Sivuja: [1] 2 3 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Foorumilaisten syntymäkartat  (Luettu 173471 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ghede
Vieras
« : 25.07.2013 20:53:19 »

Aattelin pistää pystyyn tällaisen ketjun, jossa voitaisiin tulkita yhteisesti foorumin jäsenten karttoja. Tuntuu siltä, että hyvin monet täällä turhaan syystä taikka toisesta panttaavat niitä omia karttojaan eivätkä viitsi niistä julkisesti puhua, vaikka nimenomaan tämä koko foorumi on pyhitetty paljolti astrologialle. Itse olen hyvinkin utelias näkemään muiden syntymäkarttoja ja voisin vaikka yksityisviestitse vaihtaa ajatuksia joidenkin kanssa karttoihin liittyen. Ai niin ja mitään kovinkaan syvällisiä tulkintoja en osaa vielä tehdä, mutta ainakin kykenisin kenties nostamaan esiin kartoilta joitakin sellaisia juttuja, joita ei ole vielä itse hahmotettu jne.  
« Viimeksi muokattu: 25.07.2013 20:55:26 kirjoittanut ghede » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #1 : 26.07.2013 14:14:57 »

Aattelin pistää pystyyn tällaisen ketjun, jossa voitaisiin tulkita yhteisesti foorumin jäsenten karttoja. Tuntuu siltä, että hyvin monet täällä turhaan syystä taikka toisesta panttaavat niitä omia karttojaan eivätkä viitsi niistä julkisesti puhua, vaikka nimenomaan tämä koko foorumi on pyhitetty paljolti astrologialle. Itse olen hyvinkin utelias näkemään muiden syntymäkarttoja ja voisin vaikka yksityisviestitse vaihtaa ajatuksia joidenkin kanssa karttoihin liittyen. Ai niin ja mitään kovinkaan syvällisiä tulkintoja en osaa vielä tehdä, mutta ainakin kykenisin kenties nostamaan esiin kartoilta joitakin sellaisia juttuja, joita ei ole vielä itse hahmotettu jne.  

Voi ghede!
Just tämmösen takia mun kyynärpäät usein liika terävät. Se on sama kun luovuttais oman koodiston kokonaan toisille. Kerran nettiin kirjattuna - eikä koskaan enää omaan kontrolliin saatuna.
Siis kiitos, mutta EI kiitos! En aio maksella kenenkään kylkiluita.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2 : 26.07.2013 14:29:07 »

Mielestäni esim. Astrothemen julkkiskartat soveltuvat tällaiseen opetustarkoitukseen vallan mainiosti. Taannoin pääsin ihmettelemään esimerkiksi alkuperäisen Star Trekin näyttelijöiden karttojen identtisyyksiä. Ja sitten sieltä oppii, että jos aikoo menestyä Amerikassa niin kannattaa omata jokin planeetta tarkassa aspektissa maan ASCiin ja Kuuhun.
tallennettu
Eleanor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #3 : 26.07.2013 18:58:55 »

Ketkä kaikki lasketaan foorumilaisiksi? Cheesy Olen pörräillyt täällä lukemassa viestejä, vähän olen kirjoitellut ja ehkä vielä vähemmän ymmärtänyt. Mutta kiinnostus on suuri ja voisin laittaa karttani jakoon... en osaa eritellä omia tulkintojani, uskon asiasta paremmin tietävien tekevän sen paremmin, mutta jos ghede tahdot laittaa jotain yv:nä niin otan vastaan Smiley Olen lukenut huone-, planeetta- ja merkkitulkintoja, joskus valmiita tulkintoja astro.comista ja astrothemestäkin, mutta joskus ne ovat melkolailla ristiriidassa toisensa kanssa. Kaipa henkilökohtaisessa tulkinnassa on sitä jotain, saa tuntemaan itsensä yksilöksi eikä niinkään, että joidenkin tiettyjen juttujen perusteella meidät laitetaan sääntöjen mukaisiin raameihin.... tai näin.  crazy2 Katsotaan mitä tapahuu. Cheesy
tallennettu

On turhaa puhetta, ettei elämä muka salli, että menneisyys panee vastaan.
ghede
Vieras
« Vastaus #4 : 28.07.2013 17:22:33 »

No minä ainakin muistan nähneeni Kato Vegan kartan joskus ja muistaakseni se muistutti vähän Ludwig Boltzmannin karttaa! Tongue Tosin hänen kellonaikansa ei taida olla kenekään tiedossa. Onko peräti vielä niin, että meillä on Kato Vegan kanssa sama syntymäpäivä, 28.10.? smitten

Mutta siis vastatakseni Eleanorin kysymykseen niin mun mielestä kaikki tänne rekisteröityneet käyttäjät lasketaan foorumilaisiksi! Toki koen sen jossain mielessä jännittävämmäksi perehtyä tämän foorumin aktiivisempien kirjoittajien karttoihin ja yrittää sitten miettiä mikä heidän karttansa tekijä saa heidät kuluttamaan aikaansa täällä kirjoitellessa jne., heh! :Smiley No jaa. Ei niitä karttoja tähän ketjuun välttämättä tarvi laittaa. Voittehan te lähettää niitä esim. mulle yksityisviestitse niin voin yrittää sanoa niistä jotain, jos jaksan ja osaan. On tullut vain katsottua niin paljon erilaisia syntymäkarttoja, että olen kai kehittänyt itselleni omintakeisen tavan lähestyä niitä. On sitten aivan eri asia osaanko sanallistaa noita kaikkia havaintojeni kohteita tulkinnalliseen muotoon varsinkin, kun en ole lukenut mitenkään erityisen hirveästi astrologista kirjallisuutta.

Toisaalta en edelleenkään ymmärrä mitä pahaa siinä on, jos sen kartan nyt paljastaa jollekin? Ootte tainnu vain saada liian negatiivissävytteisiä tulkintoja kartastanne joskus ettekä sen nojalla uskalla enää näyttää sitä vieraille ihmisille? Minähän voin heti suoralta kädeltä sanoa, että tietoni astrologian suhteen ovat ja tulevat aina olemaan niin vajavaiset, että en kykene mitään toteamaan täydellä varmuudella ja siksi vältänkin ehdottoman jyrkkiä kannanottoja pohdiskellessani kartan tekijöiden mahdollisia merkityksiä. Ja eikös ne omat syntymätiedot voi poistaa tai "viivata yli" noista postatuista kartoista vähän samalla tavalla kuin osa käyttäjistä tekee astro.comin foorumilla?
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #5 : 28.07.2013 18:39:41 »

Kiinnostavaa toi Kato Vegan havainto USA:ssa menestymisestä. Pitää tsekata huvikseen, että löytyykö omalta kartalta mtn siihen viittavaa Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #6 : 28.07.2013 18:43:59 »

Ja tuossa se mun kartta liitteenä. Meinasin ensin pistää tiedot tuonne toisaalle, mutta valmis kartta ajaa tietysti saman asian.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Eleanor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #7 : 28.07.2013 19:10:29 »

Toki koen sen jossain mielessä jännittävämmäksi perehtyä tämän foorumin aktiivisempien kirjoittajien karttoihin ja yrittää sitten miettiä mikä heidän karttansa tekijä saa heidät kuluttamaan aikaansa täällä kirjoitellessa jne., heh! :Smiley No jaa.

Juuri tätä ajattelinkin, kun tähän ketjuun vastasin. Smiley Jonkin verran olen huomannut, että foorumilaisilla on tiedoissaan tietoja omasta kartastaan, niin sen verran hienovarainen "vakoilu" on ollut mahdollista. Hih. Smiley
tallennettu

On turhaa puhetta, ettei elämä muka salli, että menneisyys panee vastaan.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #8 : 29.07.2013 13:48:11 »

No minä ainakin muistan nähneeni Kato Vegan kartan joskus ja muistaakseni se muistutti vähän Ludwig Boltzmannin karttaa! Tongue Tosin hänen kellonaikansa ei taida olla kenekään tiedossa. Onko peräti vielä niin, että meillä on Kato Vegan kanssa sama syntymäpäivä, 28.10.? smitten

Kappas, mä olenkin joskus oikein tyrkyttänyt itseäni? Grin

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 29.07.2013 23:01:29 »

Olkoonkin gheden ikioma tirkistelyketju, coolsmiley
niin jännä huomio, pitää julkituomani,
että  aurinko jupiter ihmiset antavat tietonsa helposti jupiter-julkisuuteen.
Morwennalla  jupiter yodin kärkenä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #10 : 30.07.2013 10:50:51 »

Tässä kohtaa en ymmärrä sinua, ghede, lainkaan! Että muka negatiivisen palautteen vuoksi ei joku tahdo karttaansa paljastaa. Siitähän voi laskea syntymäajan yms. Jokaisella on oikeus suojata minäänsä ja velvollisuus huolehtia itsestään. Miksi pitäisi antaa kaikki tietonsa vaikka kelle? Tämä oli retorinen kysymys. Ei siis kaipaa vastausta.
Saattaahan sitä ihminen olla muuten vain omassa rauhassaan viihtyvä. Vaikka astro.sivustot jäsentävätkin jokaisen karttaansa tutkistelevan minäkuvaa, ei sivustojen ole tarkoitus toimia paljastussivustoina.

Mitä jos keskitytään itse kukin tutkistelemaan omaa minäämme ja rakentamaan minuudestamme toimiva ja tarvittaesssa toisia auttava. Siten saamme tehtyä myös maailmasta paremman paikan, ainakin tämän foorumin käyttäjien osalta.

 Wink  coolsmiley
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #11 : 30.07.2013 10:54:26 »

Olkoonkin gheden ikioma tirkistelyketju, coolsmiley
niin jännä huomio, pitää julkituomani,
että  aurinko jupiter ihmiset antavat tietonsa helposti jupiter-julkisuuteen.
Morwennalla  jupiter yodin kärkenä.

Kiitos nikki. Tämän huomiosi luettuani  ymmärrän taas vahvemmin, miksi en omaa karttaani tänne anna. Ja miksi suojattavat tiedot, joita elämäni aikana ammatissani olen (myös toisista ihmisistä) saanut, taatusti minulla pysyvät.

Siis lämmin  smitten kiitos!
« Viimeksi muokattu: 30.07.2013 10:59:39 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 30.07.2013 10:54:47 »

Minä en ole koskaan saanut negatiivista palautetta kartastani, koska en kerro kenellekään täällä syntymäaikaani. Kerron allekirjoituksessani välttämättömät asiat ja niihin on tyydyttävä.

Syy siihen miksi en karttaani paljasta on se, että haluan kirjoitukseni (joita on hyvin vähän varsinaisissa astrologia-osioissa muutenkaan) otettavan omina itseinään ilman ennakko-oletuksia. Kartan paljastaminen loisi ennakko-oletuksia. (Eikä se muutenkaan kenellekään kuulu, eikä askarruta itseänikään enää ollenkaan kun aikoinaan tilasin Soturin tulkinnan ja luonnehoroskoopin Sepolta.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #13 : 30.07.2013 11:45:06 »

Kartan paljastaminen loisi ennakko-oletuksia.

Allekirjoitan, nimimerkillä Ystävyys poikki syntymäkartan perusteella. Siinä ei multa kyselty mitään, tuli vain viestinä että "ei me kuitenkaan tultais toimeen".
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14 : 30.07.2013 17:26:06 »

Kartan paljastaminen loisi ennakko-oletuksia.

Allekirjoitan, nimimerkillä Ystävyys poikki syntymäkartan perusteella. Siinä ei multa kyselty mitään, tuli vain viestinä että "ei me kuitenkaan tultais toimeen".

Mää taidan sitten olla selkeästi nikin mainitsema  jupiter jousimies ihminen, kun mua ei pahemmin kiinnosta mitä ennakko-odotuksia musta kartan perusteella väänneltäisiin. Niitä kun voi väännellä ihan mistä tahansa muustakin ja niin ihmiset usein tekevätkin. On sen ihmisen oma ongelma, jos ei viitsi tutustua paremmin. Oon muutenkin aika auki, tässä kaikki mitä olen, en jaksa enää salailla mitään. Tosiasiassa taas vaikka olen auki, suurin osa ihmisistä ei silti näe mitään ja vetelee omia johtopäätöksiään. Sellasta se on, enkä jaksa stressata asiasta.

Saahan kartasta selville suunnilleen iän, muttei pelkän kartan perusteella kyllä mitenkään sen kummemmin syntymätietoja, ellei niitä jotenkin muuten vihjaile.

Ketju on ihan kiva idea ghedeltä, eihän siihen ole pakko osallistua jos ei halua.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: