Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkisikö joku?  (Luettu 31950 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Nikita*
Vieras
« : 21.04.2006 19:08:16 »

Milloin tämä yksinäisyyteni loppuu? Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä sinkkuilun ihanuutta että oikeen.  Cry

Voisiko joku auttaa?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #1 : 21.04.2006 19:18:26 »

Voi sinuu!
Miten sie nyt niin yksinäinen olet?

Kyllä se asia vielä muuttuu...
Otat yksinäisyydestä kaiken irti!!!

Valoa!  smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 21.04.2006 19:25:16 »

Kuuleppas yksinäinen smitten

Ajattelehan onko mukavaa, kun kukaan ei komentele, eikä määräile?

Voit tehdä mitä haluat, milloin itse haluat, kysymättä muilta.

Voit lukea illalla tai yöllä häiritsemättä valolla toista.

Voit laulaa omalla äänelläsi, ja kukaan ei hymähtele...

Voit syödä mitä sinä haluat ja mistä todella itse pidät miellyttämättä muita.
Ja milloin haluat!

Voi, voi, voi......ja vaikka mitä


Mutta tosihan se on, että sielunkumppani ois aika ihana olla vierellä!
Kyllä se kuule sieltä jonkun nurkan takaa on tulossa, antaa vaan vähän odottaa itseään, hyvä kun sitten on kuin mikä! smitten
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #3 : 21.04.2006 20:14:27 »

No kun saa "nauttia" siitä yksinäisyydestä tarpeeksi niin alkaa haaveilemaan ihan päinvastaisesta.

Siitä kuinka toinen nauraa sinun lauluäänellesi ja hymyilee kun aamulla nouset hiukset pystyssä ja silmät ristissä, myöhässä, taas...

Olisi ihanaa sammuttaa illalla valot kun toinen haluaa nukkua, katsella kuinka hän nukahtaa heti rauhallisesti ja itse katsella hymyillen ikkunasta loistavia katuvaloja...

7. vaiheen Venus on todella haaveilija ja siihen kun yhdistetään vielä Kuu Kalat niin jos joskus rakastunkin niin voin varmasti vielä yllättää itsenikin...  :Smiley

Ainiin... tuo Pluto tosiaan lähenee 7. huonetta... Se on pyörinyt kauan 6.huoneessani ja todellakin työn ja terveyden puolella on ollut elämä yhtä mullistusta koko tämän ajan.

Nyt se siis sitten hiljalleen siirtyy ihmissuhteiden huoneeseeni...

Hyvänen aika sentään tarvitaanko aina Plutoa, että elämässäni tai itsessäni ylipäätään liikahtaa yhtään mikään tai mitään?  Huh
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #4 : 21.04.2006 20:36:39 »

Pluto on tosiaan sellanen, että se ei kauheesti kysele.

Se Pluto muuten siirtyy sinne 7. huoneeseen kun oon n. 30. Voin jo sieluni silmin nähdä elämäni 30-kriisin menossa... Hokasen yhtäkkiä, että oon nuorena keskittyny vähän liikaa lukemiseen ja opiskeluun ja työhön...  :Smiley

Heh heh sitä odotellessa...   :Smiley

No joo... Pitäis vaan jaksaa kattella päivä kerrallaan ja ottaa rennosti, mutta kun ei pysty eikä kykene... JOTAIN PITÄIS TEHDÄ TAI TAPAHTUA JA HETI
 Huh Eli kumpi se on... minä vai Pluto...  Grin Grin
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #5 : 21.04.2006 22:31:02 »

Voijei... minul oli tuo vaihe ja nyt on sellai vaihe etten välttämättä tänne nurkkiin ottais ketään haahuilemaan... vaik hellyyttä kaipaankin toisinaan  :Smiley eikä yhdenyön jutut kiinnosta pätkääkään.

Yritä kaivaa sisältäsi kaikista AIDOIN tunne (itse löysin juuri tuon pelon sitoutua, vaikka sitoutumista kaipaankin!) Minä uskon siihen, että niin kauaan aikaan ei vaan tapahdu mitään kun jotain odottaa tapahtuvaksi. Se on tässä elämässä niin monta kertaa todistettu paradoksi, että kannattaa uskoa ja ottaa neuvosta vaarin.

 Kiss
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #6 : 21.04.2006 23:04:04 »

Ehkä sitten tosissaan pitäis ottaa sellanen asenne, että ei odota elämältä yhtään mitään.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #7 : 21.04.2006 23:12:02 »

Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi ja niiaan kumarran ja kiitän, teen myös pari volttia ja... Ai niin, piti vaan tässä pikaseen poiketa aiheesta ja kysyä enempiä saivartelematta (no voi hohhoijaa, tänään taas seliseli- päivä  uglystupid2 ), että mistäs sen näkee missä se plutopallo menee?
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #8 : 21.04.2006 23:31:01 »

Heitän yllätysvastauksen... elikkäs astro.comista extended chart selection
sieltä natal chart and transits

Näyttää kartan ja kartan ulkopuolella vihreällä missä tällä hetkellä ollaan menossa.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #9 : 21.04.2006 23:43:20 »

Voi kiitoskiitos...  Smiley Siellähän se möllötti ykköshuoneessa!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 22.04.2006 09:55:07 »

*Nikita*, ethän vaan ajattele niin pessimistisesti että "enhän minä ikinä ketään löydä..."  Nimittäin ajatuksilla on yllättävä voima. Tutustupa Joseph Murphyn kirjaan Alitajuntasi voima (jos se ei ole jos sulle tuttu), niin ymmärrät mitä tarkoitan!

Rupea siis joka aamu ajattelemaan, että nyt olen valmis löytämään rakkauden elämääni. Kyllä se sieltä sitten vastaan tulee joku päivä...

Huomasin kartaltasi pari mielenkiintoista seikkaa (en muista olenko jo aikaisemmin näistä maininnut). Kun olet 26-v., niin progressiivinen Aurinkosi tekee tarkan sekstiilin 7.huoneen hallitsijaan (Saturnukseen siis). Tuo on yksi sitoutumisen merkki, itselläni oli juuri tuo päällä kun menin naimisiin.

Samaan aikaan tr. Uranus pyörii Kuusi päällä eli aktivoi Kuun (askendentin halllitsijan; tämä on tärkeää) ja samalla tietysti hienon  kuu aspect_tri jupiter kuviosi. Eli muutoksia kotona, kenties muutto, ehkä vauveli?

Ja samalla progressiivinen Venus tulee DC:lle. Ei yhtään hassumpaa vai mitä?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Aniel
Vieras
« Vastaus #11 : 22.04.2006 13:59:27 »


Ainiin... tuo Pluto tosiaan lähenee 7. huonetta... Se on pyörinyt kauan 6.huoneessani ja todellakin työn ja terveyden puolella on ollut elämä yhtä mullistusta koko tämän ajan.


Hei mulla on juuri siirtynyt 6 huoneeseen, millainen vuosi voi olla tuloillaan??  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.04.2006 19:41:18 kirjoittanut INTI » tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #12 : 22.04.2006 15:18:16 »

Ai tuleva vuosi?  2funny 2funny 2funny Kuule Pluto ei vuodessa ohita yhtä huonetta ellei se sitten oo TODELLA pieni.

No okei sori toi katkera sävy... Tosiaan mulla on se 6.huone aika iso kartalla joten senkin takia se on viihtyny siellä niin kauan. Mutta siis oon keskittyny työhön ja opiskeluun todella paljon ja sitten nyttemmin oman mieleni syövereitä käyny läpi mm. terapeutin kanssa jne... Aikamoista pyöritystä ollu ja on vieläkin, mutta jotenkin sitä vaan yritetään sinnitellä.

Mietin että kun toinen kehottaa unohtaan koko jutun ja toinen miettiin ja visualisoimaan niin oon vähän että täh  Huh

No, ehkä tässä nyt joku sellanen kompromissi olis, että miettii ensin millasta tyyppiä hakee ja ajattelee, että hyväksyy ittensä ja sitten kun on miettiny ja visualisoinu niin "unohtaa" koko jutun ja antaa maailmankaikkeuden tehdä loput.

Toivon, että mun kärsivällisyys riittää...  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 22.04.2006 16:00:44 »

oot trooppisessa laskeva Kauris...pluto on siirtymässä kauriiseen, kohti sun seiskahuonetta. Varmaan voi ennenkin tapahtua, mutta sitten tapahtuu taatusti vaikket haluaiskaan

ja plutohan alkaa vaikuttaa jo hyvissä ajoin.

en muista missä saturnus ja jupiter nyt on, mutta jompi kumpi näistä transiittiyhtymänä venukseen, ja pitäis tapahtua jotain.

*Olenko minäkin kun olen Jouskari? Minullakin sellainen tunne että oltava tietty aika yksin ja puuhailtava ihan omiaan viestittelemättä maailmalle mitään, ja sit äkkiä vaan jotain kuten serkkuni sanoi, miehen tuloa ei voi estääkään. Ex kauriini tais opettaa just tätä että älä vaikuta hakevan, niin johan naiset lankee. Hehhehe.. totta, minäkin haluan pysyvää ja muuta, saattaahan siinä ärsyyntyä sitten liikaan läheisyyteen paitsi ei jos tulee se adventure man. Plutohan on koko ajan hillunut jossain Jouskarissa eikö?

Mutta eikös olennaista ole se miten Venus ja Mars paukaa loppusyksyllä Jouskariin. Onkos Nikitalla seiskahuone tyhjä? Minulla se Saturnus vitosessa on hieman hankaloittanut asioita, mutta löytyipä selitys sillekin.  angel

Tee silleen että visualisoit mutta älä nyt ainakaan laita lehti-ilmoitusta.. tai nettiin.. pyydä paljon romanttisempaa.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 22.04.2006 16:13:42 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #14 : 22.04.2006 16:24:46 »

Ai oletko sinäkin laskeva Kauris? Ei kun sinun nousumerkkisi on Vaaka, joten laskeva merkkisi on Oinas. Mitäs Oinaassa tällä hetkellä menee... jaa no Aurinko ainakin vissiin vielä vai onko se jo Härässä. Mitään hitaampia planeettoja ei nyt taida olla Oinaassa tällä hetkellä?

En edes miettiny mitään lehti ilmotusta tms. Jotenki ne vaan ei oo mun juttu. Tiedän sen. Ehkä yritän olla vähemmän epätoivonen, jos se auttais...  2funny

No joo, kattellaan nyt rauhassa mitä tuleman pitää. Kai se pitää vaan uskoo, että en mä sille kauheesti voi lopulta mitään koska ja kenet kohtaan ja missä. Kai se sitten tapahtuu jos on tapahtuakseen kun sen aika on. Smiley

 smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: