Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että katson sinulle?  (Luettu 147351 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sisko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #105 : 07.06.2016 22:56:07 »

Kysyin aikaisemmin työelämääni liittyen  Smiley
Kysyisin vielä rakkauselämästä yksikseni olen pitkään jo ollut smitten
tallennettu
valonkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #106 : 08.06.2016 10:27:16 »

Minulle voisi katsoa työasioihin, mitä tulossa. Smiley
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #107 : 08.06.2016 15:38:41 »

Kiitos tähänastisista vastauksista, lohdutti kovasti!  Smiley
Tässä voisi olla sellainenkin mahdollisuus että jollain aikajänteellä palaisin vanhaan työpaikkaani. Ehkä en samaan tehtävään kuitenkaan.
Oliko virhe että läksin sieltä? Kannattaisiko paluu?


Ei se ollut virhe. Nämä kokemukset, jotka ovat siitä seuranneet, ovat sinulle tärkeitä tulevaisuutta ajatellen. Kannattaisi miettiä mistä syistä lähdit ja onko se paikka todella sitä mitä haluat.

Näen sellaista tahtojen taistoa, epäsopua ja jonkinlaista hektisyyttä vanhan paikan päällä. Sellainen kuva tulee, että kädet ovat korvilla kun muut riitelevät.

Näen kuitenkin, että sinulle avautuva mahdollisuus on jossain muualla kuin vanhassa paikassa. Tästä tulee sellainen harmoninen tunne, asiat sujuu. Kannattaisi toimia, jotta asiat voivat mennä eteenpäin.

Kiitos, noinhan se on kuin sanot. Olen toiminutkin ja hakenut uusia paikkoja,  nyt ihan eri aloiltakin jota en aiemmin ole tehnyt.
Pitää vaan hakea lisää, ehkä jotain kuvailemaan löytyy.  Tuo harmonia oli hyvä sana koska JUURI  sitä tarvitsen, ihan sama sitten mitä se työ sitten on.

Nyt on löytynyt jotain mitä hain ja ilmeisesti kiinnostan heitä Smiley
Olisiko tässä nyt jotain mistä ehkä aiemmin kerroit? Tuttava on tässä vähän avittanut minkä on pystynyt.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #108 : 08.06.2016 19:02:11 »

Tuntuu, että olen risteyskohdassa oman ajankäyttöni suhteen. Nykyinen tilanne on "patissa",  positiivinen energia puuttuu. Ideoita harrastuksiin, opiskeluun jne löytyy, mutta mikä tuottaisi "alkuinnostuksen" jälkeen eniten tyydytystä?
"Mihin olen menossa ja mitä haluan ?" - fiilis... ja ihan pihalla ...

Tästä tulee sellainen epäjärjestyksen tunne.

Näen, että on lopun aika sekä ihan uuden aloitus. Tulee vapaus aloittaa jotain ihan uutta.

Tässä tarvitaan rohkeutta tehdä päätös. Se on jokin isompi ja vaikeampi.

Nyt tarvitaan selkeyttä. Tulee sellainen kuva hiekkaisesta vedestä. Kun sitä sekoitetaan, niin se on tosi sameaa. Mutta kun odottaa kärsivällisesti, vesi kirkastuu.

Nyt pitäisi siis pysähtyä, jotta saat selkeyttä ja vastaukset nousevat kyllä kun maltat vain kuunnella.

Kylläpä kuvasit osuvasti -juuri epäjärjestykseltä tuntuu !
Heräsi kysymyksiä: mihin elämän osa-alueeseen tämä päätös liittyy? Työhön, kotiin, perheeseen, asumiseen, vanhempiin? Itseeni?
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #109 : 08.06.2016 21:23:43 »

Tulenko vaihtamaan työpaikkaa vai jäänkö nykyiseen työhöni. Olenkohan koskaan menossa naimisiin ja näkyykö lapsia,kiitos sinulle.

Työ

Ainakin lähikuukaudet näen sinut samassa paikassa.

Tulee tunne, että on jonkinlainen pelko, ehkä joku henkilö, aiheuttaa ongelmaa ja siitä aiheutuu sinulle harmia. Ehkä tämä on jo tapahtunut? Näkisin kuitenkin, että tämä on ohimenevää ja ei kannattaisi sen kauheasti antaa omaa tasapainoa järkyttää. Muutenkin tässä tuntuu epävarmuuden tunne aika vahvasti. Ei mitään suuria ongelmia työn saralla sinulle kuitenkaan näy, pientä aaltoilua ehkä, mutta ne ei sinua järkytä mitenkään. Jostain syystä tulee kuva opiskelusta/koulusta. Juuri nyt en osaa kertoa miksi minulle sellainen näytetään.

Rakkaus

Rakkauteen näen sinulle jonkinlaista pettymystä lähikuukausille. Kehoitetaan kuuntelemaan itseä ja miettimään rauhassa mihin lähtee mukaan. Kaiken pettymyksen ja epävarmuuden jälkeen on kevät ja siellä odottaa uusi alku, joka vaikuttaa lupaavalta.

Muuta minulle ei tällä hetkellä näytetä, joten yleensä se tarkoittaa sitä, että se ei vielä ole se asia, mihin kannattaisi keskittyä. Se on ajankohtainen myöhemmin.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #110 : 08.06.2016 21:31:38 »

Kysyn mielenkiinnosta ihan yleistä katsausta. Uusia tuulia puhaltaa.

Nousee vähän huolestuneisuuden tunnetta, liittyy jotenkin materiaan, ehkä rahahuolta. Myös joku mennyt suhde tuottaa houkutusta. Jotenkin tulee tunne myös sellaisesta vauhdikkaasta menosta.

Olet ohittamassa sinulle tarjoutuvia mahdollisuuksia, pitäisi jarruttaa ettet mene ohi. Tarkkuutta vaaditaan ja tarkkaa itsensä kuuntelua.

Näen kuitenkin, että ihan kaikki mahdollisuudet ei jää huomaamatta. En sen tarkemmin osaa sanoa, mitä nuo mahdollisuudet ovat. Uskon, että tiedät itse kyllä mihin ne liittyvät.

Joo, näin tää kyllä on. Pitää nyt yrittää muuttua. Oikein säikähdin kun tajusin että minulla oikeasti on mahdollisuuksia joita en ole tajunnut.


Jos saan kysyä toista kysymystä, niin minulla on yksi lukioaikainen kaveri ja aikomuksenani on pitkään ollut pitää enemmän yhteyttä, mutta en jostain syystä saa asioita aikaiseksi. Tämä henkilö hämmentää ja pelottaa minua vaikka haluaisin ottaa yhteyttä. Mitä teen?

Kiitos.





Tähän tulee vahvasti, että kannattaa miettiä vielä ennen yhteydenottoa. Luulen, että sitä oma intuitiosi yrittää myös sinulle kertoa. Sinun tulee selvittää ensin, mistä nuo tuntemukset nousee. Tässä tarvitaan vielä aikaa.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #111 : 08.06.2016 21:43:51 »

Hei Smiley

Kohtasin tänään hyvin hyvin erikoisen ja mielenkiintoisen ihmisen. Onko tälle kohtaamiselle jatkoa näkyvissä vai ei?



Näen tässä jonkinlaista lähentymistä kyllä. Mutta myös hämmentynttä tunnetta. Kovin mietteliäs tulet olemaan tähän henkilöön liittyen ja se onkin varmasti ihan hyvä juttu. Tässä tarvitaan myös kärsivällisyyttä jonkin verran.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #112 : 08.06.2016 22:01:41 »

Katsoisitkos minullekin Smiley ihmissuhden kuviot kiinnostaisi. Sinkkuna ollut hetken, jos toisen.

Tulee oikein sellainen valoisa ja mukava tunne.

Näen, että on oikein kunnon ihastuminen edessä. Jotenkin nousee sellainen tunne, että ei oikein tiedä miten päin olisi siinä tilanteessa, hyvällä tavalla kuitenkin. Ihanaa yhdessä olemista ja onnellista mieltä näen tässä myös.

Ehkäpä takana on aikoja, jolloin olet tullut kohdelluksi väärin. Nyt on aika, jolloin sinulle ne vääryydet hyvitetään.
tallennettu
sini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #113 : 08.06.2016 22:16:45 »

Katsoisitkos minullekin Smiley ihmissuhden kuviot kiinnostaisi. Sinkkuna ollut hetken, jos toisen.

Tulee oikein sellainen valoisa ja mukava tunne.

Näen, että on oikein kunnon ihastuminen edessä. Jotenkin nousee sellainen tunne, että ei oikein tiedä miten päin olisi siinä tilanteessa, hyvällä tavalla kuitenkin. Ihanaa yhdessä olemista ja onnellista mieltä näen tässä myös.

Ehkäpä takana on aikoja, jolloin olet tullut kohdelluksi väärin. Nyt on aika, jolloin sinulle ne vääryydet hyvitetään.

Kuulostaa kyllä mukavalta, jos se oikea sitten joku päivä tupsahtaa eteen. Saako kysyä vielä sen verran, että saatko näkemystä tilanteesta miten hänet mahdollisesti tapaan?  Smiley Kiitos, kuitenkin jo tästä kun katsoit Smiley
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #114 : 09.06.2016 06:48:01 »

Hei Smiley

Kohtasin tänään hyvin hyvin erikoisen ja mielenkiintoisen ihmisen. Onko tälle kohtaamiselle jatkoa näkyvissä vai ei?



Näen tässä jonkinlaista lähentymistä kyllä. Mutta myös hämmentynttä tunnetta. Kovin mietteliäs tulet olemaan tähän henkilöön liittyen ja se onkin varmasti ihan hyvä juttu. Tässä tarvitaan myös kärsivällisyyttä jonkin verran.

Kiitos Smiley Kyllähän se vähän mietityttää. Mitenkään selkeästi ei kumpikaan ilmaissut kiinnostusta tavata uudestaan, vaikka ihan hauskaa olikin jutella. Itelle tuli mieleen et kyseistä henkilöä ei parane "ahdistella" seuraa  tuputtamalla. No jää nähtäväksi ottaako yhteyttä enää vai ei Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #115 : 09.06.2016 16:51:53 »

Hei! Minua huolestuttaa tulenko ikinä raskaaksi... näetkö tulenko raskaaksi vuoden sisällä?
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #116 : 10.06.2016 14:11:14 »

Mä kysyisin kanssa. Olen tiukasti parisuhteessa ollut 7v, kun nyt sit yhtäkkiä taivaalta tupsahtaa sellanen tyyppi, joka koittaa vähän viedä jalkoja alta. Mikähän tässä on ideana, kun tuntuu niin voimakkaalta?

Haetaan  uusiutumista ja tässä kohtaa kannattaisi kääntää huomio sisäänpäin.

Tähän nousee varoitusmerkki. Pitäisi olla tarkkana, ettei tee mitään ajattelematta asioita täysin läpi. Jotain viekasta tuossa uudessa henkilössä näen. Ehkä itsekin mietit onko hän sellainen henkilö, johon voit luottaa. Tarkkaavaisuutta siis vaadittaisiin.

Tarve uuteen tulee sisältäsi, joka heijastuu nyt ulkopuolellesi. Näen, että miehesi on kyllä tukenasi, se saattaa tosin vaatia sinulta aloitekykyä. Näen myös, että sinulla on taito, jolla pystyt vaikuttamaan ihmisiin.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #117 : 10.06.2016 20:48:36 »

Mä kysyisin kanssa. Olen tiukasti parisuhteessa ollut 7v, kun nyt sit yhtäkkiä taivaalta tupsahtaa sellanen tyyppi, joka koittaa vähän viedä jalkoja alta. Mikähän tässä on ideana, kun tuntuu niin voimakkaalta?

Minäkin näkisin varoitusmerkkinä tuon tyypin. Vahva vetovoima voi johtua siitäkin, että tienne ovat kohdanneet jossakin entisessä elämässä. Kysymyksessä on uudistumisen kaipuu ja sillon on syytä katsoa itseä sisäänpäin. Olen itse joutunut samankaltaiseen tilanteeseen ja nyt tiedän kokemuksesta, että minun olisi kannattanut ottaa jalat alle ja lähteä päinvastaiseen suuntaan. Ja alkaa tutkia itseäni. Oppia ikä kaikki. Ei kannata asettaa vaaraan ihan hyvää perhettä. Nyt puuttuvan opin voi ottaa toisellakin tavalla. Sen huomaa sitten yleensä vasta jälkeenpäin. Jälkiviisaus on hyvä, mutta voi olla viisas etukäteenkin.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #118 : 11.06.2016 18:40:02 »

Hei! Kiitos edellisestä vastauksesta tuonne omaan ketjuuni Smiley kysyisin vielä tätä kautta pari asiaa:

1. Kaipaisin kovasti perhettä ja kumppania. Onko näköpiirissä vai onko lähdettävä hedelmöityshoitoihin Wink
2. Miten kesän harjoittelu sujuu. Takaako töitä tulevaisuudessa?
tallennettu
maarit
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #119 : 12.06.2016 08:21:31 »

hei,tuleeko rakkautta lähi aikoina elämääni sinkkuna oon ollut jo pitkään entä muuttoa kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: