Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 302189 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #240 : 07.11.2012 19:40:29 »

Emilia, jos kurkistat, niin kysynpäs sinulta erästä asiaa, joka vaivaa minua.

Kun puhutaan Pluton ja Uranuksen muutostransiiteista, niin mikä ero niillä muutoksilla on?

Itse olen kokenut Pluton opposition Stelliumilleni ja tosi rankkaa aikaa se on ollutkin noin viiden vuoden ajan. Nämä muutokset koskivat kuolemaa ja työmuutoksia. Ehkä enemmän siis henkisellä tasolla.

 Nyt on ollut päällä Uranuksen neliö Stelliumilleni, sulkeutuvana. Ehkä enemmän muutoksia ja haasteita fyysisellä tasolla, kodin ja sen ympäristön tasolla.

Tässäkö se ero?

Onko Pluto-voimat jotain, mille emme voi mitään muuta kuin valita asenteet? Mitä Uranus sitten?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #241 : 07.11.2012 20:17:10 »

Pluton ja Uranuksen ero on juuri noin kuin olit ajatellut.. Uranus saattaa nopeasti kaataa toimimattoman rakennelman, kuin korttitalon, mutta Pluto pyrkii muuttamaan kaiken juuria myöten.

Yleensä sanotaan että Pluto antaa transiiteissaan viestejä siitä mille alueelle muutoksia tarvitaan ja nuo muutokset ovat sitten perustavanlaatuisia, joskus tämä aika transiitin jälkeen onkin varsinaista muutoksen aikaa plutomyllerryksen jälkeen... Pluton vaikutukset nousevat syvältä alitajunnan ja pelkojen tasolta, sen vaikutukset muhivat tiedostamattomassa alitajunnassa.

Uranus puolestaa saattaa nykäistä maton alta kerralla ja varoittamatta. Uranus toimii tietoisella tasolla, tai se nostaa esiin uusia asioita alitajunnan tasolta esiin putkahdellen...

Paljon riippuu myös siitä missä Huoneessa transiitti liikkuu.. jos se ei tunnu toimivan, kannattaa kokeilla Aurinko=Askendentti -tekniikkaa ja laskea Auringosta 30 astetta= Huone eteenpäin.. Wink
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #242 : 07.11.2012 21:38:54 »

No tuo kuulosti selkeältä; Pluto möyhii alitajuntaa ja tiedostamatonta, ruopasee sieltä. Uranus fyysisellä ja tiedostavalla tasolla.
Kiitos! Nytpä sekin kolahti.

Minulla oli Pluton asema 1-huoneessa, joten muutosten syynissä olin minä itse ja sen miten muut minua näkevät.

Kun taas Uranus liikkuu juuri nyt 3.huoneessani ja vaikuttaa siis arkielämään ja siinä miten sopeudun muutoksiin, joita se osoittaa. Tietenkin sen nykyinen merkkikin vaikuttaa, toimintavalmis ja räjähtävä Oinas-voima esillä tässä ja nyt. Pitkän aikaa, vaikka eikö se seilaa perääntyessään vielä tuonne Kalojenkin puolelle. Pluton retro- energiat taas pysyvät Kauriissa.

Ihan totta se on vain!  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #243 : 07.11.2012 22:05:54 »

Kiitos minunkin puolesta, kolahti tännekin  Smiley
 pluto  aspect_squ  pluto ja on kohtuullisen vammasta aikaa pidelly.
Koskaan en oo itkeny niin paljon kun täs viime kuukausien aikana mutta se vaan puhdistaa se ja joskus ne itkut on kuitenkin itkettävä  angel
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #244 : 09.11.2012 16:04:50 »

Mulla jatkuu edelleen  pluto aspect_tri askendentti. Tähän mennessä habitukseni on muuttunut blondista tummahiuksiseksi (lähestulkoon musta) ja iho saanut paljon rusketusaineista (ennen ihoni oli posliinin vaalea). Että sellaista. Tämä on kyllä mukavaa. Korustoissa ja puvustoissa kaikki mustan ja kullan yhdistelmät kiehtoo. Tunnen itseni kauniimmaksi kuin koskaan ennen.

Kun minulla oli  pluto aspect_opp jupiter niin tosissaan kaivauduin syvälle alitajuntaani ja nostin ylös vanhentuneet uskomukset ja pelot ja kävin todella vaikuttavan muutosprosessin kahden kuukauden aikana. Saatoin istua ja kirjoittaa tajunnan virtaa tuntikausia.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #245 : 09.11.2012 17:44:16 »

Wow Eileithyia!

Tuo kuulostaisi hyvältä! Tappaa vanha akka ja kaivaa entistä ehompi esille! Minulla voisi tullakin tuollainen kuvio kun vuosia eteenpäin katsoo, mutta taitavat olla rypyt liian syvät!  Grin Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #246 : 09.11.2012 22:59:40 »

Wow Eileithyia!

Tuo kuulostaisi hyvältä! Tappaa vanha akka ja kaivaa entistä ehompi esille! Minulla voisi tullakin tuollainen kuvio kun vuosia eteenpäin katsoo, mutta taitavat olla rypyt liian syvät!  Grin Grin

Never say never ja ikä on asennekysymys.  Cool
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #247 : 10.11.2012 18:35:07 »

Mitäs sanotte pluton transiitista  pluto  aspect_inc noususolmulle? Noususolmu leijonassa 2.huoneessa.

Tuntuu, että elämässäni vaikuttaisi nyt voimakkaat voimat, joista en ihan perillä vielä ole. Mutta tiedän, että olisi tulossa ihan tosissaan uusia suunnan ottoja.
Minulla on tulossa pluton neliöt stelliumilleni muutamien vuosien kuluttua.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #248 : 11.11.2012 00:43:48 »

Mulla on tämä  pluto  aspect_tri  venus meneillään, ja äskettäin sain pitkän rakkaudentunnustuksen työkaverilta paperille raapustettuna. Itse olin äimän käkenä niin sanotusti, kun itselläni ei ollenkaan samanlaisia tuntemuksia.  Kiss
Outo juttu! Taitaa olla kaverilla 'omituiset' transiitit itsellään menossa...
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #249 : 11.11.2012 19:10:54 »

Itse jännäilen tässä  pluto aspect_sex venus, joka alkaa ensi kuussa ja mitä tämä voisi tuoda tullessaan.  :Smiley Mitä tuolta transiitilta odotettavissa? Kenties ihmissuhteisiin liittyen??  laugh
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #250 : 16.11.2012 20:19:46 »

Olen koettanut panna tällaista tr  pluto aspect_sex jupiter:ia hyötykäyttöön, testiajon perusteella vaikuttaa lupaavalta, varsinainen kilpailukierros tosin käydään näillä näkymin ensi vuoden puolella. :Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #251 : 18.11.2012 23:30:26 »


Bob Marksin näkemys:

Pluto Transits in Aspect to Natal Venus: Pluto intensifies everything it touches. Hopefully, you will have a decent relationship going when this one hits. If you don’t have any, then this could be a frustrating period because this tends to increase your sex drive. A lot. Pluto rules the deep subconscious and all your inner desires, frustrations, and hang-ups start to come to the surface during the stressful transiting aspects. This time, they can affect your love life. Pluto can’t stand anything shallow. It wants depth and intensity. Even obsession. If you have a stressful aspect, watch out for power struggles. Your partners may try to dominate or manipulate you during this time. You might try to do the same to them.  If you are an artist or work at something creative, you will start to feel a need to produce something more significant, more intense. Go with that feeling. The smooth aspects (sextile and trine) tend to produce the intensity without most of the stress. Don’t forget to look at the House that Venus occupies in you birth chart. If it is in your 4th House, for instance, this transit may manifest as a desire to fix up your house, or even to move. Also, check the houses that have either Libra or Taurus on the cusp (beginning). They can be affected as well. For example, if you have Libra on the cusp of the 9th House (long journeys and higher education) you may have a desire to travel to some far-off, exotic, and mysterious place. Or you could want to take an art course. Several of these could manifest at once.

Niin ja proge kuu siirtyykin sitten sopivasti skorppariin 10. huoneeseen 22. pvä.

OH Shit!
alkaa tän muun lopussa  pluto   aspect_tri venus ja   pluto  aspect_sex  kuu ja molemmat planeetat huoneessa 1...... oon sinkku.... morjes!

..... Korjaan. Silmälasit silmille kun tähtikarttoja katselee. Minulla ei olekaan pluto kolmio venusta vaan uranus kolmio venus yhtä aikaa pluto sekstiili kuu..... Hiukan helpottaa..... öö ehkä.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2012 15:05:13 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #252 : 19.11.2012 20:29:10 »

 <http://www.thefutureminders.com/Pluto-transits/pluto-conjunct-mars.cfm>
tallennettu
Hella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #253 : 28.11.2012 19:21:25 »

Minulla tällä hetkellä menossa  mars  aspect_con  pluto ( ja off-topicin,  mars  aspect_con  aurinko)

Tässä sitä vaan hössötetään lauantai päivää, kauppaan pitäisi lähteä... toivottavasti en räjähdä atomeiksi tai räjäytä mitään matkalla.  Grin
Tämä Pluto huolettaa minuakin.

Tällä hetkellä se jauhaa Vesta-Merkurius yhtymässä ja siirtyy jonkin vuoden kuluttua Mars-Aurinko yhtymääni. Voinko heittää hyvästit turvatulle, tasaiselle elämälle? Kuolenko, kun Pluto jyystää Aurinkoni yli?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #254 : 28.11.2012 19:29:47 »

Ei Pluton transiitteja tarvitse pelätä.. kaikki eivät edes tiedosta tapahtumien liittyvän Plutoon, kun eletään elämää eteenpäin.. Usein jälkikäteen vain todetaan että asiat ovet tietyn ajan jälkeen aivan toisella tolalla.

Usein nopeammat kuten Marsin, Jupiterin tai Uranuksen transiitit voivat rassata paljon enemmän, kun niiden vaikutukset ovat noepampia, eikä aikaa sopeutumiseen aina juuri jää.

tallennettu

Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: