Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että katson sinulle?  (Luettu 149143 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #135 : 14.06.2016 13:46:56 »

hei,tuleeko rakkautta lähi aikoina elämääni sinkkuna oon ollut jo pitkään entä muuttoa kiitos  smitten

Rakkaudessa näen edessä jonkinlaista hektisyyttä ja kilpailua. Tässä kannattaisi miettiä onko tuo palkinto/henkilö edes sellainen, jonka oikeasti haluat vai kilpaillaanko ihan kilpailemisen vuoksi. Tässä kannattaa olla itselleen rehellinen.

Jos muutto on se mitä haluat, vastaus on kyllä. Asumisen suhteen edessä on tyytyväisyyttä ja tunne oman paikan löytymisestä.
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #136 : 14.06.2016 15:20:58 »

Smiley No halauan toki? mitäpä näkyisi rakkausasioihin minulle, aikuiselle sinkkunaikkoselle. Kiitos Wink

Ehkä jollain tasolla et uskalla heittäytyä mukaan, koska pelko sattumisesta on vielä läsnä. Pitäisi uskaltaa, mutta jokin pidättelee sinua. Vientiä kyllä olisi.

Näen, että tarvitsisit nyt aikaa itsellesi, jonkinlaista itsetutkiskelua  ja rohkeutta päästää irti kaikesta mikä ei enää palvele sinua. Tämä olisi juuri nyt tärkeää

Kyllä olen valmis heittäytymään,.. mutta ei ole mihin 'heittäytyä'? eli näkyykö minulle siis kumppania  Smiley
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #137 : 14.06.2016 15:31:11 »

Haluatko vilkaista minun tilannetta? rakkautta lähinnä koska siellä on vähän... noh, yksi ujo mies pyörii mielessä mutta vaikka molemminpuolista vetovoimaa on ollut 2-3 vuotta (vaikka emme ole kunnolla edes puhuneet :Smiley ) niin tässä tulee koko ajan mutkia matkaan Shocked niin olisi hauska kuulla onko tässä jokin "syvempi" merkitys että tässä kumpikaan ei oikein toista tunnu unohtavan vaikka muiden kanssa on oltu ja välissä on ollut pitkä jakso kun ei nähty ollenkaan  Shocked tämä tuntuu huonolta saippuasarjalta  :Smiley

Sinun kohdallasi tähän hetkeen tulee viesti: mitä olet panostanut teidän väliseen suhteeseen, sitä voit odottaa nyt saavasi takaisin. Peloista ja epävarmuudesta huolimatta sinun kannattaisi nyt toimia.

Hänen energiansa tällä hetkellä kertovat, että hän ei tiedä mitä olisi parasta tehdä ja sen vuoksi hän ei tee mitään. Jotenkin hän kokee vaihtoehtonsa olevan rajallisia.

Tilanteeseen: Näen teidän välillänne potentiaalia ja siitä voidaan lähteä kehittämään jotain enemmän. Tarvitaan tasapainoa ja kompromisseja. Ja itsevarmuutta toimia, jotta asiat voivat mennä eteenpäin. Ja näen, että tässä sinä olet se, jonka olisi uskallettava ottaa askel eteenpäin, koska toinen osapuoli ei sitä uskalla tehdä. Sillä mitä päätät nyt tehdä on iso vaikutus tuleviin tapahtumiin ja siihen miten asiat välillänne kehittyvät.
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #138 : 16.06.2016 18:08:03 »

Haluatko vilkaista minun tilannetta? rakkautta lähinnä koska siellä on vähän... noh, yksi ujo mies pyörii mielessä mutta vaikka molemminpuolista vetovoimaa on ollut 2-3 vuotta (vaikka emme ole kunnolla edes puhuneet :Smiley ) niin tässä tulee koko ajan mutkia matkaan Shocked niin olisi hauska kuulla onko tässä jokin "syvempi" merkitys että tässä kumpikaan ei oikein toista tunnu unohtavan vaikka muiden kanssa on oltu ja välissä on ollut pitkä jakso kun ei nähty ollenkaan  Shocked tämä tuntuu huonolta saippuasarjalta  :Smiley

Sinun kohdallasi tähän hetkeen tulee viesti: mitä olet panostanut teidän väliseen suhteeseen, sitä voit odottaa nyt saavasi takaisin. Peloista ja epävarmuudesta huolimatta sinun kannattaisi nyt toimia.

Hänen energiansa tällä hetkellä kertovat, että hän ei tiedä mitä olisi parasta tehdä ja sen vuoksi hän ei tee mitään. Jotenkin hän kokee vaihtoehtonsa olevan rajallisia.

Tilanteeseen: Näen teidän välillänne potentiaalia ja siitä voidaan lähteä kehittämään jotain enemmän. Tarvitaan tasapainoa ja kompromisseja. Ja itsevarmuutta toimia, jotta asiat voivat mennä eteenpäin. Ja näen, että tässä sinä olet se, jonka olisi uskallettava ottaa askel eteenpäin, koska toinen osapuoli ei sitä uskalla tehdä. Sillä mitä päätät nyt tehdä on iso vaikutus tuleviin tapahtumiin ja siihen miten asiat välillänne kehittyvät.

Kiitos katsonnasta ja olihan tämä hyvä neuvo tilanteeseen  Smiley Koen vain että omalta osaltani käteni ovat sidotut asian suhteen etten voi muuta kuin odottaa toisen siirtoa. Koska olen vähän aika sitten tehnyt aloitteen ja saanut pakit koska miehellä oli tilanne päällä, joten sanoisin että pallo on hänellä  nytten. Hän rupesi hakemaan uudelleen huomiotani tässä jokin aika sitten niin mietin vain tekeekö tällä kertaa jotain vai luovuttaako :Smiley 
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #139 : 16.06.2016 22:05:36 »

Taas kysymässä..Smiley
Näkisitkö miten jatkossa välit lähisukulaisiini, taustalla sairautta ja tilanne ollut raskas pitkään eikä tule paremmaksi muuttumaan. Sairaus rapauttaa myös mieltä ja oheiskärsijöitä on tässä useampia. Riitaa aiheutunut ihmisten välillä kun yksi on yhtä mieltä ja toinen toista ja kolmas kun toimii niin muut suuttuu. Olen itse ollut todella väsynyt asian kanssa. Näetkö tälle loppua?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #140 : 17.06.2016 21:14:44 »

Heippa!

kysyisin. 1. Kaverisuhteista ja tulenko koskaan asumaan kumppanin kanssa yhdessä?
              2. Minkälaisen asunnon tulen saamaan.

Kiitos sinulle.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #141 : 18.06.2016 15:24:23 »

Hei! Kiitos edellisestä vastauksesta tuonne omaan ketjuuni Smiley kysyisin vielä tätä kautta pari asiaa:

1. Kaipaisin kovasti perhettä ja kumppania. Onko näköpiirissä vai onko lähdettävä hedelmöityshoitoihin Wink
2. Miten kesän harjoittelu sujuu. Takaako töitä tulevaisuudessa?

Rakkaus

Tarvitaan luottamusta tähän asiaan ja vähän kärsivällisyyttä. Huolet näyttäisivät olevan turhia rakkausasioiden suhteen.

Näen kyllä, että tässä on kumppani vierelläsi ja eipä tässä kyllä hoidoillekaan tarvetta ole, koska sekin näkyy hoituvan kuin itsestään.

Työ

Työrintamalla näyttää tosi valoisalta. Asiat rullaa hyvin. Ehkä oma epäily saattaa tuottaa huolta, mutta se on ohimenevä tunne. Näen, että sinun harjoittelusi johtaa kyllä työhön.

Kiitos vastauksesta..annan palautetta ainakin tuosta työasiansa aikanaan Smiley
tallennettu
maarit
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #142 : 19.06.2016 10:14:46 »

hei,tuleeko rakkautta lähi aikoina elämääni sinkkuna oon ollut jo pitkään entä muuttoa kiitos  smitten

Rakkaudessa näen edessä jonkinlaista hektisyyttä ja kilpailua. Tässä kannattaisi miettiä onko tuo palkinto/henkilö edes sellainen, jonka oikeasti haluat vai kilpaillaanko ihan kilpailemisen vuoksi. Tässä kannattaa olla itselleen rehellinen.

Jos muutto on se mitä haluat, vastaus on kyllä. Asumisen suhteen edessä on tyytyväisyyttä ja tunne oman paikan löytymisestä.
kiitos vastauksesta annan palautetta myöhemmin  Smiley
tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #143 : 19.06.2016 17:23:40 »

Vahvaa halua selkeyteen ja vähemmän hämmentyneitä tunteita. Oletko varma omista tunteistasi ja koetko, että saat sitä mitä toivoisit? Tarvitaan tasapainoa, reiluutta ja molemminpuolista kunnioitusta, jotta asiat voivat mennä eteenpäin. Ole tarkkana, onko se mitä annat ja se mitä saat taspainossa.

Saat kyllä vastauksia poikaystävältäsi, kun vain rohkenet kysymään. Ehkä hän odottaa sinun aloitettasi. Näen, että tärkeä keskustelu olisi tulossa eteen ihan lähiaikoina.

Ole tarkkana, että olet itsellesi rehellinen pätöksissä, joita tulet tekemään. Lopputulos tuo sinulle helpotusta. Rehellisyytesi vapauttaa ja myös suojelee sinua.



Mikähän tässä nyt mättää, kun tuntuu, että asiat ei etene ollenkaan. Luulen kyllä että kaveri tietää mun tunteet, mutta ei anna mitään palautetta.   Cry
« Viimeksi muokattu: 22.06.2016 20:05:02 kirjoittanut siru24 » tallennettu
hanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #144 : 19.06.2016 22:54:12 »

Hei! Katsoisitko minullekkin.
Kotiolot / parisuhde olisi aiheena.

Kiitos.
tallennettu
sapis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #145 : 20.06.2016 22:18:21 »

Minulle voisi katsoa loppuvuotta yleisesti, kiitos
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #146 : 21.06.2016 00:02:33 »

Ruuhkaa täällä...

Jos joudat ja ennätät, niin katsotko mahtaako tällä väsymykselle näkyä loppua? Tai onko tämä väsymystä, mitä lie?

Kiitos!
tallennettu
PikkuEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #147 : 21.06.2016 21:30:12 »

Hei, kaipaisin neuvoja/tulevaisuuden näkymiä rakkauselämään liittyen  Smiley
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #148 : 21.06.2016 22:00:19 »

Jaksaisitko katsoa yleisesti? Jos jotain näkyy?

Sinulle tärkeä mies on tukenasi. Teidän välillä vallitsee yhteisymmärrys ja puhallatte yhteen hiileen. Näen, että suunnittelette matkaa yhdessä.

Pöytä on putsattu ja uusi alku on täällä, muutoksien aikaa. Vahvasti tulee työhön onnistumista. Jotain uutta ja hyvää työrintamalla.

Kaunis kiitos smitten ja anteeksi, että vastaan vasta nyt. Työrintamalla on menty synkästä pikku hiljaa valoon, eli tekstisi tukee sitä Smiley
Tärkeä mies ei ainakaan vielä ole selvinnyt (tai matkoja ei ainakaan suunnitteilla). Toki olen hyvin miesvaltaisella alalla.

Oletin, että vastauksiin olisi tullut jotain miehen työtilanteeseen/meidän talouteen liittyen. Kiitos kuitenkin näyistäsi ne vahvistavat pitkällisen pohdintani myötä tekemiäni ratkaisuja.
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
metsmaasika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #149 : 21.06.2016 22:59:03 »

Hei ja kiitos tästä mahdollisuudesta!
Voitko katsoa miltä rakkausasiani näyttää?

tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: