Victoriae
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #360 : 11.11.2017 17:53:14 » |
|
Kumma juttu, astron mukaan mun  on jo maaliskuussa 2018. Mutta kiva että jotain posiviisitakin on luvassa!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS Asc ja IC - RAPU Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #361 : 11.11.2017 18:36:43 » |
|
Victoriae Oikeessa oot, retrot jäi ottamatta huomioon, eli  kolmasti retroiluineen. Mutta että on hyvä huomioida, että siellä kartalla tapahtuu samanaikaisesti paljon muutakin. Kuten sullakin on nyt ollut solmuakselin puolitus. Ehkä proge  .n sijainti avais sulle tuota tulevaa yhtymää omalta osaltaan. Plutoon liitetään myös "rikkaus", oisko yhtä lailla henkinen kuin materiaalinen? Transiittina  proge  , ja isä kuoli ja minusta tuli kuolinpesän osakas. Perillinen, perijä. Pitäskin tarkistaa arabialaisten pisteiden heritage, että osuuko mihinkä.. Sillon ammoin kun tr  liikkui  stelliumissani, sain itse perillisen. Elämä jatkuu. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.11.2017 18:45:51 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #362 : 11.11.2017 20:45:11 » |
|
Vielä tähän lisäisin vinkkinä astro-travel -kartan. Siellä kun on näitä planeettalinjoja ja jäin miettimään tuota tr  yhtymää, että kellä ois  ja muistin kummityttöni, joka muutama vuosi sitten tuon transiitin aikana pettyi pahasti, kun ei päässyt lukion jälkeen jatko-opiskelemaan ystävien kanssa yhtä aikaa, mutta sai paljon työkokemusta pienellä palkalla keskellä ei mitään Englannissa, ja keskellä ei mitään on Englannissa kivenheiton päässä mahtavista merimaisemista. Ja että tuo kokemus on ollut hyödyksi sittemmin kotimaassakin. Ja että itelläni menee  MC -linja Lontoon läpi ja siellähän me porukalla sitten käytiin tyttöä tietämässä. Se oli semmonen syvempi matka itseen. Niitä reissuja, kun on vain tehtävä, sielun sirpaleita keräämässä. Seuraava on Irlanti, Ireland  ens kesänä............  Että  9 huone, ja Jupiterin paluukin, opiskeluja, matkoja, toinen avio (7 huoneessa ensimmäinen) mihin sen  :n nyt sitten yhdistät, hitaasti mutta varmasti kohti päämäärää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Victoriae
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #363 : 11.11.2017 20:58:57 » |
|
Kiitos Nikki vinkeistä, jos oikein katsoin niin proge-kuu ois 4.huoneessa yhtymässä uranukseen, samaa teemaa myös auringonpaluu -kartalla. Jotenkin uumoilen että tapetilla on asumismuodon tai -paikan vaihtaminen, jota olen tässä pohdiskellut. Tuo toinen avioliitto tai pidempi parisuhde ois kyllä mielenkiintoinen ajatus, ero ensimmäisessä avioliitossa tuli juurikin tuon  transiitin aikana, tosin silloin oli päällä myös Uranuksen neliöt Aurinkoon ja asc/dsc -akseliin. Sinkkuna tässä on elelty jo monta vuotta 
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS Asc ja IC - RAPU Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #364 : 29.12.2017 15:41:13 » |
|
Tänään viimeinen tarkka ohitys tr.  rx  Olen selvinnyt ilman eroa, vaikka Pluto on sahannut laskumerkin ohi ja 7.huoneessa. Uranus neliöinyt nousumerkkiä. Nyt kun tuo Pluto jättää Marsin niin sitten syntymäkarttani saakin hetken olla tuolta planeetalta rauhassa. Vain tyhjien huoneiden ohituksia. Minulla alkaa loma, mutta ei ole mikään hiphei meininki tuolla kuviolla. Ei agressiivinenkaan, mutta ehkä vähän raskas. Jollain selittämättömällä tavalla. Voi olla haikeutta siitä kun joulu on ohi, toisaalta kun alkaa loma niin ei sen pitäisi sillä tavalla vaikuttaa. Ehkä joulunviettoon vain liittyy niin paljon tunteita ja odotuksia, että sitä on jotenkin tyhjä olo tässä vaiheessa vuotta. Toivottavasti ensi vuonna keveämpi olo, mutta jos nyt tänään on raskasta niin olkoon sitten. Katsellaan räntäsadetta ja kuunnellaan love metallia.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
paavo väyrynen
|
 |
« Vastaus #365 : 12.01.2018 14:19:26 » |
|
meryem: Hyvä kuulla että suhde pysyi kasassa  Tuo minulle jonkinlaista toivoa. Itselläni kun tosiaan ihan kohta alkaa saman tyylinen tykitys kohta ja nyt jo rakkaudessa todella pahoja ryppyjä. Lisäksi karttani on hyvin leijona painotteinen joten mietin, mitä paljastuksia nämä auringonpimennykset tuo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Magellan
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #366 : 05.05.2018 11:51:37 » |
|
Vielä tähän lisäisin vinkkinä astro-travel -kartan. Siellä kun on näitä planeettalinjoja ja jäin miettimään tuota tr  yhtymää, että kellä ois  ja muistin kummityttöni, --- Ja että itelläni menee  MC -linja Lontoon läpi ja siellähän me porukalla sitten käytiin tyttöä tietämässä. Se oli semmonen syvempi matka itseen. Niitä reissuja, kun on vain tehtävä, sielun sirpaleita keräämässä. Seuraava on Irlanti, Ireland  ens kesänä............  Hauska yhteensattuma: selailin Pluto-ketjua kun mulla on tulossa  ja silmiin osui tää sun juttu. Oon lähdössä pian sen jälkeen kummitytön kanssa Irlantiin... täytynee tutustua noihin astro-travel-karttoihin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
downtempo
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #367 : 07.01.2020 18:49:01 » |
|
Ei juma mikä jysäys mulle eilen tapahtu. Hirvee henkinen kuolema. Mulla ei oo ikinä ollu niin hirveetä päivää ku eilinen. Itkin vaan koko päivän ja nukuin pahaa oloo pois. En oo ikinä käyny niin pohjalla. Teki mieli melkein kuolla ku oli niin paha olla. Tiettyhän se oli taivaalla  mun  :lle ja asteen päässä mun  :lle. Esimakua tulevasta tarkasta yhtymästä? Saturnuksen paluu siis samalla. No, vahvistuuhan tässä, mut ei kiitos enempää tollasta. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
downtempo
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #368 : 09.01.2020 23:49:14 » |
|
Ei juma mikä jysäys mulle eilen tapahtu. Hirvee henkinen kuolema. Mulla ei oo ikinä ollu niin hirveetä päivää ku eilinen. Itkin vaan koko päivän ja nukuin pahaa oloo pois. En oo ikinä käyny niin pohjalla. Teki mieli melkein kuolla ku oli niin paha olla. Tiettyhän se oli taivaalla  mun  :lle ja asteen päässä mun  :lle. Esimakua tulevasta tarkasta yhtymästä? Saturnuksen paluu siis samalla. No, vahvistuuhan tässä, mut ei kiitos enempää tollasta.  Joo, tuon pohjalla käymisen jälkeen päätin alottaa uudestaan mun elämäni. Vaikka vielä on vähän lyöty olo. Lisänä tohon jysäykseen oli tr  (8. huoneeseen) .Tuon mylläävän voiman aattelin kohdistaa kuntoiluun, nyt kun saturnuskin on mukana oppositiona auringolle ruoskimassa mua persiille. Nyt on muutenki jotenki outoo energiaa liikkeellä, niin päätin aloittaa tosiaan kuntoilun ja kohdistan energiani myös musiikkiin. 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
paavo väyrynen
|
 |
« Vastaus #369 : 10.01.2020 19:28:11 » |
|
Mulla loppui 2019 lopussa viimeinen ohitus  . Sinä aikana laihduin tekemättä mitään, ystäväni kuoli joka oli skorppari, parisuhteessa ehkä hieman ongelmia ei mitään järisyttävää ja kohta loppuu myös  transiitti ja tuntui että se on jotenkin koetellut enemmän. Ja eräs skorppari ystäväni onilmeisesti halvaantunut tai ainakin saanut aivovamman. Lisäksi minulta lähti kaksi pahantahtoista ihmistä elämästäni. Vähän aikaa jaksoin kuntoillakin, mutta nyt olen täysin taantunut. Yksi syöpä uutinenkin mahtui pluton kouluun. Tälle vuodelle on paljon saturnuksen oppitunteja ja olen jotenkin kauhuissani kun aikamoista kyytiä elämässäni ollut muutenkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
downtempo
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #371 : 03.03.2020 12:37:51 » |
|
Eka ohitus  ohi. Pohjalla on oltu ja oon joutunu tilanteisiin missä mulla ei ole mitään vaikutusvaltaa. Tosi epäoikeudenmukaisiin tilanteisiin missä mun oma voima on ryöstetty pois. Super itsetutkiskelua harrastettu. Sukulaisista yksi kuoli. Välejä mennyt poikki ihmissuhteissa. Oon vaan syytelly itteeni, mut nyt kun oon miettinyt niin ne kaikki tilanteet oli mun käden ulottumattomissa ja mun piti vaan hyväksyä ne. Ensin olin tosi vihanen ja katkera näitä ihmisiä kohtaan, mut myöhemmin oon yrittäny olla syyttelemättä itteeni koska loppujen lopuks tollaset tilanteet kasvatti ja kasvattaa uskoon itteensä että ikinä ei kannata omaa voimaa antaa pois. Oon antanu ajan kulua ja parannella haavojani. Nyt kun mietin takaperin tilanteita, niin ne kuulukin mennä niin. Oon aina ollut se joka pyytelee anteeks. Nytkin menin pyytään anteeks sellasissa asioissa missä mun ei olis kuulunu anteeks pyydellä. Ehkä se läksy on mulle se et täytyy opetella pitää puolensa ja sanoo sanottavansa. Ei tietenkään missään räyhäämisen merkeissä. Niihin täytyy reagoida heti, ettei jää hautuun mitään. Myöhemmin on turha alkaa jankkaamaan asioita koska ne on menny jo ohi. Ja jotkut asiat vaan jäi sellaseks eikä niihin enää voi mennä sohimaan. Ne pyyhkiytyy itsetään pois. Ne tilanteet ja ihmiset jotka mua alisti niin ne saa jäädäkkin pois mun elämästä. Ne ei ansaitse mitään muutaku Ignoree. Ja myös se, että ei jää roikkumaan toimimattomiin tilanteisiin/ihmisiin. Pakottamalla ei mitään tule. Joskus sekin on voimaannuttavaa päästää irti.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.03.2020 12:54:43 kirjoittanut downtempo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tsarevna
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #373 : 15.10.2021 20:04:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
 |
« Vastaus #374 : 17.10.2021 13:21:52 » |
|
Itselläni dramaattisin kokemus Pluton transiitista on ollut se kun tarkastelin elokuussa 2001 Jenkkilän  -nousuista karttaa ja hokasin että Pluto lähestyy uhkaavasti tuon kartan  -ia. Kirjoitin silloin B. Mullquist -nikillä jenkkiteeämmäreitten foorumilla (taisi olla Fairfield* Life) jotenkin siihen tapaan että nyt on USA-lla piru merrassa. Kirjoitus oli alunperin seikkaperäisempi, mutta sitten muistaakseni poistin ennen postausta pahimman kohdan, koska pelkäsin että FBI tai CIA koputtelee kohta oveani, LoL! Lisäsin vielä lopuksi: or then again, not [that shall happen]! Samoihin aikoihin eräs legendaarinen nimimerkki joka taisi olla tietyn Jenkkilän paikkakunnan tai vastaavan nimi lopusta päin lukien** ja sisälsi typon (ehkä muisto tosta palautuu pätkittäin, kuten Uunolla) kirjoitteli erittäin pahaenteisiä viestejä ja pari päivää tai silleen ennen WTC-iskuja ilmoitti poistuvansa ketjusta muutamaksi päiväksi! Iskun päivänä  oli 12 Sag 38 ; US  on 13 Sag 11' 12" ... * Fairfield'issä sijaitsee mm. Jenkkilän ainut tai ainakin eka joogalentohalli. ** Tulihan se sieltä: xinoehpoel : leo pheonix (po. phoenix?) https://www.speedguide.net/forums/showthread.php?46914-Xinoehpoel-Leo-Pheonix-PLEASE-READ! Huom. lopusta luettuna, tavallaan oikein päin: -ix = 9 ; normaalisti luettuna: xi = 11
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.10.2021 18:42:34 kirjoittanut sideman »
|
tallennettu
|
|
|
|
|