Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298396 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #135 : 10.01.2011 16:53:43 »

Hmm, pakko sanoa muutama sananen näistä Pluto transiiteista. Itselläni on nyt päällä mm. Pluton yhtymä MC:lle, Neptunukselle ja on jo siinä jonkin aikaa ollut ja on jo hipaissut Aurinkoa ( aspect_con) ja Kuutakin ( aspect_opp). Samaan aikaan päällä on Saturnuksen neliöt Kuulle ja Auringolle. Sen sanoisin, että vaikka itselleni esimerkiksi tämä on ollut jossain määrin myös aika raskasta aikaa, mutta myös erittäin antoisaa, muuttanut elämääni totaalisesti ja muuttanut suhtautumistani moniin asioihin erittäin positiivisessa mielessä. Eli siis minusta voisi jo pikkuhiljaa alkaa myös luopumaan näistä vanhanaikaisista näkökulmista, että Pluto ja Saturnus ovat jotain epäonnen tuojia, jotka vain tuovat kaikkea kauheaa elämään. Ei, nämä planeetat nostavat esiin ne asiat, mitkä yksilölle on parasta käydä läpi ja jotka olivat ihmisen psyykkeessä ja elämässä jo muutenkin! Tällainen puhdistautuminen on ainoa oikea tie oman itsensä todelliseen löytämiseen. Vaikka näihin kokemuksiin voi suhtautua hyvin negatiivisesti ja kärsien, niin voi ottaa myös toisenlaisen asenteen; minulle näytetään nyt konkreettisesti mitä olen tehnyt väärin ja missä voin tehdä paremmin jatkossa. Mikä sen parempaa?

Itse olen tämän pienen hetken aikana jo muuttunut ihmisenä ihan totaalisesti, asuinmaani on muuttunut, ajatusmaailmani ovat muuttuneet, ajatukseni tulevaisuudesta ja siitä, mikä on tehtäväni maanpäällä etc. Monia asioita on tullut pintaan, ei vain itsessäni, mutta myös muissa. On ollut joo raskasta, mutta enpä nyt sanoisi, että mitenkään sellaista mitä kukaan ei voisi kestää - paremminkin, voisin sanoa, että elämäni parhaimpia hetkiä monellakin tapaa. Jos uskaltaa luopua, niin sitten kyllä annetaan myös isolla kauhalla! Pluto opettaa luopumaan, päästämään irti. Ja jos uskaltaa rohkeasti mennä virran mukana (vaikka sitten silmät kiinni), niin jotain todella hienoa voi tulla vastaan. Elämämme on juuri sitä mitä siitä itse teemme ja jos odotamme kuin kuuta nousevaa jotain pahaa transiittia, joka tuhoaa kaiken ja elämä menee päin mäntyä, niin ehkä meillä onkin tarve puhdistautua - TÄLLAISISTA AJATUKSISTA. Ajatukset luovat todellisuuden ja jos todella ajattelee itsestään niin pahasti, että uskoo ansaitsevansa jotain kauheuksia tapahtuvaksi omaan elämäänsä, niin todella toivon, että käy läpi transformaation, koska tämän jälkeen toivottavasti ei tarvitse edes pohtia moista.

Kaikkeen voi suhtautua kahdella tavalla: joko peläten tai rakastaen. Jos Pluton antamat läksyt ja ojennukset ottaa vastaan avosylin, niin takaisin voi saada tuhatkertaisena. Tämä pätee ihan kaikkiin planeettoihin yleensäkin. Smiley Se, että meillä on ongelma luopumisen ja irtipäästämisen kanssa, ei ole Pluton tai universumin ongelma, vaan jokaisen yksilön oma ongelma, josta voidaan päästä eroon tällaisen Pluto transiitin aikana, jos ihminen todella tahtoo niin. Kärsimys ei ole pakollista minkään transiitin aikana. Tuska ja kipu kuuluu ihmiselämään, mutta kärsimys on valinta. Minkään transiitin takia ei tarvitse kärsiä.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2011 16:55:56 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #136 : 11.01.2011 19:04:34 »

Olen Ebenian kanssa samaa mieltä ettei todellakaan tarvitse alkaa pelkäämään Pluton transiitteja. Niistä on vain selvittävä.

Esimerkiksi kun minulla on nyt tämä  pluto  aspect_opp  kuu transiittina, siihen liitetään usein mahdollisuus menetyksiin tai hankaluuksiin liittyen johonkuhun läheiseen naiseen, eli todennäköisimmin äitiin, anoppiin, mummoon tai vastaavaan, mutta minulle ei ole tullut mieleen missään vaiheessa pelätä äitini menettämistä. Hän on hyvässä kunnossa vaikka täyttääkin vuoden kuluttua jo 75 vuotta. Eli aina ei ole kyse kuolemasta, vaikka voi ollakin...

Olen kylläkin kuullut paljon tietoa muilta joilla on tämä transiitti on paljon huolta läheisistään.

Omalla kohdallani 1996-1997 oli puolestaan menossa  pluto  aspect_squ  aurinko puolestaan toi tullessaan yllätyksekkään tapahtumaketjun, jonka lopuksi menetin isäni. Sitä ei voinut ennakoida, mutta näin jälkeen päin sen voi hyvin nähdä.

Tässäkin täytyy aina muistaa, että Pluton transiittia ja sen luonnetta kuvaa hyvin paljon myös sen sijoittuminen syntymäkartalla. Omalla kartallani se on 8. Huoneessa, joten se toimii minun kohdallani 8.Huoneen teemojen luonteisesti.

Ebenian kohdalla muutos kohdistuu elämänpäämääriin ( keskitaivas ) ja  aspect_con aurinko transiittia on myös kuvattu henkilökohtaisella tasolla lopulta hyvin myönteiseksi transiitiksi, vaikka yhtymä jännitteinen onkin... Koska  aspect_con on yleensä aloittava transiitti, sillä sanotaan  pluto kohdalla olevan enemmänkin voimauttava vaikutus. Yleisesti Pluton transiiteista Aurinkoon sanotaan että ne määrittävät elämäntarkoitusta.

Omalla kohdallani ei tuo transiitti elämäni aikana tule toteutumaan.. muita Pluton transiitteja Aurinkoon kyllä on ollut, viimeisimmäksi  pluto aspect_tri aurinko joka päättyi syksyn puolivälissä ja oli kyllä oikein myönteinen, mutta menetti merkitystään tämän toisen transiitin varjossa.

Minkään transiitin takia ei tarvitse kärsiä.
Tähän kommentoin sen verran, että jos jotain oikein kovasti rakastaa ja sen puolesta elää ja tuntee, niin aivan varmasti voi myös kärsiä. Kärsimystä, kipua tai tuskan tunnetta toisen puolesta tai vuoksi kun ei valitettavasti voi valita.
tallennettu

Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #137 : 11.01.2011 20:20:26 »

Yritin kovasti lukea tätä ketjua, mutten löytänyt tai en sitten huomannut mitään tulkintaa siitä kun minulla on viime maaliskuusa alkanut pluto aspect_con askendentti Netistä napsattua jotain tietoa, että hieman vaikeaa aikaa.

Mulla on takanapäin pluton yhtymä nousulle ja voin sanoa, että itsestä paljon riippuu miten sen koet. Minulla oli hyvinkin pakottavia tuntoja sisälläni muutoksiin ja niitä tein tuntemusten mukaan. Ja tuona aikana elin myös elämäni parhaimpia aikoja ja opin itsestäni paljon uutta. Joten ei pelkoa!!! Varaa kuitenkin itsellesi aikaa hiljentymiseen reilusti, että pystyt kuuntelemaan sisäisiä viestejäsi  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #138 : 11.01.2011 21:42:12 »

Kiitos paljon sinulle, kun kerroit tuon kokemasi. Minulle on tullutkin sellainen tavallaan pakonomainen tarve saada olla itseni kanssa, siis niin kuin myös jutella itseni kanssa.  smiley6600
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #139 : 12.01.2011 13:56:04 »

Kiitos tässä viestiketjussa kirjoittaville!

Itselläni nyt siis  aurinko  aspect_con  pluto ja ainakin tähän asti olen kokenut vain positiivisia asioita. Unentarve on kyllä kova: 9-10 tuntia yössä, mikä liittynee myös elettävään talvikauteen ja sen pimeyteen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #140 : 15.01.2011 19:01:56 »

Mulla on alkamaisillaan tr  pluto aspect_con jupiter, siinä samalla sekstiiliä Auringolle ja alkaa myös tekemään väljää yhtymää Marsille, jotenkin on sellainen kutka että kunnon toimintaa on luvassa, etenkin kun Jupiterin siirtyminen Oinaaseen aktivoi suunnilleen kaiken mitä mun kartalla on. Että oikein elämän kevät luvassa vissiin... :Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #141 : 18.01.2011 00:36:36 »

Hevosen selästä alas, ranne ilm. murtunut. huomenna kuviin. nyt lasta ja kipupiikki.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #142 : 20.01.2011 00:31:56 »

Yritin kovasti lukea tätä ketjua, mutten löytänyt tai en sitten huomannut mitään tulkintaa siitä kun minulla on viime maaliskuusa alkanut pluto aspect_con askendentti Netistä napsattua jotain tietoa, että hieman vaikeaa aikaa.

Mulla on takanapäin pluton yhtymä nousulle ja voin sanoa, että itsestä paljon riippuu miten sen koet. Minulla oli hyvinkin pakottavia tuntoja sisälläni muutoksiin ja niitä tein tuntemusten mukaan. Ja tuona aikana elin myös elämäni parhaimpia aikoja ja opin itsestäni paljon uutta. Joten ei pelkoa!!! Varaa kuitenkin itsellesi aikaa hiljentymiseen reilusti, että pystyt kuuntelemaan sisäisiä viestejäsi  Smiley

Nyt se on sitten alkanut: ensimmäinen ohitus  pluto aspect_con askendenttipluto sahaa karman ja menneiden elämien 12. huoneessa. Orbi on tosin vielä 9 astetta, eli vaikutus ei vielä näy voimakkaimmillaan, mutta alussa ollaan. Odotan innolla! Cheesy

Olen huomannut, että fiilis muuttaa asioita, löytää itseni ja paikkani tässä elämässä ovat alkaneet vahvistumaan, HALUAN muutosta nykyiseen tilanteeseen! Lisäksi hermoherkkyys on kasvanut, ärähtelen ja räjähtelen, jos asiat eivät suju juurikin, miten itse haluan, en voi sietää toimimattomuutta ja paikallaan junnaamista. Olen myös huomannut, että nostan asioita, jotka eivät yksinkertaisesti pelitä ja voin sanoa mielipiteeni todella suoraan, muita säälimättä. Haluan kasvaa ihmisenä, haluan voittaa heikkouteni, haluan löytää voimani (mun ongelma on aina ollut liika herkkyys ja epävarmuus omista kyvyistä Cry ).

Olen saanut kummallisen energiaryöpyn ja välillä tulee painettua valkoisen raivon vallassa - tuleepahan ainakin hommat hoidettua Cheesy  Tähän lisäenergiaan vaikuttanee kohta ohimenevä  mars aspect_con mars -transiitti, tr.-Mars vielä 1. huoneessani... Shocked  Ja samalla menossa  mars aspect_sex uranus , hui!

Btw, tällä hetkellä mulla on meneillään tarkkana  pluto aspect_opp kuunsolmu -transiitti, joten tuokin tuonee mukanaan ohjautumista uuteen suuntaan. Olen huomannut, että samalla, kun temperamenttini on muuttunut entistä tulisemmaksi, samalla olen alkanut huolehtia lähimmistäni ihan uudella tavalla. Olen alkanut avoimemmin näyttämään niille tärkeimmille, kuinka paljon heistä välitän, niin eleillä, sanoilla kuin teoillakin Smiley  Haluan rakastaa, haluan välittää, haluan näyttää tunteeni, en halua olla kylmä kivi, en halua olla yksin... Nimim.  kuunsolmu rapu

Samalla olen karsinut elämästäni pois jokusen ihmisen, joilla ei vain ole enää virkaa elämässäni.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #143 : 20.01.2011 07:03:48 »

Joo, nyt kun muistelen, niin tuo  pluto aspect_con askendentti oli siis minulle yhtä elämäni parasta aikaa, mutta siihen kyllä liittyi tuo, että puhin suuni puhtaaksi ihan yllättävissä paikoissa ja itsellä oli ihan semmonen tunne, että se en ole minä joka siinä latelee asiat suoriksi kylmän rauhallisesti ja erittäinkin naulankantaan, melkein noina hetkinä oli tunne, kuin olisin katsellut itseäni vähän kauempaa, että kukahan tuo sanoja oikein on. Joskus tuntuu, että olni eri ihminen niinä aikoina  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #144 : 20.01.2011 18:33:26 »

Kiitos, on ollut tosi mielenkiintoista lukea teidän kokemuksianne. Voin nyt omalta osaltani kertoa sellaista, kun tämä  pluto aspect_con askendentti alkoi, niin jouduin ihan pakolla sellaisiin tilanteisiin ja paikkoihin, joita pelkäsin ihan suunnattomasti. Pelko oli niin valtava, etten kuuna päivänä olisi sitä halunnut kohdata, mutta niin vain minut pakolla ohjattiin ne voittamaan. Nyt tällä hetkellä on seeteisempi aika. Voisikohan olla osuutta sillä, kun minulla nyt on myös päällä  pluto sekstiili (en tiedä sen merkkiä)aurinko ja kuu.
tallennettu
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #145 : 21.01.2011 21:46:43 »

Haluan kertoa omaa kokemustani juuri parhaillaan olevasta transiitista, jossa Pluto tekee konjuktiota Merkuriukselle.
Aika on ollut syvää pohdintaa, ennen kaikkea moraalista mietintää. Moraalin osuus korostunut ihan kaikessa, vakavaa mutta antoisaa aikaa, ehkä vähän raskastakin ajoittain..sisäinen voima ja tietoisuus kasvanut valtavasti.
Uusi mottoni onkin: kukin tallaa tyylillään, mutta minä pidän pöytäni puhtaana  Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #146 : 22.01.2011 12:22:41 »

Pluton transiiteista puheenollen: odotan kovasti, koska mulla tulee vuosien päästä eteen oikea herkkutilanne Tongue  Silloin päällä kunnon Pluto-rysä:

 pluto aspect_con mars
 pluto aspect_squ saturnus
 pluto aspect_squ pluto

Ai että mä odotan tuota voimakolmikkoa tapahtuvaksi! Sitten varmasti rytisee ja paukkuu! Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #147 : 22.01.2011 12:41:14 »

Joulukuussa alkanut  venus aspect_sex tr pluto aspect_sex mars on ainaki tähän asti tuntunu aika mielettömältä. Rakkaus kukoistaa sellasella tavalla mitä en viime vuoden kriisin jälkeen olisi osannut kuvitella. Hellyyttä, yhdessä oloa, intohimoa ja tulevaisuuden suunnitelmia smitten Rakkaus vaan syvenee ja viime vuoden kriiseily tai ennemminki siitä selviäminen on vaan syventänyt uskoa meihin Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #148 : 24.01.2011 12:08:24 »

aikani kuluksi...

1.huoneessa  skorpioni  venus puolineliössä  pluto  kauris 2.huoneessa.
en saa tästä niin helposti kiinni. Aistillinen rakkaus persoonan huoneessa, (no, himot on ollut ihan kohtalaiset tässä) luomassa raha- ja valtakehystä itsessäni. QUE? Ehkä tämä on osaltaan sitä, että mun tekisi mieli maata alasti ruohossa ja möyriä mullassa.

btw:
Pluto in Capricorn will also revolutionize the skin, hair, and bone industry, as this it what Capricorn rules biologically. Perhaps cures will be discovered for rejeuvenating the skin, restoring hair, or regenerating bone. Even the aging process may fimally be understood and slowed, halted, or even reversed. Regeneration through fasting will become more popular and accepted.

http://www.librarising.com/astrology/misc/plutoincap.html

Laitoin tuota luustoa uusiksi, nyt tekee mieli pistää hiukset kiharalle ja silmät kuntoon.

solarilla edelleen  pluto  aspect_con  kuunsolmu  - läksyt tulee luettuiksi, kauriille ominaisella pedanttiudella.

 aspect_con  kauris  pallas oikeudenmukaisuus itseä ja muita kohtaan, "viljavarastoja kohtaan." Löytyy oma tapa sotia = ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin ruohonjuuritasolta. Maasta se pienikin ponnistaa. Voimaa löytyy.

 aspect_sex  askendentti syväluotaava katse muihin, taitavasti ja näkymättömästi. Ei ole tarttenut sanoa pahasti, kun kärsivällisyytta on piisannut odottaa oikeiden sanojen ja ajatusten esiintuomiseen.

Plutoon tai kheironiin jompaan kumpaan liittyy varmasti se, että näytän ihan ruumiilta. Kasvoista varsinkin on mennyt hehku, ja viimeiset pari-kolme viikkoa olen ollut aivan tautisen väsynyt.

ehkä tuo  pluto  aspect_con  aurinko

Fundamental change or breakdown of something that is not working well as it is. There is an enormous amount of energy available for constructive change, particularly in the areas of life indicated by Leo houses or the house in which the Sun resides in the natal chart. Power and magnetism surround the native, which could repel others if not tempered with justice and compassion. If change is resisted, power may be exerted from outside and a destructive series of events could ensue. Issues from the past that the native has refused to deal with may resurface through psychological complexes or projections.

http://astrologynotes.org/wiki/Transiting_Pluto_conjunct_Sun

Kun tajuaisin, mitä pitäisi tajuta?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #149 : 26.01.2011 18:53:19 »

Luin tuon laittamasi linkin ja ymmärsin, että tämä minun uudistukseni jatkuu vielä suunnilleen noin 16vuotta, vai hellittääkö, kun pluto taitaa olla jo yli 6 astetta. Olen aurinkomerkiltäni Skorpioni 6 astetta ja  askendentti Kauris 3`38 astetta
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: