Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Foorumilaisten syntymäkartat  (Luettu 174992 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ghede
Vieras
« Vastaus #75 : 15.08.2013 10:44:41 »

No katotaan ny. Kirjoitan mielummin silloin, kun on inspis päällä ja tarpeeksi aikaa käsissä. Väkisin tekemällä jälkikin on usein myös sen mukaista.
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #76 : 15.08.2013 11:08:36 »

Ei sen niin väliä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #77 : 15.08.2013 18:46:08 »

Hei ghede, haluatko tulkita myös minun karttaani?  Smiley Jos joku muukin haluaa sanoa jotain kartastani niin siitä vaan!  smitten

Sulla näyttäisi olevan mukavasti tulista ja räjähtelevää energiaa tuossa kartalla. Venus ja merkurius kuitenkin hillitysti neitsyessä sekä nousumerkki charmikkaasti kaksosessa, joten voisin sanoa, että osaat antaa itsestäsi hyvän vaikutelman ihmisille ja ehkä jopa "myydäkin" helposti itsesi tai ajatuksesi muille. Mc sijaitsee kauriissa, joten sinut nähdään luotettavana hahmona julkisessa elämässä ja voi olla, että olet saanut vastuullisia tehtäviä. Veikkaan tätä siksikin, että koska myös tulinen energiasi voi puskea sieltä läpi, vaikutat (ja oletkin varmasti) ihmiseltä, joka saa myös aikaiseksi. Veikkaisin, että kauaa ei nokka tuhise, jos jotain päätät tehdä.

Läheisissä ihmissuhteissa voi olla taas joitakin herkkiä ja rankkoja kokemuksia sinulla, khiron seiskassa viittaa suhteisiin, jossa jompikumpi toimii hoidettavana osapuolena, tai suhde muuten omaa elementtejä, joiden kautta joutuu eheyttämään itseään. Mars sijaitsee neloshuoneessa (ja kuu oinaassa), joka voi viestiä siitä, että lapsuuden perhepiirissäsi on ollut räjähtelevää, ja tämä malli on voinut siirtyä myöhempiin suhteisiisi. Kuu sijaitsee myös 12.huoneessa, jolloin voi olla, että olet lapsuuden kodistasi saanut mukaasi myös jonkinlaisen epäselvyyden tai hämäryyden tuntemuksen, kaikki ei ehkä ole ollut ihan selvää. Voi olla, että olet oinaan vimmalla myöhemmin yrittänyt ratkoa aikuisikäsi tuttavuuksien salaisuuksia. Sinulla on sen verran suoraa tulienergiaa, että veikkaan ettet pidä valehtelusta, vaikka nousukaksosena sen itse taitaisitkin?

Tässä ajatuksia mitä näin ensisilmäyksellä tuli mieleen. Sinulla on muuten kartallasi t-risti, jonka puuttuva pää osuu kauriiseen 9.huoneen kärjelle, sen tulkintoja kannattaa jostakin etsiä, ellet ole jo etsinytkin.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #78 : 15.08.2013 18:57:41 »

Tällaista ketjua olen kaivannutkin! Nyt kun osaisi vaan laittaa tuon karttansa..

Hmm, mielenkiintoista, kartallasi ei muuten ole tulienergiaa suuresti, mutta nousumerkki on leijona, siinä samassa nousulla kuitenkin saturnus. Koetko oman ulosantisi olevan enemmän leijonaa vai saturnusta, vai millainen yhdistelmä olet näitä? Mielenkiintoista juuri siksi, että muuten ei kartalla tuota tulta ole.

(Oon muuten samaa mieltä, että astro.comin karttoja on helpompi lukea. Tää vaan on hankalampi. Tongue )
tallennettu
enkuli_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #79 : 16.08.2013 00:55:56 »

Mitä tuohon nyt osaisin sanoa..en tykkää olla esillä ja suuressa porukassa en saa suutani auki. Muussa tapauksessa saatan heittäytyä hyvinkin puheliaaksi.. ja kotiväen pidän kurissa ja siskon pojanki  Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #80 : 16.08.2013 13:51:39 »

^
Kuulostaa siis siltä, että saturnus vaikuttaa suuresti tuossa. Saturnushan sitten myös tuo tuota auktoriteettia, jos pidät kotiväen kurissa, niin mahdollista olisi sulla muutenkin olla auktoriteettiasemassa, jos siis vain muuten haluat. Khiron kympissä ehkä vähän rajoittaa halua ryhtyä julkisesti kovin merkittävään asemaan, tai se tuo tällaisissa asemissa ollessasi kokemuksia, joissa joudut ehkä koville. Toisaalta, sanoit tehneesi hoitoalalla töitä, sinulla on noin vesielementin tuoman empatian ja tuon saturnuksen tuoman auktoriteetin kautta hyvät mahdollisuudet menestyä juuri hoitoalalla (johon khironkin siis viittaa). Kuu vaa-assa voi ehkä kaivata elämäänsä jotakin ajattelulle pohjautuvaa, ja koska on yhtymässä plutoon, niin syvällisyyskin voi kiinnostaa. Mikseipä vaikka jokin ihan tuohon hoitotyöhön liittyvän tutkimuksen tekeminen voisi kiinnostaa, tai joihinkin kehittämis/keskusteluryhmiin osallistuminen yms.?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #81 : 16.08.2013 16:28:25 »

Niin, Downtempo, ehkä en hirveesti levittele henk. kohtaisia juttujani yleisessä seurassa kun en vain näe sille mitään tarvetta. Yleisessä seurassa lörpötellään mukavia, pidetään hauskaa jne. ja muutamalle lähimmälle kaverille saatan kertoa jotakin jos siltä tuntuu. Mä kuitenkin oon semmonen, että pyrin ratkaisemaan asioita itse enkä siis aina koe tarvetta purkaa. Osittain siinä mielessä ehkä elen omassa sisäisessä maailmasani mikä voi myös näkyä tuossa kartalla siten että mun planeetat on pakkautuneet ala-osaan. Mulla on aina henkinen kasvu ja uudistuminen päällä (mars-pluto-skorppioni=jälleensyntymä).
tallennettu
enkuli_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #82 : 16.08.2013 17:30:48 »

^
Kuulostaa siis siltä, että saturnus vaikuttaa suuresti tuossa. Saturnushan sitten myös tuo tuota auktoriteettia, jos pidät kotiväen kurissa, niin mahdollista olisi sulla muutenkin olla auktoriteettiasemassa, jos siis vain muuten haluat. Khiron kympissä ehkä vähän rajoittaa halua ryhtyä julkisesti kovin merkittävään asemaan, tai se tuo tällaisissa asemissa ollessasi kokemuksia, joissa joudut ehkä koville. Toisaalta, sanoit tehneesi hoitoalalla töitä, sinulla on noin vesielementin tuoman empatian ja tuon saturnuksen tuoman auktoriteetin kautta hyvät mahdollisuudet menestyä juuri hoitoalalla (johon khironkin siis viittaa). Kuu vaa-assa voi ehkä kaivata elämäänsä jotakin ajattelulle pohjautuvaa, ja koska on yhtymässä plutoon, niin syvällisyyskin voi kiinnostaa. Mikseipä vaikka jokin ihan tuohon hoitotyöhön liittyvän tutkimuksen tekeminen voisi kiinnostaa, tai joihinkin kehittämis/keskusteluryhmiin osallistuminen yms.?
Kiitos Ave^^ smitten
Kyllä tuosta tekstistä hyvinkin tunnistin itseni. Jänskähän tuo olisi vielä tietää että mitä mun kartalta löytyisi ihmissuhteisiin liittyen?
tallennettu
annkristin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #83 : 18.08.2013 09:14:48 »

Kiitos taas Ghede!

Täytyy ihan nostaa hattua kun jaksat karttojamme tutkia ja tulkita  Smiley
Mun sieluun todella iskettiin lovi sosiaalisessa kentässä kun en ollut vahvimmillani ja sitä haavaa nuolen vielä pitkään. Mun mottoni kuitenkin  on, että "totuus tulee aina ilmi" ja tiedän, että silloin haavoittuu, ellei jo ole haavoittunut muut sielut ja jään muistiin "opetuksena".
Päihteet eivät ole ihan se mun juttu vaikka hyvät kännit aina joskus onkin paikallaan Wink Vaikka eri maailmat onkin kulkenu mun mukana kauan,tarkastelen asioita aina järjettömän tosikkomaisesti ja järkeistäen, joo avautua pitäisi enemmän...
"toisaalta jotkin suunnitelmasi ovat saattaneet näyttää jopa liian utopistisilta ainakin ulkopuolisin silmin katsottuna" Tämä pitää niin paikaansa- miksi monet asiat pitää tehdä niin vaikealla tavalla?? Muutosvastarintaa - tietenkin, mutta aina se jaksaa harmittaa.

Sain jostain mielettömästi energiaa kirjoittaessani tätä - kaiketi niin pitikin. Jatkakoon se siis matkaasa yhtä voimakkaana niin sinulle kuin muillekin sitä tarvitseville! smitten

Annkristin

tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #84 : 18.08.2013 10:26:33 »

Öhhh .. omaa radixiani tänne yritän sulloa, ei meinaa onnata ...
No tulihan se siihen !! Hyvä minä, osasin ...
Jos joku jotakin haluaa kartastani lausua, olkaat hyvät ..
aurinko  skorpioni , nousu  leijona , kuu  kalat ..
synt pv 28.10. vuonna pottu
« Viimeksi muokattu: 18.08.2013 10:29:42 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #85 : 18.08.2013 19:44:16 »

Öhhh .. omaa radixiani tänne yritän sulloa, ei meinaa onnata ...
No tulihan se siihen !! Hyvä minä, osasin ...
Jos joku jotakin haluaa kartastani lausua, olkaat hyvät ..
aurinko  skorpioni , nousu  leijona , kuu  kalat ..
synt pv 28.10. vuonna pottu

Minäpä nyt yritän sanoa jotakin. Ilmeisesti sulla on uranuksen neliö kuulle, mikä tekee susta henkisesti aika vahvasti oman tilan kaipuisen etkä varmasti tee (tai ainakaan halua) mistään hinnasta mitään, mikä ei susta itsestä tunnu hyvältä. Ihmissuhteissa kaipaat kyllä henkistä läheisyyttä, mutta sinua alkaa tympiä jos suhde uhkaa muuttua liian rutiininomaiseksi. Kaipaat yllätyksiä, ehkäpä jopa älyllistä haastetta. Uranus neliö kuun ongelmana yleensä on, että he samanaikaisesti kaipaavat henkisesti tiivistä ja läheistä parisuhdetta mutta samaanaikaan kammoksuvat liikaa läheisyyttä ja välillä heidän on vaan otettava rutkasti omaa tilaa.
Viihtyvät omissa oloissaan, omassa maailmassaan.

Sitten katsoin tuota kuunsolmu yhdiselmää. Sulla on laskusolmu kauriissa ja nousu ravussa ja siellä saturnus. Voi olla että sun elämän focus on nyt kotona, jossa sulla on vastuuta kannettavana. Tai, että sulla on joku yhteisö joka on sulle kuin perhettä jossa olet vastuu asemassa ja tunnet että vastuu sopii sinulle. Saturnus on suotuisasti aspektoitunut kuusi kanssa, mikä vakauttaa sun tunteita sen verran, että koet vastuun sulle luonnollisena. Saturnus-kuu-tyyppejä tulee vastaan esim. kriisinhallinnallisissa tetävissä, missä pitää osata hallita impulssinsa.

Jupiter oppositio kuulle ottaa riskejä tunne-elämässä ja heittäytyy vähän pää-edellä, on joviaali ja yleensä tuo mukanaan positiivista asennetta tunne-elämään mikä puolestaan johtaa siihen riskien ottamiseen... Muutenkin sun venus jousimiehessä taitaa tykätä seikkailuista ja jännityksestä rakkaudessa ja kun se on oppositiossa uranukseen niin taidat haluta säilyttää vapautesi viimeiseen asti? Turvallisuus ei ole avainsana. Päinvastoin.
Romantiikka on sulle kyllä tärkeää (neptunus aspektoi venusta).
Sulla on tietynlainen ihannekuva sun kumppanista ja parisuhteesta.

Et helpolla paljasta itsestäsi mitään ja harkitset tarkkaan mitkä piirteet tuot ilmi (pluton neliö auringolle). Harkitset myös sanojasi ja osaat tuoda asiat esille harkitusti. Suuttuessasi tosin kyllä veitset lentää. Osaat olla sanoissasi julma.

Askendentti leijonassa: Ihmiset saavat sinusta anteliaan ja valoisan kuvan ja mielelläsi keräät katseita. Leijona tuo muuten erokkomaisuteen taipuvaan luonteeseesi hieman sosiaalisuutta.

No menikö nyt ihan metsään? Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.08.2013 19:49:33 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #86 : 19.08.2013 00:12:57 »

Kiitos Ave^^ tulkinnastasi syntymäkartastani!  smitten

Tunnistin siitä paljon itseäni. Minun on vaikea saada ajatuksiani kirjoitettua tähän vastaukseen, niin että olisin tyytyväinen siihen! Lieneekö tuo  merkurius Neitsyessä, joka tekee minusta tosi kriittisen itseäni kohtaan.  Embarrassed  Vaikka minulla on paljon tulta kartalla,  kuu Oinaassa ja  aurinko Leijonassa omassa (5.huone) huoneessaan yms, sekä   askendentti on Kaksosessa, on luonteessani myös paljon sulkeutuneisuutta ja arkuutta, enkä halua olla huomion kohteena. Työskentelen mieluummin yksin kuin ryhmässä!  Huh Toisaalta saatan kertoa joissain tilanteissa miltei koko elämäntarinani jollekin täysin vieraalle henkilölle yhtenä ryöppynä  Undecided  Olen aina tuntenut olevani erilainen kuin muut ihmiset.  idiot2
Tuo  chiron seiskahuoneessa saattaa liittyä äiti-suhteeseeni, joka oli näin jälkeenpäin ajatellen jotenkin vääristynyt. Täytin äidin jokaisen toiveen, ennenkuin hän edes ehti niitä ääneen sanoa. Vaikka minulla oli jo oma perhe, tunsin mielessäni että äidin mieltä ei saa koskaan pahoittaa, niinpä perheemme viikonloppu- ja loma-ajat vietettiin mummolassa töitä tehden. Lapsuudestani en paljon muista, mutta siihen liittyi sukuriitoja ja salaisuuksia, joista olen kuullut vasta aikuisena. Olen toivottu lapsi ja minuun on liitetty paljon toiveita tulevaisuuden suhteen.
Se on totta, että en pidä valehtelusta, enkä itsekään valehtele mielellään. Oikeudenmukaisuus ja rehellisyys ovat elämäni suuntaviittoja, joita olen opettanut lapsillenikin.  Smiley

Kartallani olevasta T-rististä en ymmärrä, mitä se tarkoittaa, ja miten sen puuttuva pää 9.huoneen kärjellä tulkinta, mistä sitä voi etsiä..?

Kiitos vielä Ava^^, annoit minulle paljon uusia ajatuksia..
Jos ghede tai joku muu haluaa sanoa vielä jotain kartastani, olen kiitollinen  smitten
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #87 : 19.08.2013 00:13:45 »

Kiitos Eileithyia !!

Olipa ihana että tulkkasit minulle karttaani, kiitos kiitos !
Itse olen kehno lukemaan merkkejä, mutta luonnettani ja itteäni toki jo jonkin verran tunnen  Cheesy ..
Ihminen oppii kunhan tarpeeksi monta kertaa kynsillään seinälle kiipeää .. ja etenkin kun tai jos sieltä alas putoaa.

Kyllä minä voisin sanoa, kivasti osuit arvioissasi kohdilleen. Vapaus on tärkeä, etenkin henkinen vapaus.
Romantiikkaa tarvitaan, säpinää olemiseen, antaa mukavasti kiitoa arkiseen elämään.
Sosiaaliseksi erakoksi itteeni mainitsen. Puhelias olen seurassa, vapaasti kommunikoin,
mutta ajoittainen yksinoleminen on myös hyvin hyvin tärkeää .. muuten ahistaa ..

Osaatkos näistä vielä mitä mainita ::
Erikoiskuviot kartallani ovat  Stellium, Kehto, Kultainen kolmio ja T-risti.
Ja, onko onnenpisteellä mielestäsi jotain merkitystä ?
« Viimeksi muokattu: 19.08.2013 00:15:51 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #88 : 19.08.2013 16:25:38 »

Kiitos Eileithyia !!

Olipa ihana että tulkkasit minulle karttaani, kiitos kiitos !
Itse olen kehno lukemaan merkkejä, mutta luonnettani ja itteäni toki jo jonkin verran tunnen  Cheesy ..
Ihminen oppii kunhan tarpeeksi monta kertaa kynsillään seinälle kiipeää .. ja etenkin kun tai jos sieltä alas putoaa.

Kyllä minä voisin sanoa, kivasti osuit arvioissasi kohdilleen. Vapaus on tärkeä, etenkin henkinen vapaus.
Romantiikkaa tarvitaan, säpinää olemiseen, antaa mukavasti kiitoa arkiseen elämään.
Sosiaaliseksi erakoksi itteeni mainitsen. Puhelias olen seurassa, vapaasti kommunikoin,
mutta ajoittainen yksinoleminen on myös hyvin hyvin tärkeää .. muuten ahistaa ..

Osaatkos näistä vielä mitä mainita ::
Erikoiskuviot kartallani ovat  Stellium, Kehto, Kultainen kolmio ja T-risti.
Ja, onko onnenpisteellä mielestäsi jotain merkitystä ?

Erikoiskuvoihin en ikävä kyllä ole perehtynyt, enkä juuri osaa sanoa onnenpisteen merkityksestä mitään.  Lips Sealed
Mutta nuo noista erikoiskuvioista luulis löytyvän Googesta aika paljon asiaa enkuksi. Kultainen kolmio on Grand Trine, t-risti T-Cross a Kehto taitaa olla tuo su kartan painotus, josta en nyt äkkiseltään osaa myöskään sanoa mitään muuta kuin sen, että mitä enemmän planeettoja on kartan ala-osassa, sitä inrovertimpi ja itsetutkiskeluun taipuvaisempi luonne. Ja jos planeettoja on kartan ylä-osassa (huoneet 7-11)  niin ulkomaailma on aika pitkälle se pelikenttä. Stelliumit puolestaa ovat voimakas energialataus ja vaikutta sillä elämänalueella, mihin huoneeseen stellium osuu. Esimerkiksi 7. huoneessa stellium vetää henkilön elämän painopistettä ihmissuhteisiin ja avioliittorintamalle, johon ko. henkilön elämä olisi jotenkin keskittynyt.
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #89 : 19.08.2013 17:01:33 »

Osaatkos näistä vielä mitä mainita ::
Erikoiskuviot kartallani ovat  Stellium, Kehto, Kultainen kolmio ja T-risti.
Ja, onko onnenpisteellä mielestäsi jotain merkitystä ?

Erikoiskuvoihin en ikävä kyllä ole perehtynyt, enkä juuri osaa sanoa onnenpisteen merkityksestä mitään.  Lips Sealed
Mutta nuo noista erikoiskuvioista luulis löytyvän Googesta aika paljon asiaa enkuksi. Kultainen kolmio on Grand Trine, t-risti T-Cross a Kehto taitaa olla tuo su kartan painotus, josta en nyt äkkiseltään osaa myöskään sanoa mitään muuta kuin sen, että mitä enemmän planeettoja on kartan ala-osassa, sitä inrovertimpi ja itsetutkiskeluun taipuvaisempi luonne. Ja jos planeettoja on kartan ylä-osassa (huoneet 7-11)  niin ulkomaailma on aika pitkälle se pelikenttä. Stelliumit puolestaa ovat voimakas energialataus ja vaikutta sillä elämänalueella, mihin huoneeseen stellium osuu. Esimerkiksi 7. huoneessa stellium vetää henkilön elämän painopistettä ihmissuhteisiin ja avioliittorintamalle, johon ko. henkilön elämä olisi jotenkin keskittynyt.

Eileithyia,, kiitos sinulle taas mielenkiinnostasi ja vastauksestasi  Smiley !!

 skorpioni
« Viimeksi muokattu: 19.08.2013 17:03:13 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: