Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: VOIMAELÄIN  (Luettu 102195 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« : 22.05.2006 19:03:42 »

Mikä on sinun voimaeläimesi?
Monissa kulttuureissa uskotaan, että fyysinen ja henkinen maailma eivät olekaan erillisiä, vaan molemmat ihmisen saavutettavissa, jos olemme riittävän tasapainossa itsemme kanssa. Tähän uskomukseen liittyy usein myös ajatus, että eläinten tehtävä on tuoda ihmiselle viestejä henkimaailmasta, opastaa meitä matkoillamme sinne ja yksinkertaisesti auttaa meitä avautumaan erilaisille energioille, jotka mahdollistavat tietoisuutemme laajentamisen. Kun saavutamme syvemmän ymmärryksen eläimistä, opimme myös paremmin ymmärtämään fyysisen ja henkisen maailman yhteyttä?

Näin löydät oman voimaeläimesi:

Mieti, mihin eläimiin olet aina ollut "ihastunut". Muista, että eläimiin kuuluvat myös linnut, matelijat, sammakkoeläimet, kalat ja hyönteiset. (Esimerkiksi sammakko on voimakas parantaja)

- Keräsitkö perhosia? Piirsitkö lohikäärmeiden kuvia? Hurmaannuitko hevosten katselemisesta? Vannoitko, että joku päivä vielä hankkisit kissan (kissa on yksi suosituimmista voimaeläimistä, seuraavina lienevät delfiini ja susi)

- Mikä eläin mielestäsi muistuttaa itseäsi eniten?

- Jos olisit eläin, mikä haluaisit olla? Mikä et missään tapauksessa haluaisi olla?

- Näetkö usein unta jostain tietystä eläimestä?

Jos vastaukset näihin kysymyksiin eivät vielä tuo sinulle varmuutta omita voimaeläimistäsi (niitä voi olla useampi kuin yksi) kokeile seuraavaa:

 
- Ennen kuin käyt nukkumaan, tai kun meditoit, pyydä voimaeläintäsi näyttäytymään.

- Ole tarkkana päivän mittaan - mistä eläimestä näet kuvia? Saitko joltain kortin, jossa oli suden kuva? Tuliko televisiosta dokumentti hirven metsästyksestä?

- Jos asut lähellä luontoa, mitkä eläimet vierailevat useimmin pihapiirissäsi? Mitkä linnut käyvät useimmin ruokittavinasi?

- Tartu kuvalliseen eläinkirjaan ja selaa sivuja - puhutteleeko jokin niistä sinua?

Kun tunnistat oman voimaeläimesi, vahvista suhdettanne pitämällä hänet aina mukanasi. Laita juliste seinälle, hanki koru tai koriste, joka on eläimesi muotoinen, pue yllesi t-paita, jossa on voimaeläimesi kuva.

Itse pidän tiikeriä voimaeläimenä koska pidän sitä kauniina ja vaarallisena. Minulla on kiinalainen tatuointi joka tarkoittaa tiikeriä.En ole kiinalaiselta horoskoopiltani tiikeri. Ihailen tiikeriä ja jos haluaisin ja saisin valita mikä eläin olisin, niin olisin tiikeri.Ja tietysti nalle puhin tikru on paras! Cheesy Wink Cheesy Wink Cheesy Wink Cheesy Wink Cheesy TTFN  Wink Cheesy Wink Cheesy Cheesy Wink Cheesy Wink Wink Cheesy
« Viimeksi muokattu: 22.05.2006 19:07:18 kirjoittanut althema82 » tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Jinx
Vieras
« Vastaus #1 : 22.05.2006 19:12:30 »

Kissa ystävänä vastaan että KISSA eläimet  smitten  smitten

Siinä on voimaeläimeksi voimakas eläin  Grin
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 22.05.2006 19:19:07 »

Kissat ehdottomasti ja koirat ( tietyt rodut) sakemanni ja suursnautseri smitten ja ajatuksena kiehtoo ilves angel rakastan eläimiä tosi paljon, en satuttas niitä mistään hinnasta ja olen päättänyt, että yksikään luonto kappale ei kuole minun käden kautta vaan saavat kuolla luonnollisesti tai onnellisesti ilman tuskaa smitten en kykene ampumaan tms
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #3 : 22.05.2006 19:32:23 »

Ihannoin sutta,ja mulla kax sutta tatskanakin,tosin niin on kotkakin,mutta sudet on jotain sanon kuvaamattoman ihanaa.ja en voi kun ihailla niiden olemusta ja elämisen taistoa ihmisen rinnalla.....tosin epäreiluhan se taisto on mutta siltikin.
Eli jos se mitä ihannoi ja mitä ns,kunnioittaa niin susi ja ehdottomastikin.  smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #4 : 22.05.2006 20:14:47 »

Mun voimaeläin on ehdottomasti DELFFIINI! Tulikivikävelyn(joskus v.-98) jälkeen delffiinit ilmestyivät elämääni.. keräilen kaikkea niihin liityvää.. yöllä unissa uin delffiinien kans..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #5 : 22.05.2006 20:18:26 »

Tämä on ehkä vähän hassu, mutta tiedän ja tunnen ihan varmasti että voimaeläimeni on pähkinähakki. Näin linnun ensimmäisen kerran 10-vuotiaana ja se kohtaaminen oli niin maaginen ja unohtumaton, että lintu vei sydämeni... Lintu oli kesy ja suloinen, lenteli ympärilläni, ikään kuin leikkien kanssani... Olin aivan lumoutunut. Päästyäni kotiin piirsin linnun ja enoni tunnisti lajin heti. Sen jälkeen luin kaiken mahdollisen pähkinähakeista. Kotona on kansio, johon olen piirtänyt n.30 kuvaa kyseisestä linnusta... Smiley

Rakastan ja ihailen kaikkia eläimiä valtavasti! Niillä kaikilla on jotain annettavaa minulle viattomien silmiensä katseella, siksipä totean tähän että kaikki eläimet ovat tavalla tai toisella voimaeläimiäni. Niillä on ollut niin suuri vaikutus elämääni.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #6 : 22.05.2006 22:13:47 »

Ehdottomasti SUSI jota olen rakastanut ja kunnioittanut lapsesta asti.Toinen eläin joka lumoaa minut kauneudellaan on HEVONEN ja kolmas KOTKA.  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 22.05.2006 22:18:43 »

Kotka ja Karhu.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #8 : 23.05.2006 08:53:03 »



Rakastan koiria mutta unissa auttajiani ovat Karhu joka erään kerran tuli kertomaan muutoksesta ja niinpä muutin Kontionkadulle.  Grin
Varikset ja sudet ovat myös menneisyyden kautta tässä elämässä tärkeitä ja uutena on metsäkyyhkypariskunta pihalla  smitten

 Wink mateve
tallennettu

mateve
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #9 : 23.05.2006 10:18:50 »

Jos Haluatte tietää oman voimaeläimen kuvauksia löydätte ne täältä sivulta. Voimaeläin kuvaukset.Kaikkia eläimiä tältä sivustoilta ei valitettavasti löydy. Mutta aika monta  Grin

http://www.geocities.com/med_rest/voimaelaimet.html





tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #10 : 23.05.2006 10:26:43 »

PERHONEN Cheesy

"Siispä on luonnollista, että perhonen symboloi täydellistä muutosta. Perhonen edustaa tarvetta muutokseen ja suurempaan vapauteen, mutta samalla se edustaa rohkeutta. On oltava rohkea pystyäkseen kohtaamaan kasvuprosessin vaatimat muutokset. Perhosen voimat ovat yhteydessä ilmaelementtiin ja henkisiin voimiin. Se opettaa meitä löytämään selkeyttä henkisissä prosesseissa, projektien organisoinnissa tai etsiessämme oikeaa suuntaa sisäiselle kasvullemme.
Jos perhonen on voimaeläimesi, tai jos se muuten viehättää sinua, olet valmistautumassa johonkin muutokseen".   Cheesy

Myös Delfiini ja Kauris ovat suosikkejani  Smiley

Enpä ole arvannutkaan kuinka paljon tämä minun nikkini kuvastaa minua  2funny
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #11 : 23.05.2006 11:32:01 »

Näin löydät oman voimaeläimesi:

Mieti, mihin eläimiin olet aina ollut "ihastunut". 
***Vannoitko, että joku päivä vielä hankkisit kissan (kissa on yksi suosituimmista voimaeläimistä,

- Jos olisit eläin, mikä haluaisit olla?

- Näetkö usein unta jostain tietystä eläimestä?


Olen aina pitänyt kissoista, ja minulla sellainen olisikin, ellen olisi allerginen. Tiikeri ja nimenomaan Siperiantiikeri on aina ollut mielestäni maailmakaikkeuden hienoin eläin. Voimakas ja kaunis.

Karhun kuitenkin nimeäisin varsinaiseksi "toteemieläimekseni". Karhut tulevat uniini. Välillä ne ovat uhka ja välillä kävelen unissani karhun rinnalla käsi karhun kaulalla. (Aina karhu kävelee vasemmalla puolellani, kaipa sillekin joku selitys on, mutten sitä tiedä)

Tuo Altheman linkistä löytynyt Karhu-kohta osui ja upposi. Ja teinpä joskus testin  http://www.animalinyou.com/survey.asp -sivuilla... Karhuhan sieltä tuli. Suosittelen ehdottomasti kokeileman.
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #12 : 23.05.2006 12:10:32 »

Kiitos Althema.. smitten

Delfiini
Ystävällisyys, leikkisyys, energia
Kaunis, lempeä ja sulavalinjainen delfiini kantaa mukanaan monia viestejä kaksijalkaisille. Vaikka delfiini onkin nisäkäs, meri on sen koti, ja se on mestari hengitystekniikassa. Koska vesi on kaiken elämän symboli; luomisen, intohimon ja jopa seksuaalisuuden, tuo delfiini meille oppeja elämän vedestä. Leikkisät delfiinit ovat jo kauan viihdyttäneet ihmisiä hilpeällä asenteellaan. Delfiinien kommunikoinnin tutkiminen on osoittautunut varsin haasteelliseksi tehtäväksi. Kaikkien eläinten tavoin delfiineilläkin on keinot varoittaa lajitovereitaan lähestyvästä vaarasta. Uskotaan, että voimaeläimenä delfiini varoittaa ihmistä vaaroista, joita seuraa kun luonnon tasapainoa ei kunnioiteta.
Delfiinien kanssa uiminen on ollut monelle ihmiselle hyvin voimakas kokemus, jonka jälkeen niiden kykyä kommunikoida ei voi enää epäillä. Delfiini myös muistuttaa meitä siitä, että leikki, rentoutuminen, on välttämätöntä tasapainon saavuttamiseksi. Delfiini liikkuu vedessä äärimmäisen sulavasti ja kehottaa myös meitä antautumaan elämän virtojen vietäviksi sen sijaan, että ehdoin tahdoin etsisimme kiviseiniä särjettäviksi. Delfiinin voimia ovat muutos, viisaus, tasapaino, harmonia, kommunikointikyky, vapaus, luottamus, elämänrytmin ymmärtäminen ja hengitystekniikoiden käyttäminen stressin ja jännityksen purkamiseen sekä veden parantava voima.

.. näinhän se menee  Wink..

 smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #13 : 23.05.2006 12:13:29 »



 Ja teinpä joskus testin  http://www.animalinyou.com/survey.asp -sivuilla... Karhuhan sieltä tuli. Suosittelen ehdottomasti kokeileman.

[/quote]

minulle tuli kyseisestä testistä isokissa eläin  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #14 : 23.05.2006 14:17:35 »



KOTKA se on ollut kai aina. Katsoo ylhäältä ja tutkii tilanteita.....
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: