Sivuja: 1 ... 20 21 [22]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 479460 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #315 : 01.04.2026 21:37:37 »

downtempo, tuo kuulostaa kyllä niin  saturnus kalat !!

itselläni  kuu kalat ja  saturnus kalat aikana pohdin myös samantyylisiä asioita. Olet ilmeisesti  askendentti neitsyt oletko tutkinut karttaasi merkkihuoneilla (whole sign)? Minä tein kartan tuolla jaolla ja varsinkin Suomen leveyksillä se tuntuu fiksummalta, muuten minulla olisi valtava 6. ja 12. huone ja 1. sekä 7. huone ihan pieniä.

Minä uskon, että kun olet nyt opetellut asettamaan rajoja ja näytät toisille miten sinua kohdellaan ja mitä et hyväksy niin kyllä se rakkaus sieltä tulee. Ihminen, joka näkee miten arvostat itseäsi ja arvostaa ja rakastaa sinua. Aina tuollaiset muutokset voi tuntua yksinäisiltä, mutta usko pois, se on vain vaihe  smitten

Noususolmu on muuten  kalat ja itse asiassa mikä varmaan ihmissuhteisiisi vaikutti vielä enemmän niin tr.  neptunus oli todella pitkään  kalat 7. ihmissuhteiden huoneessasi. Se on voinut tuoda ihmissuhteisiin illuusioita, joita nyt tuo  saturnus tuli tarkastelemaan ja purkamaan. Uskon, että kun nämä kaksi hidasta planeettaa vaihtoi  kalat pois sinun 7. huoneesta niin sinun ihmissuhteet kyllä helpottuu.
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Sivuja: 1 ... 20 21 [22]
  Tulostusversio  

Siirry: