Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 238399 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #60 : 27.06.2008 11:12:07 »

Minulla oli yksi alainen, joka töppäili ja sairasteli niin kauheasti, että minun oli pakko antaa hänelle potkut. Sattumalta vilkaisin myös kaverin karttaa, ja juuri parhaillaan tr. saturnus aspect_con aurinko. Eli saturnusmainen Kauris-pomo antoi kenkää.  Angry
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #61 : 27.06.2008 13:06:40 »

Mulle on toi Pluto tullut tutummaksi viime aikoina, joten saturnusta ei meinaa oikein tajuta, mutta kyllä se on varmasti tärkeä. Onhan ne mullakin rx kartalla yhtymässä kuten MC82:lla. Tuo  saturnus aspect_squ uranus taitaa muuten olla joku ikäkausi tr. ? Saturnus palauttamassa elämää kosmisten suunnitelmien suuntaan, jos on päässyt eksymään? Jotenkin liitän tuon saturnuksen vahvasti aikaan.

Ajatus, minulle on tulossa tuo  saturnus aspect_opp kuu vuoden päästä syksyllä. Onneksi vain yksi ohitus ja muuten tr. näyttää ensi vuodelle paremmilta.  Smiley Mutta kuulle tuollaiset tr. on nousu ravulle aika hankalia...
 Undecided Jännä muuten kun sinulla on  kauris askendentti niin saturnuksen tr. aiheuttaa aloittamista.  Smiley Muistaakseni minulla osuu saturnuksen haastavamman tr. aikaan aina sellainen jotain on loppumassa ja jotain alkamassa vaihe elämässä...  Huh
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #62 : 30.06.2008 12:30:40 »

Hmm, tuli Kaurisenergian kommentista mieleen, että kuulin juuri eräästä nuoresta miehestä, joka oli saanut kenkää kotoaan...ja kartalta löytyy melkoisen kuvaavasti tr saturnus asteentarkasti IC:llä. :Smiley Äidin paapominen sai hetkeksi lopun hieman karulla tavalla...lisäksi armeija kutsuu heinäkuussa ja tulossa on hänellä tuon IC:n ylityksen jälkeen vielä tr saturnus aspect_con kuu. Voi poika-poloa, hän on vielä aurinko rapu. No, kasvattavaa, kasvattavaa...

Lizzy, oli tuolloin opiskelun alkaessa transiiteissa toki muutakin, ehkä Jupiter kuvaisi paremmin opiskelua...mutta toisaalta kyllä omalla kohdallani Saturnuskin, koska otan ne aina niin vakavasti. Smiley Toivottavasti tuo tr saturnus aspect_opp kuu ei tuo itsellesi mitään ikävää. Minulla se ehkä liittyi osaltaan myös kyllästymiseen töissä (kuu on 6. huoneeni hallitsija), mutta muuten en kuitenkaan sitä muistele mitenkään erityisen hankalana aikana.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #63 : 30.06.2008 21:06:47 »

Hmm, tuli Kaurisenergian kommentista mieleen, että kuulin juuri eräästä nuoresta miehestä, joka oli saanut kenkää kotoaan...ja kartalta löytyy melkoisen kuvaavasti tr saturnus asteentarkasti IC:llä. :Smiley Äidin paapominen sai hetkeksi lopun hieman karulla tavalla...lisäksi armeija kutsuu heinäkuussa ja tulossa on hänellä tuon IC:n ylityksen jälkeen vielä tr saturnus aspect_con kuu. Voi poika-poloa, hän on vielä aurinko rapu. No, kasvattavaa, kasvattavaa...

Ei nyt kuulu ihan aiheeseen mutta tuohon yllämainittuun: noin ne rapupojat saavat aina jonkun trauman äiti-suhteestaan..... Ja sen saavat sitten muut naiset huomata....
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 30.06.2008 22:15:29 »

pitää muuten paikkansa tuo rapumiesten ongelmallinen äiti-suhde,
ystäväpiirissä 2 kiinteää  harka äitiä,joilla rapupoika,
ja sivusta seuranneena,
ei aina hyvältä näytä..
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #65 : 01.07.2008 12:10:38 »

Hmm, tuli Kaurisenergian kommentista mieleen, että kuulin juuri eräästä nuoresta miehestä, joka oli saanut kenkää kotoaan...ja kartalta löytyy melkoisen kuvaavasti tr saturnus asteentarkasti IC:llä. :Smiley Äidin paapominen sai hetkeksi lopun hieman karulla tavalla...lisäksi armeija kutsuu heinäkuussa ja tulossa on hänellä tuon IC:n ylityksen jälkeen vielä tr saturnus aspect_con kuu. Voi poika-poloa, hän on vielä aurinko rapu. No, kasvattavaa, kasvattavaa...

Ei nyt kuulu ihan aiheeseen mutta tuohon yllämainittuun: noin ne rapupojat saavat aina jonkun trauman äiti-suhteestaan..... Ja sen saavat sitten muut naiset huomata....

Totta, ja vaikka äiti olisi ollut minkälainen tahansa niin häntä jumaloidaan.
Eräs rapumies sanoi että ainoa nainen jonka nimen hän voisi tatuoida ihoonsa, on hänen äitinsä  Cool

Oma rapu miekkoseni on myöskin äitinsä poika, muttei kuitenkaan liiaksi, muuten ottaisi päähän...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #66 : 01.07.2008 12:31:38 »

Minulla oli yksi alainen, joka töppäili ja sairasteli niin kauheasti, että minun oli pakko antaa hänelle potkut. Sattumalta vilkaisin myös kaverin karttaa, ja juuri parhaillaan tr. saturnus aspect_con aurinko. Eli saturnusmainen Kauris-pomo antoi kenkää.  Angry

Huh!!!  uglystupid2
Onneksi en ole kauheasti sairastellut, enkä töpeksinyt (tietääkseni ainakaan) ja lähin esimieheni on Leijona.
Vaikka minä pidän kovasti  saturnus , se on osa minua ja kartallani keskeisesti IC:llä  aspect_opp  neptunus  aspect_con  keskitaivas , oli viime vuoden  saturnus  aspect_con aurinko kyllä niin raivostuttavan tahmainen transiitti etten välittäisi kokea uudelleen. -Tässä pikkuhiljaa alan heräillä jälleen eloon ja suunnitella asioita, sekä toteuttamaan suunnitelmia.

Seuraava  saturnus transiitti onkin sitten ensi vuoden puolella  aspect_sex keskitaivas (22.1.09 ja 19.8.09) - Vakauttaisiko vihdoin elämää johonkin suuntaan?
 saturnus  aspect_tri  saturnus myös syksyllä 2009 kuin myös  aspect_squ  askendentti ja  aspect_con  pluto *huokaus*
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #67 : 01.07.2008 16:48:43 »

Hmm, tuli Kaurisenergian kommentista mieleen, että kuulin juuri eräästä nuoresta miehestä, joka oli saanut kenkää kotoaan...ja kartalta löytyy melkoisen kuvaavasti tr saturnus asteentarkasti IC:llä. :Smiley Äidin paapominen sai hetkeksi lopun hieman karulla tavalla...lisäksi armeija kutsuu heinäkuussa ja tulossa on hänellä tuon IC:n ylityksen jälkeen vielä tr saturnus aspect_con kuu. Voi poika-poloa, hän on vielä aurinko rapu. No, kasvattavaa, kasvattavaa...

Lizzy, oli tuolloin opiskelun alkaessa transiiteissa toki muutakin, ehkä Jupiter kuvaisi paremmin opiskelua...mutta toisaalta kyllä omalla kohdallani Saturnuskin, koska otan ne aina niin vakavasti. Smiley Toivottavasti tuo tr saturnus aspect_opp kuu ei tuo itsellesi mitään ikävää. Minulla se ehkä liittyi osaltaan myös kyllästymiseen töissä (kuu on 6. huoneeni hallitsija), mutta muuten en kuitenkaan sitä muistele mitenkään erityisen hankalana aikana.

Minulla Kuu on 1. ja 2. huoneen hallitsija. Hmm.  idiot2 Jos siis se katsotaan sen huoneen kärjestä,  jossa on rapu? Enpä tiedä, tämän Saturnus myllytyksen jälkeen mitä tässä nyt kohta vuoden on ollut niin eipä tuo yksi oppositio kuulle varmaan maailmaa kaada.  tickedoff knuppel2 Toivon...
Kyllä on ollu niin nahkeeta että oikeen... Olen Emilian kanssa samaa mieltä, vaikka minulla onkin ollut neliöitä... niin sama virsi. Ihan suossa tarpomista.  Angry

Tuosta  rapu miehestä tuli mieleeni, että ehkä se ei ole pelkkä  saturnus. Luin jostain vuosikoopista tai sellaisesta, että Pluton siirtyminen Kauriiseen heitti myös Rapujen niskaan aikamoisen painostuksen ja Rapuihin kohdistuvat odotukset kasvoivat/kasvavat. Mielestäni tuo kuulostaa kyllä niin tuohon sopivalta tuo tilanne. Vaikka se Pluto nyt vielä vieraileekin Jousimiehen puolella tällä hetkellä, niin tuollaista on ollut ilmassa. terv. nousu rapu...  Lips Sealed...

Ajatus, unohdin tosiaan sen Jupiterin, joka on kans ollu sulla noissa opintojen aloituksissa mukana. Ehkä et kuitenkaan mikään liian ryppyotsainen opiskelija ole.  Wink
« Viimeksi muokattu: 02.07.2008 15:02:27 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #68 : 02.07.2008 13:22:26 »

Hih, ryyppyotsainen! Grin Ehkä olenkin sellainen. Cheesy

Mutta juu, kuu hallitsee kartalla niitä huoneita, jotka alkavat rapu:n merkistä. Tuosta mainitusta rapu-pojan äitisuhteesta tiedän sen verran, että ainakin kiinteä se on ollut ja äiti kyllä välittää pojastaan sekä päin vastoin - mutta mitta tulee ymmärrettävästi joskus täyteen, kun poika on jo teoriassa aikuinen, mutta käytännössä vielä ei ihan. Mutta aikuistuminenhan on saturnus:sta, jos joku - tosin se tr pluto alkaa suoristuttuaan pommittaa pojan Uranusta 6. huoneessa...armeija-aikaan. :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #69 : 02.07.2008 15:09:23 »

Äh, olin taas kirjotellu jotain omiani.  Tongue

Tr. Saturnuksen neliöt yhdessä proge kuu kaloissa kanssa = ryyppyotsaisuus  crazy2

Sinulla Ajatus ei varmasti ole rypyn ryppyä.  Kiss angel Wink

Saturnus on tämä fyysinen aika ja siis kasvaminen ja aikuistuminen. Siitähän se 7 vuoden kriisikin tulee ja kaikki muutkin ikäkriisit elämässä, mutta entäs sitten se villitys puoli. Hmm.

Kuinkahan kuuliainen alokas muuten tulee tuolla  pluto uranus yhdistelmällä?  Shocked idiot2 6. huone kuitenkin tasoittaa... Sehän saattaa saada sieltä jopa yllättäen töitä ja luoda oikein uran.  coolsmiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #70 : 03.07.2008 10:50:30 »

Huomasin, että minulle on elokuussa tulossa  saturnus aspect_sex askendentti  sen jälkeen kun samaisen planeetan neliöt ovat ohi.

astro.comissa tuosta tr. oli ihan hirmuinen kuvaus kuinka tärkeä ja merkittävä aika se on ja miten vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen jne. Kuitenkin tuo kestää vain viikon/pari.  idiot2

Kuinka merkittävä tuo tr.  saturnus aspect_sex askendentti  on?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #71 : 03.07.2008 12:54:02 »

Ääh, kyllähän niitä ryppyjä alkaa jo tässä iässä olla, mutta toistaiseksi uskottelen itselleni, että ne ovat vain naururyppyjä. :Smiley Grin

Juu, aika mielenkiintoinen tuo pluto uranus armeijassa olon kannalta...toivon vaan, ettei tarkoita mitään äkillisiä terveysongelmia siellä - työura kuulostaisi siinä mielessä paremmalta vaihtoehdolta (vaikka itse en käsitäkään miksi joku haluaisi olla töissä armeijassa). Sain myös kuulumisia, että routa oli ajanut "porsaan" takaisin kotiin ja valtakunnassa nyt kaikki hyvin. Grin

Saturnuksen sekstiili askendentillesi on nyt loittoneva, eli lähestyvä sekstiili oli silloin, kun se liikkui Härän merkissä - eli joskus v. 1998-2000. Jos etsit tuon ajan, niin siitä ehkä saattaisi löytyä joku linkki tähän toiseen sekstiiliin. Siinä välissähän se sitten ylitti askendenttisi. Eihän kyseessä ollut juuri opintojesi aloittamisaika eli aika, jolloin tavallaan "urasuunta" löytyi?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #72 : 03.07.2008 13:21:48 »

Kiitos kun valaisit tuota saturnuksen sekstiili asiaa. Olin 1998-2000 lukiolainen ja tarkka tuo lähestyvä sekstiili oli toukokuussa 1999.

Nousumerkin päällä Saturnus oli elo-syyskuussa 2003. Aloitin opinnot jo edellisenä talvena tai oikeastaan jo pari vuotta sitä ennen alkoi valjeta tuo "urasuunta". Kuitenkin jos ei muuta niin tuosta ajasta nousee muutto solusta yksiöön, joka toisaalta aiheutti yksinäisyyttä, mutta kuitenkin oli siinä tilanteessa hyväksi.

Taidan jotenkin tietää mikä linkki tässä on.

Tuo astro.comin kuvaus taitaa olla enemmän lähenevälle  aspect_sex. Eikö tämä loittoneva sitten enemmänkin lopettele asioita? Olenko ymmärtänyt oikein?

Eilen tuli mieleeni, että Saturnus taitaa olla sellainen, että vaikuttavaa ikään kuin taustalla koko ajan. Välillä sitten tr. myötä nostaen sitä ajan kulumista voimakkaasti pinnalle erinäisin kriisein ja muistuttaa siitä.

Toisaalta eikö ole myös sanonta, että aika parantaa haavat...
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 11:00:06 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #73 : 10.07.2008 11:25:23 »

Eilen tuli kyllä huomattua, että kommunikaatio ei pelaa nyt kenenkään kanssa ja epäilen kaikkien lämpimiä tunteita itseäni kohtaan ja myös omia tunteitani.  Niin ja selvisipä samalla miksi opiskelu ei suju... Tuo neliö merkuriukseen tietysti, mutta huomasin, että se neliöi myös Pallasta tuossa koko vuoden samalla kuin aurinkoa.  Tongue

Mutta maailmankaikkeudella on ihan ihmeellinen huumorintaju. Samalla kun Saturnus neliöi 4.huoneesta kaikkia ja kaikkea mahdollista kartallani niin Jupiter peruuttelee 7.huoneessa yhtymään Junoon. Eihän tässä enää voi muuta kuin nauraa, vaikka sattuu ja sattuu niin maan...

Anna mun kaikki kestää. Aion ottaa nyt sellaisen sissi asenteen ja katsella elokuun loppupuolelle, kun nämä neliöt alkaa helpottaa. Että jos minua ei täällä nyt kauheesti näy niin minä yritän pitää pään kylmänä, välttää kommunikaatiota ja pakoilla maailmaa kunnes koittaa paremmat ajat.
« Viimeksi muokattu: 10.07.2008 12:17:47 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #74 : 11.07.2008 16:24:27 »

Transiiteissa taitaa riippua paljon siitä kuinka voimakkaista ja vaikutuksiltaan raskaista taivaankappaleista on kysymys. Itse pidän hitaiden kyseessä ollen jopa 10 asteen orbia merkittävänä.  saturnus ja  pluto tapauksessa tuo 2 asteen orbi on todella tarkka. Molemmilla taivaankappaleilla kun on taipumus liikkua edestakaisin ja junnata paikoillaan kauankin.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: