Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lääkärin kartta?  (Luettu 45467 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #30 : 22.07.2015 19:40:28 »

Laitoin p-arvoja aikaisempaan viestiin.

 Cool Hyvältä näyttää, ja varmasti tuntuukin, jos vain voit sen itsellesi myöntää...
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #31 : 23.07.2015 16:41:57 »

Laitoin p-arvoja aikaisempaan viestiin.

 jos vain voit sen itsellesi myöntää...

Ordre.Public

Onko sinulla aina noin halveksiva tapa kirjoittaa muille ihmisille..

minsa
tallennettu
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #32 : 23.07.2015 18:14:07 »

Laitoin p-arvoja aikaisempaan viestiin.

 jos vain voit sen itsellesi myöntää...

Ordre.Public

Onko sinulla aina noin halveksiva tapa kirjoittaa muille ihmisille..

minsa


Jos viestisi sisältö ei ole muuta kuin syytös aina halveksivasta kirjoitustavasta, perustele nyt vähintään väitteesi. Pidänkin tuota viestiäsi eettisesti vastenmielisenä moraalisen paheksunnan muotoon verhottuna halventamisyrityksenä.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 24.07.2015 08:27:38 »


Ordre.Public

Onko sinulla aina noin halveksiva tapa kirjoittaa muille ihmisille..

minsa


Tsekkaapa henkilön viestihistoria (kun klikkaat nimeä saat toisen sivun josta voi katsoa kaikki kirjoittajan viestit), niin huomaat että taitaa olla, mutta erityisesti tiettyjen asioiden/kohteiden suhteen.

Tässä hyvä esimerkki: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=69772.0

Sain niin toiselta planeetalta (tai 1800-luvulta) olevan vastauksen Ordre Publicilta viestiini, että alkoi askarruttaa tämä tyyppi ja tsekkasin sen viestihistorian.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2015 09:16:17 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #34 : 24.07.2015 12:26:02 »


Ordre.Public

Onko sinulla aina noin halveksiva tapa kirjoittaa muille ihmisille..

minsa


Tsekkaapa henkilön viestihistoria (kun klikkaat nimeä saat toisen sivun josta voi katsoa kaikki kirjoittajan viestit), niin huomaat että taitaa olla, mutta erityisesti tiettyjen asioiden/kohteiden suhteen.

Tässä hyvä esimerkki: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=69772.0

Sain niin toiselta planeetalta (tai 1800-luvulta) olevan vastauksen Ordre Publicilta viestiini, että alkoi askarruttaa tämä tyyppi ja tsekkasin sen viestihistorian.

Mukavaa, että nostit esiin viestihistoriani. Kävin itsekin katsomassa, mitä sieltä löytyy, ja huomasin, että kirjoitukset ovat pääosin varsin tasokkaita. Kannustan lämpimästi muitakin tutustumaan viestihistoriaani. Tuon nimenomaisen linkkaamasi viestin kuitenkin poistin asiaa tarkemmin ajateltuani. Viestini oli sinänsä oikeansuuntainen kuittaus, mutta katsoin paremmaksi olla suoraan sekaantumatta kaupalliseen toimintaan.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2015 12:28:18 kirjoittanut Ordre.Public » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 24.07.2015 12:33:17 »

Tuon nimenomaisen linkkaamasi viestin kuitenkin poistin asiaa tarkemmin ajateltuani. Viestini oli sinänsä oikeansuuntainen kuittaus, mutta katsoin paremmaksi olla suoraan sekaantumatta kaupalliseen toimintaan.

Tosimieshän seisoo aina sanojensa takana?   Grin 2funny
Näemmä ei sittenkään...
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #36 : 24.07.2015 12:36:56 »

Tuon nimenomaisen linkkaamasi viestin kuitenkin poistin asiaa tarkemmin ajateltuani. Viestini oli sinänsä oikeansuuntainen kuittaus, mutta katsoin paremmaksi olla suoraan sekaantumatta kaupalliseen toimintaan.

Tosimieshän seisoo aina sanojensa takana?   Grin 2funny
Näemmä ei sittenkään...

En ymmärrä sellaista ajattelua, että kerran jotain sanottuaan mieltään ei saisi muuttaa. Ymmärrän kyllä, jos sinä itse koet asian niin.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 24.07.2015 12:41:47 »

En ymmärrä sellaista ajattelua, että kerran jotain sanottuaan mieltään ei saisi muuttaa. Ymmärrän kyllä, jos sinä itse koet asian niin.

Minun mielestäsi vastauksesi tuohon ketjuun oli sen luokan v#%¤#uilua, että en ihmettele sen poistoa. Ihmettelen lähinnä sen kirjoittamista.

Minulla on omat epäilykseni  tuollaisten kurssien hyödystä (monasti kurssin käyneen tärkeä tulonlähde jatkossa on käytännössä samanlaisten kurssien pitäminen jälleen uusille ihmisille), mutta en silti mene heittelemään ilmoitusten perään moisia vinoiluja, niin kauan kun ne pysyvät tapahtumailmoitus-alueella. En vaikka itse asiassa kyse ei ole edes tapahtumasta, vaan liiketoiminnasta, eli sikäli näiden ilmoitusten sinne laittaminen on vähän kyseenalaista ilmaisen mainostilan saamista tältä foorumilta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #38 : 24.07.2015 14:03:01 »

En ymmärrä sellaista ajattelua, että kerran jotain sanottuaan mieltään ei saisi muuttaa. Ymmärrän kyllä, jos sinä itse koet asian niin.

Minun mielestäsi vastauksesi tuohon ketjuun oli sen luokan v#%¤#uilua, että en ihmettele sen poistoa. Ihmettelen lähinnä sen kirjoittamista.

Minulla on omat epäilykseni  tuollaisten kurssien hyödystä (monasti kurssin käyneen tärkeä tulonlähde jatkossa on käytännössä samanlaisten kurssien pitäminen jälleen uusille ihmisille), mutta en silti mene heittelemään ilmoitusten perään moisia vinoiluja, niin kauan kun ne pysyvät tapahtumailmoitus-alueella. En vaikka itse asiassa kyse ei ole edes tapahtumasta, vaan liiketoiminnasta, eli sikäli näiden ilmoitusten sinne laittaminen on vähän kyseenalaista ilmaisen mainostilan saamista tältä foorumilta.

Itse ihmettelen, miksi esittelet tuota linkkiä useammassa viestiketjussa, jos pidät viestiä jotenkin vahingollisena tai paheksuttavana. Silloinhan katsot, että on ihan ok yrittää mustamaalata allekirjoittanutta tavalla, joka on vahingollista jollekin ulkopuoliselle. Se on periaatteessa sama kuin linkkaisit jonkun "pahan sedän" levittämää intiimikuvaa nuoresta naisesta, ja suureen ääneen julistaisit samalla, että katsokaa nyt, kuinka iljettävä tuo setä on.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 24.07.2015 14:34:25 »

Itse ihmettelen, miksi esittelet tuota linkkiä useammassa viestiketjussa, jos pidät viestiä jotenkin vahingollisena tai paheksuttavana. Silloinhan katsot, että on ihan ok yrittää mustamaalata allekirjoittanutta tavalla, joka on vahingollista jollekin ulkopuoliselle

Jaa, ei pidä sitten varmaan kirjoitella asioita, joiden esittely muille tuntuu mustamaalaamiselta, vai mitä? MInä esittelin tuon linkin YHDESSÄ viestiketjussa eli tässä, en suinkaan useammissa ja se oli vastauksena siihen kun toinen kirjoittaja kysyi sinulta suhtaudutko aina noin halveksivasti toisiin ihmisiin. Se oli silloin täysin relevantti linkitys siihen ketjuun ja valotti tälle kirjoittajalle yleistä sävyäsi viesteissäsi.

Kuten sanoin, tosimies seisoo sanojensa takana. Katsopa viestilukuani. Koko sinä aikana kun olen tälle foorumille kirjoitellut, olen poistanut ehkä puoli tusinaa viestiä ja kahdesta syystä: Joko on tullut sama viesti kahteen kertaan, tai viesti on tullut laitettua erehdyksessä väärään ketjuun. Kannattaa ehkä kirjoitella vain viestejä, joiden esittely muille foorumilaisille ei nolota.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2015 14:36:00 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #40 : 24.07.2015 15:02:52 »

Se on periaatteessa sama kuin linkkaisit jonkun "pahan sedän" levittämää intiimikuvaa nuoresta naisesta, ja suureen ääneen julistaisit samalla, että katsokaa nyt, kuinka iljettävä tuo setä on.

EI ole, vaan se on sama kuin jos linkkaisin muille uutista siitä, että paha setä on jäänyt kiinni pedofiliasta ja tuomittu siitä.
KOetapa itsekin harrastaa sellaista miehekästä loogisuutta, kun niin kovasti olet sitä mieltä että sitä vain miehiltä löytyy...
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #41 : 24.07.2015 15:18:23 »

Itse ihmettelen, miksi esittelet tuota linkkiä useammassa viestiketjussa, jos pidät viestiä jotenkin vahingollisena tai paheksuttavana. Silloinhan katsot, että on ihan ok yrittää mustamaalata allekirjoittanutta tavalla, joka on vahingollista jollekin ulkopuoliselle

Jaa, ei pidä sitten varmaan kirjoitella asioita, joiden esittely muille tuntuu mustamaalaamiselta, vai mitä? MInä esittelin tuon linkin YHDESSÄ viestiketjussa eli tässä, en suinkaan useammissa ja se oli vastauksena siihen kun toinen kirjoittaja kysyi sinulta suhtaudutko aina noin halveksivasti toisiin ihmisiin. Se oli silloin täysin relevantti linkitys siihen ketjuun ja valotti tälle kirjoittajalle yleistä sävyäsi viesteissäsi.

Kuten sanoin, tosimies seisoo sanojensa takana. Katsopa viestilukuani. Koko sinä aikana kun olen tälle foorumille kirjoitellut, olen poistanut ehkä puoli tusinaa viestiä ja kahdesta syystä: Joko on tullut sama viesti kahteen kertaan, tai viesti on tullut laitettua erehdyksessä väärään ketjuun. Kannattaa ehkä kirjoitella vain viestejä, joiden esittely muille foorumilaisille ei nolota.

Arvostettava yritys kääntää huomio pois omasta moraalisesti ala-arvoisesta toiminnastasi. Hyökkäys on paras puolustus, vai mitä? En kuitenkaan syypää siihen, jos itse käyttäydyt tavalla, jota ei voi moraalisesti puolustaa. Kuvauksesi on muuten juuri sitä tulkintaa, jonka DISCLAIMERisissasi muilta kiellät, mutta nähtävästi tämänkin periaatteesi voit heittää 100 % romukoppaan, jos sen hylkääminen vain palvelee omia tarkoituksiasi.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 24.07.2015 15:20:29 »

Mikä siinä on niin moraalitonta, että linkkasin toisen kirjoittajan luettavaksi viestin jossa v&¤&uilet, kun hän oli kysynyt suhtaudutko aina noin halveksivasti muihin kirjoittajiin?

Tilanne olisi aivan toinen, jos olisin ainoa joka tällä foorumilla on kiinnittänyt huomiota tyyliisi ja teksteihisi. Mutta kun en ole.

Moraalitonta minun mielestäni on esimerkiksi suositella kiusaamista keinoksi laittaa ruotuun naiset, jotka eivät panosta tarpeeksi ulkonäköönsä ja käytökseensä miehiä miellyttääkseen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ordre.Public
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #43 : 24.07.2015 15:21:54 »

Se on periaatteessa sama kuin linkkaisit jonkun "pahan sedän" levittämää intiimikuvaa nuoresta naisesta, ja suureen ääneen julistaisit samalla, että katsokaa nyt, kuinka iljettävä tuo setä on.

EI ole, vaan se on sama kuin jos linkkaisin muille uutista siitä, että paha setä on jäänyt kiinni pedofiliasta ja tuomittu siitä.
KOetapa itsekin harrastaa sellaista miehekästä loogisuutta, kun niin kovasti olet sitä mieltä että sitä vain miehiltä löytyy...

Väärin. Sinä "uutisankkurina" linkkasit juuri tuon "paheksuttavan asian" itsessään.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 24.07.2015 15:25:08 »

Väärin. Sinä "uutisankkurina" linkkasit juuri tuon "paheksuttavan asian" itsessään.

Paheksuttavaa mielestäni oli sinun v%¤%&si ilmoituksen laittajalle, ei se ilmoitus itsessään.

Niistä on tällä foorumilla jo erikseen käyty ihan kokonainen keskustelu vuosia sitten ja ne ovat enemmistön mielestä olleet ok, vaikka kaupallisia olisivatkin, niin kauan kun pysyvät ko. Tapahtumat-alueella foorumia.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: