Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 301100 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizardi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #255 : 30.11.2012 01:16:32 »

Pääsenpä minäkin nyt osallistumaan tähän keskusteluun.

 Minulla alkoi siis tällä viikolla hurjalta kuulostava pluto aspect_squ aurinko transiitti. Jännittää kyllä jo nyt, koska plutoni liikkuu ensimmäisessä huoneessani ja tekee sieltä neliön aurinkooni huoneessa kahdeksan.  Shocked Odotan siis perustavanlaatuista muutosta, vaikka en olekaan kovin hyvä tulkitsemaan näitä transiitteja. Syntymäkarttani aurinko on myös väljässä yhtymässä venukseeni, niin vaikuttaako pluton neliö myös tähän venukseen samalla? Ensimmäinen tarkka isku osuu tammikuun lopulle ja oikeastaan kaikki tarkat iskut ehtivät tapahtua ensi vuoden puolella. Voisi olla kyseessä ihan kokonaan entisen minän muokkaantuminen uudeksi.

Vähän offtopicina tätä pakkaa sekoittaa samaan aikaan alkaen helmikuussa 2013  uranus aspect_opp aurinko. Uranus liikkuu huoneessa kolme ja aurinko edelleen siellä kahdeksannessa huoneessa. Siihen päälle vielä ensi keväänä toukokuussa alkaa uranus aspect_sex mars (huone 6).

Näinköhän ensi kevään pääsykoeopinnot menee puihin. Varmasti aika paljon myllerrystä sekä henkisesti että fyysisessä elämässä.

Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen  Grin

« Viimeksi muokattu: 30.11.2012 02:07:15 kirjoittanut Lizardi » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #256 : 30.11.2012 11:48:26 »


Näinköhän ensi kevään pääsykoeopinnot menee puihin. Varmasti aika paljon myllerrystä sekä henkisesti että fyysisessä elämässä.

Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen  Grin


No nuo transiitithan vähän ounastelevat muutosta ja jos mahdolliset opiskelut vaatisivat muuttoa (ehkä jopa toiselle paikkakunnalle), niin siinähän se muutos sitten olisi. Uudet kuviot ja uudet ympyrät. Minä veikkaan enemmän onnistumista kuin epäonnistumista tässä tapauksessa.  Cheesy
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lizardi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #257 : 01.12.2012 01:19:24 »


Näinköhän ensi kevään pääsykoeopinnot menee puihin. Varmasti aika paljon myllerrystä sekä henkisesti että fyysisessä elämässä.

Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen  Grin


No nuo transiitithan vähän ounastelevat muutosta ja jos mahdolliset opiskelut vaatisivat muuttoa (ehkä jopa toiselle paikkakunnalle), niin siinähän se muutos sitten olisi. Uudet kuviot ja uudet ympyrät. Minä veikkaan enemmän onnistumista kuin epäonnistumista tässä tapauksessa.  Cheesy

Hauskaa, että mainitset muuton. Olen siis muuttamassa varmasti ensi vuoden puolella keväällä tai viimeistään kesällä pääsykokeen jälkeen. Riippuu miten on aikaa silloin Cheesy

 Niin voihan nuo transiitit laittaa liikkeelle oikeanlaista energiaa, joka luo tarpeen tehdä selkeitä muutoksia omaan elämään ja lopulta auttaa kevään opiskeluissa. Etenkin tutkailin tuota  uranus aspect_sex mars transiittia. Syntymakartan mars minulla tasan (tai asteen päässä) 5 ja 6 huoneiden rajalla. Olen siksi tulkinnut marsin enemmän sen kuutos huoneen mukaan ja eikös se ole juuri työhön liittyvä huone? Voisi tuoda lisää tarmoa Cheesy
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #258 : 02.12.2012 23:16:47 »


 Minulla on myös, - pluto aspect_tri keskitaivas,--kolmas ohitus meneillään,

pitäisi liittyä positiivisesti työasioihin,-varsinkin jos on pannut asioita vireille, ja kannattaa

  seurata  jupiter, transiitteja ne antaa lisä latausta, oli tr. luonne mikä tahansa.

  Voisiko muutkin kertoa kokemuksia,-- tai jos on muuten tietämystä,  olisi tosi mielenkiintoista.

                                                                                              smitten

Ihanaa kuulla jotain positiivista tämän kaiken epävarmuuden keskellä. En tiedä mikä minulla on mutta passiivisempaa ja murehtijaa märehtijää saa tällähetkellä etsiä. Minulla alkaa  pluto  aspect_tri MC 7.12 ja hyvä kuulla että jotain positiivista kun viimeaikoina on tuntunut etten kelpaa mihinkään vaikka kuinka haen ja koulutusta ja kokemusta on... Olen kyllä töissä mutta haluaisin edetä urallani edes sen verran kun on mahdollista. Tosin uudelleen 15.12 alkava  uranus  aspect_squ  merkurius voi pistää kapuloita rattaissiin....
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #259 : 25.12.2012 13:47:16 »

Pääsenpä minäkin nyt osallistumaan tähän keskusteluun.

 Minulla alkoi siis tällä viikolla hurjalta kuulostava pluto aspect_squ aurinko transiitti. Jännittää kyllä jo nyt, koska plutoni liikkuu ensimmäisessä huoneessani ja tekee sieltä neliön aurinkooni huoneessa kahdeksan.  Shocked Odotan siis perustavanlaatuista muutosta, vaikka en olekaan kovin hyvä tulkitsemaan näitä transiitteja. Syntymäkarttani aurinko on myös väljässä yhtymässä venukseeni, niin vaikuttaako pluton neliö myös tähän venukseen samalla? Ensimmäinen tarkka isku osuu tammikuun lopulle ja oikeastaan kaikki tarkat iskut ehtivät tapahtua ensi vuoden puolella. Voisi olla kyseessä ihan kokonaan entisen minän muokkaantuminen uudeksi.

Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen  Grin


Täällä on yksi, jolla on samat kuviot heti ensimmäisen kerran vuonna 2013, mutta eri huoneissa. Minulla on jo päällä  pluto  aspect_squ  aurinko (tarkka tammikuussa) ja tulossa maaliskuussa vielä  uranus  aspect_opp  aurinko Pluto on 6. huoneessa ja Uranus 10. huoneessa. Aurinko on AP kartan 4:n huoneessa. Työpaikka lähti jo alta pari viikkoa sitten. Kuvittelisin muuton olevan tulossa ja muutenkin tuntuu työkuviot menevän täysin uusiksi. Lisäksi  jupiter on 12. huoneessa ja nyt on päällä sen  aspect_tri  aurinko

Osaako joku kertoa jotain muuta? Parisuhdetta ei ole, joten se ei voi päättyä  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #260 : 27.12.2012 21:03:07 »

Minulla on  pluto  aspect_sex :askendentti:1.1.2013 ja 6.1.-13  pluto yhtymä askendentti Jotain työhön liittyvää veikkaisin?
En ole kyllä tosissani vaihtamassa työpaikkaa?
t. Iloinen Lumikki
Pääsenpä minäkin nyt osallistumaan tähän keskusteluun.

 Minulla alkoi siis tällä viikolla hurjalta kuulostava pluto aspect_squ aurinko transiitti. Jännittää kyllä jo nyt, koska plutoni liikkuu ensimmäisessä huoneessani ja tekee sieltä neliön aurinkooni huoneessa kahdeksan.  Shocked Odotan siis perustavanlaatuista muutosta, vaikka en olekaan kovin hyvä tulkitsemaan näitä transiitteja. Syntymäkarttani aurinko on myös väljässä yhtymässä venukseeni, niin vaikuttaako pluton neliö myös tähän venukseen samalla? Ensimmäinen tarkka isku osuu tammikuun lopulle ja oikeastaan kaikki tarkat iskut ehtivät tapahtua ensi vuoden puolella. Voisi olla kyseessä ihan kokonaan entisen minän muokkaantuminen uudeksi.

Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen  Grin

[/quote]

Täällä on yksi, jolla on samat kuviot heti ensimmäisen kerran vuonna 2013, mutta eri huoneissa. Minulla on jo päällä  pluto  aspect_squ  aurinko (tarkka tammikuussa) ja tulossa maaliskuussa vielä  uranus  aspect_opp  aurinko Pluto on 6. huoneessa ja Uranus 10. huoneessa. Aurinko on AP kartan 4:n huoneessa. Työpaikka lähti jo alta pari viikkoa sitten. Kuvittelisin muuton olevan tulossa ja muutenkin tuntuu työkuviot menevän täysin uusiksi. Lisäksi  jupiter on 12. huoneessa ja nyt on päällä sen  aspect_tri  aurinko

Osaako joku kertoa jotain muuta? Parisuhdetta ei ole, joten se ei voi päättyä  Smiley
[/quote]
tallennettu
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #261 : 29.12.2012 13:02:32 »


[/quote]

Ihanaa kuulla jotain positiivista tämän kaiken epävarmuuden keskellä. En tiedä mikä minulla on mutta passiivisempaa ja murehtijaa märehtijää saa tällähetkellä etsiä. Minulla alkaa  pluto  aspect_tri MC 7.12 ja hyvä kuulla että jotain positiivista kun viimeaikoina on tuntunut etten kelpaa mihinkään vaikka kuinka haen ja koulutusta ja kokemusta on... Olen kyllä töissä mutta haluaisin edetä urallani edes sen verran kun on mahdollista. Tosin uudelleen 15.12 alkava  uranus  aspect_squ  merkurius voi pistää kapuloita rattaissiin....

[/quote]

Itse olen kokenut pluton trinin MC:lle työelämän rakenteita voimaannuttavana. Ikään kuin seuraisi omakotitaloprojektin valmistumista. Tuntui, että iso urakka on päällä, mutta niin se mökki vaan nousee  Smiley

Myös uranus neliö merkurius on koettu lähimenneisyydessä. Se toi arkeen kiirettä! Oli paljon arkielämän mietittävää, ja stressiä pukkasi. Siinä oli vähän vastaava tilanne kuin jos sinulle tulee yllätysvieraita, niin koetat samaan aikaa imuroida, laittaa kahvia porisemaan ja samalla myös huomaat, että pakastimesi on poksahtanut. Se ei tuntunut kapuloilta rattaissa,vaan että oli monta asiaa, jotka vaativat huomiotasi - yleensä nopealla varoitusajalla. Selviytymisstrategiana on sopeutuminen ja joustavuus. Kannattaa ottaa b-vitamiinia ja hemmotella hermojaan sopivissa väleissä.  Wink
tallennettu
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #262 : 29.12.2012 13:28:27 »

Minulla on  pluto  aspect_sex :askendentti:1.1.2013 ja 6.1.-13  pluto yhtymä askendentti Jotain työhön liittyvää veikkaisin?
En ole kyllä tosissani vaihtamassa työpaikkaa?
t. Iloinen Lumikki
Pääsenpä minäkin nyt osallistumaan tähän keskusteluun.

 Minulla alkoi siis tällä viikolla hurjalta kuulostava pluto aspect_squ aurinko transiitti. Jännittää kyllä jo nyt, koska plutoni liikkuu ensimmäisessä huoneessani ja tekee sieltä neliön aurinkooni huoneessa kahdeksan.  Shocked Odotan siis perustavanlaatuista muutosta, vaikka en olekaan kovin hyvä tulkitsemaan näitä transiitteja. Syntymäkarttani aurinko on myös väljässä yhtymässä venukseeni, niin vaikuttaako pluton neliö myös tähän venukseen samalla? Ensimmäinen tarkka isku osuu tammikuun lopulle ja oikeastaan kaikki tarkat iskut ehtivät tapahtua ensi vuoden puolella. Voisi olla kyseessä ihan kokonaan entisen minän muokkaantuminen uudeksi.

Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen  Grin

Lumikki, kysyit tuosta pluton neliöstä venukseesi, joka on väljässä yhtymässä aurinkoon. Vastaus on kyllä. Ajallisesti vaikutus saattaa heittää, sillä jos yhtymä on väljä, sinulla on voinut jo olla kyseinen neliö. Tai sitten se on vasta tulossa. Oletan jälkimmäistä.

Olen hyvin kiinnostunut Pluton transiiteista, koska ne ovat jollain tapaa ambivalentteja. Niin kuin Emilia tuossa ylempänä totesi, Pluton vaikutusta ei edes huomaa, kun ne ovat päällä, vaan vasta sitten kun ne ovat ohi. Jos kuitenkin omassa elämässään tutkailee astrologiaa enemmän kuin sellainen, joka sitä ei seuraa, joitain johtopäätelmiä Pluton vaikutusaikanakin voi rakennella.

Itselläni on päällä Pluton oppositio aurinkooni. Siinä lienee jotain samansuuntaista kuin neliössäkin. Plutossa on mielestäni aina kyse oman voiman haltuunotosta. Se voi tapahtua menetysten, aggression, kuoleman, sodan, julmuuksien kautta. Jotenkin olen nykyään taipuvaisempi sellaiseen ajatteluun, että me ihmiset valitsemme jollain tasolla kokemamme asiat kehittyäksemme. Näin ollen ne haasteet, joita ihminen kokee haastavien Pluto-transiittien aikana, ovat juuri niitä, joita henkiset muskelimme tarvitsevat kehittyäksemme. Vanha viisaus pätee tässäkin: kenellekään ei anneta määräänsä enempää.

Yksinkertainen esimerkki: henkilö on kyllästynyt työhönsä. Hänen mielestään työ ja hänen henkilökohtainen elämänsä ovat ristiriidassa. Hänet mahdollisesti irtisanotaan, ja hän joutuu kokoamaan minänsä, mielensä ja elämäntapansa uudelleen.  Tämä on pitkä prosessi, jonka jälkeen henkilö huomaa uudistuneensa ja tajuaa, että työpaikan menettäminen olikin onnen potku! Nyt hän on vapaa seuraavaan elämänvaiheeseen, jota ei voisi kokea, ellei Pluto olisi ollut mukana muutosagenttina.

Tätä ajatustapaa peilaten voisin arvioida näin lonkalta Lumikki sinun tapauksessasi, että nyt kohtaat Pluton tietyt haasteet minääsi (aurinko) kohdistuen. Tulet enemmän itseksesi. Pidä tätä hyvänä asiana- menethän henkisesti eteenpäin! Sen jälkeen koet mahdollisesti arvomaailmaasi ja ihanteitasi (venus) kohdistuvat puhdistukset.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #263 : 01.01.2013 14:51:46 »

Itselläni tr.- pluto edelleen liikuskelee 12. huoneessa. Paljon itsetutkiskelua olen joutunut tekemään, paljon miettimään, kuka olen ja hahmottamaan omaa persoonaani. Jostain syystä harrastan paljon analysointia, niin omien kuin muidenkin ihmisten käytösmalleja yms. - liikaakin vajoan välillä omaan ajatusmaailmaani! Cheesy

Mulla on ollut lisäksi päällä  pluto aspect_opp kuunsolmu -transiitti, nyt mennyt voimakkain vaihe jo ohitse. Olen joutunut pohtimaan, onko työ ja materia kaikki kaikessa, mitä loppujen lopuksi hyödyn niistä (laskusolmu- kauris kun helposti tuppaa uhraamaan kaikki henk.kohtaiset suhteet työn ja materian edessä) ja miksi en olisi tyytyväinen siihen, mitä jo omistan - loppupeleissä kun materia ei seuraa meitä hautaan. Olen oppinut nauttimaan siitä, mitä mulla jo on sen sijaan, että tuntisin jatkuvaa turhautumista siitä, mitä ei ole ja mitä pakonomaisesti haluan (vaikken välttämättä tarvitse) Smiley 

Toinen vaikutus on se, että olen alkanut turhautumaan, jos asioissa ei ole selvää päämäärää ja nauttimaan rutiineista, arjen pienistä valopilkuista sekä järjestelmällisyydestä kaikessa ( kuunsolmu 6. huoneessa...). Ajelehtimisen aika lienee ohitse. Niin, jos vielä saisi sen lopullisen järjestelmällisyyden aikaiseksi, siinä voi mennä hetki (sanoo Jupiterin ja Neptunuksen lapsi)... Grin  Niin, ja terveyteen liittyvät asiat ovat nousseet mielenkiinnon ja työstämisen kohteeksi - tässä lienee vaikuttaa mm. kiinnostus ruokavalioon (aloitin 2011 karppaamisen), ruoan alkuperään ja luonnollisuuteen. Sekä kiinnotus luonnon tarjoamaan ravitsemukseen on noussut korkealle agendassani (nytkin pakkanen pursuaa metsästä haettuja marjoja, sieniä sekä itseammuttua hirvipaistia sekä on siellä pari rusakonpoikastakin) Smiley

Jotenkin tunnen näissä asioissa olevani kokonaisempi smitten  Monissa muissa asioissa työstettävää vielä riittää... Undecided

 pluto ei jätä rauhaan vieläkään,  pluto aspect_con askendentti -transiitti kun muodostuu koko ajan vaan entistä ajankohtaisemmaksi - saas nähdä, mitä se tuo tullessaan... Innolla kyllä odotan Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizardi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #264 : 06.01.2013 21:57:45 »

Minulla on  pluto  aspect_sex :askendentti:1.1.2013 ja 6.1.-13  pluto yhtymä askendentti Jotain työhön liittyvää veikkaisin?
En ole kyllä tosissani vaihtamassa työpaikkaa?
t. Iloinen Lumikki
Pääsenpä minäkin nyt osallistumaan tähän keskusteluun.

 Minulla alkoi siis tällä viikolla hurjalta kuulostava pluto aspect_squ aurinko transiitti. Jännittää kyllä jo nyt, koska plutoni liikkuu ensimmäisessä huoneessani ja tekee sieltä neliön aurinkooni huoneessa kahdeksan.  Shocked Odotan siis perustavanlaatuista muutosta, vaikka en olekaan kovin hyvä tulkitsemaan näitä transiitteja. Syntymäkarttani aurinko on myös väljässä yhtymässä venukseeni, niin vaikuttaako pluton neliö myös tähän venukseen samalla? Ensimmäinen tarkka isku osuu tammikuun lopulle ja oikeastaan kaikki tarkat iskut ehtivät tapahtua ensi vuoden puolella. Voisi olla kyseessä ihan kokonaan entisen minän muokkaantuminen uudeksi.

Taitaa vuosi 2013 olla nimensä veroinen  Grin

Lumikki, kysyit tuosta pluton neliöstä venukseesi, joka on väljässä yhtymässä aurinkoon. Vastaus on kyllä. Ajallisesti vaikutus saattaa heittää, sillä jos yhtymä on väljä, sinulla on voinut jo olla kyseinen neliö. Tai sitten se on vasta tulossa. Oletan jälkimmäistä.

Olen hyvin kiinnostunut Pluton transiiteista, koska ne ovat jollain tapaa ambivalentteja. Niin kuin Emilia tuossa ylempänä totesi, Pluton vaikutusta ei edes huomaa, kun ne ovat päällä, vaan vasta sitten kun ne ovat ohi. Jos kuitenkin omassa elämässään tutkailee astrologiaa enemmän kuin sellainen, joka sitä ei seuraa, joitain johtopäätelmiä Pluton vaikutusaikanakin voi rakennella.

Itselläni on päällä Pluton oppositio aurinkooni. Siinä lienee jotain samansuuntaista kuin neliössäkin. Plutossa on mielestäni aina kyse oman voiman haltuunotosta. Se voi tapahtua menetysten, aggression, kuoleman, sodan, julmuuksien kautta. Jotenkin olen nykyään taipuvaisempi sellaiseen ajatteluun, että me ihmiset valitsemme jollain tasolla kokemamme asiat kehittyäksemme. Näin ollen ne haasteet, joita ihminen kokee haastavien Pluto-transiittien aikana, ovat juuri niitä, joita henkiset muskelimme tarvitsevat kehittyäksemme. Vanha viisaus pätee tässäkin: kenellekään ei anneta määräänsä enempää.

Yksinkertainen esimerkki: henkilö on kyllästynyt työhönsä. Hänen mielestään työ ja hänen henkilökohtainen elämänsä ovat ristiriidassa. Hänet mahdollisesti irtisanotaan, ja hän joutuu kokoamaan minänsä, mielensä ja elämäntapansa uudelleen.  Tämä on pitkä prosessi, jonka jälkeen henkilö huomaa uudistuneensa ja tajuaa, että työpaikan menettäminen olikin onnen potku! Nyt hän on vapaa seuraavaan elämänvaiheeseen, jota ei voisi kokea, ellei Pluto olisi ollut mukana muutosagenttina.

Tätä ajatustapaa peilaten voisin arvioida näin lonkalta Lumikki sinun tapauksessasi, että nyt kohtaat Pluton tietyt haasteet minääsi (aurinko) kohdistuen. Tulet enemmän itseksesi. Pidä tätä hyvänä asiana- menethän henkisesti eteenpäin! Sen jälkeen koet mahdollisesti arvomaailmaasi ja ihanteitasi (venus) kohdistuvat puhdistukset.

Minä taisin kysyä tuosta transitoivan pluton neliön vaikutuksesta  aurinko aspect_con venus . Meni varmaan vähän sekaisin, kun Lumikki lainasi samaa teksitä Smiley

 Hyvä tietää, että pluto vaikuttaa samalla siihen venukseen. Aloin nyt katsomaan noita transiittejani muutaman vuoden haitarilla ja minulla on näemmä ollut  pluto avautuva neliö  venus vuosien 2008-2010 välillä. Eli se olisi ilmeisesti mennyt. Enpä ole tuostakaan ollut siihen aikaan tietoinen, mutta nyt voin tunnistaa tiettyjen asioiden liittyvän todennäköisesti siihen transiittiin. Samoihin aikoihin on kyllä ilmeisesti ollut pari muutakin vahvaa transiittia.

En ole ihan varma mihin tämänhetkinen  pluto aspect_squ aurinko vaikuttaa, mutta olen alkanut yhtäkkiä uudelleen pohtimaan mitä alkaisin opiskelemaan. Luulin että olin jo päättänyt!  Huh Tämä siis voisi olla osa pluton tuomista teemoista? Tietyllä tavalla kyllä tiedostan tarvitsevani tätä transiittia ja uskon sen lopulta tuovan jotain hyvää.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2013 22:00:01 kirjoittanut Lizardi » tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #265 : 13.01.2013 17:59:48 »

Onko pluto nyt syy miksi mikääään ei tunnu sujuvan.... Miksi mikään ei onnistu? Miksi tuntuu kuin ei hyväksyttäisi? Poljen paikallani kuin suossa ja tuntuu että joka puolelta ihmiset, joille olen ehkä uhka, tai ainakin luulevat niin, pyrkivät painamaan minut maan rakoon. Miksi ihmeessä? Yritän edetä mutta tuntuu että esteitä nostetaan eteeni pystyyn ja en muuta voi tehdä kuin kurkkia sumussa esteen takaa enkä näe mitä oikeasti tapahtuu.... huoh.

menossa siis
 pluto avatuva  aspect_sex  kuu .... mutta olen ajatellut että tämä olisi positiivinen transiiitti
 pluto avautuva  aspect_tri  keskitaivas ........ ja samaan aikaan on  saturnus avautuva  aspect_sex  keskitaivas
 
löytyy myös muita mm  saturnus  aspect_squ  mars ja  saturnus  aspect_con  kuu ja  chiron avautuva  aspect_sex  merkurius ja  neptunus sulkeutuva  aspect_tri  jupiter ja  uranus  aspect_squ  merkurius ja  uranus  aspect_tri  venus

mietin vain että kaikki käynnissä olevat transiitit toimivat lähes vastavaikuttajina keskenää, jonka vuoksi olen kuin suossa? Mielipiteitä?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
keltasirkku
Vieras
« Vastaus #266 : 20.01.2013 19:43:48 »

Mitäköhän ennakoi transiitit Pluto kolmio MC ja Pluto  kolmio  :kuu ? Olen pitkään harkinnut paikkakunnalta muuttoa...ja muitakin muutoksia! Onko kokemuksia?   Smiley
Kesällä 2010 muutin paikkakunnalta yli 30 vuoden jälkeen, paikkakunnalle minne halusin.Kauniiseen ihastuttavaan uuteen kotiin. Elämääni tuli muitakin suuria muutoksia. Tapahtumat seurasivat toisiaan vauhdikkaasti "itsestään". Näin  pluto aspect_tri keskitaivas ja  pluto aspect_tri kuu vaikutuksessa! Ja  neptunus aspect_tri uranus! Smiley Smiley

tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #267 : 23.01.2013 21:58:53 »

Minulla on nyt päällä  pluto oppositio  venus ja en ole koskaan ollut niin kasvokkain oman naisellisuuteni pimeiden puolien kanssa. Pintaan nousee todella epämielyttäviä piirteitä esille ja olen jaksanut näitä hämmästellä. Kova metsästysvietti päällä ja seksuaalinen vireys todella korkealla. Olen myös saanut kosketuksen naisten kollektiiviseen tuskaan ja yhteen aikaan en saanut lohtua kun Barry Longin kirjoituksista. Ihmisenä ja naisena oleminen on niin uskomattoman monipuolinen ja haastava että ihan hengästyn välillä. Mitään suhdetta en ole kyennyt rakentamaan, siihen ei voimavarat ole riittänyt. Kaikki pinnallinen kivaa onnistuu mutta niitten varaan on turha lähteä ruusuja hakemaan. Erittäin haastava aikaa ja nähtäväksi jää mitä jää käteen, jos mitään muuta kun sydänsuruja  Tongue Embarrassed
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #268 : 29.01.2013 14:41:08 »

Ystävälleni  pluto aspect_con aurinko ja  uranus aspect_tri askendentti yhteisvaikutus toi avioeron ja muuton pois yhteisestä kodista.
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #269 : 31.01.2013 14:52:40 »

Olen Ebenian kanssa samaa mieltä ettei todellakaan tarvitse alkaa pelkäämään Pluton transiitteja. Niistä on vain selvittävä.

Esimerkiksi kun minulla on nyt tämä  pluto  aspect_opp  kuu transiittina, siihen liitetään usein mahdollisuus menetyksiin tai hankaluuksiin liittyen johonkuhun läheiseen naiseen, eli todennäköisimmin äitiin, anoppiin, mummoon tai vastaavaan, mutta minulle ei ole tullut mieleen missään vaiheessa pelätä äitini menettämistä. Hän on hyvässä kunnossa vaikka täyttääkin vuoden kuluttua jo 75 vuotta. Eli aina ei ole kyse kuolemasta, vaikka voi ollakin...

Olen kylläkin kuullut paljon tietoa muilta joilla on tämä transiitti on paljon huolta läheisistään.

Omalla kohdallani 1996-1997 oli puolestaan menossa  pluto  aspect_squ  aurinko puolestaan toi tullessaan yllätyksekkään tapahtumaketjun, jonka lopuksi menetin isäni. Sitä ei voinut ennakoida, mutta näin jälkeen päin sen voi hyvin nähdä.

Tässäkin täytyy aina muistaa, että Pluton transiittia ja sen luonnetta kuvaa hyvin paljon myös sen sijoittuminen syntymäkartalla. Omalla kartallani se on 8. Huoneessa, joten se toimii minun kohdallani 8.Huoneen teemojen luonteisesti.

Ebenian kohdalla muutos kohdistuu elämänpäämääriin ( keskitaivas ) ja  aspect_con aurinko transiittia on myös kuvattu henkilökohtaisella tasolla lopulta hyvin myönteiseksi transiitiksi, vaikka yhtymä jännitteinen onkin... Koska  aspect_con on yleensä aloittava transiitti, sillä sanotaan  pluto kohdalla olevan enemmänkin voimauttava vaikutus. Yleisesti Pluton transiiteista Aurinkoon sanotaan että ne määrittävät elämäntarkoitusta.

Omalla kohdallani ei tuo transiitti elämäni aikana tule toteutumaan.. muita Pluton transiitteja Aurinkoon kyllä on ollut, viimeisimmäksi  pluto aspect_tri aurinko joka päättyi syksyn puolivälissä ja oli kyllä oikein myönteinen, mutta menetti merkitystään tämän toisen transiitin varjossa.

Minkään transiitin takia ei tarvitse kärsiä.
Tähän kommentoin sen verran, että jos jotain oikein kovasti rakastaa ja sen puolesta elää ja tuntee, niin aivan varmasti voi myös kärsiä. Kärsimystä, kipua tai tuskan tunnetta toisen puolesta tai vuoksi kun ei valitettavasti voi valita.



Tässäpä tuli selvennystä, minä ainakin pitäisin näitä pluton transiitteja puhdistavina, vaikeina mutta tarpeellisina. Mielenkiinnolla odotan tuota- tai no sehän alkoi tänään-  pluto aspect_tri aurinko transiittia  Smiley
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: