Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunsolmuista ja ex-elämistä...?  (Luettu 37985 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #30 : 24.04.2006 15:43:07 »

Lilli kiitos en ollut huomannutkaan, että olit jo laittanut jokaisesta.  Smiley

Sign mielenkiintoista, että meillä on solmut päinvastoin minulla yläsolmu 12.
mutta molemmilla solmuhuoneissa tavaraa. Olen kanssa miettinyt mitä se mahtaa merkitä.

Vaikka muuten tunnen kyllä tunnen vetoa Kauris merkkisiin (sehän on DC ja Mars merkkini mm.) Niin jotenkin niistä tulee sellainen olo juuri kuin hyppäisi vanhaan karmaan tai jokin sellainen... ehkä sitten juuri tästä solmusta johtuen... anyways olen tuota täällä varmaan aiemminkin miettinyt...

Hetkonen 6. huoneen kärki Skorpionissa. 12. huoneen kärki Härässä mitäs tuosta nyt keksisi?

Muuten meridian huoneet siinä mielessä tässä todella valaisevat minuakin, koska tuntuu vähän hassulta, että alasolmu huone on iso ja täynnä tavaraa, jos kerran 12. huoneen juttuja pitäisi tässä elämässä opetella.
No se nousu Rapu ehkä jossain vaiheessa auttaa.

Eh on tää vaan kummallista ja hämmentävää   laugh
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #31 : 24.04.2006 16:22:51 »

alasolmusi on siis Vesimiehessä huoneessa 12. Mikä oiva asetelma entiselle elämälle astrologina tai muuna metafysiikan harrastajana. Yläsolmu huoneessa 6 ja muutenkin painava kutoshuone kehottaa palaamaan maan pinnalle arkisiin ja käsinkosketeltaviin asioihin. Missä jamassa terveytesi lienee? Kannattausiko aloittaa jokin tanssiharrastus tai jokin muu harrastus, jossa voi yhdistää niin luovuutta kuin terveyttäkin?

hmm...Erikoista  :Smiley En ole vielä perehtynyt kuunsolmuihin kovin syvällisesti, mutta Sing?:n kirjoitukset tuntuvat todella tutuilta. Nimenomaan tuo, että katson karttoja ja kuvittelen tuntevani toisen ihmisen sen jälkeen... ja tuo 6.huoneen kumma suorittaminen ja ressaaminen asioista idiot2

Mulla siis myös yläsolmu 6.huoneessa ja leijonassa ja tietysti sitten alasolmu 12.huoneessa vesimiehessä. Ja aloitin joku aika sitten tanssiharrastuksen  Smiley Liekkö solmuilla mitään tekemistä asian kanssa, vai vaikuttiko vain telkkarissa pyörivä tanssiohjelma  Grin

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #32 : 24.04.2006 16:41:26 »

pakko jakaa teidän kanssa kun sain oikean ahaa oivalluksen

Koska mulla on nousumerkki sama ku yläsolmun merkki niin ne mun tän elämäni läksyt taitaa löytyä mun omasta persoonasta ja niistä elementeistä mun persoonassani, jotka liittyy 12.huoneeseen. Toi 6.huone painotus auttaa käyttäytyyn rakentavammin ja järkevämmin ku mitä oikeesti tuntee ja sen takia se Pluton transiitti aikoinaan noususolmuun jaa olisko ollu kans neliö... no oli mikä tahansa, mutta se sai käyttäytyyn ensimmäistä kertaa sillä tavalla ku oikeesti tunsi ja koska oon ollu edellisessä elämässä varmaan aika käytännöllinen niin tajusin vasta sen kummallisen käyttäytymiseni kautta mitä oikeesti tunnen. Se oli ihan shokki ittelleki.(puhumattakaan muille)

Ton nousumerkki yläsolmu yhteyden takia oon sitten ollu koko sen ajan mitä astrologiaa oon enemmän tutkinu hämilläni tosta nousumerkistäni.

Mun pitää oppia tunteen itteni ja ne 12.huoneen edustamat kipukohdat ja ongelmat mitä mun persoonallisuuteeni ja tunne-elämään liittyy vaikka käyttäytyminen oliskin enimmäkseen käytännöllistä ja järkevää ulospäin ja toimin vakaasti ja ahkerasti ja hoidan asiat. (6.huone) Sitten ehkä jossain vaiheessa kertoo tästä omasta prosessistani myös muille, joita se vois auttaa omassa elämässään. ( Chiron Härässä 12. huone)

Nyt alkaa aukeneen tää karttani, jota oon aina vähän ihmetelly.  :Smiley

Sign, tiedän kyllä, että joskus sen kartan takana piileskelee, mutta joskus se on sitä, että yrittää sitä kautta valottaa toisen sisäistä maailmaa. Ainakin itselleni merkit ja huoneet alkavat olla sen verran tuttuja symboliikaltaan, että jotakin ne oikeasti kertovat enkä usko vain piileskeleväni muilta, vaikka aspekteja ja muita hienoja kuvioita en niin hyvin vielä hyvin tunnekaan.  Wink  Smiley
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #33 : 24.04.2006 17:06:19 »

No mulla oli kanssa se tr. Pluto yhtymä Aurinko siellä 6. mutta ei tainnut osua sillain pahasti solmuun, että olisin huomannu. Tosin olin kyllä vasta 14, että muutenki aika nuori vielä Pluto energioille. Ainakin tietoisesti. Smiley

Astro.comissa sanottiin nousu Ravusta että pitää välttää jotain liiallista psyykkistä tai psykologista tai jotain... mitä lie...  :Smiley

Sulle on vaikeeta pitää se pandoran lipas kiinni ja mä yritän jotenki saada sen auki...  Huh Ehkä se on jostain syystä sitte mulla Pluto, joka sen lippaan tuntuu aina avaavan mun puolesta ilman, että varotetaan.  Lips Sealed

Heh heh huomasin, että mulla on yläsolmu Leijonan dwadissa, nyt menee tulkinnat ihan uusiks...  Grin  :Smiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #34 : 24.04.2006 18:25:03 »

joo, ja mulla Ravun dwadissa. sotkee lisää. Paitsi siinä mielessä, että tunne-elämän avautuminen ja tunnerohkeus (rapu) on avainasemassa leijonan elinvoimaisen vitaliteetin käyttämisessä...ja omalla kohdallani varmaan juuri se tanssi oli eniten noususolmuani vastaava juttu tässä elämässä minkä olen ehtinyt kokeilla...fyysinen (6 huone) tunteita herättävä (rapu-dwad) esilläolo (leijona). edelleenkin tanssiesityksiä katsoessani koen voimakkaita likutuksen tunteita.

joten mikä olisi sitten (rapusolmu+nousumerkki)persoonallisuuden ja tunne-elämän (12 huone) alitajunnan ja henkisyyden vahvistaminen (luovalla ja esiintulevalla (leijona-dwad) tavalla Wink

kuhan heittelen, ei tarvitse tässä julkisesti alkaa pohtimaan jos ei nappaa Smiley
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #35 : 24.04.2006 18:59:41 »

Joo kyllä koen, että sen 12. huoneen solmun opetukset tarvii myös jollain tasolla sitä 6. huonetta tueks. Yritän nyt ottaa tulkintaan sellasen asenteen, että eri elementit kartalla tukee toisiaan eikä oo ristiriidassa.

Tuosta omasta yhdistelmästäni tulee mieleen kyllä kieltämättä jonkinlainen taideterapia.

12.huone alitajunta, Rapu tunteet, Leijona luovuus, taiteet itsensä ilmaisu.

Se Chiron kun on kanssa mukana siellä 12. niin mielestäni tukee myös tuota kuviota. Tosin ei sitä välttämättä tarvitse ajatella "terapiana" vaan persoonallisuuden, alitajunnan ja tunteiden eheytymisenä taiteiden ja itsensä ilmaisun kautta.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #36 : 24.04.2006 19:24:53 »

sitähän ne taiteet tekevät ihmiselle...mutta kun ne ovat yhteiskunnan asenteiden takia monesti purkitettu ja eristetty jokaisen ulottuvilta, sekä koulujen taideaineita ajetaan nurkkaan...ja muutenkin koko aluetta pidetään jotenkin "epäoikeana" tekemisenä. monenpa meistä ahdistus johtuu luovuuden ja itse-ilmaisun tukahduttamisesta ja nurkkaanajamisesta...ikäänkuin vain joillakin olisi oikeus tehdä tai vaan niillä joilla on "hyvät numerot" niistä aineista tai jotain...kun tajuttais että sekin on osa kaikkien ihmisyyttä eikä mikään elitistinen tai muuten ufo juttu. ihminen tarvitsee niitä asioita.jossain muodossa.
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #37 : 24.04.2006 19:45:09 »

Niin pitäisi olla "Taiteilija" ennen kuin muka saisi tehdä mitään luovaa. Itse näen, että se on aivan sama kuin monessa muussa ammatissa tai harrastuksessa. Toinen haluaa taiteesta työn ja ammatin, toinen nimenomaan harrastuksen.

Kyllä sitä itseilmaisua olisi hyvä harjoittaa. Muodossa tai toisessa on se niin tärkeä taito itsessään vaikka mitään Picassoa tai Dostojevskia ei ikinä tulisikaan.  :Smiley Eikä harrastuksessa tuollaiset ole tietenkään edes tavoitteet. Vaan se, että siitä nauttii ja rentoutuu. Saa uppoutua johonkin mielekkääseen tekemiseen, mutta se ei ole mikään pakko.

Sign jännä kun meillä samat merkit näytti pyörivän niin itselläni taiteista tulee heti mieleen juuri maalaus tai kirjallisuus, mutta 6. huoneen teeman mukaisesti voin hyvin kuvitella, että tanssi vetoaa taas sinuun.
 Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #38 : 24.04.2006 21:18:28 »

Hei meruska,

Oinaan merkkiin liitetään tavallisesti sotilasura, taisteleminen, yrittäjyys ja johtajuus, urheilu, terävät esineet, metallit ja "oman tien kulkeminen". Tässähän voisi lanseerata sinulle menneen elämän turnajaisia kierrelleenä ritarina tai gladiaattorina!

Sen olen pistänyt merkille, että tällä astropalstalla on huomattavan paljon niitä, joilla solmut ovat Vesimiehessä tai huoneessa 11. Viitanneeko tämä asetelma astrologiaan? Vesimieheen mielletään tietty myös ryhmittyminen ja mitäs muuta tämä keskustelupalstalla parveilu on kuin ryhmittymistä?

Tästä päästäänkin yläsolmusi teemaan, joka kehottaa selkeästi siihen, että kaikkea ei tarvitse tehdä yksin.

Kiitos Lilli vaivan näöstäsi... Mulle kerran kyllä tehtiin kerran hömppä lasku syntymäajastan. Laskulla selvitettiin edellinen eläämä.. Olin jokin sotilaallinen johtohahmo inka valtiossa espanjalaisetn aikoihin... sinänsä hassu juttu. kuulemisiin. en  jaksa enempää kirjoitella, tulin just töistä ja olen aivan puhki.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Keijutar
Vieras
« Vastaus #39 : 25.04.2006 09:21:45 »

Nyt en ymmärrä kun astron syntymäkartan mukaan alasolmu olsi kartallani huoneessa 4. leijonassa,toisaalla tekemä kartta näyttää että olisi huoneessa 4.mutta ravussa. Shocked 

Sitten ihmetyttää se,että astrossa syntymäkartallani on aurinko kaloissa  Shocked ja taas muualla tehtynä aurinko onkin vesimiehessä,kuten kai kuuluukin mielestäni.Nyt kysynkin myös että onko astrossa tehty syntymäkartta luotettava? coolsmiley


(http://img222.imageshack.us/img222/897/engelstov0nv.gif) (http://img96.imageshack.us/img96/121/estrerlasdouradas7dv9wo.gif)
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #40 : 25.04.2006 12:05:32 »

Mielestäni astro.fin kartta on väärin laskettu. Olen pitänyt astro.comin Placidus- ja Veda-karttoja luotettavimpina, samoin 3D-karttaa ja uraanisen koulukunnan karttaa, vaikka keskenään ne onkin erilaiset.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #41 : 25.04.2006 12:18:07 »

mikä on uraanisen koulukunnan kartta ja missä sen voi laskea?

 Smiley
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #42 : 25.04.2006 12:44:05 »

mikä on uraanisen koulukunnan kartta ja missä sen voi laskea?

 Smiley

Täällä ainakin käsitellään asiaa (tosin itse olen muistaakseni hakenut datan muualta):

http://www.arlenekramer.com

Kyseessä on ns.90-asteen kartta joka alkaa AP:stä (Aries Vernal Point) ja sisältää hypoteettiset kappaleet Kronos, Hades, Admetos, Zeus, Poseidon, Cupido ja Vulkanus (jotka saa näkyviin myös astro.comin karttavalinnoista, vaikka itse uraanista karttaa siellä ei tehdäkään.)   

Itse käytin uraanisen kartan laskemiseen Aureas-nimistä ohjelmaa jonka demoversio on ilmainen.
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #43 : 25.04.2006 13:49:40 »

Kivaa saada solmukohtalotoveri smitten

kaipa juuri tanssi sopisi leijona/kuutoshuoneeseen hyvin...

oletko jo ehtinyt MillaMiuMau kokeilla lievän tai isomman loppuunpalamisen kuutoshuoneen tyyliin? oletko fyysisesti hyvin herkkä reagoimaan? onko sulla taipumus laskusolmun tapaan uppoutua liikaakin henkisiin tai tiedollisiin "sfääreihin"....laskusolmun 12 huoneessa myös sanottiin siinä mun kirjassa liittyvän haluun palvoa jotakin, ihailla yli kaiken...voivat olla hyvin inspiroituneita tyyppejä jumaloimaan jotain...ja saattavat joutua herkästi auttavaisuuttaan hyväksikäytetyiksi...

sitten, onko sinulla leijona noususolmun tapaan ollut joskus tälläinen ongelma: ei osaa sanoa kavereille ei, vaan on aina mentävä mukaan ja yrittää epätoivoisesti saada ryhmän hyväksyntää...tämä ei kuitenkaan onnistu ikinä kunnolla, ennenkuin henkilö uskaltaisi itse ottaa näkyvän paikan ja ohjat omiin käsiinsä ja lopettaa pelkäämisen mitä muut ajattelee...

muuttamia kyssäreitä jos jaksat vastata Smiley

Jaksanhan mie vastata  Smiley

Olen kerennyt kokemaan yhden loppuunpalamisen, työn ohella. Ja reagoin silloin fyysisellä tasolla, koko ajan olin kipeänä, flunssaa, rytmihäiriöitä, päänsärkyä, masennusta ja olin todellakin tuolloin vasta 20v. Sairaslomapäiviä kertyi liikaakin ja tunnollisena ihmisenä stressasin tästä vielä lisää ja siitähän se noidankehä on sitten valmis syntymään... Sad

Mitään en koe palvovani, uppoudun kyllä ajatuksiini ja niihin "sfääreihin" aikaajoin, kova olen mielessäni pohtimaan elämän pieniä ja isoja asioita.

Tuo noususolmu leijonassa ilmeni mulla nuorempana juuri noin, että piti yrittää "miellyttää" kaikkia ja olla kaikessa mukana. Ja vanhemmalla iällä huomasin, kuinka sitä todellakin käytettiin silloin hyväksi. Viime vuosina olen oppinut sanomaan ei. Kaikkeen ei tarvitse ryhtyä. Olen oppinut itsevarmuutta ihmissuhteissa, ehkäpä se on niitä leijonan hyviä piirteitä mistä täytyisi ottaa opiksi tässä elämässä. Kait mie oon sit uskaltanut ottaa ne "ohjat" käsiini  coolsmiley

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Aniel
Vieras
« Vastaus #44 : 25.04.2006 17:01:06 »

Mielestäni astro.fin kartta on väärin laskettu. Olen pitänyt astro.comin Placidus- ja Veda-karttoja luotettavimpina, samoin 3D-karttaa ja uraanisen koulukunnan karttaa, vaikka keskenään ne onkin erilaiset.

Mulla pomppaa monta planeetta eri huoneeseen kun otan veda/vehlow kartan... Miten näistä nyt voi sitten katsoa mitään kun erilaisia ovat.  Sad
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: