Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lääkärin kartta?  (Luettu 45470 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #60 : 27.07.2015 09:36:43 »

Luitsä sen kommentin  :Smiley

Kysymys on meitsin osalta siitä, että jengi ilmeisesti kuvittelee voivansa "voittaa" tällaiset
flame war'it...

Siis: monenkarvaisia argumentointijippoja (straw man, red herring, non sequitur?) käyttämällä
fleimausta voinee useimmiten jatkaa ad infinitum...

 coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 27.07.2015 09:42:36 kirjoittanut sideman » tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #61 : 27.07.2015 10:22:41 »

Mä kirjotan tätä älyvapaasta puhelimesta, täytyy yrittää potkasta puolihajonnu tietsikka käyntiin, tosin riitely ei kauheesti mua kiinnosta  mut voishan sitä kukasta mitä ordge on kirjottanu, vaikuttais vähä provoilulta eli trollaklulta.
tallennettu

.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 27.07.2015 10:25:51 »

Mä kirjotan tätä älyvapaasta puhelimesta, täytyy yrittää potkasta puolihajonnu tietsikka käyntiin, tosin riitely ei kauheesti mua kiinnosta  mut voishan sitä kukasta mitä ordge on kirjottanu, vaikuttais vähä provoilulta eli trollaklulta.

Miehen yhteiskunnalliset näkemykset ovat äärettömän viihdyttäviä, suosittelen. Hän on myös mm. sitä mieltä, että Selviytyjät tosi-tv sarjan perusteella voi päätellä parhaan mahdollisen tavan järjestää yhteiskunta ja se on selvästi patriarkaatti.  Grin

Mietin itsekin trollimahdollisuutta, mutta kirjoittaja vaikuttaa kohtuullisen vilpittömästi olevan sitä mieltä mitä on ja vaikuttaisi myös olevan aito astrologian harrastajakin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #63 : 27.07.2015 11:28:26 »

Miehen yhteiskunnalliset näkemykset ovat äärettömän viihdyttäviä, suosittelen. Hän on myös mm. sitä mieltä, että Selviytyjät tosi-tv sarjan perusteella voi päätellä parhaan mahdollisen tavan järjestää yhteiskunta ja se on selvästi patriarkaatti.  Grin


Italialaiset miehethän on sellaisia mammanpoikia, että voisiko Saapasmaata sillä perusteella
kutsua vaikkapa varttimatriarkaatiksi?

 Shocked
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 27.07.2015 11:41:47 »

Italialaiset miehethän on sellaisia mammanpoikia, että voisiko Saapasmaata sillä perusteella
kutsua vaikkapa varttimatriarkaatiksi?

Miten tuo liittyy yhtään mihinkään?
Ja: Mistä päättelet että italialaiset ovat mammanpoikia? MOLEMMAT sukupuolet asuvat italiassa melko vanhoiksi asti lapsuudenkodissaan, koska  nuorisotyöttömyyslukemat ovat kovat ja asuntojen hinnat ovat kalliit. (Matriarkaatteja ei ole tällä hetkellä missään. Ei vartti, eikä muitakaan. Ja hyvä ettei ole: Jos KUMPIKAAN sukupuoli yksin pitää valtaa, ei siitä hyvää seuraa.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #65 : 28.07.2015 11:07:26 »

Täällä on siis jälleen kerran eräs kaikkiin ketjuihin sotkeutuja synnyttänyt riidan siitä, kun joku ei hänen kaikkin viesteihinsä vastaa.

Missä kohtaa sivustolle on kirjattu pakko vastata, jos joku juuri sinulle laittelee linkkejä / leikkii ylitietävää kaikista aiheista?

Itse en ole 'pakko vastata' -viitettä nähnyt missään, joten valitsen mihin vastaan sekä miten reagoin.

Jokaisella on oikeus olla oma itsensä. Joten sinä, jota rökitetään tässä ketjussa, jonka aihe "Lääkärin kartta?" on unohdettu mennen tullen ja alettu kinastella jostakin aivan muusta... jälleen kerran yhden ja saman henkilön toimesta. Osannette itse huomioida, kuka kiistan on tähänkin ketjuun pykännyt kokiessaan tulleensa nonchaleeratuksi. Sitähän ei ole vastaamatta jättäminen. Sehän kertoo vain, ettei henkilöä kiinnosta otsake-aiheesta ohi menevä teksti.

Mutta hyvät naurut jälleen sain.   crazy2  uglystupid2  2funny  2funny  
« Viimeksi muokattu: 28.07.2015 11:23:15 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 28.07.2015 11:13:35 »

Täällä on siis jälleen kerran eräs kaikkiin ketjuihin sotkeutuja synnyttänyt riidan siitä, kun joku ei hänen kaikkin viesteihinsäövastaa.

Kun et ole koko tarinasta tietoinen (lue vaikka koko nimimerkin viestihistoria ja ne ketjut joihin hän on kirjoitellut nyt vaikka aluksi),  niin ei kannattaisi huudella. Kyseinen nimimerkki on saanut kritiikkiiä muiltakin kuin minulta...

Tyyppi suosittelee naisten jotka eivät miehiä riittävästi miellytä käytöksellään ja pukeutumisellaan ruotuun laittamista rumilla huomautuksilla eli kiusaamisella.  Väittää että naisten moraalisessa ajattelussa on toivomisen varaa ja sitten kun häneltä itseltään kysytään onko kiusaamisen suosittelu moraalista, ei vastaa.

Paitsi että vastasi jo uutisketjussa - vastaamatta jättäen, eli kiersi taas koko kysymyksen.
« Viimeksi muokattu: 28.07.2015 11:16:12 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #67 : 28.07.2015 11:22:50 »

Hohhoijjaa! Kolahtipa!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #68 : 28.07.2015 20:26:01 »

Täällä on siis jälleen kerran eräs kaikkiin ketjuihin sotkeutuja synnyttänyt riidan siitä, kun joku ei hänen kaikkin viesteihinsä vastaa.

Missä kohtaa sivustolle on kirjattu pakko vastata, jos joku juuri sinulle laittelee linkkejä / leikkii ylitietävää kaikista aiheista?

Itse en ole 'pakko vastata' -viitettä nähnyt missään, joten valitsen mihin vastaan sekä miten reagoin.

Jokaisella on oikeus olla oma itsensä. Joten sinä, jota rökitetään tässä ketjussa, jonka aihe "Lääkärin kartta?" on unohdettu mennen tullen ja alettu kinastella jostakin aivan muusta... jälleen kerran yhden ja saman henkilön toimesta. Osannette itse huomioida, kuka kiistan on tähänkin ketjuun pykännyt kokiessaan tulleensa nonchaleeratuksi. Sitähän ei ole vastaamatta jättäminen. Sehän kertoo vain, ettei henkilöä kiinnosta otsake-aiheesta ohi menevä teksti.

Mutta hyvät naurut jälleen sain.   crazy2  uglystupid2  2funny  2funny 

Ei Eklektikko tätä aloittanut vaan minä kysyin 3lla sivulla Ordre.Public puheleeko hän aina ihmisille noin.. alkoi lausahduksesta lillille "jos vain voit itsellesi myöntää" ja kun lilli sentään antoi hänelle tietoa niin ei kovinkaan mukavasti vastattu...
 

 
tallennettu
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #69 : 29.07.2015 01:18:00 »

Laitoin p-arvoja aikaisempaan viestiin.

 jos vain voit sen itsellesi myöntää...

Ordre.Public

Onko sinulla aina noin halveksiva tapa kirjoittaa muille ihmisille..

minsa


Jos viestisi sisältö ei ole muuta kuin syytös aina halveksivasta kirjoitustavasta, perustele nyt vähintään väitteesi. Pidänkin tuota viestiäsi eettisesti vastenmielisenä moraalisen paheksunnan muotoon verhottuna halventamisyrityksenä.

Ai sun mielestä on asiallista kirjoittaa toiselle "jos vain voit sen itsellesi myöntää..." kun sinähän siellä noin halveksivaan tapaan kirjoitit, en minä.. minä vain kysyin oletko tuollainen mitä tuolla kirjoitit Smiley

Sinun pitäisi pystyä perustelemaan miksi viesti on halventava. Ei näytä onnistuvan. Eipä silti, viesti ei ollut sinulle eikä sinun ymmärryksellesi tarkoitettu. Luultavasti lähinnä "erityislaatuisesta aineesta" koostuva henkilö sen ymmärtää niin kuin se on tarkoitettu. Viisaammat osaavat pysyä erossa itseään koskemattomista asioista.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #70 : 29.07.2015 09:15:05 »

En minä kyllä tuosta edellä viitatusta viestistä loukkaantunut.

Olisiko teillä muuten lisää asiaa lääkärien kartoista?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8220


Profiili
« Vastaus #71 : 29.07.2015 12:19:21 »

En minä kyllä tuosta edellä viitatusta viestistä loukkaantunut.

Olisiko teillä muuten lisää asiaa lääkärien kartoista?

 Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #72 : 02.08.2015 17:25:19 »

Laitoin p-arvoja aikaisempaan viestiin.

 jos vain voit sen itsellesi myöntää...

Ordre.Public

Onko sinulla aina noin halveksiva tapa kirjoittaa muille ihmisille..

minsa


Jos viestisi sisältö ei ole muuta kuin syytös aina halveksivasta kirjoitustavasta, perustele nyt vähintään väitteesi. Pidänkin tuota viestiäsi eettisesti vastenmielisenä moraalisen paheksunnan muotoon verhottuna halventamisyrityksenä.

Ai sun mielestä on asiallista kirjoittaa toiselle "jos vain voit sen itsellesi myöntää..." kun sinähän siellä noin halveksivaan tapaan kirjoitit, en minä.. minä vain kysyin oletko tuollainen mitä tuolla kirjoitit Smiley

Sinun pitäisi pystyä perustelemaan miksi viesti on halventava. Ei näytä onnistuvan. Eipä silti, viesti ei ollut sinulle eikä sinun ymmärryksellesi tarkoitettu. Luultavasti lähinnä "erityislaatuisesta aineesta" koostuva henkilö sen ymmärtää niin kuin se on tarkoitettu. Viisaammat osaavat pysyä erossa itseään koskemattomista asioista.

Voi hellanlettas, onko sun aina noin vaikeaa ymmärtää ? Siis tätä..
 "jos vain voit sen itsellesi myöntää.."

tallennettu
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #73 : 05.08.2015 01:03:50 »

En minä kyllä tuosta edellä viitatusta viestistä loukkaantunut.

Olisiko teillä muuten lisää asiaa lääkärien kartoista?

Joo. Koska saamme odotella tuloksia lääkäreille ominaisista aspekteista?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: