Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 538394 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #225 : 31.03.2012 17:49:20 »

Jännään suurella innolla jahka Pluto alkaa jälleen peruuttamaan, jotta sekstiili Auringolle tarkkenisi jälleen. On meinaan ollut tosi yleishyödyllinen transiitti, palaset sen kun loksahtelevat iloisesti paikoilleen jos äkkää hyvän tilaisuuden koittaneen. crazy2
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #226 : 31.03.2012 19:46:08 »

Mun luonteelle on ollu tyypillistä aina et myötäilen, oon kohtelias ja huomaavainen ja näin, mut asiat on muuttunu TODELLA paljon  pluto aspect_opp aurinko sekä  uranus aspect_squ aurinko &  askendentti transiittien myötä. Oon edelleenkin sitä mieltä et täytyy olla kohtelias ja huomaavainen mut rajansa kaikella. Ei aina tarvi jättää omia tarpeita huomioimatta tms.

Näinpä.

Ensin meni  pluto aspect_squ kuu, sen jälkeen pluto aspect_con aurinko ja sitten alkoi  uranus aspect_opp kuu ja  aspect_squ aurinko. Paljon kulisseja on tullut rytisemällä alas, mutta ilman näitä kokemuksia en olisi minä. Ja nyt on niin paljon helpompi hengittää. Kamalasti minäkin pelkäsin etukäteen ja prosessin aikanakin odotin, että jotain aivan kamalaa ja pahaa tapahtuu, mutta ei se niin mennytkään. Turhaa poistui, uutta tuli tilalle ja tuhkasta nousi uusi eheämpi minä.

Jonkun vuoden päästä alkaa  pluto aspect_con merkurius ja  pluto aspect_sex saturnus, täytyypä etsiä kokemuksia vastaavista transiiteista.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
meimi
Astro-nauttija

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #227 : 07.08.2012 20:08:53 »

En mä jaksanutkaan lukea koko ketjua läpi, en edes puoleen väliin.  :Smiley

Mitäs mieltä te olette tämmösestä asiasta.  pluto on nyt sahannut mun ascendentillä jonkin aikaa.  Nythän  pluto peruuttelee, ja on tällä hetkellä alle asteen päässä mun nousuakselista, siinä 1. huoneen puolella.  Lasketaanko tämäkin ohitukseksi, vaikka ei ihan akselille asti ylläkään?  Tarkkaan ottaen jää 27:n kaariminuutin päähän, kunnes lähtee jälleen etenemään.  Tämän pitäisi nyt olla se vihoviimeinen ohitus, mikäli tämä lasketaan ohitukseksi.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #228 : 07.08.2012 20:21:38 »

Anne Massey sanoi aikoinaan yhellä luennolla, että kun transiitti on asteen yli tarkasta kontaktista, niin se näyttää mitä teki.
Olettaisin, että sinullakin on jo mielikuva ja tuntuma miten tuo  pluto on vaikka asenteita ja olemustasi kuin myös kanssakäymistäsi  aspect_opp DC muokannut?
tallennettu
meimi
Astro-nauttija

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #229 : 07.08.2012 22:07:16 »

Juu, on, on, mutta jossain myös on sanottu, että se viimeinen ohitus on se vihoviimeinen pläjäys.  Että jos ei mitään oo siihen mennessä oppinut, niin viimeisessä ohituksessa viimeistään.  Ja tuntuu siltä, että jotain vielä vois olla tulossakin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #230 : 07.08.2012 22:14:12 »

aha
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #231 : 07.11.2012 16:28:52 »

Talossa home- ym. vaurioita, joita sitten rempataan ja käsitellään oikeudessa, toisen vanhemman pahalaatuinen syöpä paljastui pari viikkoa sitten ja  pluto aspect_con kuu -transiitti aktivoituu vasta ensi viikolla virallisesti.
Mulla oikeasti on marraskuun lopussa tr pluto ja tr mars kimpassa mun Kuun päällä, joka on aika paha, koska mulla on syntymäkartassa Pluton ja Marsin tekemä neliö kuulle. Näin ollen voisi kuvitella, että jotain noiden aspektien teemoista nousee silloin esiin... buck2

Jättekiva.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #232 : 07.11.2012 18:04:41 »

Muuten... vaikka useimmiten transiittien kohdalla sanotaankin että niillä on 3-5 ohitusta, ei näiden hitaiden kohdalla kyllä voida sanoa että niiden vaikutus lakkaisi "viimeisen ohituksen" jälkeen - erityisesti Pluton kohdalla transiiteissa tuo vaikutus saattaa kestää vielä vuosia jälkeen päin, sen verran hidas se on peruutuksineen liikkeissään ...  uglystupid2
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #233 : 07.11.2012 19:17:10 »

Pluton ja Uranuksen ero on juuri noin kuin olit ajatellut.. Uranus saattaa nopeasti kaataa toimimattoman rakennelman, kuin korttitalon, mutta Pluto pyrkii muuttamaan kaiken juuria myöten.

Yleensä sanotaan että Pluto antaa transiiteissaan viestejä siitä mille alueelle muutoksia tarvitaan ja nuo muutokset ovat sitten perustavanlaatuisia, joskus tämä aika transiitin jälkeen onkin varsinaista muutoksen aikaa plutomyllerryksen jälkeen... Pluton vaikutukset nousevat syvältä alitajunnan ja pelkojen tasolta, sen vaikutukset muhivat tiedostamattomassa alitajunnassa.

Uranus puolestaa saattaa nykäistä maton alta kerralla ja varoittamatta. Uranus toimii tietoisella tasolla, tai se nostaa esiin uusia asioita alitajunnan tasolta esiin putkahdellen...

Paljon riippuu myös siitä missä Huoneessa transiitti liikkuu.. jos se ei tunnu toimivan, kannattaa kokeilla Aurinko=Askendentti -tekniikkaa ja laskea Auringosta 30 astetta= Huone eteenpäin.. Wink
tallennettu

kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #234 : 07.11.2012 21:05:54 »

Kiitos minunkin puolesta, kolahti tännekin  Smiley
 pluto  aspect_squ  pluto ja on kohtuullisen vammasta aikaa pidelly.
Koskaan en oo itkeny niin paljon kun täs viime kuukausien aikana mutta se vaan puhdistaa se ja joskus ne itkut on kuitenkin itkettävä  angel
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #235 : 09.11.2012 15:04:50 »

Mulla jatkuu edelleen  pluto aspect_tri askendentti. Tähän mennessä habitukseni on muuttunut blondista tummahiuksiseksi (lähestulkoon musta) ja iho saanut paljon rusketusaineista (ennen ihoni oli posliinin vaalea). Että sellaista. Tämä on kyllä mukavaa. Korustoissa ja puvustoissa kaikki mustan ja kullan yhdistelmät kiehtoo. Tunnen itseni kauniimmaksi kuin koskaan ennen.

Kun minulla oli  pluto aspect_opp jupiter niin tosissaan kaivauduin syvälle alitajuntaani ja nostin ylös vanhentuneet uskomukset ja pelot ja kävin todella vaikuttavan muutosprosessin kahden kuukauden aikana. Saatoin istua ja kirjoittaa tajunnan virtaa tuntikausia.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #236 : 09.11.2012 21:59:40 »

Wow Eileithyia!

Tuo kuulostaisi hyvältä! Tappaa vanha akka ja kaivaa entistä ehompi esille! Minulla voisi tullakin tuollainen kuvio kun vuosia eteenpäin katsoo, mutta taitavat olla rypyt liian syvät!  Grin Grin

Never say never ja ikä on asennekysymys.  Cool
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #237 : 10.11.2012 17:35:07 »

Mitäs sanotte pluton transiitista  pluto  aspect_inc noususolmulle? Noususolmu leijonassa 2.huoneessa.

Tuntuu, että elämässäni vaikuttaisi nyt voimakkaat voimat, joista en ihan perillä vielä ole. Mutta tiedän, että olisi tulossa ihan tosissaan uusia suunnan ottoja.
Minulla on tulossa pluton neliöt stelliumilleni muutamien vuosien kuluttua.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #238 : 10.11.2012 23:43:48 »

Mulla on tämä  pluto  aspect_tri  venus meneillään, ja äskettäin sain pitkän rakkaudentunnustuksen työkaverilta paperille raapustettuna. Itse olin äimän käkenä niin sanotusti, kun itselläni ei ollenkaan samanlaisia tuntemuksia.  Kiss
Outo juttu! Taitaa olla kaverilla 'omituiset' transiitit itsellään menossa...
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #239 : 11.11.2012 18:10:54 »

Itse jännäilen tässä  pluto aspect_sex venus, joka alkaa ensi kuussa ja mitä tämä voisi tuoda tullessaan.  :Smiley Mitä tuolta transiitilta odotettavissa? Kenties ihmissuhteisiin liittyen??  laugh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 26
  Tulostusversio  

Siirry: