Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että katson sinulle?  (Luettu 147225 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #90 : 04.06.2016 15:12:11 »

Kiitos tähänastisista vastauksista, lohdutti kovasti!  Smiley
Tässä voisi olla sellainenkin mahdollisuus että jollain aikajänteellä palaisin vanhaan työpaikkaani. Ehkä en samaan tehtävään kuitenkaan.
Oliko virhe että läksin sieltä? Kannattaisiko paluu?


Ei se ollut virhe. Nämä kokemukset, jotka ovat siitä seuranneet, ovat sinulle tärkeitä tulevaisuutta ajatellen. Kannattaisi miettiä mistä syistä lähdit ja onko se paikka todella sitä mitä haluat.

Näen sellaista tahtojen taistoa, epäsopua ja jonkinlaista hektisyyttä vanhan paikan päällä. Sellainen kuva tulee, että kädet ovat korvilla kun muut riitelevät.

Näen kuitenkin, että sinulle avautuva mahdollisuus on jossain muualla kuin vanhassa paikassa. Tästä tulee sellainen harmoninen tunne, asiat sujuu. Kannattaisi toimia, jotta asiat voivat mennä eteenpäin.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #91 : 04.06.2016 15:28:51 »

Kiitos tähänastisista vastauksista, lohdutti kovasti!  Smiley
Tässä voisi olla sellainenkin mahdollisuus että jollain aikajänteellä palaisin vanhaan työpaikkaani. Ehkä en samaan tehtävään kuitenkaan.
Oliko virhe että läksin sieltä? Kannattaisiko paluu?


Ei se ollut virhe. Nämä kokemukset, jotka ovat siitä seuranneet, ovat sinulle tärkeitä tulevaisuutta ajatellen. Kannattaisi miettiä mistä syistä lähdit ja onko se paikka todella sitä mitä haluat.

Näen sellaista tahtojen taistoa, epäsopua ja jonkinlaista hektisyyttä vanhan paikan päällä. Sellainen kuva tulee, että kädet ovat korvilla kun muut riitelevät.

Näen kuitenkin, että sinulle avautuva mahdollisuus on jossain muualla kuin vanhassa paikassa. Tästä tulee sellainen harmoninen tunne, asiat sujuu. Kannattaisi toimia, jotta asiat voivat mennä eteenpäin.

Kiitos, noinhan se on kuin sanot. Olen toiminutkin ja hakenut uusia paikkoja,  nyt ihan eri aloiltakin jota en aiemmin ole tehnyt.
Pitää vaan hakea lisää, ehkä jotain kuvailemaan löytyy.  Tuo harmonia oli hyvä sana koska JUURI  sitä tarvitsen, ihan sama sitten mitä se työ sitten on.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #92 : 04.06.2016 15:45:43 »

Tuntuu, että olen risteyskohdassa oman ajankäyttöni suhteen. Nykyinen tilanne on "patissa",  positiivinen energia puuttuu. Ideoita harrastuksiin, opiskeluun jne löytyy, mutta mikä tuottaisi "alkuinnostuksen" jälkeen eniten tyydytystä?
"Mihin olen menossa ja mitä haluan ?" - fiilis... ja ihan pihalla ...

Tästä tulee sellainen epäjärjestyksen tunne.

Näen, että on lopun aika sekä ihan uuden aloitus. Tulee vapaus aloittaa jotain ihan uutta.

Tässä tarvitaan rohkeutta tehdä päätös. Se on jokin isompi ja vaikeampi.

Nyt tarvitaan selkeyttä. Tulee sellainen kuva hiekkaisesta vedestä. Kun sitä sekoitetaan, niin se on tosi sameaa. Mutta kun odottaa kärsivällisesti, vesi kirkastuu.

Nyt pitäisi siis pysähtyä, jotta saat selkeyttä ja vastaukset nousevat kyllä kun maltat vain kuunnella.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #93 : 04.06.2016 16:00:50 »

Hei,
Taloudellinen tilanteeni ja kannattaako yritys toiminta, palaanko aikaisempaan ammattiini?
Kiitos

Näen, että yritys kannattaa. Tarvitaan kovaa työtä alkuun, muuten mennään taaksepäin.

Tässä ei kannattaisi huolestuneisuuden ja itseluottamuksen puutteelle antaa nyt sijaa, vaikka kohtaamasi ongelma tuo jonkinlaista nolouden tai häpeän tunnetta. Itsevarmuudella ja luottamuksella saavutat sen tuloksen, mitä toivot.

Tässä näkyy myös, että raha tulee, mutta se sama myös raha menee, tämä on kuitenkin vain väliaikaista ja parempi tilanne edessä.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #94 : 04.06.2016 16:26:03 »

Hei!

Raha,työ, asuminen? Kaikki liittyvät toisiinsa. Kiitos jos voit neuvoa   smitten

Halutaan menestystä ja ei haluta luovuttaa, mennään sisulla eteenpäin. Tulee vähän sellainen kapinoitsija fiilis, ihan positiivisessa mielessä kuitenkin.

Joku, jota et tunne tai et ainakaan kovin hyvin, tarjoaa sinulle mahdollisuutta työhön liittyen. Tässä kannattaisi olla tarkkana ja kuunnella vaistojasi. Jotain valheellista on tässä henkilössä.

Näen myös, että oltaisiin menossa väärään suuntaan. Ja siitä seuraa ongelmaa. Kuva, jossa ollaan menty tienviitasta ohi ja se oikea suunta on takana, mutta ei kuitenkaan niin kauas jäänyt etteikö suuntaa voisi vielä korjata.

Kannattaisi miettiä nyt tarkoin tuntuuko suunta oikealta ja mihin määränpäähän tie johtaa.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #95 : 04.06.2016 18:11:05 »

Kiitos, aisha nora. Olen  kyllä yrittänyt kääntyä tuosta mainitsmastasi risteyksestä ja luovuttaa mutta en ole onnistunut. Eli luulin että pitää sittenkin jatkaa tässä paikassa ja tilanteessa, tilanne on ollut pitkään hyvin raskas. Joskus elämässä "toivo melkein tappaa" ja jos ei ihan tapa, se näännyttää. Eli jos saan vielä kysyä, niin asuinpaikan vaihtamisestako on kyse?
tallennettu
Kk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #96 : 05.06.2016 16:41:20 »

Moikka, kysyisin minun ja työkaverini orastavasta ystävyydestä. Mistä kiikastaa ja haluaisin rakkaus suhdetta, mutta mikä estää?
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #97 : 05.06.2016 20:09:36 »

Tulenko vaihtamaan työpaikkaa vai jäänkö nykyiseen työhöni. Olenkohan koskaan menossa naimisiin ja näkyykö lapsia,kiitos sinulle.
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #98 : 05.06.2016 20:35:01 »

Kysyn mielenkiinnosta ihan yleistä katsausta. Uusia tuulia puhaltaa.

Nousee vähän huolestuneisuuden tunnetta, liittyy jotenkin materiaan, ehkä rahahuolta. Myös joku mennyt suhde tuottaa houkutusta. Jotenkin tulee tunne myös sellaisesta vauhdikkaasta menosta.

Olet ohittamassa sinulle tarjoutuvia mahdollisuuksia, pitäisi jarruttaa ettet mene ohi. Tarkkuutta vaaditaan ja tarkkaa itsensä kuuntelua.

Näen kuitenkin, että ihan kaikki mahdollisuudet ei jää huomaamatta. En sen tarkemmin osaa sanoa, mitä nuo mahdollisuudet ovat. Uskon, että tiedät itse kyllä mihin ne liittyvät.

Joo, näin tää kyllä on. Pitää nyt yrittää muuttua. Oikein säikähdin kun tajusin että minulla oikeasti on mahdollisuuksia joita en ole tajunnut.


Jos saan kysyä toista kysymystä, niin minulla on yksi lukioaikainen kaveri ja aikomuksenani on pitkään ollut pitää enemmän yhteyttä, mutta en jostain syystä saa asioita aikaiseksi. Tämä henkilö hämmentää ja pelottaa minua vaikka haluaisin ottaa yhteyttä. Mitä teen?

Kiitos.



tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #99 : 05.06.2016 22:01:10 »

Kiitos, aisha nora. Olen  kyllä yrittänyt kääntyä tuosta mainitsmastasi risteyksestä ja luovuttaa mutta en ole onnistunut. Eli luulin että pitää sittenkin jatkaa tässä paikassa ja tilanteessa, tilanne on ollut pitkään hyvin raskas. Joskus elämässä "toivo melkein tappaa" ja jos ei ihan tapa, se näännyttää. Eli jos saan vielä kysyä, niin asuinpaikan vaihtamisestako on kyse?

Kyllä. Mutta minusta tuntuu, että tähän liittyy muitakin asioita. Tulee sellainen kuva, jossa on paperipino ja ne paperit on nidottu yhteen, mutta jotenkin sillä tavalla vähän huolimattomasti, ne eivät ole kaikki suorassa siinä pinossa. Toivottavasti saat tästä kuvasta jotain. Ja kuuntele, mitä intuitiosi yrittää sinulle kuiskailla.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #100 : 05.06.2016 22:16:42 »

Moikka, kysyisin minun ja työkaverini orastavasta ystävyydestä. Mistä kiikastaa ja haluaisin rakkaus suhdetta, mutta mikä estää?

Tulee tunne, että ollaan vähän varuillaan, joku ei tunnu nyt ehkä oikealta.

Tässä kannattaisi harkita tarkkaan. Ja myös miettiä kärsivällisesti asiat loppuun.

Näen, että tässä olisi kolmas henkilö, joka on varmaankin se syy ettei asiat etene.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #101 : 06.06.2016 08:02:34 »

Voi, olen niin kauan yrittänyt ymmärtää. Toivottavasti jossain vaiheessa aukeaa tämä tarkoitus  Cry Cry
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #102 : 06.06.2016 20:59:36 »

Hei Smiley

Kohtasin tänään hyvin hyvin erikoisen ja mielenkiintoisen ihmisen. Onko tälle kohtaamiselle jatkoa näkyvissä vai ei?

tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Questiona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #103 : 07.06.2016 00:23:42 »

Saisinko minäkin jotakin yleiskuvaa? Tai jos johonkin tiettyyn teemaan tulee selvästi kerrottavaa niin otan vastaan. Kiitos! Smiley

Suurten muutosten aikaa. Muutokset saattavat ravisuttaa jopa niin kuin tuntuisi, että maa pettää jalkojen alta. Nämä muutokset ovat kuitenkin vain positiivisia. Sinussa tulee olemaan tahdonvoimaa, jolla pääset tavoitteisiisi.

Työhön liittyen. Kannattaisi välttää impulsiivisia ratkaisuja, miettiä tarkasti ennen ryhtymistä mihinkään.

Onko sinulla jo joku erityinen henkilö mielessä vai onko hän kenties sinulle aivan uusi? Käsi kädessä kuljette johonkin, tämä on syksy/alkutalvi.

Kiitos nopeasta vastauksestasi! Piti sulatella viestisi sisältöä muutama päivä ihan huolella. Smiley

Tällä hetkellä elämäni on melko seesteistä eikä merkkejä suuresta, ravisuttavasta muutoksesta ainakaan vielä ole näköpiirissä. Mihinhän nämä muutokset mahtaisivat liittyä?

Työtilanteessani on jokseenkin seesteinen vaihe myös: töitä on luvattu kesäksi, mutta niiden alottamisen ajankohta on yhä epäselvä, ja tuntuu että tässä tilanteessa on jonkinlaista molemminpuolista kommunikointiongelmaa. Työnantaja ei tunnu itsekään tietävän, milloin voisin heillä työt aloittaa. Turhauttava tilanne, mutten usko tekeväni tässä tilanteessa kovinkaan impulsiivista ratkaisua. Kiitos kuitenkin neuvosta! Cheesy

Viestisi viimeinen kappale on mietityttänyt minua kovasti, sillä mielessäni on tosiaan pyörinyt aika pitkään eräs ihminen. Olen pyrkinyt pääsemään häneen liittyvistä ajatuksistani eroon, sillä tiedostan tilanteen mahdottomuuden, mutten ole vielä tässä pyrkimyksessäni onnistunut. Näit kai tämän henkilön, sillä ketään muutakaan ei mielessäni ole pyörinyt. Meidän ei pitänyt enää nähdä, mutta viestisi vuoksi nyt mietin, tapaisimmeko vielä ja voisiko tässä olla vielä jotakin mahdollisuutta. Tuo ajatus tuntuu kyllä hyvin kaukaiselta.

Kiitos vielä, kun katsoit. Smiley

- Q

Vahvasti viittaa siihen, että nämä suuret muutokset liittyvät rakkauteen.

Kiitän jälleen vastauksestasi! Pakko kyllä myöntää, että se hämmentää minua hieman. En oikein odota mitään rakkauden saralla tällä hetkellä, mutta jään tarkastelemaan mitä tapahtuu. Kiitos vielä kovasti sinulle, ehkä laitan vielä myöhemmin uutta viestiä, jos jokin asia alkaa enemmän askarruttaa. Smiley

- Q
tallennettu
sini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #104 : 07.06.2016 16:29:13 »

Katsoisitkos minullekin Smiley ihmissuhden kuviot kiinnostaisi. Sinkkuna ollut hetken, jos toisen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: