Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkisikö joku?  (Luettu 31824 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 22.04.2006 20:35:35 »

No mutta joo, K-energiaa kirjoitteli että mitä on menossa jos on Venus Vaa´assa 24 asteessa. Joka tapauksessa koetan päästä tuosta ärtymyksestä mitä "eräs henkilö" täällä tietoisesti harjoittaapi minua kohtaan, hyvin oppii tätä henkisyyttä tässä ja millaisia naamioleikkejä ihmiset leikkii.

Vai laskeva Oinas, no se on hyvä, Oinashan vois sitten natsata tai jotain hehehe..  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #16 : 23.04.2006 11:00:05 »

Haa, minulla se vasta onkin iso 6.huone: tr. Pluto siirtyi kutoseen v. 1988 ja on siellä vuoteen 2016 asti.  Ja tuona aikana olen elänyt ja kokenut vaikka mitä (ja tulen vielä kokemaankin seuraavan 10 v. aikana ellen sitten kuole)  eli pelkkä Pluton sijainti jossain huoneessa ei kerro niin kauheasti, jos huone on iso.
Toki itse siirtymävaihe voi olla merkityksellinen.

Pluton transiitit (ja akseleiden ylitykset) varmaan tuovat jotain uutta.  Joskus ne saattavat tuoda Pluto-tyyppisen henkilön mukaan kuvoihin, kuten itselläni tr. pluto aspect_squ venus jolloin minulla oli jatkuva on/off suhde erään "Plutonikon" kanssa. Huh. En kaipaa tuota aikaa takaisin!

Tuota  pluto aspect_sex venus -transiittia  mikä JupiterGilrlillä on nyt menossa, en ole vielä itse kokenut. Tosin se tulee reilun vuoden päästä. Saas nähdä miten käy, en nimittäin itse ole uutta partneria hakemassa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #17 : 23.04.2006 22:26:04 »

Mikä transiitti on sellanen, että tuntee ihmissuhteissa yrittäneensä parhaansa ja tutustua uusiin ihmisiin, mutta mikään vaan ei ota onnistuakseen?

Tulee vähitellen sellanen tunne, että mä haluan yksin johonki helvetin kuuseen ja kuolla sinne. Ku osais edes kirjottaa. Vois siellä joutessansa kirjottaa jotain ja sitte kuolla.

Ihan oikeesti pelottaa itteeki kuinka jotenkin kylmän turhalta kaikki tuntuu nykyään. Mitään mitä tekee, vaikka kuinka yrittäis siitä ei tunnu olevan mitään hyötyä. Ei enää jaksa edes itkee ku sekin on niin turhaa.

Menin pitkälle iltakävelylle jopa ajatuksena, että törmäisin johonki jonka kanssa vois jutella. No jaa ainoo jonka kanssa juttelin oli pummi, joka pummas multa rahaa. Se selitti jotain bussista, johon sen pitää ehtiä ja siltä puuttu euro. Olin ihan varma, että se ryntää lähimpään kauppaan kun vielä just ehtii hakeen kaljaa. En tiedä ihan ***** sama. Annoin sille euron.

Täytyy kyllä sanoo, etten ikinä osannu edes arvata, että elämä vois olla näin ahdistavaa ja tyhjää. Hengetöntä. Turhaa. Kun tuosta näkemisestä nyt on ollut juttua niin en näe tällä hetkellä kyllä yhtään mitään. Nothing, blank, nada.

Haluaisin välittää rakkautta ja valoa, mutta en näemmä pysty edes siihen. Sori, että täytyy kirjottaa tänne tätä itsesääli ****** mutta nyt ei mahda mitään.
On niin kuristava olo.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #18 : 23.04.2006 22:43:25 »

Hei Nikita
Oisko sulla Saturnus nyt jotenkin epämukavassa asennossa? Onko se ykköshuoneessa vai kakkosessa? Jos ykkösessä, niin aiheuttanee juur tuommosta ahdistavaa yksinäisyyden tunnetta/erakoitumisen tarvetta, ja varmaan vähän itsesääli-fiiliksiäkin jos olit nouseva rapu kuten muistelen..
Mutta eikös sulla se kuun yhtymä itseensäkin lähesty..herkistää varmaan lisää se..
Toivottavasti sulle on juttuseuraa edes meistä foorumilaisista..?

Joskus tuun itekkin tänne ihan ajatuksia vaan vaihtamaan, jos koko päivän oon kuunnellut vaan sitä kuumintahottia-länkytystä työmaalla tai neljäeuroo-kirvesvartta kaupankassalta..

Ja ainakin Venus tulee ens kuussa kolmioon Auringollesi sekä Mars nousu-merkillesi, joten älä hätäile Niksu Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #19 : 23.04.2006 22:51:16 »

Ja jupiter on siirtymässä yhtymään venukseesi siirtyessään jouskariin. se toimi ainakin mulla aikoinaan parin vuoden yksinäistymisen jälkeen.

mutta en osaa nyt muuta sanoa kun kaikki voi kuulostaa ärsyttävältä jos ahistaa. Hang in there...ja tuuleta vapaasti täällä. me olemma täällä sua varten samaan aikaan kun kamppailemme omien pikku elämiemme kanssa :Smiley
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #20 : 23.04.2006 22:55:56 »

Ei kyllä se Saturnus matkailee jo 3. tai  4. huoneessa... Niin ja Saturnus on aina ikävässä asennossa.  Lips Sealed  Angry  Cry

Ahaa Kuu yhtymä Kuu myös herkistää... Niin ja mulla muuten numerologiassa ollu kuukausi 11 menossa nyt huhtikuun ja ei hyvänen aika tää on ihan kauheeta. Luin jostain että se vois kans herkistää ja olla emotionaalisesti rankkaa aikaa kun energiaa kulkee niin paljon...

En tiedä mikä on, mutta tosiaan ei kiva.  Cry

Toivotaan, että vähän helpottais tää alkaa tosiaan olla aika rankkaa henkisesti ja tulee ihan kauhukuva muistot mieleen viime kesältä ja syksyltä. Ei kiva.

Voimat on jotenki ihan seis. Sulais nyt kunnolla lumet ja tulis oikeen lämmin niin voisin edes upottaa käteni ja jalkani multaan ja vähän maadottua.  Undecided

Sanat aina jotenki edes vähän piristää mua. Kuten tuo yksinäistyminen ja Niksu.
  Smiley

Kiitos Enska ja Sign.  smitten

Ei varsinaisesti ärsytä on vaan sellanen niinku sisäiset kylmät väreet menny koko päivän...  Undecided
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 24.04.2006 16:38:03 »

Hei Nikita,

tuli tällaista mieleen, että mitä jos ottaisit projektiksi oman ulkoisen habituksen silottamisen. Oikein perusteellinen hemmottelukuuri olisi tarpeen. Käy shoppailemassa, kampaajalla, manikyyrissä, hammaslääkärissä, kuntosalilla, kosmetologilla, hieronnassa ja mitä ikinä kaikkea voi keksiäkään. Jos et vielä osaa tanssia, niin kehotan opettelemaan. Lisäksi vielä kehotan sinua riisuutumaan alasti kokovartalopeilin edessä ja IHAILEMAAN KAIKKKEA, mitä peilistä näkyy. Tällä on tarkoituksena

1. piristää omaa mieltäsi
2. vedota miesten pinnallisuuteen  :Smiley

Vetävä nainen on sellainen, joka luottaa omaan naisellisuuteensa, vaikkei ulkoisesti olisikaan Miss Eurooppa. Naisellisuuteensa luottava nainen vetää miehiä sen verran puoleensa, että rumimpia saa hätistellä pois jollain kättä pidemmällä.

Mitä miehiin tulee, niin pääsääntöisesti he huomaavat aluksi naisessa nimenomaan pinnalliset asiat, eivätkä persoonaa. Persoonallisustekijät tulevat mukaan myöhemmin, jos ovat tullakseen.

Terv. Lilli, jolla Venus nousee.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #22 : 24.04.2006 17:13:49 »

Noh tuo voi tietysti olla aika realistinen näkemys miehistä...  coolsmiley
 Huh

Anyways luulen, että mun kohdalla pelkkä itsensähemmotteluilta tai päivä ei ihan riitä.

Mun tapaus vaatis kyllä leikkausta.

Itsetunnonkohotusleikkaus ja alemmuuskompleksin poisto. Kiitos.  Undecided

No kieltämättä kyllä you hit the spot. En oo ikinä älykkyyttäni tai henkisiä ominaisuuksiani epäilly tai tuntenu mitään huonommuutta niiden suhteen. Kyllä se tosiaan on tupannu varsinki näissä ihmissuhteissa mitä vastakkaiseen sukupuoleen tulee niin sinne ulkönäkö puolelle meneen. Jos mun pitäis sanoo mistä ulkonäössäni pidän niin se on kyllä hyvin lyhyt lista. Hiukset ja silmät. Ne tunnistan aina omikseni, mutta kaikki muu... riippuu sitten vähän päivästä... Joskus... useimmin tulee sellanen olo että eih.... Enhän mä voi olla ton näkönen.  Shocked  Cry   buck2  crazy2  Angry  Lips Sealed idiot2

Mä en oo keksiny tohon vielä ratkasua kun se hemmottelukin auttaa vaan hetkeks. Joo odottelen vaan sitä kesää, että saan laittaa bikinit päälle ja tuntee olevani uh todella naisellinen...  2funny  Grin

Jos mä kesällä innostuisin vaikka lenkkeileen ja sais muutaman talvikilon pois niin seki varmaan olis jo ihan jees.

Mutta vaikka mä laihtuisinki niin mulla silti on aivan kauhee kaula ja mä oon liian lyhyt. Mitäs sille teet?  Cry  Undecided

Tai muotoillaan uudestaan... mitenkä noi oppis ei vaan hyväksyyn vaan myös pitään niistä. Kun sen taikatempun keksin niin sitten...    Cool
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #23 : 24.04.2006 21:31:39 »

Tosiaan mulla on se 6.huone aika iso

 Wink

   Kuinka paljon " asia " edistyy huoneita tuijottelemalla.  Cry

   Sopivasti " tyhjään " huoneeseen, jospa saisi jonkun??  :Smiley

                2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #24 : 27.04.2006 15:01:48 »

No tällä hetkellä se "huone" tuntuu aika tyhjältä. Kun täällä toisaalla oli siitä tyhjyydestä puhetta niin nyt on aika tyhjä olo.

Onko minun kohtaloni se, että autan aina mieluummin toisia kuin itseäni.  buck2

Täällä oli jo puhetta siitä, että koko asia pitäisi unohtaa... Tiedän, se on vähän sama kun odotat puhelinsoittoa ja tuijotat puhelinta niin se ei varmasti soi, mutta heti kun keksit jotain muuta ja unohdat koko jutun niin eiköhän se puhelin ala pirisemään.

Nyt pitäisi jotain mielenkiintoista keksiä joka saisi ajatukset muualle, mutta mitä? Kun kaikki tuntuu suoraan sanoen vähän... turhalta ja laimealta... Niin tai pikemminkin pienetkin vastoinkäymiset suunnattoman lannistavilta...  Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 13.05.2006 10:09:13 »

Luulen Nikita että tarttisit paikkakunnan vaihdosta.. mene isompaan, mene ulkomaille. Ei tolla tavalla saa käpertyä. Koeta tosiaan tehdä kaikkesi sen pintasi eli lookkisi eteen. Mene vaikka tyylinmuutoskurssille. Ulkonäköä ja sex appealia kaikin keinoin, saa sillä ainakin jotain tehoa aikaan. Sanoo eräs jolla työmahis yhdessä vaatedesign firmassa. Näin se toimii. Miksi luxus, design, kosmetiikka myy niin valtavasti (venus). Siksi että ihmiset haluaa kaunistautua, saada nautintoa ja rakkautta (nainen kaunistautuu, mies valikoi kauniin, tosin linnuilla mies on korea heh heh - nainen voi toki tiedostaa pelin hengen ehkä jopa miehiä paremmin) . Näin se menee. Hyväksy jotkut tän maailman asiat. Voisinkin olla aika hyvä estetiikka/kosmetiikkamyyjä, minulle tarjottiin sitä yhdessä vaiheessa saksanmaalta Suomeen mutta ei ole vielä tapahtunut. Oli kuitenkin jännä tutustua yhen luontaistuotemerkin kehittelijään - mulla on hänen katuosoitteensa vielä .. jos ei ole muuttanut. No tuo oli Venus ja Jupiter, mutta ei Kuu ja Jupiterkaan ihan paha pitäis olla. Pääseekö ravun tunteilusta millään? Itsesääli, marttyyrius tms?

Ja jupiter on siirtymässä yhtymään venukseesi siirtyessään jouskariin. se toimi ainakin mulla aikoinaan parin vuoden yksinäistymisen jälkeen.

*KAURISENERGIAA! KOSKA mulla olikaan Pluto tr Venus, koska se alkoi  ja koska loppuu?=Miksi en vieläkään osaa kunnolla lukea astrodienstin karttoja. Jupiter jouskari venus juttu tulee viimeistään marraskuussa. No jos ei halveksisi tuota vastakkaista.. sp:a. smitten smitten

PS Sulla on Nikita jokin karminen syy miksi olet sen näköinen kuin olet. Tyylikonsultit näkee esim meikkien kampausten ja vaatteiden kautta mikä korostaa parhaita puolia. Lilli ja mä tiedetään nousuvaakoina.

On se kuitenkin sielujen kohtaamisesta lopultakin kyse, ulkonäkö on yks juttu vaan.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2006 10:20:09 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #26 : 15.05.2006 11:25:52 »

JupiterGirl, Lilli on tietääkseni Nousu-Rapu kuten minäkin.

Pääseekö Vaaka millään ihmissuhdevatvomisestaan? Tai ulkoisen kauneuden korostamisestaan?

Kyllä jokaisella pitää olla oikeus olla sellainen kuin on. En nyt tällä hetkellä muuta isompaan kaupunkiin tai lähde ulkomaille vaikka jouskarimaisesti olen sitäkin miettinyt. Nyt ei ole sen aika.

Jos alan liikaa kiinnittää huomiota ulkonäkööni niin alan jossain vaiheessa (aika pian) tuntea itseni ja oloni ikäväksi. Se ei ole minä. Olen esteetikko, mutta ihmiset eivät ole esineitä, joita katsellessa voi todeta että "onpas kaunis".

Aion pyöriä itsesäälissä ja tunteilla niin kauan kunnes kohtaan sen ihmisen, joka vaistoaa sen ulkokuoren läpi jotain syvempää ja olennaisempaa.

Sitäpaitsi ulkoinen kauneus on katoavaista... sisäinen valo ei sammu ikinä. Se loistaa ikuisesti.

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 16.05.2006 16:19:05 »

No mutta tee mitä teet.

En tiedä miksi on alkanut tuntua niin epänormaalilta kaikkien mielestä se, että haluaisi vain olla harmonisessa, onnellisessa rakkaussuhteessa (varsinkin exän mielestä). Menen kuulema ihmisten pään sisään, vaadin sitä ja tätä. Voin olla tietty puhumattakin asioista omalta kantiltani ja omalla huumorillani kun tuntuu että minun antamani neuvot ei sitten kerta kaikkiaan toimi muilla. Ei ne aina toimi itselläkään kun nyt ei kukaan kiinnosta. Tai sitten jonkun joogaopen mielestä pitäisi vaan keskittyä jumalaan ja unohtaa rakkaussuhteen tarve. Täytyypä oikein alkaa miettiä asiaa, mikä tässä on niin pielessä.

En tiedä, ehkei suhteista puhuminen auta yhtään. Joko on ja elää suhteessa tai lopettaa sen kun toinen rupeaa hankalaksi. Ei kai siinä muuta ole.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
satuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #28 : 03.06.2006 20:53:56 »

Milloin tämä yksinäisyyteni loppuu? Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä sinkkuilun ihanuutta että oikeen.  Cry

Voisiko joku auttaa?

Hmm..se mikä ei tapa niin vahvistaa. crazy2 Ei ehkä tämä lohduta MUTTA lue tämä: Kun sinä NYT nautit tästä "antoisasta" sinkkuelämästä, niin osaat arvostaa tulevaa parisuhdetta. Osaat antaa sille arvoa ja kunniottaa tätä ihanaa ihmistä joka on pelastanut sinut yksinäisyydeltä. Ota tämäkin aika vain opetuksena tulevaa elämää varten. Ehkäpä heität minua kumpparilla PÄÄHÄN knuppel2(typerä muija höpöttää) mutta myöhemmin jo osaat antaa arvoa tällekin elämän osa-alueelle. Elämässä kaikilla asioilla on tarkoituksensa. Vaikka välillä sattuu, kyllä sen kestää ja korostan sanoja se vahvistaa  . Sinkkuja on paljon täällä suomen maassa,jotka painii ihan samojen asioiden kanssa kuin sinä. You are not alone!

Halauksia ja voimia sinulle!  rapu
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #29 : 03.06.2006 21:29:04 »

Jos Pluto on tällähetkellä liki DC:tä, niin mitäs se meinaa? Muutoin 6. huoneessa ja jouskarissa. Parisuhdetta on kestänyt 4 vuotta ja jatkuu... :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: