Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Autoilijan horoskooppi  (Luettu 18026 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 03.02.2007 20:38:05 »

Leijona:
Leijona on kuninkaallinen merkki, ja se näkyy myös hänen autoilussaan. Leijona autoilee luonteensa mukaisesti - itsevarmasti. Häntä ei liikenne pelota, hän tietää syntyneensä voittamaan. Muihin tiellä kulkijoihin leijona suhtautuu suvaitsevasti. Hänellä on ylhäisyydessään varaan siihen. Leijona ajaa, mutta antaa myös muiden ajaa. Leijona autoilee mielellään suuremmalla autolla, kuin mihin hänellä itse asiassa olisi varaa. Auto on hänelle statussymboli ja osa edustavaa julkisivua. Leijonan auto ei voi todellakaan olla mikä tahansa. Suositeltava on esimerkiksi Jaguar.

Skorpioni:
Skorpionit omistautuvat mielellään täydellisesti jollekin asialle. Jos se nyt sitten sattuu olemaan autoilu, se sitten on autoilu. Silloin skorpioni tietää autoista kaiken. Hän osaa korjata, hän tietää huippunopeudet, tunnistaa vuosimallit ja hallitsee hintahaitarit. Autoilu ei ole hänelle siirtymistä paikasta toiseen, vaan autoilu on tärkeä elämän sisältö.Auto on skorpionista upea asia. Autoileva skorpioni valitsee mielellään pelin, joka mahdollistaa esimerkiksi kerhoon liittymisen ja kokonaisvaltaisen osallistumisen. Alfa Romeo sekä uutena että käytettynä vastaa hyvin skorpionin haasteeseen.

Jep, ystävääni toi jellonan kuvaus osuu täysin. Ajotyyli on oikeesti tommonen, olin näet hänen kyydissään kerran sieniretkellä, kun kurvailtiin kapeita hiekkateitä... nimim. Sormet valkeina penkin reunoissa roikkunut Wink Hänen unelma-autonsa olisi Bemari tai nyt uudenkarhee sportti-Mersu, minkä takalasissa olis tarra: "Romu, mutta ite maksettu..."  Grin

En mie sentään autoista IHAN kaikkea tiedä, vaikka osaan tankata ja vaihtaa renkaat itte ynnä lisätä pissapoikaan nestettä. 2funny Pystyn myös keskustelemaan bensan kulutuksesta jne. melkein vakuuttavasti 18 vuoden ajokokemuksen perusteella. Automatkat kouluun ja verstaalle ON tärkeitä, ehdin niiden aikana funtsia kaikessa rauhassa ummet ja lammet, höpistä itekseni ja laulaa keuhkot auki, jos sille tuntuu. Mie yksinkertaisesti NAUTIN autolla ajamisesta, mutta en kyllä OMISTAUDU autoilulle. Mulla ei ole AR:sta kokemusta, Skoda Octavia kelpaa mulle aivan mainiosti kulkupeliksi - toistaiseksi...  Wink
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Irish
Vieras
« Vastaus #16 : 03.02.2007 20:46:27 »

"Kaksoset:
Kaksosta on vaikea saada hermostumaan mistään. Yllättävät tilanteet liikenteessä eivät saa kaksosta pois tolaltaan, sillä kaksonen osaa mukautua. Jos auton moottori alkaa yhtäkkiä keittää, kaksoselle ei tuota minkäänlaisia ongelmia jatkaa esimerkiksi peukalokyydillä. Perillä kaksonen luultavasti on ajallaan ikävästä moottorin piiputtamisesta huolimatta. Kaksosta ei häiritse se, että jollakin muulla on isompi ja parempi auto kuin hänellä, koska hän on täydellisesti sinut sen auton kanssa, mikä hänellä kulloinkin sattuu olemaan. Kaksoselle voikin suositella mitä autoa tahansa, sillä jo hetken päästä kaksonen tuntee sen täydellisesti omakseen."

Tämä pitää ihan täydellisen hyvin paikkansa! Kaahaan jos tie on vapaa, mutta jos joku hissuttelee edellä, eikä minulla ole kiirus, niin hissuttelen hyvän turvavälin päässä takana.. Esteet kierrän vaikka ojan kautta ja parkkikselta ajan vaikka metrin lumipenkan yli vahingossa. Näin meinaa kävi pari päivää sitten! Hätä ei ollut tämän näköinen, tuumin vain hiljaa että nyt auto juuttui, ei auta muu kuin mennä potkimaan lumet pois tieltä.. Pari ohikulkijaa vähän tuijotti, mutta minua tilanne lähinnä huvitti.. Ajoin penkkaan kun olin ollut niin keskittynyt puhumaan kännykkään.  uglystupid2 Grin

Ja minun pientä rakasta punaista ruostunutta Golffiani ei voita yksikään kiiltävä ja miljoona kertaa nopeammin kiihtyvä krumeluuriauto..  Grin
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #17 : 01.02.2014 22:54:02 »

Vaaka:
Vaa’at ovat rauhallisia ajajia, todellisia teiden ritareita. He ovat kohteliaita ja ottavat aina myös muut tiellä liikkujat huomioon. Toisten hyvinvointi on heille yhtä tärkeää kuin omansakin. Jos kaikki autoilijat olisivat vaakoja, ei maantiellä tarvitsisi stressaantua. Ikävä kyllä näin onnellisesti asia ei ole. Vaa’at ovat aina vähemmistönä liikenteessä, mutta he ovat sitä näyttävästi, koska vaaka pyrkii täydellisyyteen autonsa suhteen. Auton pitää olla “hieno” ja “viimeisen päälle”. Siksi vaaka sopii esim. Citroën XM:n rattiin.

Tottakai, tyyli ennen kaikkea Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #18 : 21.03.2014 12:45:31 »

Oinaana mennään ja pitänee muuten paikkansa, mutta ohittamista inhoan.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: