Mulla meni tuo

jo ohi, mutta jälkivaikutus vielä tuntuu, on siis oikeasti niin alavireinen ja väsynyt olo, että huhhuh! Ei jaksa oikein tehdä mitään, pitää yhteyttä tuttuihin, tekee vain pakolliset asiat (jos aina niitäkään) ja sairastelun kanssa ollut hämminkiä, olen ollut enemmän kipeänä kuin viime vuonna yhteensä..
Nyt menossa

(alkoi 26.10), joka jatkuu Sattarin peruutteluineen aina helmikuulle asti. Ilottomuus, tyytymättömyys, alavireisyys, olen vain halunnut olla rauhassa - mies ollut aika kovilla, koska olen oikeasti niin tylsää seuraa ollut viime aikoina! Ja koska mun kartalla on tarkka

, niin tässä odotellaan sitä

:ta myös tulevaksi.. Sitten alkaa itsesensuurin vaihe, loppuu paskanjauhanta kerralla

No, toisaalta ollut sellainen fiilis tässä, että pitäisiköhän alkaa jossain vaiheessa aikuistumaan, muuttua "tylsäksi vanhaksi akaksi", olisikohan ankaran kasvattajan, Saturnuksen aiheuttamaa.. Ikiteini aikuistuu, halleluja!

Samaan aikaan Urkin neliöt niin Venukselle kuin Merkuriukselle tekevät sen, että on semmoinen fiilis, että jotain radikaalia pitäisi saada aikaiseksi. Tekisi niin mieli repäistä itseni pois tästä nykytilanteesta, puhdistaa pöytä ja aloittaa uusi kappale elämässä..