Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: VOIMAELÄIN  (Luettu 102739 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #30 : 20.06.2006 02:46:24 »

Minulla myös (vaikka ihannoin tiikeriä yli kaiken) on ollut lapsena leikkejä jossa olen ollut mieluusti karhu tai villikoiran tai yleensä koira
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
taikakuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Taikakuu


Profiili
« Vastaus #31 : 20.06.2006 08:15:27 »

Voimaeläimeni on ollut jo vuosia Susi.
Siinä on jotain niin upeaa siinä eläimessä!!

Niin ja inkkarifanikin olen pikkutytöstä asti ollut laugh
tallennettu

Aurinko Rapu
Kuu Rapu
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Leijona
Jupiter Kauris,r
Saturnus Kaksoset
Uranus Vaaka
Neptunus Jousimies,r
Pluto Neitsyt
Noususolmu Kauris
AC Jousimies
MC vaaka/skorppari
VX Leijona
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #32 : 20.06.2006 12:40:32 »

Ehdottomasti jokin lintu, veikkaan vahvasti varista, mutta pidän myös pitkäjalkaisista kahlaajista. Vastaan variksille aina jos ne raakkuvat lähellä(jos ei ihmisiä lähellä huom). Olen kerännyt linnunsulkia nuorena ja piirrän edelleen mielikuvituslintuja. Toinen voimaeläin olisi koira, mutta kun omistan niitä niin en voi olla puolueeton.

(http://tn3-2.deviantart.com/fs4/300W/i/2005/142/c/8/Poison_Mary_by_asbolos.jpg)
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #33 : 24.06.2006 15:00:02 »

HEVONEN 
Kestävyys, liikkuvuus.
Hevonen esiintyy melkein kaikissa mytologisissa kirjoituksissa ja taruissa . On mahtavasiipinen Pegasus, skandinaavien Odin-jumalan 8-jalkainen hevonen, Hindujen aurinkojumalan ratsut, Apollon orit ja niin edelleen. Monet legendat kertovat hevosista, jotka osasivat puhua, ja joilla oli maagisia kykyjä. Mikään muu eläin ei ole tarjonnut ihmiselle niin suurta liikkumisen vapautta kuin hevonen. Jos hevonen vetää sinua puoleensa, tunnet hengessäsi joskus voimaa, jota on vaikea hallita. Hevonen symboloi omistautumista ja uskollisuutta, pyyteetöntä rakkautta ja kuuliaisuutta. Hevonen kertoo, että rakastat matkustamista ja että sielussasi on aimo annos mustalaista. Hevonen on myös sisäinen soturisi, rohkea taistelija, joka tuo turvaa matkoillesi niin henkisesti kuin fyysisestikin. Hevosen voimia ovat voima, sitkeys, kestävyys, uskollisuus, vapaus, ympäristön hallinta, yhteistyön tuoman voiman ymmärtäminen, suvaitsevaisuus, omien kykyjen laajentaminen, ystävällisyys ja yhteistyö, matkustaminen myös astraalitasolla . Hevonen on matkustajien suojelija, varoittaa mahdollisesta vaarasta ja opastaa voittamaan esteet.

« Viimeksi muokattu: 24.06.2006 15:03:39 kirjoittanut sininengalaktinenkotka » tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Tess
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 79


Can you see how blue the sky is?


Profiili
« Vastaus #34 : 26.06.2006 14:39:11 »

Hirvi

Niitä oli meillä aina pienenä talon takana pellolla syömässä, ja siellä samalla pellolla aina leikin äitini kauhuksi. Nyt niitä ei ole enää vuosikausiin näkynyt ilmeisesti. Metsäkävelyillä on aina kohdannut niitä, niinkuin monet muutkin suomalaiset, ja olen niitä aina kunnioittanut ja ihaillut. Hieman pelännytkin. Usein pyähdyin nuorena vaihtamaan katseita. Hurjin kokemus oli n. 18-vuotiaana kun istuin metsässä kivellä eräänä kauniina kesäpäivänä ja tieltä rymisti eläin kamalalla metelillä ja vauhdilla. En ole koskaan nähnyt niin nopeaa liikettä. Luulin sitä suureksi koiraksi, mutta huomasinkin sen olevan hirviemo, jonka perässä juoksi kaksi vasaa. Emo jäi seisomaan metrin päähän minusta oikealle puolelleni ja vasat juoksivat ohi ja jäivät vasemmalle puolelle. En ole koskaan pelännyt niin paljon. En voinut oikein liikkuakaan, kun päässäni pyöri sanat: "älä koskaan mene hirviemon ja vasan väliin". Nyt olin joutunut niiden väliin vahingossa. Ei auttanut muu kuin odottaa. Hirvi tutki ja tuijotti, kuulin sen hengityksen, ja äännähdykset. Yritin rauhallisesti puhella, ja hitaasti askel ja pysähdys kerrallaan se liikkui ohitseni kohti vasojaan. Lopulta uskalsin nousta, ja se otti vielä muutaman juoksuaskeleen kohti minua, muttei tullut perään.
Kohtaaminen jota tulen aina ja ikuisesti vaalimaan sydämessäni. Valitettavasti asun nykyään aina kaupungeissa, ja alan vieraantumaan luonnosta, enkä näitä eläimiä enää tapaa.
Karhut tulevat aina uniini tosin. Mutta eräällä shamaanikurssilla tehtiin matkoja aliseen, ja siellä kohtasin hirven, joka oli viisas ja rauhallinen ja opasti minua, mutta kohtasin myös pesukarhun, joka toimi leikkisämpänä ja hieman kiusoittelevana oppaanani. Joskus ne olivat siinä samaan aikaan. Pitäisi ehkä tehdä niitä matkoja taas...
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #35 : 27.06.2006 16:23:29 »

Tuon yhden testin mukaan olisin LEPAKKO tai PINGVIINI coolsmiley

(kaksi vastausta koska en osannut päättää yhteen kysymykseen kumpi vastaisi paremmin minua, välillä toinen ja välillä toinen..)

Kissat ovat aina olleet lähellä sydäntä, lapsuudenkodissa oli paljon kissoja, ja pitihän se otta itselleenkin kuppaniksi tuollainen musta höpsykkä.. tuolla se nytkin rötvää ja pesee itseään laugh
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #36 : 05.07.2006 23:40:55 »

http://www.energiakeskus.com/energiasivut/native-american-voimaelaimet-1.php
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
kooky
Vieras
« Vastaus #37 : 06.07.2006 03:30:51 »

Vastaan variksille aina jos ne raakkuvat lähellä(jos ei ihmisiä lähellä huom).


 smitten
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #38 : 06.07.2006 14:14:18 »

Karhu on viime aikoina ilmestynyt uniini usein. Samoin hirvi. Liekö näillä jotain tekemistä voimaeläimeni kanssa?  coolsmiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #39 : 06.07.2006 14:45:33 »

DELFIINI JA KOTKA.

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #40 : 26.12.2006 01:02:58 »

(http://i119.photobucket.com/albums/o159/mgdl/suaur25122006c.jpg)

(http://i119.photobucket.com/albums/o159/mgdl/kotkapieni.jpg)
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #41 : 28.12.2006 20:16:50 »

Mä olen aina ollut eläinrakas; lemmikkieläimistä erityisesti koirat ovat lähellä sydäntä... mutta mikään muu eläin ei ole puhutellut mua yhtä voimakkaasti kuin KARHU.

Voima, parantaminen...
Karhut nukkuvat talviunta. Tämä saattaa selittää assosiaation "Suuren Hengen" näkemisestä unissa. Karhun luola symboloi paluuta Äiti Maan kohtuun. Siinä on myös hyvin voimakas feminiininen aspekti, joka edustaa hoivaamista ja suojaa. Karhunpennut syntyvät varhain keväällä ja saattavat viettää emonsa kanssa jopa seitsemän vuotta ennen itsenäistymistään. Ihmisiä, joilla on karhun voimia, pidetään itseriittoisina. He luottavat mieluummin omiin voimiinsa kuin ovat riippuvaisia toisista. He ovat usein myös uneksijoita. Monilla on taito visualisoida tulevia, mutta samalla he helposti kadottavat kosketuksen nykyhetkeen. Karhun voimia ovat itsetutkiskelu, parantaminen, yksinäisyys, viisaus, muutos, kommunikointi henkimaailman kanssa, kuolema ja jälleensyntymä, muutos, astraalimatkat, uniolennot, shamanismi ja mystiikka.


Sain jokunen vuosi sitten lahjaksi ihania karhukoruja, joita käytän erityisesti silloin, kun tarvitsen Artemis-voimani käyttöön  Wink Karhumaista minussa on sekin, että talven tullen vetäytyisin mielelläni talviunille - harmi vain, ettei se meille ihmisille ole mahdollista! Kevät onkin sitten elämänilon heräämisen ja uuden tutkimisen aikaa. Samalla käyn läpi talven koettelemuksia ja yritän oppia niistä. Näin olen toiminut aina  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #42 : 10.04.2007 16:15:18 »

...mutta jos kesytät minut, niin silloin me toisiamme tarvitsemme...
Olisit ainoa maailmassain, elämäni aurinkoinen.

Voimaeläimeni on Kettu
« Viimeksi muokattu: 10.04.2007 16:18:49 kirjoittanut Morgana » tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #43 : 10.04.2007 16:20:37 »

Joutsen. Aina ollut.
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #44 : 10.04.2007 18:55:50 »

Heureka  Shocked että nyt pläjähti ...muistin pääsiäisajan viestitykset topicilla" värähtelytason muutokset"...siellä kirjoitin , ja samlla pohdin omaa herkkyyttäni - energioiden tunnistamisessa - että tämän lahjani kanssa olen tehnyt ns."töitä" lähes koko ikäni - että olen löytänyt harmonian - kuinka tämän herkkyyteni kanssa olen ja elän - ja miten sitä kuuluu käyttää - ...ja nyt kun tätä voimaeläintä tutkailin - niin taas " alkoi lyyti kirjoittamaan" eli toinen voimaeläimeni eli Kauris on juurikin tämän herkkyyteni symboli...herkkä ja voimakas samaan aikaan...arka ja rohkea...Minulla on cd-" Medicine Power"/ Oliver Shanti and Friends - Navajojen kanssa tehtyä musiikkia( ymmärtääkeni ainakin)...ja cd:n mukana tulevassa "pikkukirjassa" on juurikin toteemieläimeni Kauris= Medicine In The Moon Of The Deer, Long 21May to 20 June.... aurinko kaksoset-4.6.

Karhu on selkeästi unieni voimaeläin...ollut jo vuosia - ja myös tuttu arkkityyppisenä energiana - vaan hän opettaa, viestittää, osoittaa asioita elämässäni, etenkin ihmis-suhteissa ja suhteissa miehiin..ja pääsääntöisesti unissa - ja ne unet aina muistaa...ensisijaisesti tämä Naaraskarhu opettaa itselleni naiseuttani - Äiti Maan viisautta ja voimaa...


Toteemieläimeni on Kauris
Kauris  21.5.-20.6.
Hellyys, hoivaaminen, ystävällisyys
Kauriit sulautuvat erittäin hyvin ympäristöönsä, mutta reagoivat herkästi vähäisimpäänkin meluun tai liikkeeseen. Kauris saa usein kaksi tai kolme poikasta kerrallaan keväällä. Urokset ja naaraat elävät eri ryhmissä kiima-aikaan asti. Valkohäntäiset metsäkauriit liikkuvat mielellään laumassa, ja perheenjäsenet etsivät ruokaa yhdessä toisten kaurisperheiden kanssa, antaen mielikuvan suuresta laumasta. Ihmisiä, joilla on kaurisvoimia, pidetään herkkävaistoisina ja tarkkaavaisina. He ovat intuitiivisia ja herkkiä yliaistillisuuteen asti. Joskus he vaipuvat niin syvälle ajatuksiinsa, etteivät tunnu näkevän tai kuulevan mitään ympäriltään. Kauriin voimiin kuuluu lempeys niin sanoissa, ajatuksissa kuin teoissakin, kyky kuunnella, armeliaisuus ja kyky ymmärtää tasapainon kauneutta ja sitä, mikä on välttämätöntä selviytymiseen, kyky olla kiitollinen ja antelias, kyky uhrautua, yhteys metsän henkiin ja taito löytää vaihtoehtoinen lähestymistapa. Kauriin lempeys symboloi ikuista rakkautta. Kauris opettaa meitä löytämään jumalallisen lempeyden, joka parantaa kaikki haavat. Se kehottaa meitä lopettamaan yrityksemme muuttaa toiset ihmiset ja rakastamaan ja hyväksymään heidät sellaisina kuin he ovat. Ainoa tasapainoinen tapa käyttää valtaa on rakastaminen ja myötäeläminen.
KAURIS: lempeys, nopeus, herkkyys, feminiinisyys

Karhu
Voima, parantaminen

Karhut nukkuvat talviunta. Tämä saattaa selittää assosiaation "Suuren Hengen" näkemisestä unissa. Karhun luola symboloi paluuta Äiti Maan kohtuun. Siinä on myös hyvin voimakas feminiininen aspekti, joka edustaa hoivaamista ja suojaa. Karhunpennut syntyvät varhain keväällä ja saattavat viettää emonsa kanssa jopa seitsemän vuotta ennen itsenäistymistään. Ihmisiä, joilla on karhun voimia, pidetään itseriittoisina. He luottavat mieluummin omiin voimiinsa kuin ovat riippuvaisia toisista. He ovat usein myös uneksijoita. Monilla on taito visualisoida tulevia, mutta samalla he helposti kadottavat kosketuksen nykyhetkeen. Karhun voimia ovat itsetutkiskelu, parantaminen, yksinäisyys, viisaus, muutos, kommunikointi henkimaailman kanssa, kuolema ja jälleensyntymä, muutos, astraalimatkat, uniolennot, shamanismi ja mystiikka.
KARHU: voima, varmuus, itsensä tutkiskelu, parantaminen
« Viimeksi muokattu: 10.04.2007 18:58:40 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: