Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 235302 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #285 : 27.09.2011 20:46:27 »

Onko kellään jakaa kokemuksia siitä kun saturnus tulee täydelliseen
oppositioon auringon kanssa? Mulla tämä tapahtuu viikon päästä
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #286 : 28.09.2011 07:10:14 »

Onko kellään jakaa kokemuksia siitä kun saturnus tulee täydelliseen
oppositioon auringon kanssa? Mulla tämä tapahtuu viikon päästä


Kyllä vain Suljin, itselläni juuri kyseinen loppui. Minulla on samanaikaisesti (aurinko, venus ja mars asteen päässä toisistaan) saturnuksen oppositio auringolle, marsille ja venukselle äsken, ja nyt ihan justiinsa on vielä oppositio kuulle.

En osaa tarkalleen sanoa miltä juuri tuo saturnuksen oppositio auringolle tuntui, kun siinä oli samalla päällä nuo kaksi muutakin, mutta kohdallani nuo saturnuksen transiitit meni harmonisesti ja helposti. Ei mitään mullistuksia, ei draamaa, ei oikeastaan muuta kuin että työssä on joutunut paiskimaan hommia entistä lujemmin.
Tosin, itselläni on nuo oppositiot syntymäkartallakin, joten kai olen tottunut elämään saturnuksen alla Smiley
Turha kuitenkaan jännittää! Väsymys on tyypillistä saturnuksen ollessa päällä, muuta en itse huomannut. Olen onnellinen ja asiat ovat mallillaan Smiley
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #287 : 20.11.2011 17:10:33 »

Itselläni on nyt päällä  saturnus aspect_con merkurius ja  saturnus aspect_con askendentti.Olen vähän yllättynyt, sillä odotin kauhunsekaisin tuntein näitä transiitteja, mutta nehän toivatkin ihan uutta potkua mun elämään!Oon löytänyt sellaisen alan, jolla todella toteutan itseäni ja jota haluan tulevaisuudessa opiskella, ja alkanut käydä lenkillä ja salilla, mieli on paljon parempi ja selkeämpi kuin vuosiin.Olen myös saanut paljon enemmän positiivista palautetta töitteni tuloksista, kuin koskaan ennen.Tuntuu, että oma ajattelutapa on selkiytynyt paljon, saan välitettyä ajatukseni muille paljon selkeämmin kuin ennen.Tähän voi toki vaikuttaa viikon päästä alkava  pluto aspect_sex venus, mutta kyllä noilla saturnuksen yhtymillä täytyy olla jotain tekemistä tän kanssa.Yllätti kyllä tosi positiivisesti!  :Smiley Saa nähdä sitten tuleeko joku mieheke kenties mukaan kuvioihin ton pluton transiitin myötä... smitten
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #288 : 09.12.2011 13:25:15 »

Aarg, tr.  saturnus on kahden asteen päässä mun rx  pluto ja oma astro antoi sen jo tr. listaukseen näkyviin.

Ilmankos on tietynlaista painetta ja angstia ilmassa...   Angry

Ja koska mulla on toi samainen yhtymä rx kartalla niin saturnuksen paluu lähenee myös.  knuppel2

 buck2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #289 : 09.12.2011 23:30:11 »

Saturnuksen sekstiili Marsiin  (  saturnus aspect_sex mars) toi yllätyksellisesti boheemiin  elämäntapaan tiettyä vakautta ja rutiinia todennäköisen säännöllisen työn muodossa.. boheemius on silti mahdollista, jos / kun  työ on kuitenkin osa-aikaista... jos hyvin käy voin toteuttaa persoonani molempia puolia.. Smiley
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #290 : 10.12.2011 12:02:16 »

Itselläni on nyt päällä  saturnus aspect_con merkurius ja  saturnus aspect_con askendentti.Olen vähän yllättynyt, sillä odotin kauhunsekaisin tuntein näitä transiitteja, mutta nehän toivatkin ihan uutta potkua mun elämään!Oon löytänyt sellaisen alan, jolla todella toteutan itseäni ja jota haluan tulevaisuudessa opiskella, ja alkanut käydä lenkillä ja salilla, mieli on paljon parempi ja selkeämpi kuin vuosiin.Olen myös saanut paljon enemmän positiivista palautetta töitteni tuloksista, kuin koskaan ennen.Tuntuu, että oma ajattelutapa on selkiytynyt paljon, saan välitettyä ajatukseni muille paljon selkeämmin kuin ennen.Tähän voi toki vaikuttaa viikon päästä alkava  pluto aspect_sex venus, mutta kyllä noilla saturnuksen yhtymillä täytyy olla jotain tekemistä tän kanssa.Yllätti kyllä tosi positiivisesti!  :Smiley Saa nähdä sitten tuleeko joku mieheke kenties mukaan kuvioihin ton pluton transiitin myötä... smitten

Lähipiirini  aurinko askendentti merkurius vaaka -mies on käynyt viimeisen puolentoista vuoden ajan lävitse tärkeitä Saturnus-transiitteja ja täytyy sanoa, että vaikka ikää on vielä vähän, niin urapuoli on todella nousujohteinen. Pääsee jo 19-vuotiaana varsin haastaviin tehtäviin ja palkka on sen mukainen. Kunnianhimoa on kuitenkin myös opintojen suhteen, saa nähdä, haukkaako liian suuren palan syötäväksi, jos aikoo yhdistää työn ja opinnot ja seurustella siinä vielä eri paikkakunnalta olevan rakkaansa kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #291 : 27.02.2012 13:52:58 »

Vajaan vuoden sisällä Saturnus tekee seuraavia transiitteja 10 huoneessa:

 saturnus  aspect_tri  jupiter
 saturnus  aspect_sex  mars
 saturnus  aspect_squ  venus
 saturnus  aspect_sex  uranus
 saturnus  aspect_tri  chiron
 saturnus  aspect_squ  kuu
 saturnus  aspect_sex  merkurius

Näitä ennemmin oli:
 saturnus  aspect_con  keskitaivas
 saturnus  aspect_squ  neptunus

Ja väsymystä todellakin on ollut ilmassa, yksinäisyys vaivaa, olen työtön, erilaisia rajoituksia ja viivytyksiä tuntuu tulevan, raha tiukassa ja mieletön turhautumisen tunne melkein koko ajan..  crazy2 Toivottavasti joku noista transiiteista kuitenkin tois mulle sitä työtä, argggh jos joutuu koko ens vuoden oleen työttömänä, tässä olotilassa kun  saturnus transitoi noi läpi 3 x  Cheesy

Mulla  saturnus seikkailee nyt MC:n, r saturnuksen ja r pluton tuntumassa, ja ihan voin allekirjoittaa kaikki noi fiilikset...no, väsymystä ei nyt niinkään.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #292 : 27.02.2012 21:11:42 »

Minulla tr.  saturnus sahailee rx  saturnus tuntumassa, samassa asteissa, kaariminuuttien erolla, mutta ei mene ohi.  :Smiley Katsotaanko siis virallinen Saturnuksen paluu siitä kun tr. saturnus ensimmäisen kerran ohittaa rx saturnuksen vai onko tämä jo sitä  Shocked siinä sivussa on rx  pluto vaanimassa ja sen ohi tr. saturnus on jo mennyt.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #293 : 27.02.2012 21:24:51 »

Mäkin mietin, että koska se nyt sitten on se THE Saturnuksen paluu? Lasketaanko se vasta siitä kun se on ihan tasan tarkkaan  aspect_con ekaa kertaa...vai?
Mutta epäilin jo aiemmin että mulla taitaa olla 30v kriisi, kun oireet täsmää  Wink

Mulla ainakin on vielä pluto vaa'assa, joten tää täsmää vaikka onkin vanhaa juttua:
http://liisantaivaanmerkit.blogspot.com/2011/02/ylimaarainen-30v-kriisi-saturnus.html


« Viimeksi muokattu: 27.02.2012 21:52:15 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #294 : 28.02.2012 00:54:36 »

Niinpä tietysti, ei tästäkään meikäläinen selviä ilman lisäkriisejä.  Angry tickedoff

Kiitos linkistä! Ihan valaiseva kirjoitus tunnistin kyllä ja oireita on ollut täälläkin ilmassa jo useamman vuoden. Enemmän tai vähemmän...   buck2 Uskon tosiaan, että tuo näkyy jo aiemmin, mutta lasken paluun siitä kun ensimmäinen ylitys tapahtuu. Katsoin niin minulla on tuo tarkka  saturnus  aspect_con saturnus ensimmäisen kerran reilu kuukautta ennen 30 synttäreitä.   saturnus retroilee tänä vuonna sen verran, että minulla osuu aika tarkasti tuo 30 ikävuoden kohdalle ja minullakin on syntymäkartalla  pluto 28  vaaka ja  saturnus 29  vaaka

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #295 : 28.02.2012 01:52:17 »

Kyllähän se niin on että Saturnuksen, kuten kaikkien muidenkin hitaiden ja retroilevien taivaankappaleiden, kohdalla se Paluun transiitti alkaa siitä kun se alkaa lähestyä ylitystä ja kestää sen koko ajan kunnes transiitti on ohitse.. hitailla yleensä viimeisen ohituksen jälkeen 3 kuukautta..

Saturnuksen paluun yhteydessä voi olla myös muita transiitteja, jotka toimivat "valmentaen" eli lopullinen Saturnuksen paluu onkin sitten vain kypsymisen vaihe ja mylly on ollut jo aiemmin.. näin kävi omalla kohallani eli minulla oli ennen varsinaista Saturnuksen paluuta useita Saturnuksen, Uranuksen ja Pluton transiitteja.. rankimmasta päästä oli Pluton 5. neliötä Auringolleni, joiden lopuksi vietimme isäni hautajaisia. .. kun Saturnuksen Paluu lopulta tuli, asiat tasoittuivat...

Uranuksen ja Saturnuksen transiiteilla on tapana vuorotella... Uranus romuttaa luutuneet ja pysähtyneet asenteet ja rakenteet, Saturnuksen aikana rakennetaan jälleen raunioille uutta ja ehompaa..
tallennettu

Ursula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #296 : 13.03.2012 10:22:41 »

Olikos se niin, että Saturnus hallinnoi polvia? Saturnus ison 7. huoneeni loppupäästä neliöi Asc:ia ja Ascilla 12. huoneen puolella olevaa aurinkoa (kauriissa). Ensimmäiset ohitukset olivat joulukuun lopulla, nyt maaliskuun loppupuolella uudelleen tarkat neliöt ja sitten vielä kerran syyskuussa (toinen tarkalleen poikani syntymäpäivänä). Polvet ovat niin kipeät jostain syystä, että esim. portaiden nousu hankalaa. Myös kipuja muissa nivelissä. Sopinee saturnuksen symboliikkaan?

Tätä ennen Uranus on neliöinyt 11. huoneen marsia (myös kauriissa), viimeinen tarkka ohitus oli 27.2. Mutta onpahan paikkakunta ja työ muuttunut ja oikeuteen todistajaksi haastettu. Mitähän vielä?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #297 : 17.03.2012 18:15:37 »

Joku skriivasi täällä jotain Saturnuksen paluuseen valmentavista transiiteista? Kas kun minulla on ennen Saturnuksen paluuta tr  saturnus aspect_con aurinko - kahden vuoden ajan! Undecided
 
Varmaan vanhenen tuossa ajassa ainakin 200 vuotta, minusta tulee ihka elävä muumio ja joudun takaisin sarkofagiin. crazy2
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #298 : 17.04.2012 22:34:18 »

Paikkaan sanojani, ei tämä saturnuspommitus niin siistiä olekaan.Stressiä, tämä talvi ja kevät on ollut ehdottomasti velvoittavin, stressaavin ja raskain koko elämässäni.Kai musta on sitten tulossa aikuinen tai jotain  Grin Ja tää on vasta alku, nyt Saturnus on vielä nousullani ja merkuriuksellani, mutta syksyllä alkaa sitten toinen rumba, kun se tulee stelliumilleni.Silloin vuorossa on yhtymät venukselle, auringolle ja noususolmulle.Saa nähä vieläkö mussa henki pihisee ensi vuonna  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #299 : 22.07.2013 15:26:11 »

Mulla on meneillään saturnus aspect_sex aurinko ja saturnus aspect_sex saturnus ja on ollu jotenki tasasta ja rauhallista tää elo, sellanen tosi jalat maassa meininki :Smiley

Etsin ja etsin ja etsin, kunnes vihdoin löysin vastauksen tähän. Moni pelonsekaisena kirjoitellut Saturnuksen tarkkaa transiitti-yhtymää kauhistellen. Itselläni kyseinen transiitti alkaa menettää otettaan, mutta mitään ikävää ei ole sattunut. Paremminkin elämä on asettunut oikein mallikkaasti uomiinsa ja moni vaikeus, joita irvistellen on tullut odoteltua väistymään, hävisivät kuin pieru Saharaan, kun Saturnus lykkäsi pyllynsä nataliversionsa niskaan.
Samoin kolminkertainen Davidin-tähti, jota eräs juutalaisystäväni ihasteli viikonloppuna -sanoen ymmärtävänsä miksi heidän heimonsa helposti hakeutuu seuraani- helähtelee koko ajan. On kolmiota ja kuutiota ja oppositiota mukana Saturnuksen opetuskierroksella, mutta odotan vielä kodinvaihtoa. Jotenkin koen sen olevan nyt kohdallaan. Sitä vanhuuden pysyvää kotia, ennen lopullista paluuta tähtiin... sitä odotan.
Sitten koen Saturnuksen tehneen kaiken työn, jota tässä elämässä enää ennättää. Siis, kun saan sen vanhuuteenkin asti kotinani asuttavan lukaalin, töllin, torpan ... .what ever.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2013 13:42:59 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: