Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkisikö joku?  (Luettu 31955 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #45 : 13.06.2006 11:17:13 »

JupiterGirl, aivan luonteeni tuntien niitä itsesääli/synkkyys kausia tulee kyllä vaikka olisi suhteessakin, mutta ainakin siinä olisi se toinen tukemassa. Sen takia haluaisin miehen, joka itse on suhteellisen tasainen ja vakaa luonne, jotta jaksaisi sitten olla tukenani...

Tuo auttaminen ja itsensä unohtaminen on itselleni erittäin normaali toimintamalli. Mutta nyt tuntuu kyllä, että se joka eniten huomiota ja apua minulta kaipaa on minä itse. Energiaa ei riitä kauheasti toisten auttamiseen kun itsellä niin paljon mielessä omia juttuja. Tuota voisi miettiä sitten jossain myöhemmässä vaiheessa.

Tuo regressioterapia kuulosti todella mielenkiintoiselta. Jos tosiaan kokisi sen kaksoisliekin, enkeleiden ja oppaiden läsnäolon niin varmasti saisi perspektiiviä tähän tilanteeseen.

Jospa tuo kaksoisliekin kokeminen auttaisi minua ymmärtämään näitä suhteita ja mikä tarkoitus niillä on syvemmällä tasolla. Varmaan auttaisi näihin alemmuuskomplekseihin...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 13.06.2006 11:22:29 »

Mars matkaan, missä asustat? Anu/Elämänkehä on hyvä, hinta 45 eu per sessio, Matinkylä. Tai kts Sepon auttajalista. Elänhän minäkin ilman sitä "auttavaa ja tukevaa" miestä - saisitko miesystävän jostain? Netti? Kokeile.

Liittyykö itsesääli mitenkään kuukala+nousurapu yhdistelmään, vai ONKO sulla huonoja kokemuksia miehistä kuten eräällä naisista - tai sit vaan suhteidensa loppumisista?
« Viimeksi muokattu: 13.06.2006 11:27:45 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #47 : 13.06.2006 11:36:40 »

Taidan tarvita niin paljon huomioo, että yhden ihmisen sitä on vaikee antaa.
 Huh Tiedä sitten onko omaa huonoa itsetuntoani, mutta miessuhteeni ovat oikeastaa kaatuneet kaikki siihen, että olen kokenut ettei se toinen oikeasti ole minusta kiinnostunut eikä ole tosissaan jne... En kiellä ettenkö olisi vaikea tapaus.  Embarrassed

No mutta ainakin mielestäni kehityn koko ajan...  angel hehee toivossa on hyvä elää...  Wink Grin
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #48 : 13.06.2006 11:51:32 »

Voishan se toimiakin... mutta siinä on vaan se ongelma, että sitten mun pitäis kanssa antaa vastaavasti yhtä paljon huomiooni niille jokaiselle...  Shocked

Kyllä minä olen yhden miehen nainen.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: