Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko, että katson sinulle?  (Luettu 147288 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #120 : 12.06.2016 15:28:19 »

Kysyn mielenkiinnosta ihan yleistä katsausta. Uusia tuulia puhaltaa.

Nousee vähän huolestuneisuuden tunnetta, liittyy jotenkin materiaan, ehkä rahahuolta. Myös joku mennyt suhde tuottaa houkutusta. Jotenkin tulee tunne myös sellaisesta vauhdikkaasta menosta.

Olet ohittamassa sinulle tarjoutuvia mahdollisuuksia, pitäisi jarruttaa ettet mene ohi. Tarkkuutta vaaditaan ja tarkkaa itsensä kuuntelua.

Näen kuitenkin, että ihan kaikki mahdollisuudet ei jää huomaamatta. En sen tarkemmin osaa sanoa, mitä nuo mahdollisuudet ovat. Uskon, että tiedät itse kyllä mihin ne liittyvät.

Joo, näin tää kyllä on. Pitää nyt yrittää muuttua. Oikein säikähdin kun tajusin että minulla oikeasti on mahdollisuuksia joita en ole tajunnut.


Jos saan kysyä toista kysymystä, niin minulla on yksi lukioaikainen kaveri ja aikomuksenani on pitkään ollut pitää enemmän yhteyttä, mutta en jostain syystä saa asioita aikaiseksi. Tämä henkilö hämmentää ja pelottaa minua vaikka haluaisin ottaa yhteyttä. Mitä teen?

Kiitos.





Tähän tulee vahvasti, että kannattaa miettiä vielä ennen yhteydenottoa. Luulen, että sitä oma intuitiosi yrittää myös sinulle kertoa. Sinun tulee selvittää ensin, mistä nuo tuntemukset nousee. Tässä tarvitaan vielä aikaa.

Hei, kiitos. Minusta tuntuu että olet auttanut minua (toivottavasti) lopullisessa näkökulman muutoksessa tiettyjen asioiden suhteen. Nyt vain toivotaan että asiat vielä järjestyy.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #121 : 12.06.2016 16:09:28 »

Kysyin aikaisemmin työelämääni liittyen  Smiley
Kysyisin vielä rakkauselämästä yksikseni olen pitkään jo ollut smitten

Näen tässä miehen, joka on sinusta jollain tapaa ihastuttava. Kohtaat tämän miehen, joka minulle vaaleana näytetään, ja teidän välillänne tulee jotain olemaan. Hän vaikuttaa hyvin määrätietoiselta. Ja myös jonkinlaista kapeakatseisuutta hänestä löytyy, hän kokee olevansa oikeassa eikä suostu myöntämään, jos ei olekaan.

Mies haluaisi ehkäpä enemmänkin. Mutta näen, että sinä olet tässä se, joka jarruttaa. Sinusta löytyy tasapainoa, etkä lähde miellyttämään toista. Tiedät, että sinulla on oikeus omiin ajatuksiisi.

Tässä kannattaisi miettiä, kuten aina, mitä tuo tapahtuma tai henkilö voi opettaa sinulle itsestäsi.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #122 : 12.06.2016 16:28:45 »

Minulle voisi katsoa työasioihin, mitä tulossa. Smiley

Tulee tunne, että haetaan mielen tasapainoa, tässä on omien tunteiden ja ajatusten tutkimista.

Työssä näen edessä sellaista rauhattomuutta, jonkinlaista kiirettä ja stressaavaa tunnetta nousee tästä kuvasta.

Tässä kannattaisi ottaa askel taaksepäin, jotta näkisit tilanteen selkeämmin. Yritä kuunnella, mitä intuitiosi kertoo sinulle.

Näen tässä myös muutoksen, positiivinen sellainen, joka tulee yllättäen.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #123 : 12.06.2016 16:49:20 »

Kiitos tähänastisista vastauksista, lohdutti kovasti!  Smiley
Tässä voisi olla sellainenkin mahdollisuus että jollain aikajänteellä palaisin vanhaan työpaikkaani. Ehkä en samaan tehtävään kuitenkaan.
Oliko virhe että läksin sieltä? Kannattaisiko paluu?


Ei se ollut virhe. Nämä kokemukset, jotka ovat siitä seuranneet, ovat sinulle tärkeitä tulevaisuutta ajatellen. Kannattaisi miettiä mistä syistä lähdit ja onko se paikka todella sitä mitä haluat.

Näen sellaista tahtojen taistoa, epäsopua ja jonkinlaista hektisyyttä vanhan paikan päällä. Sellainen kuva tulee, että kädet ovat korvilla kun muut riitelevät.

Näen kuitenkin, että sinulle avautuva mahdollisuus on jossain muualla kuin vanhassa paikassa. Tästä tulee sellainen harmoninen tunne, asiat sujuu. Kannattaisi toimia, jotta asiat voivat mennä eteenpäin.

Kiitos, noinhan se on kuin sanot. Olen toiminutkin ja hakenut uusia paikkoja,  nyt ihan eri aloiltakin jota en aiemmin ole tehnyt.
Pitää vaan hakea lisää, ehkä jotain kuvailemaan löytyy.  Tuo harmonia oli hyvä sana koska JUURI  sitä tarvitsen, ihan sama sitten mitä se työ sitten on.

Nyt on löytynyt jotain mitä hain ja ilmeisesti kiinnostan heitä Smiley
Olisiko tässä nyt jotain mistä ehkä aiemmin kerroit? Tuttava on tässä vähän avittanut minkä on pystynyt.

Asiat ovat edenneet. Jos se ei ole tämä, niin kaukana se ei enää ole. Miltä sinusta tämä paikka tuntuu?

Tulee viesti, että on aika näyttää mistä sinut tehty. Vahvuutta tarvitaan. Ja myös kehoitus, että toimi niin kuin itse koet parhaaksi, älä anna muiden ohjailla sinua. Vain sinä itse tiedät, mikä on sinulle parasta.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #124 : 12.06.2016 17:07:12 »

Hei! Minua huolestuttaa tulenko ikinä raskaaksi... näetkö tulenko raskaaksi vuoden sisällä?

Aika on joskus vähän hassu käsite. Se on oikeastaan mielen keksintö. Minulle ei kerrota onko tässä asiassa muutosta vuoden sisään. Mutta kaikenkaikkiaan siihen on hyvät mahdollisuudet kyllä. Näkisin, että jossain vaiheessa tulet raskaaksi. Ehkä tässä on vielä jotain, mikä mietityttää?
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #125 : 12.06.2016 17:59:14 »

Katsoisitkos minullekin Smiley ihmissuhden kuviot kiinnostaisi. Sinkkuna ollut hetken, jos toisen.

Tulee oikein sellainen valoisa ja mukava tunne.

Näen, että on oikein kunnon ihastuminen edessä. Jotenkin nousee sellainen tunne, että ei oikein tiedä miten päin olisi siinä tilanteessa, hyvällä tavalla kuitenkin. Ihanaa yhdessä olemista ja onnellista mieltä näen tässä myös.

Ehkäpä takana on aikoja, jolloin olet tullut kohdelluksi väärin. Nyt on aika, jolloin sinulle ne vääryydet hyvitetään.

Kuulostaa kyllä mukavalta, jos se oikea sitten joku päivä tupsahtaa eteen. Saako kysyä vielä sen verran, että saatko näkemystä tilanteesta miten hänet mahdollisesti tapaan?  Smiley Kiitos, kuitenkin jo tästä kun katsoit Smiley

En tiedä miten tapaamisenne tulee ilmentymään. Tilanne, jonka näen on sen jälkeen. Annamme elämän siis yllättää. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #126 : 12.06.2016 18:10:57 »

Mä kysyisin kanssa. Olen tiukasti parisuhteessa ollut 7v, kun nyt sit yhtäkkiä taivaalta tupsahtaa sellanen tyyppi, joka koittaa vähän viedä jalkoja alta. Mikähän tässä on ideana, kun tuntuu niin voimakkaalta?

Minäkin näkisin varoitusmerkkinä tuon tyypin. Vahva vetovoima voi johtua siitäkin, että tienne ovat kohdanneet jossakin entisessä elämässä. Kysymyksessä on uudistumisen kaipuu ja sillon on syytä katsoa itseä sisäänpäin. Olen itse joutunut samankaltaiseen tilanteeseen ja nyt tiedän kokemuksesta, että minun olisi kannattanut ottaa jalat alle ja lähteä päinvastaiseen suuntaan. Ja alkaa tutkia itseäni. Oppia ikä kaikki. Ei kannata asettaa vaaraan ihan hyvää perhettä. Nyt puuttuvan opin voi ottaa toisellakin tavalla. Sen huomaa sitten yleensä vasta jälkeenpäin. Jälkiviisaus on hyvä, mutta voi olla viisas etukäteenkin.

Kiitos sullekin vastauksesta. Laitoin tyypille viestiä, että hyvää jatkoa, en nyt kirjoittele enää.
Kas kummaa, mun kurkkukipu ja pahoinvointi loppuivat siihen kun päästin henkisesti irti hänestä.
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #127 : 12.06.2016 18:41:18 »

Haluatko vilkaista minun tilannetta? rakkautta lähinnä koska siellä on vähän... noh, yksi ujo mies pyörii mielessä mutta vaikka molemminpuolista vetovoimaa on ollut 2-3 vuotta (vaikka emme ole kunnolla edes puhuneet :Smiley ) niin tässä tulee koko ajan mutkia matkaan Shocked niin olisi hauska kuulla onko tässä jokin "syvempi" merkitys että tässä kumpikaan ei oikein toista tunnu unohtavan vaikka muiden kanssa on oltu ja välissä on ollut pitkä jakso kun ei nähty ollenkaan  Shocked tämä tuntuu huonolta saippuasarjalta  :Smiley
tallennettu
valonkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #128 : 13.06.2016 10:22:10 »

Minulle voisi katsoa työasioihin, mitä tulossa. Smiley

Tulee tunne, että haetaan mielen tasapainoa, tässä on omien tunteiden ja ajatusten tutkimista.

Työssä näen edessä sellaista rauhattomuutta, jonkinlaista kiirettä ja stressaavaa tunnetta nousee tästä kuvasta.

Tässä kannattaisi ottaa askel taaksepäin, jotta näkisit tilanteen selkeämmin. Yritä kuunnella, mitä intuitiosi kertoo sinulle.

Näen tässä myös muutoksen, positiivinen sellainen, joka tulee yllättäen.

Kiitos vastauksesta. Voi olla noin miten kirjoitat, omista tunteista ja ajatuksista on vaan niin vaikea saada selvää, lisäksi vielä pelot ja epävarmuus kuvioissa. Toivottavasti asiat ratkeaisi parhain päin.  Hyvä kun tulisi positiivinen muutos tulevassa.
tallennettu
Kk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #129 : 13.06.2016 13:33:28 »

Moikka, kysyisin vielä yleisesti, miltä rakkauselämäni näyttää, hiljaista on? Kiitos Smiley
tallennettu
Kk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #130 : 13.06.2016 13:55:37 »

Moikka, kysyisin minun ja työkaverini orastavasta ystävyydestä. Mistä kiikastaa ja haluaisin rakkaus suhdetta, mutta mikä estää?

Tulee tunne, että ollaan vähän varuillaan, joku ei tunnu nyt ehkä oikealta.

Tässä kannattaisi harkita tarkkaan. Ja myös miettiä kärsivällisesti asiat loppuun.

Näen, että tässä olisi kolmas henkilö, joka on varmaankin se syy ettei asiat etene.
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #131 : 13.06.2016 23:37:25 »

Kiitos!  smitten Toivon mukaan tähän vauvakuumeeseen tulee helpotus tulevaisuudessa.  smitten
tallennettu
muukalainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #132 : 14.06.2016 02:45:34 »

Olen hieman ahdingossa kaikilla elämän alueilla..Osaisitko hieman valottaa tilannetta..tuleeko helpotusta? Joku ihme luojan tarkotushan tässä taas on ja selviydyn kyllä, mutta jotain suuntaa antavaa kaipaisin.... smitten kiitos avustasi se merkitsee paljon angel
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #133 : 14.06.2016 11:58:18 »

Hei!
Miltä tulevaisuus näyttää rakkauspuolella? Ei taida enää olla ketään kuvioissa, kun ei ole kymmeneen vuoteen ollut.... Undecided

-zillic

Tarvittaisiin siivousta. Näen kirjahyllyn, joka on pölyinen ja täynnä erilaisia esineitä. Nämä esineet kuvaavat henkilöitä, joita olet kohdannut. Oletko varma, että olet katkaissut kaikki siteet ihan kunnolla? Tässä ei ole kyse pelkästään rakkauteen liittyvistä henkilöistä vaan muistakin. Tätä kannattaisi tarkastella nyt huolella, jotta uusi ja tuore pääsee elämääsi. Tämä on nyt siis esteenä uudelle rakkauspuolella ainakin ja se on nyt ensin hoidettava pois edestä.

Tunnen, että sinulla on hyvä yhteys intuitioosi ja siitä on tässä siivouksessa suuri apu.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #134 : 14.06.2016 12:23:41 »

Hei! Kiitos edellisestä vastauksesta tuonne omaan ketjuuni Smiley kysyisin vielä tätä kautta pari asiaa:

1. Kaipaisin kovasti perhettä ja kumppania. Onko näköpiirissä vai onko lähdettävä hedelmöityshoitoihin Wink
2. Miten kesän harjoittelu sujuu. Takaako töitä tulevaisuudessa?

Rakkaus

Tarvitaan luottamusta tähän asiaan ja vähän kärsivällisyyttä. Huolet näyttäisivät olevan turhia rakkausasioiden suhteen.

Näen kyllä, että tässä on kumppani vierelläsi ja eipä tässä kyllä hoidoillekaan tarvetta ole, koska sekin näkyy hoituvan kuin itsestään.

Työ

Työrintamalla näyttää tosi valoisalta. Asiat rullaa hyvin. Ehkä oma epäily saattaa tuottaa huolta, mutta se on ohimenevä tunne. Näen, että sinun harjoittelusi johtaa kyllä työhön.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: