kuinka ollakaan, Kristiina on marraskuun jouskari. Samaistuin todella hyvin siihen, että analysoi koko ajan ja joskus toivoisi lomaa omasta päästään.  uglystupid2 Se vasta olisi unelma, mutta mun nousu rapu on sen verran turvallisuudenhakuinen, että noin radikaaleja ratkaisuja en heti tekisi. Eikä  kuu kalat ole myöskään ensimmäisenä tuollaisia repäisyjä tekemässä. Kristiina on  kuu skorpioni, olisi jännä tietää nouseva merkkinsä.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #64 : 11.08.2016 23:09:05 »

Apua meryem, saanko kysyä millä nimellä oot täällä ennen ollut, kun nuo sun karttakuviot kuulostaa niin tutulta?  :Smiley Ei oo pakko sanoa, jos et halua.

Murhaaja on tuttu leikki mullekin. Sitä leikittiin joko kävelemällä pimeässä tai sitten ringissä istuen. Ringissä istuessa välillä tuli aina yö, jolloin päät painettiin maahan ja silloin murhaajat iskivät. Päivällä poliisit saivat arvata murhaajia. Mukana oli myös lapsi/enkeli, joka sai pelastaa tapetun, jos vain osasi.  angel
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #65 : 12.08.2016 09:53:00 »

Olen ollut tällä palstalla oikeasti todella monella nimellä (ja kauan). Jossain vaiheessa oli tosi pitkä tauko, mutta vanhemmat astrolaiset saattaa muistaa mut Alzbeta nimimerkillä, sitten olin pitkään Lilja-82 ja Lizzy, niillä nimimerkeillä varmaan kirjoittelin eniten. Apua siitä tulee jo 12 vuotta ku kirjauduin tälle foorumille, tai sille, millainen tää silloin oli.  Shocked Sehän on Jupiterin kierros. Nyt kun olen näitä paluita tänne tehnyt niin en muista olenko ollut Lizzy vai mikä. Lyhyitä vierailuja. Nyt kuitenki oon taas tutkinu astrologiaa enemmän niin tää on ihan kiva.  Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #66 : 12.08.2016 12:03:19 »

Nyt muistan! Lilja-82 ja Lizzy on tuttuja nimiä!  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #67 : 12.08.2016 12:32:12 »

Kauheita pelejä ollu teillä lapsina  Shocked meillä oli vaan polttopalloa ja karttua.

Minä olen tänään herättänyt asiakaspalvelijoissa jonkinlaista ärtymystä/pelkoa. En ymmärrä miksi. 


Kai tuokin riippuu minkä puljun asiakaspalvelijana toimii. Kaupan kassat ovat hyvin usein ynseitä ja yrmeitä ainakin täällä Stadissa (johtuu ehkä siitä että joutuvat asioimaan humalaisten ja kamapäissään olevien näpistelijöiden kanssa) eivätkä osaa muuttaa asennetta asiakkaasta riippuen. Vaate- ja kosmetiikka-alan asiakaspalvelijoita riivaa korostettu teennäisyys kun se tekohymy pitää kaivaa sieltä vaikka väkisin.

Itse olen toiminut asiakaspalvelijana (ja toimin edelleenkin) toisenlaisilla aloilla, joissa osassa niissäkin vaarallisia ja hankalia asiakkaita. Olen yleensä hyvä siinä sen takia että opettelin lapsena lukemaan ja käsittelemään eläimiä. Cheesy

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #68 : 12.08.2016 14:03:21 »

Corvus Leonis, tämä oli juurikin stadissa. Miten en vieläkään ole tottunut tohon kohtuullisen tylyyn linjaan, joka varsinkin näillä nuorilla naisilla pk-seudulla tuntuu olevan. Ehkä se ei siis kerro minusta mitään. Yhtä kauhea on tuo kosmetiikkatekohymy, joka ei kerro kenestäkään yhtään mitään. Mutta jotenkin vain aina tuollaisissa tilanteissa ihmetyttää, että mikä nuorilla naisilla on niin huonosti, että pitää olla yrmeä.

sinikiviuhko, mun mielestä jos joku muodostaa käsityksen kuulopuheiden perusteella eikä edes halua kuulla sinun versiota, niin silloin sinulla ei ole sen kanssa tekemistä. tiedän itse olleeni joskus juorujen kohteena ja ne jutut oli sellaisia, jotka ei edes pitäneet paikkaansa. Silti kukaan ei vaivautunut tarkistamaan minulta itseltäni miten asia on. Se on paitsi loukkaavaa niin todella ärsyttävää ja täytyy sanoa, että en paljon anna arvoa tuollaisille. Eri asia, jos omalla käytökselläni aiheutan jotain, sitten voi katsoa peiliin, mutta jos joku juoruilee omiaan niin mitä minä sille mahdan.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #69 : 12.08.2016 14:18:16 »

No hyvä niin, jos olet hänestä tuota mieltä. Tietty mitä enemmän toisesta pitää ihmisenä niin sitä enemmän merkkaa tekemiset ja sanomiset.

Itsestäni on jotenkin tullut niin allerginen, että en kestäisi tuollaista käytöstä keneltäkään, oli minkälainen suuri taiteilija tahansa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #70 : 12.08.2016 14:47:42 »

No joo siis sehän siinä on hankalaa, jos siellä on se joku muu tyyppi (kö?), joka selittää tälle naiselle näitä valheita ja nainen uskoo ne. Niin hän voi sitten ihan tosissaan uskoa, että olet sellainen, koska muuten hänen pitäisi tajuta, että tää muu tyyppi valehtelee ja hän jopa uskoi ne valheet.  :Smiley Ei niin helppoa.. Tai mikä lie tämän naisen oma motiivi ylipäänsä kanssasi?

Mutta nää on näitä, joskus sitä ois ittessään mietittävää, joskus taas asiat on ihan hatusta heitettyjä. Tiedä siinä sitten. Harvinaisempaa tosin toi hatusta heittely, harvempi onneksi ihan sellaista kohtaa, mutta niinpä niin, mahdollista on..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #71 : 12.08.2016 15:38:16 »

Siis sinut on kirottu?

tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: