Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua seksuaalienergioista  (Luettu 130695 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keho
Vieras
« Vastaus #90 : 04.06.2006 16:34:32 »

Kuinka pitkä matka tähän rakkauden ja rauhan arvoasteikolla mitaamisen aikakauteen mahtaa olla? Ajatuksena on erittäin kaunis ja tavoiteltava, tuntuu vain että maailma on niin kovin kaukana siitä. Varsinkin jos miettii maapallon elämää eikä vain länsimaita niin ei ole ihmisten elämä kaunista katseltavaa...

.. Ihmisillä on niin paljon negatiivisia asioita ja ymmärtämättömyyttä sisällään että aikaa, sukupolvia ja ennen kaikkea oikeaan suuntaan tapahtuvaa kehitystä nämä syvälle juurtuneet ajatukset tulee viemään.

Voisinpa kertoa tämän sitenkin, ettei tarvitakaan kuin muutamia sellaisia, jotka tekevät sen kaiken koko ihmiselle kuuluvan evoluution teoille, sillä sen tähden se Pohjolamme Valo on täällä. Wink coolsmiley smitten

Sillä se riittää, että puretaan ensin se kollektiivinen mieli täten kuin on tehtykin ja sen jälkeen seurataan vain sen Luojamme tuomaa ajatusta siitä uudesta!  smitten

Ajatus kuitenkin "aseena" on se kaikkein luovin siellä uudessakin Maailmankaikkeudessa, joten edes kaikkea ei tarvitse ääneenkään sanoa, kuten ennen. angel
tallennettu
nannax
Vieras
« Vastaus #91 : 04.06.2006 16:49:59 »

Minä menen sinne mihin haluan mennä, mutta kiitos kuitenkin positiivisesta kannanotosta!!! Smiley
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #92 : 04.06.2006 17:16:04 »

Tunnen itseni hieman tyhmäksi lukiessani Kehon ja Solarbiomin tekstejä, ajatuksemme liikkuu niin eri tasolla  Smiley Itse olen juuttunut konkreettiseen elämään ja teistä välittyy säteilevä ajatus suuremmasta tiedosta ja ymmärryksestä...no, ehkä se aika itsellekin joskus koittaa, jää nähtäväksi  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #93 : 04.06.2006 21:40:29 »

Tulinpa koko päivän ulkoilmatapahtumasta.. musaa.. eipä siellä jumalatar/seksuaalisuusteema paljon päässyt häiritsemään.. päädyttiinkö tässä keskustelussa jonnekin?  angel Tapasin miespuolisen akupunktiohoitajan, jolle annoin naispuolisen energiahoitajan kortin, jos kiinnostais.. aikoi antaa erityishierontaa morsiamelle polttareissa.. hauskaa ehdottomasti!  angel Onko se muuten tabu näissä energiahoitopiireissä, että jos koskettaminen ja hieronta onkin eroottista? Tuli mieleen.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2006 21:43:54 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #94 : 04.06.2006 22:45:07 »

Nähtävästi tuli tarpeeseen tällainen aihe...
Pari päivää olin foorumilta pois, ja aivan käsittämätön rähinä päällä. tickedoff tickedoff
Hassua, miten eri tavalla ihmiset kokevat saman asian. Minä esimierkiksi en ollenkaan ymmärtänyt mitä asterix vaahtosi, ennenkuin hän ystävällisesti "väänsi rautalangasta". Ts. tämä huora = seksuaalienergia / Madonna = Pyhä naiseus.
Melkein oivalluksen lamppu syttyi pään päälle... Itse en ollut missään välissä tajunnut sitä niin.
Ihan tosi, minä koin sen koko ajan niin, että "Huora vai Madonna" oli kärjistettyihin arkkityyppeihin liittyvä "myyvä otsikko" ja "pyhä naiseus ja seksuaalienergiat" alaotsikkona yhtenä pakettina, vaikka iän kaiken niitä on tuolla huora vs neitsyt vs äiti -jaottelulla yritettykin erottaa toisitaan ja eri piireissä yhtä arvostettu enemmän kuin toista.
Kirjoitin muuten tuonne Lilith-ketjuun tänään lukioaikaisesta "taideteoksestani" koskien tätä naiseuden eri alueiden erottelua ja vasta sen jälkeen huomasin tämän topicin.
Itsellänikin kävi ketjua lukiessani päässä soimaan tuo I'm a Bitch -biisi. Aivan erinomainen kappale ja täyttä asiaa. On hyvä muistaa, että olemme kaikki ne arkkityypit yhdessä ja erikseen, tilanteen mukaan. Tai siis minä ainakin. Wink
Eräs minun elämäni opetuksista on ollut olla välittämättä vähääkään siitä, mitä ympärilläni minusta puhutaan. Se ei ole ollut helppo koulu, mutta nyt katson olevani jo voiton puolella (ainakin 8. luokalla...)
Ja minusta on ilmeisesti juoruiltu, koska olen aina toiminut hyväksyttävän naiskuvan vastaisesti, vaikken kylläkään tietoisesti. Olen tehnyt niin tai näin, aina on mennyt jonkun mielestä väärinpäin. Mm. eräs tyyppi kerran humalapäissään uskoutui minulle, että on kuullut vähän juttua, että olen lesbo, kun aina liikuin likkaporukassa. Seuraavassa lauseessa hän kertoi kuulleensa myöskin, että olen aikamoinen huora. Kaveri tuntui uskovan joka sanan kuulemastaan, eikä hän edes hämmentynyt, kun tiedustelin, eivätkö nuo kaksi vaihtoehtoa sulje toisensa pois. Grin Todennäköisesti hän tänä päivänäkin uskoo tietävänsä. Ja tämä ei ollut mitenkään ainutkertainen tapaus.
Jossain välissä oivalsin, että minun on aivan turha murehtia muiden uskomuksista, koska en niille mitään mahtanut. Olen tehnyt asioita sillä periaatteella, että sen pitää tuntua minusta itsestäni oikealta. Jos joku muu on toista mieltä, hänellä on siihen täysi oikeus, mutta minua se ei kyllä kummemmin kosketa.
Tämä nyt menee ehkä vielä pahemmin ulos aiheesta kuin muut tässä keskustelussa, mutta yritin tuoda kantani esiin. Minä olen huoraneitsytäitipyhimysnarttu ja ylpeä siitä. Minulla on täysi oikeus olla, eikä kellään ole siihen mitään nokan koputtamista niin kauan kun en vahingoita ketään millään tavalla.


tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #95 : 04.06.2006 22:56:08 »

Tämä nyt menee ehkä vielä pahemmin ulos aiheesta kuin muut tässä keskustelussa, mutta yritin tuoda kantani esiin. Minä olen huoraneitsytäitipyhimysnarttu ja ylpeä siitä. Minulla on täysi oikeus olla, eikä kellään ole siihen mitään nokan koputtamista niin kauan kun en vahingoita ketään millään tavalla.

 Cool
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #96 : 04.06.2006 23:51:29 »

...soudat väärällä foorumilla...
tallennettu
nannax
Vieras
« Vastaus #97 : 04.06.2006 23:54:22 »

ENPÄS, ENPÄS!!! Angry

Petit pienen pojan innokkuuden!!! Cry

 angel

Haluaisin mielelläni kuulla, lukea jotain! police
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #98 : 05.06.2006 08:40:27 »

Kirkkovene? Mitähän tuo niccisi merkitseekään kaikessa juhlavuudessaan?  angel

On se tää kesä joka panee soutamaan vähän ihme mestoissa. angel Ehkäpä se ei haittaa, viime kesä menikin harakoille. Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Solarbion
Vieras
« Vastaus #99 : 05.06.2006 09:03:25 »

Miten rakastellaan? Embarrassed :Smiley

 angel

Hyvä kysymys - ja oikeutettukin. Tämän aiheikkunan tiimoilla.

Mitenkö rakastellaan?

Minun ei tarvitse puhua siitä, kuinka toimitaan - kysy tikanpojalta.

Sen sijaan käsittelen omalla tavallani sitä, kuinka seksuaalienergiat toimivat.

Energiathan ovat vapautettuja voimia.
Ja kun joku vapautetaan, sitä otetaan säiliöstä taikka lähteestä.

Seksuaalienergiat eivät kuitenkaan ole vangittuina saati upotettuina kaivoon.
Kuten niiden vapauttajakaan on olematta ilman elämää ylläpitäviä, perustavanlaatuisia elämänenergioita.

Eli tässä vaiheessa: pääsimme siihen, että ihminen lähtee rakastelemaan vapauttamalla elämänenergioihinsa niihin yhdistyviä sukupuolienergioita.

Ei, en tehnyt virhettä - kun yhtäkkiä aloin puhumaankin sukupuolienergioista aiemman "seksuaalienergiat" -käsitteen sijaan.

Rakastelemiseen tarvitaan näet vähintään kaksi ihmistä
- taikka ihmisen kaksi täydennyspuolta: miehinen ja naisellinen.
Sekä niitä yhdistävää energiaa.

Niin, yksinkin voi rakastella. Oikeinpa sukkelaan!  Shocked

Joku jo ehkä tiedustelee, miten sukupuolienergioita voi yhdistellä muihin energioihin...

Yleensäkin energioita voi yhdistellä muuntamalla niitä sellaiseen muotoon ja muodoltaan sellaiseen taajuuteen, että ne nivoutuvat yhteiseen karkeloon - esim. spiraloituvat - muiden kehollisten energioiden kanssa.

- Kääk: mitä ovat "keholliset energiat"?

Hiljaa siellä!

Keholliset energiat ovat käyttövälineitämme "pyörittäviä" energiakenttiä,
joista korkeammanasteiset kehoenergiat aina läpäisevät ja ruokkivat alemmanasteisia kehoenergioita.

- Mitä, mitä, mitä?

Niin, ruokkiminen mahdollistuu siten, että alimman peruskäyttövälineen,
fyysisen kehon, kanssa yhteistyöhön limittyy eräänlaisena kaksoispuolena
nk. eetterikeho.

- Mennään jo asiaan - eihän tässä tunnu rakastelun energiat ollenkaan!

Kyllä, kyllä - olemmehan jo paljastaneet senkin, että rakastelu käynnistyy monella olennantasolla milteipä yhtä aikaa.

Olennantaso on sellaista olemisen laatua, joka kehollistuu omaksi tajunnantasolliseksi kokonaisuudekseen.

Kokonaisuutta ylläpitävät ja linkittävät muiden olennantasojen kokonaisuuksiin voimakeskukset,
joita on niin suuria kuin pieniä,
unohtamatta niitä toisiinsa yhdistäviä ja suhteuttavia virtapiirejä,
kuten meridiaaneja hermopäätteineen.

- Hei "suhteuttamisesta" puhuttiin! - Alkaako nyt rakastelu?

Kyllä ja mennäänkin tosi toimiin:

Energiat siis spiraloituvat keskenään.
Ja niiden keskeltä, kierteisyydestään, tavallaan laskeutuu alas elämänvoiman pilari.
Energiakierteen keskellä avautunutta pilaria pitkin laskeutuu uuden elämän syke - impulssi, joka kantaa hedelmällisyyden tulta syntyvän pienokaisen aiheena.

- Ei, ei, ei! Nyt ei mennä syntymisiin!

No, ei sitten; annetaan koko rakastelun olla.

- Lässähtikö tämä nyt tähän?

Kyllä, koskapa Sinun taskustasi ei löytynyt varmuusvälinettä.

- Hyvä, hyvä, hyvä!!!

Jatketaan ensi "tunnilla" sitten...


- Hyvis!

* kaivaa alan lehden esiin *

 Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #100 : 05.06.2006 13:15:26 »

Keskiajalla mulla meni kovaa.. olin maanomistaja ja noitakin varmaan.. siitäkö se että olen vanhanaikainen nainen, jota miehen olis kunnioitettava  romanttisesti ja vietävä.. vain sellainen kolahtaa-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nannax
Vieras
« Vastaus #101 : 05.06.2006 17:02:19 »

Miten niin? Cheesy
No minä olen harras kristitty ja innokas kirkkoveneiden rakentaja!! smitten

Ps. muistapa JupiterGirl pyhittää 3. ja 10. käsky tarkemmin! knuppel2

 angel
tallennettu
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #102 : 05.06.2006 18:19:59 »

Menee jo off topiciksi mutta täytyy kommentoida ettei se paljon parjattu "pimeä" keskiaika ollut yhtään sen pimeämpi ja huonompi kuin muutkaan ajat. Propagandaa ja vääristeltyä tietoa suurin osa.
Nyt kun ollaan myyttejä murtamassa niin mainittakoon tämäkin ohimennen!  Wink

Mitäs olette mieltä, onko mahdollista tai sanotaanko missä olosuhteissa jopa todennäköistä että kehityksessä taannutaan ja naisten jo saavutettu asema menetetään? Se on kuitenkin teoriassa ihan mahdollista niin kuin moni muukin asia.

Mitenköhän esimerkikiksi tiettyjen kulttuurien naisten seksuaalienergiat virtaa? Viittaan maihin joissa naisten ympärileikkaukset ym tavat on käytössä. Sairainta koko hommassa on minusta se, että vanhemmat naiset kannattaa ihan täysin asiaa, heidän tyttönsä "vihitään" kulttuuriin, pysyy varmasti neitsyenä ja saadaan naimisiin. Kyllä se siveellisyys ja neitsyys on niin saakelin tärkeää!!!  tickedoff  tickedoff tickedoff
Vaikka yksi syvimmistä syistä on naisten alistaminen ja kontrollointi eikä vain siveellisyys luulen ma.
Näkevätkö siis naiset itsensä todellakin niin eri näkökulmasta kuin me täällä, voivatko he olla seksuaalisuutensa suhteen tyytyväisiä tuollaisessa kulttuurissa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #103 : 05.06.2006 20:13:29 »

Käskyt?

Enköhän minä ihan itse päätä mitä oppia kannatan tai kannatanko?

Nimim. mitään oppia ottamaton okkultisti-

Kaikkea ei tarvitse aina hyväksyttää muilla. On hauskempaa löytää ne joiden kanssa voi mellastaa vapaasti, eikö. Tehdä energioillaan mitä tahtoo.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #104 : 05.06.2006 20:24:43 »

Jos en ihan väärin katsonut niin rakas provoilijanalkumme nannax on muuttanut kirkkoveneen nimimerkikseen?
Onhan se kiva että ihmiset saavat elämäänsä sisältöä, tosi viihteellistä  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: