Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Värikartta ja neljä vuodenaikaa  (Luettu 102613 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #120 : 06.06.2006 20:44:47 »

Nuorempana pukeuduin vain mustaan, kaiken piti olla mustaa. Parina viime vuotena olen alkanut rakastaa värejä. Nykyään suosin punaisen kaikkia sävyjä, turkoosia ja vaalean sinistä, jopa entinen inhokki vihreä on noussut suosiooni ja ruskea myös. Outoa  Smiley
Mistäköhän moinen muutos johtuu?
Nykyään ei tulisi mieleenikään ostaa harmaata taikka mustaa.
tallennettu
Hörsti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #121 : 07.06.2006 21:56:48 »

Kommentoisin joihinkin edellisiin väittämiin. Empaatikko l. Kesä kyllä loukkaantuu myös aika helposti, mutta Sangviinikko l. Kevät on se, joka sisimmässään on todella herkkä.
Lainaus Analyytiskosta l. Talvesta: "Kun hän on päättänyt tehdä jotain tai onnistua jossain, hän osoittaa ihailtavaa määrätietoisuutta ja lujatahtoisuutta. Varokoon itseään se, joka on tiellä. Ei kukaan voi pysäyttää tätä luonnonvoimaa." Siispä ei haavailuja eikä liikaa teoriaa.  smitten

Artemis, ihmettelet omaa "väriheräämistäsi". Erittäin yleistähän on, että nuoret tietyssä iässä hakeutuvat mustan pariin. Siihen löytyy useitakin syitä.
Me kuitenkin voimme paremmin, jos elämässämme on värejä. Mustan jakson jälkeen värit alkavat puhutella sinua, se on merkki siitä, että voidaksesi hyvin, todella tarvitset nyt jotain muuta kuin mustaa.
Punainen on erinomainen tässä tilanteessa. Oletko miettinyt, miten se, että vihreä ja ruskea tänä keväänä ovat olleet muotivärejä, on vaikuttanut omiin ihastuksiisi?
Jatka vaan rohkeasti uusia kokeiluja       smitten   smitten
tallennettu
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #122 : 11.06.2006 11:47:55 »

[Syksy:

Keltapohjaisia lämpimiä, mausteisia ja murrettuja sävyjä,
voimakkaampia kuin kevään sävyt.
Syksyn kuuluu paljon erisävyisiä ruskeita.
Muita sävyjä mm. osterinvalkoinen,
oikein kirkas oranssi ja oliivinvihreä.


Itse en oo koskaan käynyt värianalyysissä, mutta oon tuntenut kuuluvani aina syksyyn. Vaatetus ja hiusvärissäni menee tuon yllä mainitun kuvaelman mukaan. Lämpimät sävyt vaan ovat vetäneet mut mukaan, ja niissä on kuin kotonaan. Pidän kyllä myös mustan ja harmaan (ei vaaleanharmaa)eri sävyistä, pieninä väriehosteina, mikä hivenen viittaa talveen. Kokonaisuus on kuitenkin SYKSY. Smiley

tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #123 : 10.08.2006 14:39:50 »

Mielestäni tässä on ihan hyvä esimerkki Talvesta

http://www.modelboom.fi/women/eveliinaa2_medium.jpg

Tässä taas kaunis Syksy

http://www.modelboom.fi/women/suvielina8_medium.jpg   smitten

Minulle tulee Syksyn väreistä aina 60-luku mieleen, silloin ne taisivat olla muotia.  Smiley
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #124 : 01.09.2006 08:58:49 »

mä olen ollut kaksi x värianalyysissa, ja molemmilla kerroilla kesä. Talvesta voin sanoa sen verran, että talvi on ainoa jolle sopii musta-väri...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #125 : 06.09.2006 19:39:59 »

Kyllä muut vuodenajat voivat myös käyttää mustaa tai mitä muita värejä vain, koska väreillä on myös suuri vaikutus kehon mittasuhteisiin. Kuitenkin tärkeintä olisi, että kasvoja lähinnä oleva väri olisi sopusoinnussa sen oman värityksen kanssa.  Wink
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #126 : 28.08.2009 14:24:45 »

Kävin joskus kolmevuotta sitten värianalyysissä ja olen väreissä kevät!Olen aivan ihastunut värikarttani punaiseen sävyyn ja viimeiset kolme vuotta olen pukeutunut punaiseen.Nyt kun syksy on tulossa aion vaihtaa vihreään.Olisi kiva tietää,että millaisia värejä voin käyttää,kun värjäsin pääni punaiseksi?Pinkki ei ainakaan käy se riitelee olemukseni kanssa!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #127 : 27.04.2013 21:45:19 »

Minä olen talvi. Kylmä, puhdas sininen on hiusten ja ihonvärin pohja.


« Viimeksi muokattu: 27.04.2013 22:04:27 kirjoittanut Varjotar » tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
 
Siirry: