Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 298383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #45 : 17.12.2008 19:13:52 »

onko totta, että pluto laihuttaa? onko olemassa joku tietty transiitti, jonka aikana tällanen ois mahollista?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #46 : 18.12.2008 09:04:17 »

La Papessa ja Kato Vega kun mainitsivat tr pluto aspect_con kuu:n, niin tuli mieleen että eräällä kaverillani on ollut tämä transiitti päällä jo vuosia, nyt poistumassa. Hän on noiden vuosien aikana mm. ostanut mökin, myynyt asuntonsa ja muuttanut vuokralle, suunnitellut ulkomaille muuttoa ja jo myös tuon samaisen mökin myyntiä. Mullistuksia on ollut kotielämässä siis konkreettisella tasolla, mutta myös symbolisella ja tunnetasolla. Hän on myös monesti valitellut, että on ollut sellainen "pakko" saada koti kuntoon, sekasotku ja liika tavara ahdistaa. Hyvinhän tuo sopii symboliikkaan.

Omia henk.koht. planeettojani Pluto ei juuri lähivuosina kiusaa, mutta odotan ihan mielenkiinnolla sen siirtymistä 12. huoneeseeni ja oppositioon Saturnukseni kanssa (6. h) tuossa muutamien vuosien kuluttua. :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #47 : 18.12.2008 10:44:59 »

Tajusin muuten juuri, miksi tunnun pystyvän purkamaan nuo  pluto :n kovat aspektit niin, ettei koko elämä mullistu: Karttani on muodostunut niin, että oikeastaan kaikkia elämäni aikana vastaan tulevia kovia  pluto aspekteja tasapainottaa samaan aikaan vaikuttava pehmeä aspekti. Esim. heti tuon lapsuuden  pluto aspect_con kuunsolmu / uranus / venus jälkeen tuli kartalle tarkka  pluto   aspect_sexaskendentti

Ainoa vähän pelottavampi aspekti on 2015 päälle tuleva  pluto aspect_con  kuu, sen jälkeen pitää odottaa tyynnyttävää  pluto aspect_tri jonnekin vuoteen 2018-19. Suvun tautihistorian tuntien tuohon aikaan pitää ainakin huolehtia gynekäynneistä ja rintatarkastuksista tavallistakin tarkemmin.

Tarkotitko tuota tautihistorian osuutta pluto kolmio kuu-aspektissa?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #48 : 18.12.2008 13:24:06 »

onko totta, että pluto laihuttaa? onko olemassa joku tietty transiitti, jonka aikana tällanen ois mahollista?

Sattui sopivasti, kun eilen kävin pitkästä aikaa vaa'alla ja yhtäkkiä olen ilman mitään yrittämistä saavuttanut aarrekarttaan laittamani painotavoitteen. Multa päättyi juuri vika jakso  pluto aspect_squ kuu :ta. Mulle olis nyt helppo uskotella, että transiitilla oli osuutta asiassa.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
merifi
Vieras
« Vastaus #49 : 13.11.2009 22:10:38 »

Minä tunnustan ymmärtämättömyyteni olenko edes oikeassa kohdassa kirjoittamassa. Mutta huomasin, että kartallani oli pari vahvaa plutoon liittyvää juttua nyt samaan aikaan:
Pluto neliö Keskitaivas ja Pluto sekstiili Aurinko.

Mitähän voisin odottaa? Ainakin uran puolella tuntuu "myrskyisältä"...
tallennettu
keltasirkku
Vieras
« Vastaus #50 : 26.11.2009 07:25:00 »

Mitäköhän ennakoi transiitit Pluto kolmio MC ja Pluto  kolmio  :kuu ? Olen pitkään harkinnut paikkakunnalta muuttoa...ja muitakin muutoksia! Onko kokemuksia?   Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #51 : 26.11.2009 10:51:41 »


 Minulla on myös, - pluto aspect_tri keskitaivas,--kolmas ohitus meneillään,

pitäisi liittyä positiivisesti työasioihin,-varsinkin jos on pannut asioita vireille, ja kannattaa

  seurata  jupiter, transiitteja ne antaa lisä latausta, oli tr. luonne mikä tahansa.

  Voisiko muutkin kertoa kokemuksia,-- tai jos on muuten tietämystä,  olisi tosi mielenkiintoista.

                                                                                              smitten
tallennettu
keltasirkku
Vieras
« Vastaus #52 : 26.11.2009 15:54:34 »

Kiitos tiedosta, lisäksi menossa  jupiter aspect_sex jupiter ja  jupiter aspect_tri venus ja  jupiter aspect_con saturnus ja  jupiter aspect_opp askendentti. Itse tulkitsen hyviksi transiteiksi, miten muut tulkitsevat? smitten
tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #53 : 26.11.2009 17:25:25 »

Viimeksi olivat  pluto aspect_con saturnus ja  pluto aspect_con uranus

Seuraavana näyttäisi olevan vuorossa  pluto aspect_con neptunus ja tuosta tarkka planeettaohitus on vuonna 2011. Tällä hetkellä Pluto on n. 5 asteen päässä sekä Uranuksen yhtymästä että Neptunuksen yhtymästä, eli ei Pluto juurikaan vaikuta elämään tällä hetkellä...
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #54 : 06.01.2010 19:29:48 »


 Edellä kerroin, että minulla on  pluto aspect_tri keskitaivas ja sen odotuksesta....

 no niin..., siinä työhön liittyvässä ratkaisussa EI KÄYNYTKÄÄN NIIN KUIN LUULIN JA ODOTIN 

 KÄYVÄN,.. vaan ensi järkytyksen jälkeen,-- ajateltua asiaa järkevästi pitkässäjuoksussa,

 siinä kävi vielä paremmin, itseäni ajatellen.

 Kyllä  pluto osaa myös suuntaa muuttaa, yllättäen,- NYT SE TUNTUU OIKEALTA. smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #55 : 12.01.2010 21:24:18 »

 pluto aspect_sex aurinko meneillään, olen fundeerannut että tämä on elämänhallintaan liittyvä prosessi, mikä koostuu tässä tapauksessa duunin puskemisesta (Pluto Kauriissa ja  aurinko:n nimellinen hallitsijamerkki mulla MC:llä) ja ankarasta treenaamisesta. Sitä on yhtäaikaa energiaa täynnä ja puhki, on vaan painettava eteenpäin kun juna kerran kulkee. Tässähän kylläkin on taustalla sellainen seikka, että olen myös hyötynyt lamasta, kun talousasiat ja kaikki muukin on mulla huomattavasti paremmassa jamassa kuin nousukaudella.  Shocked
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #56 : 24.01.2010 18:52:45 »

Tällä hetkellä menossa mm. sellaisia transiitteja kuin,

 pluto aspect_squ aurinko
 saturnus aspect_opp aurinko
 jupiter aspect_sex kuu
 jupiter aspect_sex mars

ja kummallinen  pluto aspect_sex pluto jota en ymmärrä.

Hyvä aika lähteä uusille urille ...vai eikö sittenkään?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #57 : 24.01.2010 19:30:41 »

nyttt tiukka kysymys. onko Pluto oikeasti muuttanut jotain teillä? itsellä tulee mieleen vain parin v takainen pluto sekstiili venus, jolloin koko ajan oli partya ja suhde alkoi. oli myös jup sext venus. no, nyt on Pluto ykkösessä enkä huomaa selkeää muutosta minässä. ehkä joku muu huomaa, tai sitten sitä on muuttunut niin monta kertaa ja laajentunut niin moneen suuntaan, ettei yksi pieni Pluto, joka ei siis ole enää planeetta, tunnu missään. varsinkin kun myös itse  aurinko köllöttää vieressä samassa huoneessa. olisi kivaa huomata muutos, itse asiassa.  Wink
« Viimeksi muokattu: 24.01.2010 19:36:12 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #58 : 24.01.2010 19:46:15 »

Plutohan on nyt astrologisen uskomusjärjestelmän herra haades joka tulee ja tappaa.
Älä nyt riistä ihmisiltä viimeisiäkin uskonrippeitä.
Ketä ja mitä ne sitten syyttäisivät?
Miksihän  pluto on skorpionin planeetta?
Miksihän skorpioniin liitetään sukupuolielimet?
Niillähän ei kukaan meistä lisäänny, vai?
Kaikki vaan dramaattisesti kokevat pienen kuoleman yhdynnässä,oi joi.
Pluton huoneessa 8 on kyse sitoutumisesta,
 pluto pitää huolen ,että sitoudut muutokseen.
Kuka teistä muistaa, että Pluto tarkoittaa rikkautta? Nobody.
nimim.lopen kyllästynyt  plutouskomuksiin
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #59 : 25.01.2010 18:56:06 »

Kuka teistä muistaa, että Pluto tarkoittaa rikkautta? Nobody.
nimim.lopen kyllästynyt  plutouskomuksiin


Kiitos vaan kysymästä, mun tulot on triplaantuneet  pluto aspect_sex aurinko:n aikana, tosin Pluto hallitseekin mulla nimenomaan kakkoshuonetta. Cool
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: