Ritsa
|
 |
« Vastaus #330 : 10.02.2015 19:41:08 » |
|
Joo hauska juttu. Kuu liikkuu noin 13 astetta päivässä. Itsekin olen aina tykännyt myrskyistä. Kannattaa kuitenkin varoa mitä toivoo. Itseeni osui nimittäin salama vesitornin kautta puolitoista vuotta sitten, ja vaikka en edes toivonut sellaista. Noh, eipä siinä muuta kuin Jupiter ja Uranus, salamasankarit ne herättelee uuteen todellisuuteen. Toisaalta nykyään tykkään vielä enemmän ukonilmasta.  Eipä siinä ole mitään pelättävää, osuu jos on osuakseen. Nopea tapahan se on lähteä ties minne. En yhtään ihmettele, että on vaikeuksia erottaa noita transiitteja. No kokonaisvaikutus on varmaan hyvin selvillä. Lupaan, että nuo muutkin planeetat osaavat mullistaa elämää, että ei hätää liiallisesta vakaudesta. Ujo piimä on kyllä upea sanonta.  Mistähän se tulee? No en ihan sellainen ole ollut moneen vuoteen, mutta odotan kyllä innolla mitä Plutolla on sanottavaa. Ja Suurristi teksti osui kohdilleen, siitä olen kirjoittanut Suurkuviot-ketjuun jotain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
 |
« Vastaus #332 : 20.02.2015 12:12:09 » |
|
Pluto on juuri nyt asteilla 14 kauriissa. Se on täsmälleen neliössä venukseeni ja marsiini jotka ovat asteilla 14 oinaassa. Neliö in myös aurinkooni joka on asteilla 15. Mikäs tässä ollessa. Ja uranushan tekee juuri yhtymää. Jännää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
 |
« Vastaus #333 : 20.02.2015 23:40:21 » |
|
Kansallista karmaa? Siis suomalaisina?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
taiska
|
 |
« Vastaus #335 : 29.02.2016 02:24:48 » |
|
No niin minulla menossa  . Tarkka ajankohta 28.3.2016. No mitähän nyt sitte vois olla odotettavissa  ?
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
mc82
|
 |
« Vastaus #336 : 26.04.2016 12:03:25 » |
|
Täytyy palata tähän asiaan erään merkittävän tapauksen johdosta. Siskoni miesystävä kuoli äkillisesti sairaskohtaukseen kohtalaisen nuorena (35-vuotias). Miehen kuolinpäivänä siskoni kartalla oli tarkkana (orbi alle 0,5 astetta)  DC,  niukasti 7. huoneen puolella. Joltain sivulta luin, että tuo  DC -transiitti tarkoittaa ihmissuhteiden muuttumista pysyvästi, tai mahdollisesti lähiomaisen/puolison kuolemaa. Olisiko tässä mahdollista, että tuhoon tuomittu suhde olisi nyt saanut (ikävällä tavalla) päätöksen ja siskoni pystyisi ehkä keskittymään oman identiteettinsä/terveiden ihmissuhteiden rakentamiseen? Kyseessä oli riitainen, pahimmillaan väkivaltainen, läheisriippuvainen, alkon/huumeiden turruttama suhde. Muutoinkin katsoin siskoni karttaa, ei oo hällä helppoa tällä hetkellä: tr  6. huoneessa, tr  10. huoneessa, tr  (12. h), tr  ... Tuntuu elämä kurittavan, pakottavan oikeille urille sillä kipeällä tavalla, jos ei muuten suostu... Rankaisumeinikiä edellisistä (vääristä/tuhoisista) valinnoista, arvaan ma... 
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #337 : 26.04.2016 21:20:41 » |
|
Itselläni on nyt ollut tuo  DC ja onneksi mitään noin dramaattista ei ole tapahtunut. Mutta kyllähän tuossa nyt ilmeisesti alleviivataan siskollesi valitsemaan uudestaan. On kyllä aika rankan näköiset kuviot ja  6.huoneessa tekee erittäin herkäksi päihteille ja myös sellaiselle seuralle. Jos siskosi ei pääse irti päihteistä hän saattaa ajautua uuteen samanlaiseen suhteeseen ja vielä pahempaan umpikujaan. Toivottavasti keskittyy identiteettinsä ja uusien terveiden ihmissuhteiden rakentamiseen, mutta ilman päihteitä se tuskin tulee onnistumaan, joten toivottavasti hän tajuaa miten kohtalokas tuollainen alkon ja huumeiden värittämä elämä on. 35-vuotias on nuori ja sen ikäisen äkillinen kuolema pitäisi kyllä havahduttaa.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
mc82
|
 |
« Vastaus #338 : 27.04.2016 12:05:40 » |
|
Itselläni on nyt ollut tuo  DC ja onneksi mitään noin dramaattista ei ole tapahtunut. Mutta kyllähän tuossa nyt ilmeisesti alleviivataan siskollesi valitsemaan uudestaan. On kyllä aika rankan näköiset kuviot ja  6.huoneessa tekee erittäin herkäksi päihteille ja myös sellaiselle seuralle. Jos siskosi ei pääse irti päihteistä hän saattaa ajautua uuteen samanlaiseen suhteeseen ja vielä pahempaan umpikujaan. Toivottavasti keskittyy identiteettinsä ja uusien terveiden ihmissuhteiden rakentamiseen, mutta ilman päihteitä se tuskin tulee onnistumaan, joten toivottavasti hän tajuaa miten kohtalokas tuollainen alkon ja huumeiden värittämä elämä on. 35-vuotias on nuori ja sen ikäisen äkillinen kuolema pitäisi kyllä havahduttaa. Kiitos vastauksesta, Meryem. Tätä itsekin ounastelin siskoni karttaa vilkuillessa, että nyt alkaa olla viimeiset hetket valita uusi polku ja terveempi elämä tai sitten hukkua lopullisesti... Helppoa ei tule olemaan, se on varmaa  Itselläni taas  vaikuttanut vähän päinvastoin, koska itselläni vaikuttanut vuosikausia  . Nyt  siirtynyt 1. huoneen puolelle. Ennen  :n ohitusta, kun  oli vielä reippaasti 12. huoneen puolella, olo oli stressaantunut, levoton, jollain tapaa pelokas, mutta silti täynnä energiaa. Samaan aikaan huomasin, että jollain tapaa rakensin pesäeroa menneisyyteeni ja aloin keskittymään enempi nykyiseen, itselliseen elämääni.  :n ollessa tarkasti  :n päällä, olo oli voimakas ja raivokas, edelleen täynnä energiaa. Nyt, kun  on jo 2 asteen orbilla ohittanut  :ni ja on turvallisesti 1. huoneen puolella, olo on voimaantunut - on tunne, ettei vastoinkäymiset pysty lannistamaan, vaan meikä porskuttaa eteenpäin kahta pahemmin. Kiva transiitti, kaiken kaikkiaan 
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
taiska
|
 |
« Vastaus #339 : 28.04.2016 01:15:04 » |
|
Pluto  jatkuu  . Olen tullut siihen tulokseen, että se haluaa minua viemään loppuun muutaman itselleni tärkeän projektin jotka olen jättänyt kesken, koska varovainen saturnus Kauriini on niin halunnut. Se taitaa haluta, että heitän varovaisuuden joskus nurkkaan ja olen rohkea itseni ihan yksin, ilman että vaadin muita varmistamaan onnistumistani . Ei hassumpaa, tulee olemaan mielenkiintoista ja vapauttavaa tehdä just, niin kuin itse haluaa  .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #340 : 28.04.2016 18:45:55 » |
|
Eka Pluton ohitus Marsille toi muassaan täysin puun takaa ongelmia yhden vakuutusyhtiön kanssa, mikä on nyt sitten mennyt oikeuteen.  Minä kun olin odottanut jotain väkivaltaista selkkausta sillä se liitetään hyvin tyypillisesti Marsin ja Pluton välisiin aspekteihin, talousjutut ei niinkään. Toinen ohitus on edessä heinäkuun alussa. Veikkaan että taas jotain ongelmaa tulossa, mulla ei mitään auvoisia transiitteja juuri olekaan ennen syksyä. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #341 : 28.04.2016 20:01:45 » |
|
Mc82, jännä tosiaan ku meillä vastakkaiset nousumerkit niin ac/dc tr menee aina päinvastoin. Voin kuvitella että Pluto nousulla on voimaannuttava. Toivottavasti siskosi voimaantuu myös. Mulle on tulossa myös Kato vegan mainitsema Pluton ohitus Marsille ja vielä 8 huoneessa.  Väkivalta kävi myös mielessä, mutta toivottavasti saan vaan kauhean kuntopiikin ja alan harrastaa extreme lajeja. Nekin kai tohon kuvioon liittyy. :  Onko jollain kokemuksia tuosta kuviosta 8 huoneessa? Anyone? 
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Fawnette
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #342 : 25.06.2016 22:28:00 » |
|
Voi herranjesta.. Mulla on  jankannut nelosessa jo yli puolet elämästä.  Eipä siinä mitään, mutta nelosesta löytyy  . Sitte ku se viimein siirtyy vitoseen ni pääsee käsiksi mun  :n ja  :n.  Pitää varmaan tottua siihen, että siellä se jyllää, kun sitte ku se alkaa olla kauempana  :sta niin oon jo kuuskymppinen täti.  ja sitte se alkaaki samantien kiusata mun  :ta (  ) ja kummitella DC:llä. Heko heko. En oo aiemmin tajunnut, että sillä tosiaan kestää NOIN pitkään pyöriä tietyssä merkissä. Ehin jo elätellä toiveita kevyemmästä elämästä, mutta ehkä se on sitten eläkepäivien huvitusta se, hahah. Kaipa sitä pitäisi hyväksyä se, että  tulee olemaan suuressa roolissa elämässäni. Ja kaipa sitä voisi itseään kutsua näin melkein plutonikoksi. Toisaalta näin sitä ehkä tulee totuttua sen metkuihin ja opittua sen läksyt oikein kantapään kautta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.06.2016 22:30:51 kirjoittanut Fawnette »
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #343 : 19.01.2017 13:34:24 » |
|
Nyt on kuulkaa sellainen juttu tapahtunut, että tr  on rullannut kaikkien planeettojeni yli ja olen ilmeisesti edelleen hengissä (tai sitten en, mutta en vaan tiedä sitä) !  Tämä on mahdollista alle satavuotiaalle jos kartan kappaleet ovat tiiviissä pakkauksessa, mun tapauksessa kukin pieni viaton sisäplaneetta muodostaa soman parijonon jonkin ison hirvittävän ulkoplaneetan kanssa ja näin siis valssaavat yhdessä kosmoksen pimentoon. Karttani ensimmäinen planeetta on siis Pluto itse ja viimeisenä Mars. En mä silti hengähtämään asian suhteen pääse koska nyt on meneillään  . Tuntuu ainakin että kuluneen vuoden aikana on ollut tavallista enemmän sekä erittäin hankalia että erittäin mukavia asiakkaita, minusta olisi kuitenkin parempi jos malttaisivat olla sekä halailematta että heittelemättä minua tuopeilla... : 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Serafina
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #344 : 19.01.2017 15:50:27 » |
|
Minulla on Pluto läpikäynyt Kuun, Askendentin ja Merkuriuksen ja nyt on meneillään Aurinkoni ohitus, joka alkoi reilu viikko sitten. Vielä edessäpäin ovat ohitukset Marsille ja Venukselle, hamassa tulevaisuudessa.
Jostain syystä ihan innolla suhtaudun tähän plutomaiseen aikaan. En enää ymmärrä, miksi sillä niin pelotellaan.
|
|
|
tallennettu
|
Valkoinen solaarinen tuuli
|
|
|
|