Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 235323 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #240 : 01.10.2010 10:43:06 »

Lainaus
Tais just mennä ohitse viimeinen  saturnus  aspect_tri kuu  

Uus kämppä ilmaantui puskan takaa ja raha-asiat pitää järjestellä uusiksi -tai paremminkin tulonlähteet vaihtuu

(Progekuu 8. huoneessa joten lainojen yms. velkojen maksua kyllä riittää myös..)

Ihmiskontaktit katkolla/olemattomia -ystäviä&perhettä lukuunottamatta- ja yksinoloa joutuu kyllä harjoittelemaan kaikkien näiden vuosienkin jälkeen.

Jännää, mulla alkoi just tämä ja nataalilla löytyy  kuu leijona VIII h.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.10.2010 10:55:01 kirjoittanut Lupita » tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #241 : 11.10.2010 12:18:00 »

Nyt meneillään  saturnus aspect_opp mars. Ehkä tämä selittää sen, että taloudellinen tilanne rajoittaa harrastuksia, vapaa-aikaa ja yleistä elämistä. Tuntuu, että saa kauheasti paiskia töitä, mutta aina ne jollain tapaa lytätään. Inhottava tämä tähän jakson loppuun, kun asioita pitäisi saada tehtyä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #242 : 11.10.2010 14:22:45 »

Minulla paluu alkaa olla ohi mutta seuraavaksi onkin nämä

 saturnus  aspect_opp  aurinko
 saturnus  aspect_opp  mars
 saturnus  aspect_opp  venus

Näillä mennään  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #243 : 11.10.2010 17:41:12 »

minulla on  saturnus työn ja terveyden huoneessa ja koettaa olla kurinalainen.. mutta siis tuo nyt on merkannut sitä että töitä ja projekteja alkaa taas tulla. yksi projekti onkin aika pitkälle edennyt, toinen vaiheessa.

saturnus myös sekstiilissä aurinkoon seiskassa; sitähän odotin, bisnes tai suhdekuhinaa. no miehethän ne bisneksissä hiippailee, että ken tietää.

kylläpä meediassa taas tapahtuu..  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #244 : 11.10.2010 17:41:33 »

On tällaisen Saturnus-transiitin aika koko lokakuun, painavimmillaan kuun lopulla:

 saturnus aspect_con neptunus huoneessa 9. Siis neptunukseni on Vaa'an merkissä.

Seppo sanailee kovin kauniita tästä transiitista ja ei se varmaan ehdi olla kuin kerran ihmisen elämässä, en nyt muista yhtäkkiä Saturnuksen kiertoaikaa...ehkä kaksi jos vanhaksi elää.

Siis onhan! Mutta kun minulla on niitä haaveita ja illuusioita  Grin  esim. päästä tervejärkisenä vielä ja muutenkin eläkkeelle, laittaa pystyyn Ruusutarhakahvila ja vieläpä Onnenkaari-palvelutalokin, niin onhan tuo Saturnus tuossa nyt vähän sentään jarruttamassa noita haaveita, vaikka Seppo sanoo, että nämä tajunnan ulottuvuudet sen kun kasvaa. Mutta eihän selvännäöllä tai telepatialla tässä tapauksessa mitään teekkään.  Cheesy Vai tekeekö?

Saturnus tuossa vasta kävi jarruttamassa Mars-yhtymällään toiminnallisuuttani niinkin paljon, että espanjankurssit piti lopettaa ja kotitöitä vähentää, niin mitäs sitten kun se tässä piankin on yhtymässä itse TYÖNAKSELIIN. Kaikki nämä Vaa'assa. Eli se meinaa laittaa kyseenalaistaa varmaan työntekomahdollisuudetkin vielä tältä vuodeltani. Vai!  knuppel2 knuppel2

Toisaalta, kun Saturnus liikkuu 9.huoneessani, niin voihan se lisätä filosofista viisauttani tai ehkä järkiperäistää sitä. On tuijotettava totuudellisesti omia kykyjä ja laitettava jäitä hattuun!

Ja kun oikein pähkäilen, niin kuitenkin, kun synt.kartallani on  neptunus aspect_squ aurinko, niin toivossa jopa voi olla, että Saturnus voisi purkaa tuota vanhaa epäluuloa, ravistella jotain voimia hereillekin.  :Smiley



tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #245 : 11.10.2010 17:43:19 »

en muista mitään kovin negatiivista Saturnuksesta paitsi kun se oli 5-huoneessa, niin oli kyllä ankeampaa kuin silloin, kun  jupiter  pluto vitosessa, liekö sattumaa tai ei. monta suhdetta loppui kokonaan, kunnes muuta tuli, siis 5- huoneeseen. mutta eikös se ole sitä, että huonot siteet karsiutuu.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2010 17:54:09 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #246 : 11.10.2010 18:49:55 »

Saturnalia!! Syö nyt ihmeessä enemmän vitamiineja ja D-vitamiinia!!  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #247 : 11.10.2010 19:02:20 »

Eipä ole tuo saturnus aspect_opp mars niin paha ollutkaan kuin alunperin voisi kuvitella, tarkka ohitus 13.10. Jopa  saturnus aspect_squ neptunus tuntui huomattavasti hankalammalta. Vai pehmentääköhän tuo  neptunus aspect_sex saturnus vaikutusta, sekin 13.10.

Marras-joulukuun tienoilla onkin sitten vuorossa  saturnus aspect_con kuu
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #248 : 11.10.2010 19:02:42 »

Mua naurattaa päivittäin, kun hipsin lähikauppaan, mikä on pisin matka mitä jaksan kävellä (200 m), että perkeleen Saturnus... Toisaalta, hidas elämänrytmi on ihan jees. Päivät menee ylläen nopeasti, yksin kotona kikkaillessa.

Tilanteesi on oikeasti niin hassu... siinä on esteet ja rajoitukset, kuten Saturnukseen kuuluukin... Toivottavasti jalkasi paranee hyvin ja pian. Tiedän miltä tuntuu olla jumissa kotona.. <3
tallennettu

sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #249 : 11.10.2010 19:42:32 »

Minulla on   saturnus  aspect_con  neptunus 4h ja vaaka.
En ymmärrä mitä tuo voisi tarkoittaa.Teen kuitenkin asioita vaiston varaisesti ja huomaan ne vasta jälkikäteen,nyt ei järki ole sanonut juuri mitään,yleensä vain vaistot ja tunteet.Hiukan on hämmentynyt olo tuon takia. Toisin sanoen olen ulalla  Embarrassed
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #250 : 11.10.2010 22:37:15 »

Kyllä tämä  saturnus aspect_squ jupiter on aika kurja, asiat junnaa lähes totaalisen paikoillaan.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #251 : 11.10.2010 22:46:34 »

Muistaisin lukeneeni, että Saturnus rajoittaa Marsia siten, että sulla on parempi kontrolli itsestäsi... Mutta voi olla että se oli vain neliössä... mulla tulee se kuukauden kuluessa.


cafe astrologyssa on hyviä tulkintoja, jos enkkua ymmärtää.  Smiley

Tavallaan kyllä allekirjoitan tämän. Saturnusmaisesti se rajoittaminen on lähti alunperin tilanteen pakosta. Eli tavallista vähemmän rahaa, joten tässä on kiristellyt nyörejä ja nyt sellainen pieni piheys on jäänyt vähän päälle. Eli oma kulutus on paremmin hallinnassa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #252 : 11.10.2010 22:55:08 »

Eipä ole tuo saturnus aspect_opp mars niin paha ollutkaan kuin alunperin voisi kuvitella, tarkka ohitus 13.10. Jopa  saturnus aspect_squ neptunus tuntui huomattavasti hankalammalta. Vai pehmentääköhän tuo  neptunus aspect_sex saturnus vaikutusta, sekin 13.10.

Marras-joulukuun tienoilla onkin sitten vuorossa  saturnus aspect_con kuu

Itseltä löytyy tällä hetkellä samat. Itsellä tuo  saturnus aspect_opp mars kestää pitkälle marraskuulle. Vältyn onneksi tuolta  saturnus aspect_con kuu:lta. Miten olet muuten kokenut tuon  saturnus aspect_squ neptunus:n?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #253 : 12.10.2010 07:33:33 »

Minulla paluu alkaa olla ohi mutta seuraavaksi onkin nämä

 saturnus  aspect_opp  aurinko
 saturnus  aspect_opp  mars
 saturnus  aspect_opp  venus

Näillä mennään  Grin

No tavallaan menee just, kato kun mun saturnuksen paluu on nyt pikkuhiljaa ohi niin nyt sitten nää, ei vielä tarkkana mutta ei kaukana, saturnus lienee nyt asteissa kahdeksan ja nuo omat planeetat on 14-15 asteilla.

Kyllä sen huomaa ettei mitään oikein jaksaisi, muuta kuin uneksia Cheesy mutta mä katos olen tottunut saturnukseen koska onhan se mun kartallakin oppositiossa noihin kolmeen.
Saturnus on ihan kiva kaveri ollut mulle, aina se on tehnyt sen mikä on ollut tarpeen vaikka alkuun se ei ole siltä tuntunutkaan  :)Kiitos sympatiasta kuitenkin Smiley Voi olla että sitä vielä tarvitaan vaikka nyt yritänkin suhtautua optimistisesti Cheesy Paluu oli ainakin todella vaivaton, mikä yllätti mut täysin..

Raasu... Kerro sit kuin menee.  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #254 : 12.10.2010 07:34:06 »

No nyt lainasin koko tekstin Tongue

tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: