Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: VOIMAELÄIN  (Luettu 102812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 11.04.2007 07:49:26 »

Niin mihin se yksisarvisen kuvani katosi palstalta? Sad
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #46 : 11.04.2007 14:41:18 »

Niin mihin se yksisarvisen kuvani katosi palstalta? Sad
Mie en tiedä  Sad. En ole nähnyt  Cry
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 11.04.2007 17:47:09 »

(http://www.poweranimalsunleashed.com/images/Power%20Animal%20Images/024-lioness.jpg)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
astrada
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #48 : 12.04.2007 22:30:50 »

Mä tein joskus tuolla mtv3:n helmessä voimaeläin testin ja sen mukaan voimaeläimeni olisi ollut delfiini.

Kuitenkin itse koen että se on karhu. En oikein tiedä mistä se on tullut, mutta jotenkin se on aina kiehtonut minua ja muutenkin olen tuntenut itseni läheiseksi karhun kanssa  Cheesy
tallennettu

"Ole rakkaudessa totinen, jos todeks` tunnet rakkauden"
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #49 : 14.04.2007 13:52:49 »

Tässä järjestyksessä: siili, koira ja kameleontti  smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sinikuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #50 : 15.04.2007 15:17:50 »

Olen aina ajatellut, että voimaeläimeni on karhu. Vietin lapsuuteni paikkakunnalla, jonka nimi oli Karhunsalo (kylä Pohjois-Karjalassa). Sänkyni vieressä lapsena oli monta vuotta gobeliini, jossa oli karhunpoikasia kiipeilemässä kaatuneen puun päällä. Olen usein nähnyt unia karhuista.

Ja tämäkin pitää tosi hyvin paikkansa kohdallani mielestäni: "Ihmisiä, joilla on karhun voimia, pidetään itseriittoisina. He luottavat mieluummin omiin voimiinsa kuin ovat riippuvaisia toisista. He ovat usein myös uneksijoita. Monilla on taito visualisoida tulevia, mutta samalla he helposti kadottavat kosketuksen nykyhetkeen. Karhun voimia ovat itsetutkiskelu, parantaminen, yksinäisyys, viisaus, muutos, kommunikointi henkimaailman kanssa, kuolema ja jälleensyntymä, muutos, astraalimatkat, uniolennot, shamanismi ja mystiikka"

tallennettu

Aurinko Oinas
Kuu Kalat
Nouseva Rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 22.04.2007 13:33:47 »

Voimaeläimikseni tuli ensi etsimällä leijona, tiikeri, riikinkukko ja lokki.

(http://www.carriehart.com/images/peacock-visitor.jpg)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #52 : 01.05.2007 19:09:25 »

Sainpa itselle voimaeläimeksi vielä yksisarvisen, lapsenihan sai sen aiemmin ja sitten vielä naarasleijonan lisäksi urosleijonan. Nyt sitten voimaa näistä.



http://www.poweranimalsunleashed.com/power_animal_016unicorn.htm

Take a deep breath and let the spirit of the unicorn fill you.

 

The greatest blessing of the unicorn is that of faith, for the unicorn exists completely within faith and draws all of her powers from faith.  Whenever you feel doubt coming over you, either in your own capabilities or in the future outcome of something you desire, just breathe in deeply and picture the mystical spiral horn on your forehead.  Feel faith filling you as you watch it slowly growing larger.  You are the unicorn and it is impossible for you not to believe.

 

The unicorn will also bring you great powers of healing.  She will unlock your own potential as a healer, allowing you to connect deeply with others and give them powerful guidance that will open their lives to love and peace.  Be patient as you learn how to use this new power.  It is very real and will unfold to you gradually over time.

 

The unicorn will also open your imagination, allowing you to see into the worlds of mystery and myth, unlocking your potential as a teller of tales and perceiver of truths that go beyond the ordinary and into the legendary.  The world of fairies and sprites is waiting to open to you in beauty and wonder.  It will open at your command, for you are the unicorn.



Take a deep breath and invite the spirit of the lion to fill you.

 

When you walk, walk like the lion.  Be proud to be who you are, exactly as you are.  Hold your head high.  Look each person in the eye and silently say to yourself:  I am the lion.

 

The lion will fill you with courage, the courage to be who you are and show it to the world.  He will teach you how to roar out with your power, displaying your talents and announcing your presence.  He will teach you to have the courage to be yourself, always and in all ways and to know the deep truth, that you are exactly as you should be.  After all, you are the lion.

 

The lion is power, but power contained.  He will teach you the strength of quiet command.  He will teach you to hold yourself with such presence that merely being around you will fill others with respect and awe.

 

Know and be the quiet strength of complete confidence.  Speak calmly and with authority.  Act from a place of personal truth and wisdom, a wisdom that comes from the quiet times you spend just being and feeling your deep connection with all that is.

 

Walk with grace and strength.  Hold your head high.   And once in a while, give out a resounding, magnificent roar.  After all, you are the lion.

 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #53 : 01.05.2007 19:22:41 »

itsellä on Delfiini ja Susi... smitten smitten
tallennettu

yosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


:)


Profiili
« Vastaus #54 : 07.01.2010 23:42:18 »

 Cry en millään löydä omaa voimaeläintäni  Undecided
pitää kai kokeilla kutsua se uniin Smiley
tallennettu
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #55 : 08.01.2010 15:10:18 »

Kameleontti, Kolibri, Merihevonen ja Sudenkorento.. Ne ovat ainakin minun voimaeläimiäni.  Kaikki jollain tavalla hieman erikoisia, poikkeavia, eli aikas vesimiesmäinen vastaus.  Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
yosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


:)


Profiili
« Vastaus #56 : 08.01.2010 15:22:40 »

alkaa tulla epätoivo.. mutta eihän sitä väkisin voi heti löytää.
Kysyin kaverilta että millanen ihminen oon, se vastas:
Sullon naama monesti rutussa, luonne on että ihan hassu höpöttäjä mutta myös ihan viisas ja oikeudenmukainen ja vähän hukassa joskus pelokaskin. Cheesy ota tuosta nyt sitte selvää idiot2
tallennettu
Southpaw
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #57 : 10.02.2010 22:35:42 »

Pidän koirista, mutta koen ne enemmän kuitenkin ihmisen parhaina ystävinä kuin omana voimaeläimenä. Sen sijaan olen muutaman kerran nähnyt toistuvasti samaa, hieman sekavan oloista unta, jossa olen paikallisen ala-asteen pihassa 3-5 mammutin ympäröimänä ja ne suojaavat minua unessa joltain mitä en kuitenkaan näe koska on liian pimeää nähdä kovin kauas. Olkoon voimaeläimeni siis mammutti (tai useampikin) sen unen perusteella. Sukupuuttoon kuollut eläin kyllä, mutta ehkä se juuri siksi tuntuukin jotenkin... noh, juuri allekirjoittaneen voimaeläimeltä ^^ Toinen eläin, joka tuntuu vain jotenkin erityisen tärkeältä on neitokakadu.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2010 22:44:40 kirjoittanut Southpaw » tallennettu
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #58 : 11.02.2010 18:48:07 »

Jo nuorena sain tiedon, että oma voimaeläimeni on Varis.

Varis voimaeläimenä:

Pääteema: Laki, muodonmuutos, muutos.
Varis on selvillä luomisen mysteeristä, se on salaisuuksien lain ja muinaisten kirjoitusten vartija. Shamaanit, jotka seuraavat Variksen voimaa, omaavat kyvyn muuttaa muotoaan ja luoda tietoisesti kaksoisolentojaan. Varis viestittää Pyhän lain voimaa.
Parantava voima: Mikäli Varis on lennähtänyt tänään eteesi, on aika katsoa mitkä motiivit ajavat sinua eteenpäin. Vaikuttavatko elämässäsi Suuren Hengen lait vai ihmisten lait? On ehkä aika elää omaa elämääsi, omalla tavallasi, oma elämäntehtävä mielessä ja Suuressa Hengessä.
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #59 : 08.03.2010 06:41:28 »

Minulla ja minun miehelläni on ns. yhteinen voimaeläin. Tai näin olen sen ainakin itselleni selittänyt. Meillä on ollut suhteen alusta lähtien tapana kutsua toisiamme nimellä panda tai jollain muunnoksella kyseisestä sanasta. Ja kotiimme olemme keräilleet erilaisia panda-asioita. =) Jotenkin olen aina kokenut, että kyseisen eläimen energia symboloi ja auttaa suhdettamme. Kun toista kutsuu nimellä panda, niin ei voi muuta kuin hymyillä, sillä silloin oikeastaan näkee toisessa olevat sen kyseisen eläimen omaavat energiat. =)

Oletteko itse kokeneet samaa? Onko teillä ollut ns. suhteen voimaeläimiä tai jonkin tilanteen tai asian voimaeläimiä?

Itselläni toki on myös omia voimaeläimiäni, mutta ajattelin nyt tuoda tämän esille.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: