Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunsolmuista ja ex-elämistä...?  (Luettu 37973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #15 : 22.04.2006 21:30:10 »


Huoneessa V/Leijonassa:
ongelmia on voinut olla luovuudessa ja itsensä toteuttamisessa. Kyseessä on voinut olla aatelinen, kuningas tai kuningatar, tähti, kuuluisa taiteilija tai näyttelijä. Yleensä kasvatus, koulutus, esiintyminen, kulttuuri ja viihde kuuluvat huoneen V/Leijonan hallintaan.

Huoneessa X/Kauriissa:

perheeseen ja sosiaalisiin velvollisuuksiin liittyy mahdollisesti ongelmia. Kyseessä on ollut mahdollisesti poliitikko tai yhteisön vastuuhenkilö, ehkä kouluttaja, tuomari tai muu roolimalli. Niin ikään on mahdollista, että kyseessä on ollut erakko tai askeetti.

Huoneessa XI/Vesimiehessä:

ystävyyteen ja yhteiskunnalliseen osallistumiseen voi liittyä oongelmia. Kyseessä on ollut ehkä keksijä, insinööri, teknikko, kapiainen, vallankumouksellinen, psykologi, säveltäjä, visionääri tai profeetta.



Hmmm ..Mulla alasolmu Leijonassa 10-11 huoneiden rajalla riippuen huonejärjestelmästä. (Placidus vetää just ja just mc:n puolelle)

Vallankumouksellinen kuninkaallinen? Erakko julkkis?
Vähän ristiriitainen solmunsijainti..Merkkihän on vastakkainen kuin huoneen hallitsija mahdollisesti siis  leijona ja  vesimies

Teknikko insinööri se EI ole voinut olla.. tänäänkin tappelin lampun sokan(?)kanssa puoli tuntia ennenkuin tajusin miten nolon yksinkertainen juttu oli kyseessä  uglystupid2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 23.04.2006 11:23:01 »

Hei enska,

tuli vaan mieleen, kun eräässä viestissäsi mainitsit toimineesi mm. taidemallina,että josko tällaisella alalla olisit toiminut jossain aikaisemmassa elämässä.

Helppohan tähän on lanseerata joku impressionistisen kauden mallin homma. Vesimiesmäisesti/huoneen 11 teeman mukaan kyseessä oli taiteen vallankumous. Tai ehkä olet ollut joku jazz-muusikko New Orleansissa...
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 23.04.2006 14:49:33 »

Huoneessa V/Leijonassa:

ongelmia on voinut olla luovuudessa ja itsensä toteuttamisessa. Kyseessä on voinut olla aatelinen, kuningas tai kuningatar, tähti, kuuluisa taiteilija tai näyttelijä. Yleensä kasvatus, koulutus, esiintyminen, kulttuuri ja viihde kuuluvat huoneen V/Leijonan hallintaan.

Huoneessa VI/Neitsyessä:

ongelmia voi olla työhön ja terveyteen liittyvässä tehokkuudessa ja itsekurissa. Kyseessä on voinut olla tavallinen duunari tai artesaani (käsityöläinen). Tämä merkki/huone viittaa myös raskaaseen elämään ilman suurta iloa ja helpotusta. Joskus havaitaan lääketieteeseen ja terapiaan liittyviä tieteellisiä kykyjä. Tiedonsäilytys, kirjastoala, eläimille omistettu ura sekä ruumiinkulttuuriin liittyvät tekniikat ja toiminnot ovat myös mahdollisia.

hmm. minulla on alasolmu leijonassa ja huoneessa VI. jotenkin tuntuu tutummalta tuo VI/neitsyt sepustus. on vain sellainen olo, että on kokenut paljon..jotain ruumiillista..jotenkin vain lepäilen tässä..  Tongue  Smiley
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #18 : 23.04.2006 14:59:36 »


Huoneessa II:

omistushalun ja kiintymysten suhteen voi olla ongelmia. Ammatilliseen repertuaariin kuuluvat vakuutus -ja pankkiala, kiinteistöala. Henkilö on voinut olla esim. rikas kiinteistöjen omistaja tai liikemies. Myös luonnonläheisempi ammatinvalinta on mahdollinen, esim. maatalous kuuluu Härän alaisuuteen. Niin ikään taide - mielestäni erityisesti käsityöläisyys kuuluvat härkämäisiin menneisiin elämiin.

Skorpionissa:

raha-asioihin ja vaistoihin voi liittyä ongelmia. Kyseessä on voinut olla tutkija, lääkäri, kirurgi, esoteerikko, salapoliisi, psykiatri, rikas perijä, prostituoitu, gangsteri, rikollinen, musta maagi tai noita. Luultavasti hän on johonkin asiaan vihkiytynyt ja on voinut kuulua täten johonkin salaseuraan.


Argh, niinpä niin. :Smiley Alasolmun hallitsija on askendentilla yhtymässä Aurinkoon joten jotain mogulia on oltu. Tuossa ei kylläkään puhuta mitään räjähteiden ja aseiden valmistamisesta. Cry
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #19 : 23.04.2006 16:17:56 »

Kummallista, kun tuntuu, etta lapsillani suuntautuminen toimisi itsestaan noususolmun suuhtaan, ja hyvin selvasti viela. On kyse lapsista, ei teineista. Jos on sanottu, etta keski-iassa mielenkiinto siirtyy laskusolmun teemoista noususolmuun (minka uskon), niin voiko olla mahdollista etta lapsuudessa, siis ennen teini-ikaa, olis jo tallainen luontainen suuntaus nousulomuun, mika kai sitten muuttuu aikuisuuden kynnyksella kun aletaan tuijottaa menestymismahdollisuuksiin. Onko kukaan muu ajatellut mitaan tasta?
Terv.antimoguli
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #20 : 23.04.2006 17:24:03 »

En tiedä meneekö hieman ohi aiheen, mutta poikaystävälläni on noususolmu ravussa 7.huoneessa ja vastaavasti laskusolmu kauriissa huoneessa 1. Hän on ac kauris ja dc rapu. Onko tällä jotain merkitystä kuunsolmun omaksumisen/opetusten kannalta. Helpompaa, vaikeampaa ?  idiot2
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
enska
Vieras
« Vastaus #21 : 23.04.2006 20:06:09 »

Hei enska,
ehkä olet ollut joku jazz-muusikko New Orleansissa...

No ilimankos on tuo Louisiana aina kiehtonut siinä mielessä, jotta on paikka missä haluaisin U.SA:ssa jopa vieraillakin vaikka muuten tuo valtio ei ihmeemmin hetkauta. Pitääpä käydä joku päivä tsekkaamassa tuo astro travel sieltäpäin...
Joku beat-sukupolven jazz-muusikko vaikka, koska tuokin aikakausi on jossain määrin minua kiehtonut..Ja ainoa valtakunnallinen radiokanava mitä oikeastaan kuuntelen on Groove FM.  Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #22 : 23.04.2006 21:05:08 »

hyvä maku enska Wink varmaan diggaat kala-ystävämme kerouacin tuotoksista?
loistava kirja se matkalla, ja etenkin sen takia kun se on elettyä elämää...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #23 : 23.04.2006 21:23:22 »

Matkalla on tullut luettua pariinkiin otteeseen ynnä Ginsbergiä ja  W.Burroughsia..
Mikähän muuten Ginsberg on horoskoopiltaan, Burroughs oli ainakin  vesimies

Tuosta Kerouacin kirjoitustyylistä muuten sen verran, että lukiessa..

..haukkoo henkeä tajunnanvirran vuolaudesta anna edes yksi välimerkki huuhdeltavaksi huuhtoutuneeksi ystäväksi nousta rantaan kanssasi Moriarty karkaamaan ajassa ja paikassa psyyken zen-mantramantereille Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #24 : 23.04.2006 21:30:30 »

niin, se kirja ei ole edes kirja...se on kuin musiikkia Smiley

joskus katsonut nuo ginsberg ukot ja muut mut nyt en muista. olen itse lukenut vaan ton matkalla, ja burroughsin nähnyt jossain dokkarissa. siitä riitti kun näkin vaan sen katseen, niin tiesi mistä on kysymys.

Jack taisi olla muuten kalat sekä nouseva ja kuu neitsyt. byääh...amerikan läpiajo in my dreams only, mutta hyvä että joku kirjoitti sen...
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #25 : 23.04.2006 21:59:58 »

Lilli, jos ehdit jossain vaiheessa niin katsoisitko mitä sanotaan
Noususolmusta 4 astetta Rapua ja huoneessa 12.

Laskusolmu luonnollisesti on 4 astetta Kaurista 6. huone.

Olenko ollut tosi uptight kusipää työnarkomaani...  Lips Sealed  buck2 ?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 24.04.2006 10:14:09 »

Nikita,
kuvaus kaikista merkeistä/huoneista on tässä ketjussa, vilkaisepa sitä.

Kauriista ja kutoshuoneesta tuli mieleen esim. pääluottamusmies tehtaassa tai ehkä lääkäri..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 24.04.2006 14:33:43 »

Hei,

itse olen myös sitä mieltä, että lähiympäristö vaikuttaa paljon siihen, miten noususolmua kohti päästään.

Taas kerran pitää puhua tästä Leijona-huone 5/Vesimies-huone 11 -teemasta. Alasolmu itselläni siis huoneessa 5 Skorpionissa.

No niin, isäni on Aurinkomerkiltään Leijona ja hän on taiteellisesti erittäin lahjakas mies, vaikka taide ei koskaan ammatiksi asti ole kehkeytynytkään. Koska itse ilmensin jo nuorena taiteellisia taipumuksia, isä oli luonnollinen kannustaja ja ohjaaja tässä harrastuksessa. Lisäksi on mainittava, että isäni puoleinen suku koostuu enimmäkseen kulttuuri- ja taidealan ihmisistä.

Äitini on Aurinkomerkiltään Vesimies ja itse asiassa minun MC:ni on tarkalleen yhtymässä hänen Aurinkoonsa. Äiti taas on laajan yleissivistyksen omaava lukutoukka, joka on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja on mukana monenmoisessa järjestöhommissa, pitää matkustelusta ja on toiminut toimittajana, matkanjohtajana ja lautamiehenä. Äidin puoleinen suku koostuu enimmäkseen poliitikoista. Äiti arvostaa voimakkaasti koulutusta ja enemmän tai vähemmän hänen painostuksestaan kaikki lapset ovat hankkineet melko korkean koulutuksen. Mainittakoon, että vanhempani eivät ole hankkineet erityisempää koulutusta ja he ovat jo eläkkeelle jääneitä maanviljelijöitä. Itsestäni tuli sitten tiedemies. Oikein Veskarimaista. Yläsolmun merkin mukaisesti olen biologi, joka on veskarimaisesti perehtynyt tieteen uusimpiin kotkotuksiin, geeniteknologiaan yms. Tosin en ole varma, ovatko geenit enemmän Skorpionin hallintaan kuuluvaa aluetta...

Lukion jälkeen kävin ammatinvalinnanpsykologilla, kun minulla ei ollut hajuakaan siitä, mikä minusta tulee isona. Testit viittasivat voimakkaasti niin tieteeseen kuin taiteeseenkin ja pitkän harkinnan jälkeen päätin jättää taiteen vain harrastukseksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #28 : 24.04.2006 14:58:18 »

Minulla on yläsolmu Neitsyessä ja yksi veljistäni on Neitsyt ja 1 hyvä ystäväni on Neitsyt.Alasolmu taas on Kaloissa ja 1 ystäväni on Kalat.Neitsytmäistä minussa on sellainen tietty pikkumaisuus joka ei kuitenkaan tahdo säilyä jatkuvasti  Grin Eli kun alan siivoamaan siinä menee tuntikausia joskus päiviäkin, koska minun pitäisi saada samalla järjestää kaikki paikat todella tarkasti, mutta perheeni pitää huolen, että se työ on turhaa.Se turhauttaa minua ja siksi todelliseen seuraavaan siivoukseen kuluukin aikaa  Grin .Nuorempana olin mielestäni aivan Kalamainen unelmoija ja haaveilija, mutta nyt se on vuosien saatossa kyllä hävinnyt ja tänäpäivänä olen mielestäni aivan kohtuullinen "normaali" unelmoija ja enempi kiinnittynyt nykyhetkeen.Osaako kukaan sanoa minulle millä tavalla minun pitäisi ottaa oppia solmuistani ? Yläsolmu on 3. huoneessa ja alasolmu 9. huoneessa.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 24.04.2006 15:09:59 »

sign?,

alasolmusi on siis Vesimiehessä huoneessa 12. Mikä oiva asetelma entiselle elämälle astrologina tai muuna metafysiikan harrastajana. Yläsolmu huoneessa 6 ja muutenkin painava kutoshuone kehottaa palaamaan maan pinnalle arkisiin ja käsinkosketeltaviin asioihin. Missä jamassa terveytesi lienee? Kannattausiko aloittaa jokin tanssiharrastus tai jokin muu harrastus, jossa voi yhdistää niin luovuutta kuin terveyttäkin?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: