Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkisikö joku?  (Luettu 31927 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #30 : 03.06.2006 23:20:16 »

Satuna *uhkailee jo kumpparilla*  coolsmiley  2funny

No enkö muka osaa arvostaa suhdetta ilman tätä ********* vaihetta?  Huh
Ehkä sitten en...  uglystupid2 uglystupid2

Mutta syvältä tämä on kaikesta huolimatta. Mielestäni tämä ei vahvista vaan musertaa ihmisen.

tallennettu
satuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #31 : 04.06.2006 19:34:10 »

Satuna *uhkailee jo kumpparilla*  coolsmiley  2funny

No enkö muka osaa arvostaa suhdetta ilman tätä ********* vaihetta?  Huh
Ehkä sitten en...  uglystupid2 uglystupid2

Mutta syvältä tämä on kaikesta huolimatta. Mielestäni tämä ei vahvista vaan musertaa ihmisen.


No hö, en osannut ilmeisesti kirjoittaa sitä mitä tarkoitin. Osaat arvostaa ainakin kun nyt sinkkuna olet. Tarkoitan "kasvun paikkaa" elämässä. En vähättele tilannettasi, olen itsekkin ollut sinkku, tiedän mitä se on ja miltä sinusta tuntuu.  Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #32 : 04.06.2006 19:47:14 »

Satuna  smitten

Vitsillä vain heitin, kyllä sinä ilmaisit itseäsi ihan selvästi.  Smiley

Tiedänhän minä, ettei se suhteessa oleminenkaan varmasti yhtä autuutta ja auringonpaistetta ole. Mutta mietin kyllä sitä enemmän mitä kauemmin aikaa kuluu, että mikä tarkoitus tällä erittäin pitkällä sinkkujaksolla elämässäni on?
Eikä siinä mitään, jos olisi hyviä sinkkuystäviä, mutta kun tuntuu ettei muita sinkkuja ole olemassakaan kuin minä.  Huh

Ihailen suunnattomasti niitä ihmisiä, jotka uskaltavat mennä yksin baariin, keikoille, näyttelyihin tai vaikka kahville. Itselleni iskee heti itsesääli kohtaus. Jos haluaisinkin mennä johonkin niin heti tulee sellainen, että no en mä sinne yksin jaksa mennä eikä kukaan kuitenkaan halua tulla mun kanssa ja ketä mä edes pyytäisin ja itsesääli itsesääli...  buck2

Ehkä jotain opittavaa todella vielä on...  Embarrassed Ja ehkäpä se mies ilmestyy sitten elämääni kun sen aika on...  :Smiley  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 05.06.2006 14:16:36 »

Jaahas Liljanen.

Miten olis itsetunnon kohotuskurssi.. kun ei mikään muu ehdotus ole kelvannut, ei vaatteet tyylikurssit rakkaustaiat?

Sit oli vielä tää yleishyödylliseen järjestöön liittyminen josta saa monetkin tekemistä, joka vie huomion itsensä surkeudesta, sekä jotkut saa seurustelukumppanin, as you should know. Exä tapas exänsä just eräässä järjestössä, joka on kompensoinut hänen huonoa itsetuntoaan (kuukalat). Ja kuten tiedät järjestö antoi NIIN paljon että eipä siinä sitten aikaa edes rakkaudelle jäänyt!!!!!!!!!!! sic-

Ei tätä valitustakaan ikuisesti jaksa. Käsittääkseni seurustelit joskus? Siitäkö se ongelma jäi päälle? Minä en edes arvosta miehiä tarpeeks että jaksais surra sitä onko vai ei, kunhan jotain kuhinaa on ja sos. menoa ja töitä.

ITSELUOTTAMUS

Itseluottamus tuo uskoa, ennakoi menestystä
ja antaa kykyä rakastaa.
Kun arvostat itseäsi sinusta tulee avoin ja ystävällinen,
hidas ottamaan toisten loukkaukset vastaan
ja nopea anteeksiantamaan.
Muistuta itseäsi siitä että olet mukava ja rakastettava.
Seiso suorana itseluottamusta uhkuen.
Kun todella luotat itseesi aurasi loistaa kultaisena,
syleilee muita ja saa myös heidät tuntemaan luottamusta itseensä.
Pyydä enkeleitäsi astumaan auraasi ja ohjaamaan sinua.
Ole luottavainen ja itseäsi arvostava.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2006 14:55:07 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
satuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #34 : 05.06.2006 16:05:27 »

Satuna  smitten

Vitsillä vain heitin, kyllä sinä ilmaisit itseäsi ihan selvästi.  Smiley

Tiedänhän minä, ettei se suhteessa oleminenkaan varmasti yhtä autuutta ja auringonpaistetta ole. Mutta mietin kyllä sitä enemmän mitä kauemmin aikaa kuluu, että mikä tarkoitus tällä erittäin pitkällä sinkkujaksolla elämässäni on?
Eikä siinä mitään, jos olisi hyviä sinkkuystäviä, mutta kun tuntuu ettei muita sinkkuja ole olemassakaan kuin minä.  Huh

Ihailen suunnattomasti niitä ihmisiä, jotka uskaltavat mennä yksin baariin, keikoille, näyttelyihin tai vaikka kahville. Itselleni iskee heti itsesääli kohtaus. Jos haluaisinkin mennä johonkin niin heti tulee sellainen, että no en mä sinne yksin jaksa mennä eikä kukaan kuitenkaan halua tulla mun kanssa ja ketä mä edes pyytäisin ja itsesääli itsesääli...  buck2

Ehkä jotain opittavaa todella vielä on...  Embarrassed Ja ehkäpä se mies ilmestyy sitten elämääni kun sen aika on...  :Smiley  Huh

 
No hyvä,minä jo ajattelin että "viimonen kerta kun tänne läpättelen!"Wink
Rohkeasti vain yöelämään ynm. paikkoihin. Ei sitä tiedä mistä se oikea ihminen löytyy, kun niilläkin on tapana liikkua Grin. tiijä vaikka se on se "naapurin Jooseppi" Grin. Mutta onnea sinulle, älä etsi liikaa kyllä se jostain eteen "tipahtaa". Toivon sydämmeni pohjasta että löydät sen OIKEAN smitten
Kyllä tässä elämässä on vielä paljon nähtävää  :Smiley minullakin, koko elämän. 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 06.06.2006 15:41:33 »

Tuli mieleen tää.

Mitäs jos sinulla ON tunnetukoksia jotka estävät säteilemästä ulospäin mitään kovin viehättävää... tai siitä johtuisi tietty epätasapaino?  Wink

Henk koht ei ole ketään löytynyt yöelämästä, mutta vois kai sitä.. sieltä löytyy kyllä sex kumppaneita jos ei muuta.. minä olen nimenomaan yksin aina mennyt joka paikkaan, oli kyseessä tapahtuma (tai kun järkkäsin niitä, olin usein päättämässä), elokuviin, matkoille.. hyvin usein itsekseni. Mikä sitä estäis.

Chakraryhmä (7 iltaa, kerran kuukaudessa)

Mikäli haluat lähteä työstämään itseäsi käytännössä ryhmän kanssa, sinulla on mahdollisuus osallistua chakrailtoihin, joissa käydään läpi kaikki seitsemän chakraa, 1 chakra/ilta. Näissä illoissa tehdään hyvin paljon chakroja avaavia ja energisoivia visualisointiharjoituksia, sekä opetellaan tapoja, joilla voit itse työstää chakrojasi. Saat selville mitkä asiat tukkivat omia keskuksiasi ja miten voit päästä näistä tukoksista eroon. Lisäksi käydään läpi joka kerralla hieman chakroihin liittyvää teoriaa. Jos lähdet mukaan, astut mukaan prosessiin, joka saattaa käynnistää nopean henkisen kasvun prosessin tai nopeuttaa kasvuasi entisestään. Tämä kokonaisuus viedään läpi seitsemän kuukauden aikana - yksi chakrailta/kuukausi. Väliaikoina työstät asioita itseksesi kotona.

Mitä saat päättäessäsi sallia osallistumisesi:
- Ymmärryksen chakrajärjestelmästä ja lapsuuden kehityksestä
- Syvemmän ymmärryksen omista ongelmistasi ja tukoksista, joita on energiajärjestelmässäsi
- Opit mitä ongelmia tukoksista aiheutuu fyysiselle terveydellesi
- Opit kuinka voit tasapainottaa tunne-elämääsi ja poistaa tukoksia keskuksistasi
- Saat ryhmän tuen henkisellä tielläsi
- Ruokit kehoasi, mieltäsi ja henkeäsi
- Astut mukaan prosessiin, jonka tarkoituksena on avata pääsy uuteen, tasapainoisempaan maailmaan
« Viimeksi muokattu: 06.06.2006 15:43:43 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #36 : 06.06.2006 21:43:38 »

Kyllä jotain tukoksia varmaan on...

JG, missä näitä chakrailtoja pidetään? Kuulostaa kiinnostavalta.
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #37 : 07.06.2006 23:18:02 »

Niin muakin kiinnostaa chakra illat...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #38 : 12.06.2006 20:09:10 »

Ne on kai jotain yhteismeditaatio iltoja?

www.elamankeha.com pitäisi löytyä jotain... JG antoi tämän linkin.

Olen nyt innostunut näistä geishoista niin voisin harjoitella sellaisen katseen, joka pysäyttää miehen kuin miehen kerrasta.  Wink

Olen moneen otteeseen kuullut olevani viehättävä, mutta mietin, että jos joidenkin mielestä olen jopa puoleensavetävä niin miksei sitten harmittavasti kukaan uskalla lähestyä minua.  Huh  Undecided

Uneni ovat levottomia, ajatukseni sekaisin ja saan tästä helteestä päänsäryn.
 buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 12.06.2006 20:42:21 »

Ei, kun Anu Elämänkehästä järkkää enkelikerhoa muttei ehkä kesällä, siis Matinkylä. Ympäri maata on varmaan meditaatio-opetusta ja yhteismeditaatiota eri lafkoilla, itse ollut Ananda Sevan kanssa (Villa Uusi Kuu), myös Frantsilassa sama oppi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 12.06.2006 20:48:40 »

Mua onnistutaan onneks just ja just lähestymään hehe.

No mutta joka tapauksessa jos kesä menee huvitellessa ja niissä merkeissä, syksyllä vois sitte mennäkin Frantsilaan. Olin siellä kerran ja olis taas vetoa mennä, sain kurssin halvemmalla kun tein siellä hommia.

http://www.jooga.fi/

http://anandaseva.fi/uusikuu.html

http://www.frantsila.com/index2.htm

Chakraillat oli täällä.

http://www.hyvinvointijoonatan.fi/chakrakurssit.html
« Viimeksi muokattu: 12.06.2006 20:59:41 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #41 : 12.06.2006 21:38:00 »

Elephanti, kohtalokas? Sitäkö sanaa hait...  coolsmiley  Wink

No jospa miehet eivät oikein tiedä miten minua pitäisi lähestyä tai kohdella...
ja siksi epäröivät?  Huh

Enpäs tiedä, harmittavaa kuitenkin joka tapauksessa kun mielestäni olen erittäin avoin, jos joku lähestyy. Varsinkin nykyään.

No kai sille tosiaan on sitten tarkoituksensa.  Huh

Voisinpa sanoa, että olen "liian viehättävä", mutta en kyllä ole mikään varsinainen missi, joten miehet sen takia eivät uskaltaisi lähestyä.

Joskus tietysti mielessäni käyvät ulkonäkökysymykset, mutta syvällä sisimmässäni uskon, että sillä on kuitenkin hyvin vähän tekemistä minkään kanssa.

No ihmetellään ja katsellaan...  smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #42 : 12.06.2006 22:18:45 »

No kyllä sillä ulkonäöllä ja ulkoisella olemuksella on merkitystä. Eihän sitä voi kieltää. En vain voi sille mitään, että aina jos alan liikaa miettiä ulkonäköä niin masentaa...  Embarrassed

Ehkä olen sitten vielä niin naiivi, etten ihan ymmärrä mikä voima ulkonäössä on. En tiedä...

Mutta olen sitten varmaan niitä, jotka ihastuvat kuulemaansa.  smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #43 : 12.06.2006 22:51:37 »

Hmm voipi olla, että sitten siihen alkaa tosiaan keskittymään liikaa. Tulee itsestään jotenkin liian tietoiseksi eikä se ole sitten hyvä...

Enemmän kuin varsinaista ulkonäköä olen viime aikoina miettinyt sitä mitä kaikkea eleillämme viestitämme. Olen saanut moneen kertaan kuulla, että minulla on voimakas elekieli, kuulemma... Itse en sitä kyllä tiedosta, mutta ehkä pitäisi jos se kerran on niin paljonpuhuva.  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 13.06.2006 09:35:36 »

Mulla tuli yöllä mieleen ajatus jonka sanon nyt vaik pitäis tehdä töitä.

ALA SE MUIDEN AUTTAMINEN niin menee ajatus itsestä. On paljon yksinäisiä vanhuksia, maanviljelijöitä, lapsia, orpoja +sairaita joiden auttamiseen voisit kanavoida energiasi. Niilläkin poluilla voi olla joku MIES vaikkei olis järjestössä. Noissa puuhissa tulee ihastumisia tosin, järjestöissä siis. Olennaista on se että kun antaa toisille, unohtaa itsensä aika hyvin.

Toinen mahis, mene jonnekin regressioon kokemaan kaksoisliekki niin koet täydentyneesi. Sitten miessuhteet voi ottaa PALJON kevyemmin. Niitä tulee, ja menee.

Jos tilanteestasi jotain  "merkitystä" pitäis löytää niin ehkä se, että itsen kehitys konkreettisin keinoin pitäisi tehdä nyt, muutenhan voit suhteessa kokea samoja synkkyys-ja itsesäälikausia.

 coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 13.06.2006 11:04:33 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: