|
Corvus Leonis
|
 |
« Vastaus #225 : 31.03.2012 17:49:20 » |
|
Jännään suurella innolla jahka Pluto alkaa jälleen peruuttamaan, jotta sekstiili Auringolle tarkkenisi jälleen. On meinaan ollut tosi yleishyödyllinen transiitti, palaset sen kun loksahtelevat iloisesti paikoilleen jos äkkää hyvän tilaisuuden koittaneen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
m.magia
|
 |
« Vastaus #226 : 31.03.2012 19:46:08 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #228 : 07.08.2012 20:21:38 » |
|
Anne Massey sanoi aikoinaan yhellä luennolla, että kun transiitti on asteen yli tarkasta kontaktista, niin se näyttää mitä teki. Olettaisin, että sinullakin on jo mielikuva ja tuntuma miten tuo  on vaikka asenteita ja olemustasi kuin myös kanssakäymistäsi  DC muokannut?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #230 : 07.08.2012 22:14:12 » |
|
aha
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija

...miau...
|
 |
« Vastaus #231 : 07.11.2012 16:28:52 » |
|
Talossa home- ym. vaurioita, joita sitten rempataan ja käsitellään oikeudessa, toisen vanhemman pahalaatuinen syöpä paljastui pari viikkoa sitten ja  -transiitti aktivoituu vasta ensi viikolla virallisesti. Mulla oikeasti on marraskuun lopussa tr  ja tr  kimpassa mun Kuun päällä, joka on aika paha, koska mulla on syntymäkartassa Pluton ja Marsin tekemä neliö kuulle. Näin ollen voisi kuvitella, että jotain noiden aspektien teemoista nousee silloin esiin...  Jättekiva.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Emelia
|
 |
« Vastaus #232 : 07.11.2012 18:04:41 » |
|
Muuten... vaikka useimmiten transiittien kohdalla sanotaankin että niillä on 3-5 ohitusta, ei näiden hitaiden kohdalla kyllä voida sanoa että niiden vaikutus lakkaisi "viimeisen ohituksen" jälkeen - erityisesti Pluton kohdalla transiiteissa tuo vaikutus saattaa kestää vielä vuosia jälkeen päin, sen verran hidas se on peruutuksineen liikkeissään ... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Emelia
|
 |
« Vastaus #233 : 07.11.2012 19:17:10 » |
|
Pluton ja Uranuksen ero on juuri noin kuin olit ajatellut.. Uranus saattaa nopeasti kaataa toimimattoman rakennelman, kuin korttitalon, mutta Pluto pyrkii muuttamaan kaiken juuria myöten. Yleensä sanotaan että Pluto antaa transiiteissaan viestejä siitä mille alueelle muutoksia tarvitaan ja nuo muutokset ovat sitten perustavanlaatuisia, joskus tämä aika transiitin jälkeen onkin varsinaista muutoksen aikaa plutomyllerryksen jälkeen... Pluton vaikutukset nousevat syvältä alitajunnan ja pelkojen tasolta, sen vaikutukset muhivat tiedostamattomassa alitajunnassa. Uranus puolestaa saattaa nykäistä maton alta kerralla ja varoittamatta. Uranus toimii tietoisella tasolla, tai se nostaa esiin uusia asioita alitajunnan tasolta esiin putkahdellen... Paljon riippuu myös siitä missä Huoneessa transiitti liikkuu.. jos se ei tunnu toimivan, kannattaa kokeilla Aurinko=Askendentti -tekniikkaa ja laskea Auringosta 30 astetta= Huone eteenpäin.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kimo
|
 |
« Vastaus #234 : 07.11.2012 21:05:54 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Eileithyia
|
 |
« Vastaus #236 : 09.11.2012 21:59:40 » |
|
Wow Eileithyia! Tuo kuulostaisi hyvältä! Tappaa vanha akka ja kaivaa entistä ehompi esille! Minulla voisi tullakin tuollainen kuvio kun vuosia eteenpäin katsoo, mutta taitavat olla rypyt liian syvät!  Never say never ja ikä on asennekysymys. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Artemis
|
 |
« Vastaus #237 : 10.11.2012 17:35:07 » |
|
Mitäs sanotte pluton transiitista  noususolmulle? Noususolmu leijonassa 2.huoneessa. Tuntuu, että elämässäni vaikuttaisi nyt voimakkaat voimat, joista en ihan perillä vielä ole. Mutta tiedän, että olisi tulossa ihan tosissaan uusia suunnan ottoja. Minulla on tulossa pluton neliöt stelliumilleni muutamien vuosien kuluttua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kosmonautti
|
 |
« Vastaus #238 : 10.11.2012 23:43:48 » |
|
Mulla on tämä  meneillään, ja äskettäin sain pitkän rakkaudentunnustuksen työkaverilta paperille raapustettuna. Itse olin äimän käkenä niin sanotusti, kun itselläni ei ollenkaan samanlaisia tuntemuksia.  Outo juttu! Taitaa olla kaverilla 'omituiset' transiitit itsellään menossa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|