Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten kartalta näkikään kahden ihmisen välisen karman ja menneisyyden?  (Luettu 32134 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
timaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #30 : 02.05.2006 18:37:56 »

No tässä:

minä itse: Aurinko-vaaka-12.huone/kuunsolmu-kauris-3.huone (eli alasolmu on sitten leijona-9.huone??) Asc vaaka

mummo: Aurinko-kauris-2.huone/kuunsolmu-kaksoset-8.huone (eli alasolmu kauris-jousimies rajalla 1. tai 2. huone, ehkä jousimies 1.huone..) Asc skorpioni (ei tosin tiennyt ihan tarkan tarkalleen syntymäaikaansa)

vanhempi tytär:Aurinko-rapu-8.huone/kuunsolmu-rapu-8.huone (alasolmu vesimies 2.huone) Asc jousimies

nuorempi tytär Aurinko-leijona-10.huone/kuunsolmu-rapu-9.huone (alasolmu kauris-3.huone) Asc vaaka

Aviomies on varmaan sitten ihan jostain muualta (Aurinko-kaksoset-9.huone/kuunsolmu-kalat-6.huone (alasolmu ilmeisesti neitsyt tai leijona, 11-12 huoneen rajalla) Asc neitsyt

Nuo rajakohdat on hankalia, en tiedä miten ne pitäisi tulkita kun huoneet eivät ole aina yhtä suuria. Eli olen tosi TOSI aloittelija.. Kiitos jos voit hieman selvittää! Aurinkoista kevättä!
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 04.05.2006 13:54:31 »

No tässä:

minä itse: Aurinko-vaaka-12.huone/kuunsolmu-kauris-3.huone (eli alasolmu on sitten leijona-9.huone??) Asc vaaka

mummo: Aurinko-kauris-2.huone/kuunsolmu-kaksoset-8.huone (eli alasolmu kauris-jousimies rajalla 1. tai 2. huone, ehkä jousimies 1.huone..) Asc skorpioni (ei tosin tiennyt ihan tarkan tarkalleen syntymäaikaansa)

vanhempi tytär:Aurinko-rapu-8.huone/kuunsolmu-rapu-8.huone (alasolmu vesimies 2.huone) Asc jousimies

nuorempi tytär Aurinko-leijona-10.huone/kuunsolmu-rapu-9.huone (alasolmu kauris-3.huone) Asc vaaka

Aviomies on varmaan sitten ihan jostain muualta (Aurinko-kaksoset-9.huone/kuunsolmu-kalat-6.huone (alasolmu ilmeisesti neitsyt tai leijona, 11-12 huoneen rajalla) Asc neitsyt


No erään kirjan mukaan (jonka Lilli laittoi erääseen toiseen topiciin) Leijona ala-solmuiset ovat: Kyseessä on voinut olla aatelinen, kuningas tai kuningatar, tähti, kuuluisa taiteilija tai näyttelijä. Yleensä kasvatus, koulutus, esiintyminen, kulttuuri ja viihde kuuluvat Leijonan hallintaan.

Huone 9: Kyseessä on voinut olla piispa, kardinaali tai muu auktoriteetti kirkollisella alalla. Hän ollut mahdollisesti intellektuelli, lähetyssaarnaaja, teologi, opettaja, tutkimusmatkailija, seikkailija tai tiedon rajojen laajentaja.

Ylä-solmusi Kauriissa kertoo, että sinun pitäisi lisätä itsessäsi Kauriin hyviä ominaisuuksia ja vähentää Leijonan huonoja ominaisuuksia. Näin olen kuullut.

Noista rajahuoneista en itsekään tiedä mitään, toivottavasti joku fiksumpi osaa auttaa sinua siinä.

Vanhempi tyttäresi:

Vesimies: Kyseessä on ollut ehkä keksijä, insinööri, teknikko, kapiainen, vallankumouksellinen, psykologi, säveltäjä, visionääri tai profeetta.

Huone 2:Ammatilliseen repertuaariin kuuluvat vakuutus -ja pankkiala, kiinteistöala. Henkilö on voinut olla esim. rikas kiinteistöjen omistaja tai liikemies. Myös luonnonläheisempi ammatinvalinta on mahdollinen, esim. maatalous. Niin ikään taide - mielestäni erityisesti käsityöläisyys.

Nuorempi tyttäresi:

Kauris: Kyseessä on ollut mahdollisesti poliitikko tai yhteisön vastuuhenkilö, ehkä kouluttaja, tuomari tai muu roolimalli. Niin ikään on mahdollista, että kyseessä on ollut erakko tai askeetti.

Huone 3: Henkilö on voinut olla ammatiltaan kauppias tai myyjä tai hän on voinut toimia kuljetusalalla. Niin ikään hän on voinut olla lehtimies tai hän on voinut toimia muuhun tiedonvälitykseen liittyvällä alalla. Kuriiri, sähköttäjä, puhelinvaihteen hoitaja, sihteeri yms. sopisivat hyvin tähän toimenkuvaan. Lisäksi tietoon ja taitoon perustuva urheilu ja pelit ovat voineet olla oleellisesti mukana entisissä elämissä. Niin ikään graafinen ala ja piirtäjän ammatti kuuluvat huoneen III alaisuuteen.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 04.05.2006 14:00:44 »


Aviomies on varmaan sitten ihan jostain muualta (Aurinko-kaksoset-9.huone/kuunsolmu-kalat-6.huone (alasolmu ilmeisesti neitsyt tai leijona, 11-12 huoneen rajalla) Asc neitsyt


Neitsyt: Kyseessä on voinut olla tavallinen duunari tai artesaani (käsityöläinen). Tämä merkki viittaa myös raskaaseen elämään ilman suurta iloa ja helpotusta. Joskus havaitaan lääketieteeseen ja terapiaan liittyviä tieteellisiä kykyjä. Tiedonsäilytys, kirjastoala, eläimille omistettu ura sekä ruumiinkulttuuriin liittyvät tekniikat ja toiminnot ovat myös mahdollisia.

Leijonanhan jo varmaan tiedätkin.

Huone 11: Kyseessä on ollut ehkä keksijä, insinööri, teknikko, kapiainen, vallankumouksellinen, psykologi, säveltäjä, visionääri tai profeetta.

Huone 12: Kyseessä on voinut olla esoteerisen alan tutkija tai henkilö on voinut toinmia terveydenhoitoalalla tai yksinäisenä tiedemiehenä. Niin ikään elämät lainsuojattomana, "eksyneenä lampaana", kadotettuna sieluna, vankina, karkotettuna tai vakavasti sairaana ovat mahdollisia.


Entisten elämän suhteista toisiinne kertoo tietääkseni se, mikä planetta tms. Osuu toisen ala-solmulle ja mitä aspekteja ne siihen tekevät. Itselläni tämä asia on vielä tutkinnon alla.
tallennettu
tipsuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #33 : 04.06.2006 00:31:46 »

Voisiko joku kokeneempi auttaa alottelijaa?
minä
keskitaivas  harka
noususolmu  neitsyt
laskusolmu  kalat
aurinko  kalat
 askendentti neitsyt

hän
keskitaivas  kalat
noususolmu  vaaka
laskusolmu  harka
aurinko  vesimies
 askendentti  rapu

siis lähinnä mitä olemme edellisissä elämissä toisillemme olleet? Mietin tuota keskitaivas - laskusolmu juttua kumminkin päin. voisiko esimerkiksi Linn tai May jeesata, kun olette niin perehtyneitä. Pistin tossa juuri 11 vuoden suhteen (kaikin puoli hyvän sellaisen) kankkulan kaivoon tällasen miehen takia, vaikka meillä tuskin yhteistä tulevaisuutta on. Aivan kun olisin tuntenut miehen ikuisuuden...
tallennettu
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #34 : 04.06.2006 20:36:33 »

Neitsyt -76 kirjoitti: "Ekax muistuttaisin 12. huoneen merkityksestä- tunnetusti karmahuone. Eli, mitä planeettoja siellä on, kertoo nykyisen elämän karmallisen luonteen.... 5. huone puolestaan viittaa yleisesti aiempien elämien kokemuksiin."

Niin mitäs tarkoittaa, kun mulla nuo molemmat huoneet (12. ja 5. huone) on typötyhjiä? Olenko siis ihan vauvasielu, ensimmäistä kertaa täällä? Hassua, kun ei yhtään tunnu siltä.

Toisekseen tuosta ihmisten karmallisesta suhteesta: Meillä molemmilla on yläsolmu vaa'assa ja alasolmu toistemme aurinkomerkeillä (hänellä kaloissa ja minulla oinaassa). Onko tämä suhde tähtiin kirjoitettu vai mitäkä?  smitten

kiukkis
« Viimeksi muokattu: 04.06.2006 20:38:13 kirjoittanut kiukkis » tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #35 : 05.06.2006 00:04:17 »

Hei!
Nyt kun näistä karmallisista jutuista keskustellaan. On pakko heittää todellinen PÄHKINÄ PURTAVAKSI.
Minulla on ollut 3 karmallista suhdetta, joissa toistuu samat kuviot ja sattumat.
Minulla on 3 MAHDOLLISUUKSIEN KOLMIOTA kartallani ja kaikki ovat
 kuu oinas 9 huone,  neptunus jousimies 5. huone ja   pluto vaaka 3.huone
  aurinko oinas 9.huone  neptunus jousimies 5.huone ja    pluto vaaka 3.huone
 merkurius oinas 9.huone  neptunus jousimies 5.huone ja   pluto vaaka 3.huone

lisäksi yksi aspekteja  saturnus 12.huone

eli suhteet kaikki jousimiehiin.
Syntymäpäivät ovat olleet
kahdella 7.12 ja yhdellä 9.12

Hassuin yhteensattuma, että 7.12 syntyneet ovat molemmat lapsena liki imeväisenä joutuneet sairaalaan juoneensa PETROLIA.

Kummatkaan eivät ole alkoholisteja, mutta kun joillain naisilla on alkoholistimangneetti ja joillain joku muu, niin naurettiin tyttökaverin kanssa, että kai minulla sitten on PETROLBOYS mangneetti.. 2funny

Mutta olisi todella mielenkiintoista tietää mikä tässä on oppikoulu..  idiot2

Kuun noususolmu on skorpionissa, missä 9.12 syntyneellä on  neptunus. muiden tarkkaa syntymäaikaa ei heidän äitinsä muistaneet.., joten en tiedä solmujen sijoitusta

nykyään kysyn baarissa mieheltä, joka kiinnostaa, että sun täytyy olla jousimies ja juonut lapsena petrolia Cheesy Cheesy
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #36 : 06.06.2006 00:27:03 »

Mistä näkee ylä ja alasolmun?kuinka ne ´näkyy kartalla?
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Jinx
Vieras
« Vastaus #37 : 06.06.2006 09:06:43 »


 Jinx! Saturnus 10. huoneessa lyhyesti kerrottuna karman näkökulmasta vois kertoa, että haasteita tai voittoja tai molempia (riippuen muistakin tekijöistä) löytyy karmapohjaisina 10. huoneen teemoista: Liittyen toiseen vanhemmista, elämän ulkoisiin tekijöihin, päämääriin/tavoitteisiin, ammattiin, sosiaaliseen asemaan, ihmisiin, joilla on sinuun nähden käskyvalta ja yleisesti ottaen myötä/vastoinkäymisiin. Varsinainen tulkinta tulis niin pitkäksi, että jääköön se nyt tällä kertaa. Ajattele tuossa vaikka saturnusta suurena oppimestarina, ja katso, mitä se noissa luettelemissani asioissa voisi sinulle opettaa.
 Sitten lyhykäisesti oinaan hyvät ja vaa'an huonot:
 Oinas- aloitteellinen, intohimoinen, uusia asioita ajava, omaperäinen, johtava, optimistinen, itsenäinen/riippumaton...
 Vaaka: kyvyttömyys tehdä päätöksiä, muutosten pelko, riippuvaisuus ihmisistä/takertuminen (ei osaa olla yksin), välinpitämättömyys, laiskuus, liiallinen itsetietoisuus/itseihastus/itsekritiikin puute, taipumus vähätellä toisten elämäntyyliä...
 Siinäpä niitä. Toivottavasti auttaa eteenpäin.

 Rakkaudella neitsyt

Kiitos neitsyt erittäin paljon!!!!  smitten

Tämä osittain voisi selittääkin aika paljon...
Kiitos tosissaan paljon!

Oinas- aloitteellinen, intohimoinen, uusia asioita ajava, omaperäinen, johtava, optimistinen, itsenäinen/riippumaton...
Huomasin aika paljon Oinas maisia hyviä piirteitä itsessäni.  Shocked

Vaaka: kyvyttömyys tehdä päätöksiä, muutosten pelko, riippuvaisuus ihmisistä/takertuminen (ei osaa olla yksin), välinpitämättömyys, laiskuus, liiallinen itsetietoisuus/itseihastus/itsekritiikin puute, taipumus vähätellä toisten elämäntyyliä...

O-ou!!! Mie oon aika huono tekemää päätöksiä, varsinkin jos valinnan varaa on paljon  Wink En usko olevani riippuvainen ihmisistä sillä tavalla että takertuisin tai sitten en ole huomannut piirrettä vielä, toivottavasti sellaista ei ole! Laiska olen ku mikä! Grin Ja loppuihin en osaa vielä sanoa mitään...
Katsotaan mitä tuleman pitää!
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #38 : 09.06.2006 19:07:40 »

Kiitos jinx palautteesta!

 Kiukkis!
 Ehkäpä saisit olla onnellinen tyhjästä 12/karmahuoneesta-et siksi, että olisit vauvasielu, vaan siksi, että luultavasti pääset tässä elämässä helpommalla kuin moni muu (ei liene kovin suuria karmavelkoja soviteltavana?)...
 Jos jonkinlaista karman luonnetta kaipaat (jos sitä edes on), saat viitteitä katsomalla, mihin merkkiin 12. huoneen kärki osuu. Merkki kertoo jotain karman luonteesta (muista, että se voi olla ns. "hyvääkin" karmaa) ja tarkemman kuvauksen saat, jos vielä tutkit kyseisen merkin hallitsijaa...Hallitsijan kohdalta näkee myös vaikuttaako karma pääosin positiiviselta vaiko negatiiviselta riippuen kyseisen planeetan aspekteista...
 Ja tarkempia tietoja aiempien elämien kokemuksista saat tutkimalla samalla tavoin 5. huoneen kärjen merkkiä ja hallitsijaa...

 Toivottavasti neuvoista on apua.

 Rakkaudella neitsyt-76
tallennettu

Johanna
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #39 : 17.04.2015 18:49:37 »

Minun avomieheni noususolmu on taas AC.lläni ja siis laskusolmu DC:llä. Positiivinen asetelma kai sekin, mutta merkitsee ilmeisesti parisuhdetta jo ennen tätä kierrosta. Ei yllätä yhtään. Karminen siteemme on vahva ja synastriassa molempien solmut tekevät paljon aspekteja toisen karttaan.

Linn
Minum ja avomiehen kartoilla melkein sama. Oma noususolmu miehen 1. huoneessa skorpionissa ja miehen noususolmu yhtymässä mun aurinkoon ravussa. Viimeöinen uni viimeistään varmisti mulle että ollaan oltu yhdessä jo ennen tätä elämää. Näin myös vauvaan syntymä unen jossa tunsin valtavaa rakkautta joskus ennen ensi tapaamista tässä elämässä. smitten
tallennettu
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #40 : 06.08.2015 16:28:07 »

Jos sinulla on joku  läheinen ihminen tässä elämässä, niin todennäköisesti teillä on yhteistä evolutiivista historiaa sen verran paljon, ettei kartalta voi mitenkään nähdä yhteistä karmaa ja menneisyyttä. Kuun solmuakselit ovat toki se, mistä näitä yleensä katsellaan, kuten viestiketjussa on mainittukin. Karman osalta voisi ajatella, että solmut kuvaisivat lähinnä niitä tekijöitä, joilla on relevanssia tämän nykyisen elämän kannalta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: