Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 235241 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pööpö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #225 : 02.06.2010 19:27:34 »

Heippa!
Mulla on kokemusta saturnuksen positiivisesta vaikutuksesta, nimittäin tutkailin tuossa murkkuikäni anoreksian aikaisia transiitteja. Sen pari vuotta mua moukaroi Pluto eri transiitteineen, mutta sitten parantumisen alkamisen aikoihin mulla oli  saturnus aspect_con aurinko. Muistan edelleen kun niihin aikoihin kesken kaloreiden laskemisen jostain vain tuli päähäni ajatus, että "ei helvetti, eihän tässä ole mitään järkeä!". Siitä alkoi parantumisprosessi, jonka jälkeen olinkin jo ihmisenä paljon vahvempi  Wink
tallennettu

Aurinko Neitsyt
Nouseva Härkä
Kuu Leijona
Merkurius ja Venus Vaaka
Mars Rapu
Saturnus kalat
Neptunus ja Uranus Kauris
Pluto ja Jupiter Skorpioni
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #226 : 17.07.2010 18:13:35 »

Voijjee, rakkaat astrolaiset!  Meimin ensimmäinen merkittävä astrologinen oivallus!  Vetäkää ny isoo rasti peräseinähän!

Mä olen aina ajatellut näistä transiiteista, etten tunnista niitä itsessäni.  Elämän vaikeimpinakaan aikoina ei mielestäni ole ollut mitään merkittävää transiittia meneillään.  Tai voihan olla, etten ole osannut niitä katsoa oikein.  Mutta edes kuun en oo huomannut vaikuttavan mitenkään, täysikuun aikaankin nukun kuin tukki.

Tässä pitkin kevättä ja kesää on ollut sellainen kotikausi.  Ei ole huvittanut lähteä baariin, ei edes kaverin mökille (se tais jo suuttua muhun).  Ei ole ollut paha eikä mitenkään tahmea olo, oon vaan viihtynyt kotosalla.

Mistä sainkin välähdyksen (olin perkule vie nukahtamassa ihanasti päikkäreille ruuan jälkeen, mutta oli pakko nousta tarkistamaan) käydä katsomassa transiittikirjasta, kun mieleen tuli, että tuo rakas  saturnus on ollut  kuu paikkeilla jo jonkin aikaa.  Ja siellähän se luki, suoraan kuin mun elämästä.  Kaverit voi pettyä ja suuttua, kun en lähde mihinkään.  Viihdyn kotona.  

Mutta nautin elämästäni.   smitten

On se kumma paikka, kun jo talvella kursseilla katsottiin, mikä planeetta on missäkin sillä hetkellä omalla syntymäkartalla.  Silloinkin jo  saturnus keikkui siinä kuun paikkeilla, ja on sahannut edelleen edestakaisin.  Opettaa kai se mua pököpäätä tajuamaan näitä juttuja.

En tiedä liittyykö tähän asiaan, mutta toinenkin lapsonen on piakkoin lähtemässä toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.  Sitäkään en pidä pahana asiana, vaikka varmaan vielä tulee suru puseroon kun jään yksin tähän mökkiini.

On se varmaan niinkin, että juuri sen takia en pidä pahana asiana tätä  saturnus :n transiittia, kun se on  askendentti :n hallitsija, eikä mitenkään ilkeissä aspekteissa syntymäkartalla.  Näin tuolla edempänäkin joku kirjoitteli.

Jes, mikä fiilis!  coolsmiley

« Viimeksi muokattu: 25.07.2010 10:21:12 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #227 : 23.07.2010 12:33:33 »

Tämä on kyllä niin tätä  saturnus aspect_squ neptunus kuin olla voi - sairaslomalla keskellä kesää, ja kuntoutumiseen menee ainakin kuukausi.  :Smiley

Että voe helevetti.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #228 : 23.07.2010 12:43:38 »

Tämä on kyllä niin tätä  saturnus aspect_squ neptunus kuin olla voi - sairaslomalla keskellä kesää, ja kuntoutumiseen menee ainakin kuukausi.  :Smiley

Että voe helevetti.

No on kyllä kuvioon sattuvaa! Sad

Älä nyt sitten pakene  ongelmia mihinkään Neppari tyyppisiin asioihin… coolsmiley

ja jospa tuolla Satkulla vain osoitetaankin sinulle jotain realistista,
ettei asiat jää jollekkin unelma/ haavetasolle.

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #229 : 23.07.2010 18:28:26 »

Minulla on Saturnus ohittanut Pluton ja Merkuriuksen tässä vähän aikaa sitten, nyt juuri orbi on 3-4 astetta.

Saturnus lähestyy jälleen myös Uranustani, johon otti lähikontaktia jo tuossa keväällä - tämähän on sellainen "työttömyyden transiitti" ja tuon ekan kontaktin jälkeen vähäisetkin työkeikat loppuivat kuin seinään. Toinen yhtymä on tulossa Syyskuun lopulla, alkaako taas keikkoja pukkaamaan vai mitä?

Kirjoitin näistä vähäsen tuonne kotisivuni blogiinkin...  Wink
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #230 : 24.07.2010 20:55:49 »

Lueskelin näitä viestejä tässä ja ryhdyin miettimään tuota omaa tämän hetkistä  saturnus aspect_con merkurius ja minulla ei ole oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa tämän hetkisestä elämästäni. Päin vastoin. En huomannut täällä kyllä erityiseti keskustelua kyseisestä aspektista. Onko kellään sattumoisin kokemuksia siitä? Olen miettinyt, että olisikohan tuolla tekemistä sen kanssa, että sain vihdoin otettua loparit huonosta työpaikasta ja järjestin samalla itselleni loistavan loman ja olenkin nyt sitten rentoutuneempi kuin pitkiin aikoihin. Saturnusko sai minut sitten vihdoin sanomaan sanat, että lopetan työt? Mitään muuta ei juuri tule mieleen tästä aspektista. Ehkä aika paljon on yksin ja kotona tullut oltua. Taas ei ole viikkoon ollut puhelin päällä, mutta haitanneeko tuo nyt mitään. ^^
« Viimeksi muokattu: 24.07.2010 20:58:56 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #231 : 25.07.2010 00:06:04 »

Mulla tuo  saturnus aspect_con merkurius on tuonu sarkasmin sijaan purevaa kyynisyyttä ja olen huomannut et blogiin kirjoittaminen on ollut aika tahmeaa.. eli on ollut jotenkin tosi jähmeää jäsentää ja ilmaista itseään, mutta toisaalta kuten Ratkaisu sanoit, oon sanonut juuri sen mitä olen pitkään miettinyt  Wink .

Mutta kuitenkin odotan jo kovasti että  saturnus irrottaa otteensa  merkurius lopullisesti parin kolmen kuukauden kuluessa ja sanainen arkkuni taas aukeaa...  Smiley
tallennettu

Electric Eagle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #232 : 25.07.2010 10:14:35 »

Mielenkiintoinen aihe, ja ah - niin ajankohtainen  Cool

Nyt kiinnostais vähän kommentit tuon saturnuksen transiittien yhteisvaikutuksesta, osuu niin moneen kerralla.
Kartalla on 
pluto 1 aste  vaaka
vertex 1 aste  vaaka
Dc 5 aste  vaaka
keskitaivas 1 aste  kauris

 pluto osalta voi vielä huomioida että just  keskitaivas ohittaneena neliöi  askendentti seuraavat vuodet

Vielä kun tuo pimennys osui aika hyvin just akseleille, niin selväähän se että radikaaliakin tapahtuu. Paljon on jo tapahtunut, lähinnä ihmissuhdepuolella, mut jonkinlainen kommentti tästä kokonaisuudesta olis nyt paikallaan.
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #233 : 20.09.2010 18:42:17 »

Lokakuussa tulossa  saturnus aspect_con keskitaivas, saturnus aspect_sex kuu.
Nataalilla  saturnus rapu, kuu  leijona VIII h. MC  vaaka
Mitähän tässä uskaltais taas pelätä tai odottaa?  Undecided  Jossain astrologia sivustoilla oli että  saturnus aspect_squ:t on kaikista parhaat  saturnus transiiitit koska silloin ihminen saa jotakin konkreettista aikaan ja että  saturnus  aspect_tri, aspect_sex:t vaikeampia, mene ja tiedä? Meitä  neitsyt:tä  saturnus "litisti" tossa jonkin aikaa ja kunnioitus jäi kyllä päälle "Task Masterista". Tosin mulla nyt oli vielä samaan aikaan proge  kuu  skorpioni joten vaikea sanoa kumpi aiheutti mitäkin, kamalaa aikaa se oli jokatapauksessa! buck2
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #234 : 20.09.2010 22:17:31 »

Varsinainen kasa Saturnuksen transiiteista on päällä, nimittäin
 saturnus aspect_tri jupiter (tarkka aika oli 16.9.)
 saturnus aspect_sex venus (19.9.)
 saturnus aspect_squ neptunus (28.9.)
 saturnus aspect_opp mars (13.10.)

Kaikkien olemassaolon olen tavalla tai toisella havainnut paitsi en vielä tuota  saturnus aspect_opp mars
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #235 : 21.09.2010 14:36:31 »

Mulla tuo  saturnus aspect_con merkurius on tuonu sarkasmin sijaan purevaa kyynisyyttä ja olen huomannut et blogiin kirjoittaminen on ollut aika tahmeaa.. eli on ollut jotenkin tosi jähmeää jäsentää ja ilmaista itseään, mutta toisaalta kuten Ratkaisu sanoit, oon sanonut juuri sen mitä olen pitkään miettinyt  Wink .

Mutta kuitenkin odotan jo kovasti että  saturnus irrottaa otteensa  merkurius lopullisesti parin kolmen kuukauden kuluessa ja sanainen arkkuni taas aukeaa...  Smiley

Mulla on ollut tuossa saturnuksen oppositio merkkarille ja olen minäkin aikamoinen terävä sanaseppo ollut Tongue Huomasin sen vasta.. Onneksi kuvio on helpottamaan päin Smiley
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #236 : 21.09.2010 20:00:34 »

R1ku, ja voi olla ettei paljoa tunnukaan (180), koska 90 on se voimakkain/terävin/vaikein  kulma joka myös tuntuu....toi sat 180 mar tuntuu varmaan enemmänki yleisellä tasolla, aika monella muullakin on toi kuvio saturnuksen hitaudesta johtuen...yksilötasolla voi tuntua tietynlaisena ketutuksena ja tuntuu että kaikki ovat vastaan eri asioissa, tää altistaa myös työtapaturmille ja tuo verenpainetta....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #237 : 26.09.2010 16:14:57 »

Vähemmän miellyttävä  saturnus aspect_squ jupiter päällä, sitten lisäksi  saturnus aspect_sex venus, vaikka onkin olevinaan positiivinen aspekti, nyt se ilmenee kaikenmaailman hiivatin verosotkuina. Angry
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #238 : 26.09.2010 17:17:38 »

Lokakuussa tulossa  saturnus aspect_con keskitaivas, saturnus aspect_sex kuu.
Nataalilla  saturnus rapu, kuu  leijona VIII h. MC  vaaka
Mitähän tässä uskaltais taas pelätä tai odottaa?  Undecided  Jossain astrologia sivustoilla oli että  saturnus aspect_squ:t on kaikista parhaat  saturnus transiiitit koska silloin ihminen saa jotakin konkreettista aikaan ja että  saturnus  aspect_tri, aspect_sex:t vaikeampia, mene ja tiedä? Meitä  neitsyt:tä  saturnus "litisti" tossa jonkin aikaa ja kunnioitus jäi kyllä päälle "Task Masterista". Tosin mulla nyt oli vielä samaan aikaan proge  kuu  skorpioni joten vaikea sanoa kumpi aiheutti mitäkin, kamalaa aikaa se oli jokatapauksessa! buck2

Hei,
Minulla on  saturnus aspect_tri uranus, saturnus  aspect_tri mars ja  saturnus aspect_sex pluto ja lisäksi  jupiter aspect_squ aurinkouranus aspect_squ aurinko ja  mars aspect_squ pluto. Nämä kolme viimeisintä on varmasti jotain ikävää??
Olisiko jotain retroa luvassa, odotan epätoivoisesti, että palaisin yhteen exän kiukuttelujen jälkeen???

T.Musta lumikki
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #239 : 28.09.2010 14:15:51 »

Tr.  saturnus kököttää rx uranus :ni  ja asiat junnaavat paikoillaan.
Välillä tulee jonkinlaisia nytkähdyksiä eteenpäin, mutta sitten onkin taas monta päivää hiljaista ja mitään ei tapahdu.. On vain totuteltava odottelemaan.

Samaan aikaan Saturnus myös neliöi Kuutani Ravussa, mikä tuntuu nyt varsinkin kun tr. Kuu on juuri ohittanut Saturnukseni Härässä/ IC:llä.. Aikamoista itseinhoa ja negatiivista minäkuvaa..  crazy2
tallennettu

Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: