Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 231977 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #315 : 27.05.2015 17:05:11 »

Emilia,

jos sä sanot noin niin silloin sä mahdollistat sen omalla ajattelullasi eli yritähän kääntää lause nyt positiiviseen ilman mitään odotuksia, olla avoin sille mitä tulee kun ei karmaa ole ellei sitä itse omilla ajatuksillaan ole luonut itseensä.. eikös Smiley

Pessimisti ei koskaan pety enkä nyt tarkoita sitä et olet pessimisti vaan sitä, että tuossa lauseen lopussa kuultaa suunta siihen..

Saturnus parhaillaan 1 asteessa..  Cheesy

tallennettu
janmandi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #316 : 08.06.2015 19:20:06 »

Mites pysähtynyt saturnus  askendentti :aspect_con:laskusolmu  skorpioniknuppel2 kvinkunssi  kuu rapu....  mua melkein naurattaa....  2funny mitä tuo pysähtyminen tarkoittaa, auttakaa tietämätöntä?  Huh
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #317 : 09.06.2015 14:00:57 »

pysähtynyt planeetta, on silloin voimakkaimmillaan. Akselille osuessaan osuu sitten kaikille akseleille Smiley Saturnus nousulla voi vaikka alkaa laihduttamaan, haasteita minän kanssa.

Alasolmu pitää sisällään karmallisia kohtaamisia siis kohdataan joko ihmisten kautta tai oman itsen kanssa mikä skorpionissa voi tarkoittaa sitä todella pohjamutien kautta menoa jossa haasteena on löytää itsensä positiivinen minä, ei se negatiivinen pessimisti joka skorpioni on silloin kun pohjalla ollaan  tickedoff Todella vaikeita hetkiä kun tuohon yhtymään jokin tulee.

Saturnus nousulla kehottaisin silloin nauttimaan itsestä ja muista ihmisistä.. jos ei ole oppinut itseään rakastamaan niin nyt on se hetki jolloin se tulee opittavaksi mitä todennäköisemmin. Lepoa ja urheilua sopivassa määrin kun oma voima häviää mikäli liiaksi liikkuu.. itsensä kuuntelun aikaa silloin kun Saturnus liikkuu 1-2 huoneessa.

Kvinkunssi taas on sitä hiertävää, ei oikein tiedä mitä tekisi, mikään ei tunnu hyvältä niinku kivi olis kengässä jolloin elämän suunta voi olla vaikiaa löytää sen asian kanssa mikä hiertää  uglystupid2 Ei helppo mutta toisaalta silloin on hyvä miettiä meniskö kuitenkin juuri sitä asiaa kohti mikä on niin vaikeaa siinä hetkessä? Siinä voisi olla juuri se eteenpäin menon kohta ? Ravun yliherkkyys varmasti nousee joten malttia mielen liikkeisiin ettei mene överiksi tunnepuoli  coolsmiley

 smitten
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #318 : 06.06.2016 12:55:04 »

Menossa tarkkana  saturnus aspect_con aurinko ja  saturnus aspect_tri kuu . Ensimmäinen ohitus kumpaisellekin lähdössä käyntiin.

Aloitin taas pidemmän tauon jälkeen liikuntaharrastukset - Saturnushan tunnetusti tykkää pitkäjänteisestä, tuloksekkaasta puurtamisesta, joten salilla käynti sopisi kuvioihin. Muutenkin rauhallinen ja tasainen arki ilman sen suurempia tapahtumia tuntuu taas niin mukavalta Cool  Pieniä projekteja päivästä toiseen, niin hyvä tulee. Ja muistaa myös levon merkityksen - itse en ainakaan tunne mitään syyllisyyttä lorvimisesta, jos kyseessä on puhtaasti lepopäivä, eikä ohjelmassa ole tiedossa kuntosalia, siivousta tms. Smiley Very nice Smiley

Toisaalta tuo terävänä vaikuttava  neptunus aspect_squ aurinko -transiitti aiheuttaa sen, että väsyttää, tulevaisuus ahdistaa ja välillä kiinnostus on nollassa, mutta pitää vain koittaa vaientaa Nepparin ääni, keskittyä tähän hetkeen, heittää treenikassi olalle ja lähteä salille knuppel2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #319 : 12.12.2016 23:25:59 »

Itselläni näyttäisi Saturnus sahaavan neliötä Kuuhuni ensi vuoden ajan. *Hieman* pelottaa, minä kun luulin että fiilikset ei voi paljon tämän alemmas enää mennä. Henkisesti nääntynyt olo ollut loppukesästä lähtien, tuntuu että olen jo valmiiksi kokenut itseni eristyneeksi ja  väärinymmärrteyksi. Että tätä sitten vielä lisää ja kovemmalla kädellä? 2017, best year ever?  Grin
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #320 : 24.01.2017 11:00:09 »

 saturnus aspect_con kuu päällä, samaan aikaan progressiivisena  kuu aspect_squ saturnus. Jossain sanottiin tällaisestä että henkilö on silloin emotionaalisessa konkurssissa. Toisaalta en minä mitään vuoristoratamaista ailahtelua kaipaakaan, ehkä tuo Saturnus-transiitti voisi jopa toimia eräänlaisena mielialalääkkeenä. Tongue
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #321 : 07.07.2017 21:46:05 »

Oon niin kyllästynyt tohon Saturnuksen neliö kuuhun  knuppel2 Nyt se pentele vielä perääntyy  tickedoff

Tekeekö se nyt tyhjäksi kaikki muut transiitit mitä on meneillään, kun tuntuu ihan tyhjäkäynniltä. Vai onko tämä vain kesän hengähdystauko ennen syksyä  Shocked
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #322 : 24.07.2017 06:51:34 »

No mulla taas on edelleen meneillään Saturnuksen paluu ja se on osana suurta ristiäni. Huh Henkisesti raskaita aikoja ollut, mutta eiköhän se tästä. Pitää vain kuunnella sydämen ääntä ja tehdä asioita oman jaksamiskyvyn mukaan. Hienoa, että täällä on perehdytty välillä myös ns. minor aspekteihin, koska mielestäni ne on geometrisesti tarkastellen yhtä oleellisia kuin perusaspektit. Ne toimivat vain enemmän näkymättömällä tasolla tai jotain. Cheesy
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #323 : 24.07.2017 06:53:24 »

Vaihdoin muuten nimimerkin, kun aloin jo kyllästymään tuohon entiseen. :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #324 : 16.09.2017 19:00:29 »

Mulla on edelleen Sat  aspect_con kuu päällä, tää on oikeesti päättymätön transiitti ja tarkkanakin vasta jotain 1,5 kk kuluttua. (En silti väittäisi pahimmaksi transiitiksi mitä mulla on ollut viime aikoina, esim. tr Jupiter  aspect_squ tr Pluto osui mun Ascille ja oli oikeastaan paljon pahempi, jouduin eräänlaisen salaliiton kohteeksi ja sekös vitutti. :Smiley)
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #325 : 20.09.2017 22:12:59 »

Jep, päättymätön  saturnus aspect_squ kuu myös täällä. Koko syksyn vaikuttaa, tarkkana joskus lokakuussa. Tää tuntuu niin pitkältä transiitilta, että en enää edes oikein tiedä miten vaikuttaa. Unohtamatta, että  saturnus sahannu koko vuoden  jousimies, mun stellium merkissä.

Mutta mulla on Jupiterin toinen paluu ensi vuonna, että katsotaan nyt tää syksy ja sitten  coolsmiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
mimikrija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


all throttles open


Profiili WWW
« Vastaus #326 : 09.10.2017 02:17:12 »

Iltaa/huomenta taloon. Täällä on eka Saturnuksen paluu aluillaan ja ens kuun puolella lähtee aspect_opp askendentti aurinko käyntiin. Kattelin justiin, että sitten kun nuo transiitit keväällä loppuu, niin sen jälkeen olis koko loppuvuosi  saturnus aspect_squ kuu tarjolla!  2funny Että pistetään koko rahalla nyssi kehitystä peliin!

Hommat alkaa jo tuntuunki jossain. Jo pidemmän aikaa mulla on ollut jonkinlainen lievä masennus. Ei huvita mikään, ahdistaa kun töitä eikä koulutusta oo löytynyt pitkään aikaan, rakastamani harrastukset tuntuu riippakiviltä (tai siis itse tunnun riippakiveltä muille - kaikessa muussa paitsi lauluhommissa, onneksi!), ulkopuolisuuden tunne on korostunut, kaikki epäilyttää ja harmittaa. Mietin mun parisuhdetta paljon, että jaksetaanko me silloinkin kun ei mee hyvin, kun ollaan oltu yhdessä vasta vuoden verran. Ukko sanoo, että rakastaa mua silloinkin kun oon masentunut ja vähän kaheli, mutta minähän en usko mitään pureksimatta. Mut mitäpä noista. Kyllä mä tiiän mikä homman nimi on: mun on selvitettävä tää yksin. Opeteltava taas rakastaan itteeni ja elämää. Ja vähän ihmisiäkin. Luulis, että tässä iässä sen osaa jo jotenkuten. buck2

Proge aurinko olis myös siirtymässä tammikuussa Leijonaan, joten jotain tarttis tehrä...
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #327 : 19.07.2018 19:38:39 »

 saturnus aspect_tri kuu . tasasta rullaamista. on ollu kyl vähän yksinäinen olo. pientä erakoitumistakin on ollut ilmassa.  Sad
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #328 : 20.07.2018 19:49:14 »

Saturnus on ystävä.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #329 : 27.12.2022 18:52:04 »

Olipa harvinaisen vähän mielialaa nostattava havainto huomata, että tr.  saturnus tulee ensi vuonna neliöimään koko  jousimies stelliumini läpi. Edellinen kerta oli vuonna 2008 ja se olikin sellaista kyytiä, että huh huh. Hirvittää jo nyt mitä ensi vuodesta tulee kun ihan poikki jo muutenkin edellisestä parista vuodesta. Niin ja kun nuo tr. saturnus neliöt joskus alkuvuodesta 2024 vihdoin hellittää niin sitten vähän myöhemmin tr.  saturnus  aspect_con rx  kuu

Oon aina todella huomannut tällaiset  saturnus kuviot, että hirvittää aivan tolkuttomasti. Wish me luck
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: