Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sontamagneettien ja liimatakiaisten syntymäkartat  (Luettu 12537 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #15 : 16.05.2006 20:57:28 »

Haa... Oivallus. Häiriköinti niin hyvässä kuin pahassa... Ajattelin tätä vain liiallisen ihailun kohdistumana... En ajatellutkaan tätä koulukiusauksen näkökulmasta aikaisemmin. Ala-asteella ja yläasteella olin kaikkien häiriköiden silmätikku. Ilman mitään syytä. En ollut mitenkään massasta erottuva, oudon näköinen tms. Olin vain kiltti.

Yläasteella luokallani oli kolme "vähän" häiriintynyttä jätkää, jotka huutelivat rumia ja ilkkuivat kaikista mahdollisista asioista (todella pahaa henkistä väkivaltaa), heittelivät lumipalloilla ja jos istuin käytävällä nojaten seinään ohimennessään potkasivat seinää pääni vierestä. Tätä kesti kaksi ja puoli vuotta. En kertaakaan sanonut kellekään heistä mitään pahaa, en kertaakaan puolustanut itseäni. Itkin monta kertaa viikossa illalla ennen nukkumaan menoa ja rukoilin että pääsisin siitä helvetistä... Sitten ysiluokan puolivälissä se vain loppui kuin seinään.

Mutta ilman tuota en olisi se joka olen nyt...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 16.05.2006 21:05:34 »

Kyllä minä jotenkin mielessäni näen, että koulu -ja/tai työpaikkakiusatulla tai muuten vain sontamagneetilla ja/tai ihailua ja kiinnostusta herättävä henkilö voi kokea kaikkea näitä osa-aluieta elämänsä eri vaiheissa ja niille on samat aspectit syntymäkartalla. idiot2

Mitä mieltä viisaammat ovat?
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 16.05.2006 21:13:43 »

Valonkantaja! Kuulostaapa kovin tutulta, sillä itse sain osakseni myös koulukiusausta. Pääasiassa henkistä, mutta myös fyysistä. Tönimistä ja tavaroiden rikkomista, sylkemistä yms. Ala-asteen kolmannelta kuudenteen luokkaan asti kärsin tuosta kiusauksesta. Kiusaajina olivat luokkani pojat.  Shocked

Tarkkaa syytä siihen miksi minua kiusattiin en minäkään tiedä. Olin kai jotenkin vain erilainen. Osasyynä kyllä oli varmasti tuolloinen ujouteni ja punaiset hiukseni. Vihasin tuolloin luonnonpunaisia hiuksiani ja olisin mieluusti ne värjännyt. Nyt aikuisena olen ymmärtänyt arvostaa hiusteni väriä ja pidän niistä.  coolsmiley

Jostain syystä sain itseni aina vain uudelleen kouluun, vaikka väkisin hammasta purren. Ajattelin jo tuolloin härkämäisen sisukkaasti, että minähän en anna niiden lannistaa minua. Sisimmässäni myös vain tiesin, että tämä oli kestettävä ja että kestäisinkin. Tiesin, että sillä oli jokin tarkoitus jo tuolloin, vaikka monesti niin pahalta tuntuikin.  Cry

Tuohon aikaan koulukiusauksesta ei juuri puhuttu vaan siitä vaiettiin. Vanhempanikaan eivät ottaneet minua todesta, kun aluksi kerroin. Sitten pian vaikeninkin totaalisesti heille. Siskoni olivat ainoat jotka kuuntelivat ja ymmärsivät tuolloin.  smitten

Mutta niinhän se on, että en minäkään olisi minä ja näin vahva ellen olisi tuota elämänkoulua läpi käynyt. Nyt tajuan, että tuon kaiken kiusaamisen kokemisen tarkoituksena olikin vahvistaa minua elämäntehtävääni varten. Sillä siinä jos missä tarvitsen tuota vahvuutta ja rohkeuttakin.  angel
« Viimeksi muokattu: 16.05.2006 21:16:43 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 16.05.2006 21:25:33 »

Ai niin... Tuo koulukiusauksen johdosta minulle on ollut aina kovin läheinen ja symbolisesti kuvaava satu rumasta ankanpoikasesta.
Tuolloin nimittäin koin sellainen olevani, kun vielä pojat minua kiusasivat. Itsetuntoni oli aikuisuuden kynnykselle asti melko huono, johtuen koulukiusauksesta ja lapsuudestani muutenkin...

Aikuiseksi kasvettuani "ihme" kuitenkin tapahtui ja minusta kasvoi vahva ja hyvän itsetunnon omaava "joutsen". Tajusin oman arvoni niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin. Ulkoisen "arvoni" tajuamiseen auttoi osaltaan se, että yllätyksekseni sain huomata monen miehen olevan kiinnostunut minusta. Minua kehuttiin kauniiksi jne.
Kaikkea sitä elämässä sattuu ja tapahtuukin...  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 16.05.2006 21:35:28 »

Ööh... Meniköhän tuo nyt vähän ohi aiheen...  Undecided Tosi typerältä tuntui lukea tuo edellinen viestini. Tarkoitukseni ei ollut mitenkään ylpeillä tms.  Embarrassed vaan tuoda esille sen, että jokainen on arvokas ja kaunis "joutsen" juuri sellaisenaan. Sen minäkin oivalsin tuolloin...
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Profiili
« Vastaus #20 : 16.05.2006 21:48:42 »

Höh, no älä nyt tuollaista anteeksi pyytele  Smiley.

Kyllä ihminen saa itsestään tykätä. Ulkonäöstäänkin. Ja saa olla ylpeäkin! Eihän se sitä tarkoita että heti pitää itseään muita parempana!

 smitten

(sori, myöskin ohi aiheen)
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 16.05.2006 21:59:31 »

Ai niin... Tuo koulukiusauksen johdosta minulle on ollut aina kovin läheinen ja symbolisesti kuvaava satu rumasta ankanpoikasesta.
Tuolloin nimittäin koin sellainen olevani, kun vielä pojat minua kiusasivat. Itsetuntoni oli aikuisuuden kynnykselle asti melko huono, johtuen koulukiusauksesta ja lapsuudestani muutenkin...

Aikuiseksi kasvettuani "ihme" kuitenkin tapahtui ja minusta kasvoi vahva ja hyvän itsetunnon omaava "joutsen". Tajusin oman arvoni niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin. Ulkoisen "arvoni" tajuamiseen auttoi osaltaan se, että yllätyksekseni sain huomata monen miehen olevan kiinnostunut minusta. Minua kehuttiin kauniiksi jne.
Kaikkea sitä elämässä sattuu ja tapahtuukin...  :Smiley

 smitten smitten Ihana juttu!  smitten smitten

Vaistoavatkohan nuo kersat ja muut keskenkasvuiset jotenkin sen orastavan erilaisuuden, vaikka se olisi ikään kuin piilossa vielä?  idiot2

Minä olen ollut sekä ruumiiltani, että ajatusmaailmaltani aina massasta poikkeava ja kolhuja, niitä pahojakin, on tullut, mutta siihenkin ikään kuin tottuu.  Smiley
Toisaalta sillä on sekin puoli, että se on tehnyt niin vahvaksi, että uskaltaa tehdä ja sanoa vaikka mitä kaikkea elämässä ja kuinka päin vain, vaikka mahan pohjassa välillä tuntuukin. Cheesy

Jotenkin tuo kiusattuna oleminen antoi aikoinaan sen, että ohjakset pysyvät omissa käsissäni varsin tiukasti, vaikka mutkat ja mäet ovat hurjia ja koirat haukkuvat. Wink

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #22 : 11.06.2006 00:43:04 »

Tänään se taas nähtiin. Päätin illalla lähteä ulos kaupungille kävelemään (olisi ollut kiva mennä keikalle, mutta taloudellinen tilanne ei sitä sallinut). Kun poistuin asunnosta ja lähdin kävelemään, yhtäkkiä minua useita metrejä edellä kävellyt mies pysähtyy ja kääntyy ja alkaa kävelemään minua kohti. Hän oli melko sekavan oloinen, mutta en antanut sen häiritä ja jatkoin kävelemistä, ajattelin että hän pyytää ehkä tulta tai yrittää pummata tupakkaa. Yhtäkkiä mies alkaa huutamaan jotain täysin sekavia herjauksia ja lyö minua, yritti tarttua tämän jälkeen kiinni, mutta onneksi ehdin sivummalle ja lähdin juoksemaan säikähtäneenä. Katsoessani taakse tyyppi sekoili yleisesti keskellä tietä ja huusi jotain toiselle naiselle joka tuli vastaan, mutta onneksi nainen tajusi lähteä juoksemaan siinä samalla. Ei ole taas vähään aikaan pelottanut yhtä paljon kuin tänään kotiin palatessa, onko se sama sekopää yhä täällä.  Undecided

Tiedän ihmisiä jotka ovat asuneet koko elämänsä täällä päin eikä heille ole koskaan sattunut mitään. Miksi minä törmään näihin tilanteisiin tuon tuosta? Saako Suomessa kantaa minkäänlaista aseistusta mukana itsepuolustukseksi? Kaikenlaiset teräaseet ainakin ovat tietääkseni laittomia...
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Lari
Vieras
« Vastaus #23 : 11.06.2006 03:38:38 »

Saako sua Missa vähän halata. Ihan näin netin kautta.

Ikävä että noita sekopäitä sattuu vastaan itse kullekkin. Olen itsekkin juuri baarista tullut ja hieman huppelissa Smiley mutta kuitenkin.

Kaverinikin toiselta paikkakunnalta ilmoitteli omista huolistaan. Hänellä jokin sydänrasitus.
Käyn hakeen toustit tosta glillstä ennenkuin kärventyvät.

pusuja ja haleja sinulle  Kiss smitten
tallennettu
kuikelo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #24 : 11.06.2006 08:02:44 »

Tässä myös hoitoalalla työskentelevä. Minulla on Ceres 12.huoneen Oinaassa, sekä Scorpionissa suurensuuressa 6.huoneessa Neptunus/Venus melkein päällekkäin. Työhön liittyen elämän loppupuoli sairauksineen on tullut tutuksi. Lastenoikeudet ovat lähellä sydäntä ja koulukiusaaminen on asia, jonka puolesta olen noussut ja nousen barrikaadille.
Kartallani on 5.huoneessa Pluton ja Kuun yhtymä Neitsyessä. Olisiko siinä selitystä, että oma rauha löytyy tarvittaessa.

Hyvä, että tätä voi muokkailla. Ei taida noilla mainituilla ollakkaan niin paljon tekemistä työni kanssa, kuin Marssilla Kaloissa 12.huoneessa.
Myös  neptunus aspect_sex kuu ja Chironin aspektit:  aspect_sex merkuriusaspect_sex aurinkoaspect_tri keskitaivas.

Onhan noita autettavia ollut työn ulkopuolellakin, mutta eivät ole kiusaksi asti olleet.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2006 17:07:52 kirjoittanut kuikelo » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: