Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: VOIMAELÄIN  (Luettu 102196 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #60 : 08.03.2010 12:48:29 »

Ehdottomasti kissaeläin. Ihailen kissoissa monia asioita, kauneus, arvoituksellisuus, itsenäisyys, leikkisyys jne. Tää on sellanen, että monesti jos muidenkin on pitänyt keksiä mikä eläin olisin, niin sieltä tulee kissa. Mies on todella kissa rakas ihminen ja se pitää mua kanssa kauheen kissamaisena tyyppinä. Me jouduimme luopumaan omista kolmesta kissastamme viime kesänä ja se on ollut hirveä paikka mulle ja miehelle. Ihan pari viikkoa sitten näin viimeksi unta kissoistamme ja aamulla purskahdin itkuun ikävästä... Minulla on myös koira, ja rakastan kaikkia eläimiä hirmuisesti, mutta kissa on se johon on se syvin yhteys. Ja ihan jatkuvasti mietitään miehen kanssa, kuinka meille tulee vielä kissa taloon jossain vaiheessa, on vaan pakko tulla.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
dodobien84
Vieras
« Vastaus #61 : 30.03.2010 18:48:26 »

Oma voimaeläimeni on ehdottomasti kala. Ja vielä tarkentaen kännikala. Heh heh heh!
tallennettu
Selene Drake
Vieras
« Vastaus #62 : 02.06.2010 15:46:09 »


Hmmm,tuota samaa olen miettinyt..

Luulisin että voimaeläimeni on jokin LINTU..

Näen niistä unia ja näen niitä muutenkin paljon..

Monesti olen kävellyt metsässä ja lintu seurannut pitkän matkaa..

Mulla on tatuointi jonka otin ihan spontaanisti koska se tuntui oikealta,

se on kans lintu,joku kotka tai haukka laugh
tallennettu
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #63 : 02.06.2010 20:04:03 »

 angel
Tein testin täältä löytyneestä linkistä ja varmistuin kuten aiemminkin minulle on sanottu että
voimaeläimeni on Puuma  Cool


http://www.poweranimalsunleashed.com/power_animal_020cougar.htm#
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #64 : 10.11.2012 22:41:42 »

Minä nyt taas mietin näitä voiameläinjuttuja...ja itseasiassa selalista, että voisinko löytää vinkkiä elämäni suuntaan, miten ja mitä missä, tarkastelemalla tätä omaa voimaeläintäni?
Miten sinulla..edustatko oman voimaeläimesi symboliikkaa? Onko mahdollisesti ammattisi tai elämäsi muuten ko. eläimen symboliikan mukaista? Oletko tarkastellut?

Minulla siis susi.
Siihen liitetään  kuu ja  mars...ja myöskin aurinko ...kappas vain, minulla on  oinas kuu
Suojelu, kestävyys, menestys, opettaminen ja ryhmätyöskentely ovat myös sanoja, joita suteen liitetään.
Susi on myös väärinymmärretyimpiä luojanluomia.

"Suden avainsanoja ovat lojaalisuus, sopeutuminen, yhteisö ja intuitio. Suden elementti on vesi. Susi on opettaja, ja se opettaa nimenomaan sopeutumista muutokseen. Susi näkee todellisuuden sellaisena kuin se on. Susi on siis realisti. Susi on muuntautumiskykyinen. Susi opettaa luottamaan intuitioon ja omiin päätöksiin, sekä hyväksymään oman pimeän puolen. Susi on yhteydessä kuun energiaan ja opettaa siten kunnioittamaan feminiinisiä piirteitä.
Susi opettaa myös, että yksityisyys ja sosiaalisuus eivät sulje toisiaan pois. Susi on ”yön yksinäinen”, mutta toisaalta eläimistä sosiaalisimpia, joka pariutuu eliniäksi ja kasvattaa sekä opettaa poikasiaan kauan ja hartaasti elämää varten."



Tuo yläoleva kolahti, ja sai minut pähkimään tälläistä..kertoisiko susi sen suunnan, minne minun on mentävä?
« Viimeksi muokattu: 10.11.2012 22:47:26 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #65 : 11.11.2012 03:48:29 »

Minulla siis susi.
Siihen liitetään  kuu ja  mars...ja myöskin aurinko ...kappas vain, minulla on  oinas kuu
Suojelu, kestävyys, menestys, opettaminen ja ryhmätyöskentely ovat myös sanoja, joita suteen liitetään.
Susi on myös väärinymmärretyimpiä luojanluomia.

"Suden avainsanoja ovat lojaalisuus, sopeutuminen, yhteisö ja intuitio. Suden elementti on vesi. Susi on opettaja, ja se opettaa nimenomaan sopeutumista muutokseen. Susi näkee todellisuuden sellaisena kuin se on. Susi on siis realisti. Susi on muuntautumiskykyinen. Susi opettaa luottamaan intuitioon ja omiin päätöksiin, sekä hyväksymään oman pimeän puolen. Susi on yhteydessä kuun energiaan ja opettaa siten kunnioittamaan feminiinisiä piirteitä.
Susi opettaa myös, että yksityisyys ja sosiaalisuus eivät sulje toisiaan pois. Susi on ”yön yksinäinen”, mutta toisaalta eläimistä sosiaalisimpia, joka pariutuu eliniäksi ja kasvattaa sekä opettaa poikasiaan kauan ja hartaasti elämää varten."



Tuo yläoleva kolahti, ja sai minut pähkimään tälläistä..kertoisiko susi sen suunnan, minne minun on mentävä?

Pakko vastaa, koska mullakin  kuu oinas JA sudet kummittelee. Eräs reikihoitaja kanavoi mulle entisen elämän hyvin läheisestä (oikeasta) susi-kaverista, kuvaili täsmälleen täsmälleen sellaiseksi/ näköiseksi, kuin oon aina koiraeläimistä= susista tykänny. Veikkaan, että tuo yhteys kantaa minua tässäkin ajassa. Tuntuu, että sama susi kulkee yhä mukana millon tartten.
Oon myös pienestä pitäen sanonu, et jos lemmikin, niin se on susi  Wink
Myös ihmistyyppinä samaistun suden "luontoon".
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #66 : 11.11.2012 13:37:44 »

Mielenkiintoista mii-i.
Tuo susiystävä menneistä ja siis tuo  oinas kuu eritoten.
Hitsi vie kun en muista mistä moisen tiedon bongasin...no astrologian taika blogissahan näitä juttuja ainakin joskus oli...olis jännä katsoa, että päteekö noin niinkun laajemminkin nuo planeetat tuollaviissiin ihmisten voimaeläimeen  :Smiley


tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #67 : 11.11.2012 14:22:24 »

Tuon yhden testin mukaan voimaeläimeni on pingviini.  2funny Ei ihan ensimmäisenä tullut mieleen, mutta ominaisuuksista löysin kyllä yhtäläisyyksiä.

Yksi iso kissaeläin tuntuu läheiseltä ja on tietyissä herkissä hetkissä ja kriiseissä ilmestynyt ajatuksiin ja tietoisuuteen, mutta muuten se ei elämässäni näy. Ainakaan tällä hetkellä.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
isla-vera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #68 : 04.05.2013 14:17:25 »

Mustat kissat, mustat pantterit, leijonat.
Ketut.
Valkohait.

Kissoja (ja kettuja) olen rakastanut aina. Mustan kissan olen omistanut, enkä ole kokenut sellaista yhteyttä mihinkään muuhun eläimeen. Kun kissa kuoli, surin hyvin pitkään ja vaikka siitä on jo vuosia, en vieläkään kykene itselleni mustaa kissaa ottamaan. Mustia panttereita pelkäsin lapsena, näin niistä painajaisia. Syntyi pelonsekainen kunnioitus, kauniita eläimiä. Leijonat taas herättävät suuren voiman tunteen sisälläni.

Valkohait ovat uusi juttu minulle, muutaman vuoden ajan olen kokenut ne "omikseni"  idiot2
tallennettu

plutonic power
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #69 : 08.05.2013 09:39:42 »

Voiko mikä tahansa eläin olla voimaeläin?  Kun mä tykkään ihan älyttömästi harakoista!   Grin  Ne vaan on niin symppiksiä ja sosiaalisia ja aivan kuin niillä olis mulle jotain asiaa kun ne lennähtää tuohon pihalle keikkumaan.

Ei se taida mikään ylevä lintu olla kumminkaan...  :Smiley Grin
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #70 : 08.05.2013 09:53:49 »

Luultavasti hevonen.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Indium
Vieras
« Vastaus #71 : 08.05.2013 14:09:27 »

Voiko mikä tahansa eläin olla voimaeläin?  Kun mä tykkään ihan älyttömästi harakoista!   Grin  Ne vaan on niin symppiksiä ja sosiaalisia ja aivan kuin niillä olis mulle jotain asiaa kun ne lennähtää tuohon pihalle keikkumaan.

Ei se taida mikään ylevä lintu olla kumminkaan...  :Smiley Grin

No pakkoko sen on ylevä olla, jos se läsnäolollaan tuo sulle iloa ja hyvää? Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #72 : 08.05.2013 16:00:52 »

Mulla on varmaan useampia voimaeläimiä Cheesy Diggaan eniten "pikkuisista" eli myyristä ja siilit&toissapäivänä nähty sammakko lämmittävät myös kovasti sydäntä. Aikaisemmin pidin esim. pöllöä voimaeläimenä, mutta vaihtelee riippuen siitä että mitä meininkiä elämään kulloinkin tarvitsee.
tallennettu
Corax
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #73 : 05.06.2013 08:17:25 »

Olen kutsunut joitakin päiviä voimaeläintäni tulemaan luokseni. Tänään sitten lenkilläni löysin kuolevan variksen. Otin sen käteeni ja siihen se sitten kuoli rauhallisesti. Tämä jotenkin kosketti kovasti, sillä olen aina tuntenut jonkinlaista "yhteyttä" variksiin ja variseläimiin. Ajattelin tänään mennä hautamaan variksen myöhemmin parempaan paikkaan. Mitähän lie tarkoittaa, että varis kuoli siinä käsiini..? Ja jälkeenpäin tuli hyvin kummallinen olo..
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #74 : 05.06.2013 19:56:12 »

Corax, onko sinulla menossa jokin muutos elämässäsi, ehkä jokin "henkinen" herääminen..?
Kuullostaa siltä, että koit tämän kohtaamisen, että ymmärrät jonkin asian, toisen kuolema, toisen elämä, muutos elämässä.. Kuolema ei ole välttämättä negatiivinen kokemus.. kuullostaa siltä, että otit tuon kohtaamisen jokseenkin positiivisena..?
mielenkiintoinen tilanne varmasti.. ehkä tuo varis herätti sinussa jotain tärkeää tunnetta ja saattaa jäädä avuksesi joksikin aikaa.. nämä ovat tälläisiä mitä nopeasti tuli mieleen.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: