Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 235269 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #300 : 23.07.2013 11:34:52 »

Viimeinen kolmesta Saturnuksen ohituksesta Auringolle alkaa olla vähitellen takanapäin - eka ohitus oli kyllä helvetillisin ikinä (duunissa yhtäaikaisesti kaikki mahdolliset ongelmat) ja tokan aikana iski rajuin influenssa minkä olen ikinä sairastanut ja jonka jäljiltä multa on mennyt osittain kuulo.  Tongue Tongue
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #301 : 14.08.2013 13:43:16 »

Itsellani on  saturnus  aspect_con IC pommittanut noin puoli vuotta ja kohta on alkamassa   jupiter  aspect_tri  saturnus...mutta mutta marraskuun alussa melkein kuukauden ajan on voimassa  saturnus  aspect_con  saturnus.....hiukan olen varpaillani tyo ja avioliittoasioiden kanssa, olen jopa ajatellut muuttaa ihan uuteen maahan mutta jaksanko vai kuolla kupsahanko?  Huh
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #302 : 14.08.2013 18:12:09 »

Tos loppukevääl tuli tännepäin  saturnus aspect_con keskitaivas ja samana päivänä kuin tuo eka tarkka yhtymä osui, aloitin uudessa työpaikassa. Saa nähdä mitä tässä vielä paukahtaa kun loppukuusta yhtymä tarkentuu taas.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #303 : 26.08.2013 22:56:28 »

Nyt alkaa kohta viimein olemaan ohi  saturnus aspect_squ merkurius -transiitit.
Marraskuussa 2012 alkoi ja nyt syyskuussa menossa viimeinen ohitus, syyskuun lopussa ohi.

Aluksi ei meinannut hahmottua tuon sanoma, koska oli päällekäin kaikkia muitakin voimakkaita transiitteja, mutta nyt loppua kohden hyvinkin alkaa hahmottumaan asiat. Ajoitus! Älä lupaile liikoja!
Tuntuu että saa revetä miljoonaan paikkaan. Ikinä en ole kalenteria niinkään tarvinnut, mutta nyt oli pakko sellainenkin ostaa.
Menoja vaan tulee lisää, enkä itsekään meinaa pysyä mukana että mitä minäkin päivänä olikaan ohjelmassa.
Pahinta on ollut se, että en oikein voi edes perua niitä olosuhteista ja tilanteista johtuen, eli uppoudun velvollisuuksiin.
Olen kuitenkin yrittänyt itse pitää tietoisesti suuni kiinni, etten ehdoin tahdoin ainakaan itse ehdota mitään ylimääräisiä juttuja.
Toisinaan tekisi mieli laittaa luuri ja kaikki viestintämasiinat kiinni ja olla, mutta en voi, koska olen jotenkin onnistunut sotkeentumaan asiaan jos toiseenkin, jotka minun on velvollisuus hoitaa alta pois. vaikka ei meinaa aika ja energia riittää.
Toisinaan kamppailen ajatusten kanssa, että mitä jos vaan jätän kylmästi hoitamatta kaikki, minkähän reaktion meinaan saada? Mitä tapahtuu? En kuitenkaan uskalla, koska osa näistäkin velvollisuuksista kolahtaisi omaan nilkkaan. Olen siis umpikujassa...damn...
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #304 : 12.05.2014 17:03:46 »

Hei,

En jaksanut käydä kaikkia kohtia läpi, kysymääni on saatettu sivuta, mutta kysynpä kuitenkin.

Muistatko millaisilla fiiliksillä kokemuksilla menit kun Saturnus teki transiittia kuuhun? Minulla olisi tämä edessä ensi syksynä ->.
Oliko rahasta tiukkaa vai vaikuttiko enemmän tunne-elämän puolella ?

Samaan aikaan itselläni myös Saturnuksen oppositio itselleen eli sekin varmasti antaa oman sävynsä elämään. Siitäkin kuulisin mielellään kokemuksia.

Stiili
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #305 : 12.05.2014 22:54:49 »

stiili, itselläni oli Saturnuksen yhtymä kuulle toissavuonna ja tunne-elämän tuo pisti kyllä sekaisin... Mutta se mikä ei tapa, vahvistaa!  Wink
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #306 : 13.05.2014 09:31:47 »

Mulla Saturnuksen yhtymä Kuulle ei ollut mitenkään kamala.  Elin siihen aikaan sinkkuna ja olin usein menossa viikonloppuisin.  Sitten tämän transiitin aikana ei hirveästi huvittanutkaan bilettää.  Tykkäsin vaan maata soffalla viltin alla ja kattoa telkkaria.  Eli tietynlainen oman tilan hakeminen oli mulla se vaikutus.

Tietysti pitää muistaa se asia, että se syntymäkartta on kaiken aa ja oo.  Jos siellä on Saturnus jotenkin 'heikko' , jos se ny ikinä onkaan erityisen heikko, voi sen transiitit iskeä rankasti.  Mulla se on kartan hallitsija ja muutenkin aika lailla esillä eri tavoin, niin ehkä siksi sen tekemä transiitti (ainakaan Kuulle) ei ollut mitenkään lyttäävä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #307 : 13.05.2014 11:40:17 »

Minulla on aika vahva saturnus on syntymäkartalla. Tosiaan itselleni on tulossa neliö kuuhun. Ja ovat jo syntymäkartalla neliössä keskenään.

Itse on kokenut saturnuksen transiitit aika yksinäisinä, olen ollut tarve tosiaan vetäytyä joukoista ja olla omien ajatusten kanssa.  Kuu transiitteja ei muista, sen johdosta kysyin.
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #308 : 22.05.2014 11:42:28 »

Ilimankoos onki menua tällä flikaalla ja pitua kanssa.Nyt päällänsä Saturnukssen paluu ja hiukan kesemmällä Jupiterkin näyttää taivahanmerkit. Sitä mennähän kohta harjottelematta ja vauhditta yli viirestä meetristä!  2funny

Eiku pölinätä pönttöhö' vaa ja jyrysisu hakuhu, notta pääsöö isommallaki lastilla perille asti.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #309 : 22.01.2015 16:53:38 »

Saturnuksen 1. paluu, Saturnus yhtymä Merkurius, Saturnus yhtymä Venus.

Oman arvomaailman rakentamista tuonut. Tai no ainakin mielenkiintoa löytyy
tutkia uusia juttuja ja syventää vanhoja. Tekee tosiaan mieli vetäytyä eikä jaksa niin
paljoa. Uusia ystäviä kyllä kaipaa jotka jakaa samoja näkemyksiä.
tallennettu

Nouseva Härkä
Aurinko Jousimies
Kuu Neitsyt
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #310 : 22.01.2015 20:42:06 »

Mulla meneillään  saturnus aspect_opp chiron, sanotaan näin että meneillään on semmoinen dilemma jollaista en ole koskaan ennen kokenut.

Ei ainakaan naurata.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #311 : 22.01.2015 21:28:16 »

Minulla on vasta alkanut saturnus  aspect_squ venus ja saturnus aspect_con jupiter..

Saas nähdä..taloudellisesti on ainakin tiukkaa ja aloitin just terapian. Siellä sitten saa työstää noita teemoja. Onkohan muuta odotettavissa  Shocked ?
tallennettu
Sini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #312 : 02.05.2015 16:07:13 »

Nyt kyllä Saturnuksen transiitit tuntuu. Nyt toinen ylitys perääntyvänä menossa, huh.
Oon ihan loppu ja surullinen. Elämäntilanne on kuormittava muutenkin ja nyt vielä
vapaat vietiin pois ja lisää vastuuta. Vaikka oon se vastuunkantaja ollut tilanteessa
alunperinkin. Mikä täs on taas opetus Saturnus, en ymmärrä  Cry Vastuunkantajalle lisää
vastuuta ja yksinäisyyttä vai.

Nää kolme menossa edelleen
saturnus aspect_con merkurius 
saturnus aspect_con venus
saturnus aspect_con saturnus
tallennettu

Nouseva Härkä
Aurinko Jousimies
Kuu Neitsyt
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #313 : 24.05.2015 22:17:40 »

Ollut päällä pitkään  saturnus aspect_con venus, aika rassaavaa sekä taloudellisesti että ihmissuhteissa (Venus on 2.huoneessa), hieman toivon helpotusta ainakin siksi aikaa kun Saturnus peruuttaa kohtapuoliin Skorpioniin. Undecided
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #314 : 27.05.2015 15:24:31 »

Päällä ollut jo todella pitkään tämä  saturnus aspect_squ aurinko ja jaksamisen kanssa on ollut vähän niin ja näin.. olen oikeasti ollut todella, todella väsynyt ja nukkunutkin paljon, koska tr. Saturnus on kovin lähellä myös Neptunustani (rx Neptunus 28  skorpioni ja proge -Neptunus 29) ...

Voimavarat ja jaksaminen on todellakin ollut kortilla, joten toivon kesän tuovan hieman edes kevennystä, kun osa velvollisuuksista lähtee pois = työt loppuvat toistaiseksi..

Tosin, kun tulevalle Auringon Paluulleni saan tuon  saturnus aspect_con radix- neptunussaturnus aspect_opp radix- saturnus voi edessä olla melkoisen karu vuosi..
tallennettu

Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: