unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #405 : 09.01.2013 15:53:26 » |
|
Minä taas en ollenkaan..ja et onko noilla sotureilla miekka kädessä..niilläkö he sit hoitaa.. Vai..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #406 : 09.01.2013 16:06:09 » |
|
Apuhenki on shamanistinen käsite. Modernimmat uskonnot sitten puhuvat enkeleistä. Arkkienkeli Mikaelhan on nimenomaan rohkeuden, vahvuuden ja suojeluksen enkeli - juuri ne energiat, jotka ovat sotureille tarpeen. Tai modernissa maailmassa sitten varmaan myös vaikkapa poliisien - poliisihan edustaa sitä miten yhteiskunta suojaa kansalaisiaan. Minä olen sekä hengen soturi (shamaani) että ruumiin soturi (harrastan taistelulajeja), mutta teen silti energiahoitoja ihan vain käsilläni niinkuin varmaan suurin osa energiahoitajista. Se soturi on sielun rooli, ei sitä mitä teen arkipäivänä työkseni. Tosin sotilas/soturielämiä on takana iso kasa ja muistakin monia niistä, juuri tätä edellisessä elämässä olin sotilas ja kuolin sodassa. Mutta jos olisin nyt sotilas ammatiltani, tukeutuisin tietenkin myös soturien suureen apuhenkeen, jota monet kutsuvat Arkkienkeli Mikaeliksi.
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #407 : 09.01.2013 16:41:19 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.01.2013 17:12:13 kirjoittanut unelmassa »
|
tallennettu
|
|
|
|
kotivalo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #408 : 09.01.2013 19:24:45 » |
|
Miten tuon enkelinsä oikein pystyisi havaitsemaan? Olen pyytänyt vinkkiä, apua ja viestiä, mutta en oikein ole onnistunut havaitsemaan mitään kummempaa, olisi hienoa jos enkelinsä jotenkin aistisi tai havaitsisi tai saisi yhteyden.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nefarian
|
|
« Vastaus #409 : 09.01.2013 19:54:19 » |
|
Hei kotivalo! Itse sain ensimmäisen yhteyden enkeliini meditaation avulla. esim. youtube on täynnä meditointivideoita myös tarkoituksena ottaa yhteys omaan enkeliin. Kannattaa kokeilla.. Silloin voit kysyä enkelin mm. enkelin nimeä. henk.koht en näe omaa enkeliäni, mutta aistin hänet vieressäni oikealla ja lähes päivittäin olen yhteyksissä. Enkelisi kuulee kyllä sinua ja on valmis auttamaan. Et tosiaan edes välttämättä tarvitse tarkempaa tietoa hänestä. Ajan myötä varmasti aistit hänet ja saat paremman yhteyden. Se voi olla myös henkinen tunne tai fyysinen lämmin tai kylmä tuulahdus. Parhaiten yhteyden saa kun ei yritä liikaa. Netti on täynnä ohjeita enkeliyhteyksiin ja myös toiset voivat ottaa yhteyttä enkeliisi. Onnea enkelisi kanssa ja kärsivällisyyttä..!!
|
|
|
tallennettu
|
..just go with the flow..
|
|
|
kotivalo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #410 : 09.01.2013 20:23:47 » |
|
Kiitos vastauksista! Itse asiassa, juuri kun kirjoitin tuota edellistä viestiä alkoi radiosta soida kappale "hän tanssi kanssa enkeleiden" Ehkä minullakin vielä on toivoa, olisi ihana saada joku yhteys enkeliin, se nimittäin samalla avartaisi elämännäkemystä, jos on olemassa tuollainen henkimaailma, eivät nämä maalliset jutut ehkä tuntuisi aina niin rasittavilta, luulisin. Vai kuinka se on, te jotka enkeliinne olette saaneet yhteyden, helpottaako se elämän elämistä muuten, näyttävätkö ongelmat pienemmiltä ja koettelemusten syyt selkeämmiltä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #411 : 09.01.2013 21:01:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kotivalo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #412 : 09.01.2013 21:52:01 » |
|
Juu, kyllä tämä tästä, minullakin on hyvä huumorintaju, mutta silti otan jotkut asiat, siis vakavat asiat, liian vakavasti. Eli kun elämässä tapahtuu jotain joka nyt kaikilla mittareilla luokiteltaisiin ikäväksi, pitäisi kuitenkin jotenkin yrittää nähdä joku isompi tarkoitus siellä kaiken takana. Eli ihan pikkujutuista en stressaa, mutta isommat mullistukset vievät mukanaan niin kuin veisivät monen muunkin, mutta haluaisin siinä kehittyä niin että osaisin ottaa vastaan tulevat asiat tyynesti hymyillen, tms, niin kuin Dalai Lama enkä niin kuin tavallinen kuolevainen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Verninia
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #413 : 09.01.2013 23:17:23 » |
|
Avunpyytäminen on vaikeaa. Miksi sen pitää olla? Olen ajatellut, että "säästän" enkeliapua niihin hetkiin kun oikeasti on hätä. Viimeaikoina olen alkanut pyytämään läsnäoloa ja jaksamista milloin mihinkin arkiseen toimeen ja se on helpottanut elämää huomattavasti. Miksen siis ole tohtinut pyytää arjessa enkeliapua jo aikaisemmin? Pönttö. Ehkä siinä on taustalla joku vanha "pakko pärjätä yksin ja olla vahva"- periaate.
Pari kertaa olen pyytänyt enkelilähetystä johonkin tilanteeseen jossa läheisillä on ollut vaikeita hetkiä, nukahtamisvaikeuksia tai tärkeitä tapaamisia. Silloin olen hiljentynyt ja nähnyt suurenevan "putken" jossa vilisee pieniä valkeita enkeleitä suurta vauhtia jostakin tilasta johonkin toiseen tilaan. On aina ihanaa kuulla, kuinka on tullut levollinen uni tai muuta vastaavaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nefarian
|
|
« Vastaus #414 : 10.01.2013 11:52:59 » |
|
kotivalo, enkelisi saattoi lähettää sen biisin juuri sinulle kuultavaksi, että tiedät hänen olevan olemassa.. Muutenkin yhteydenotot voivat olla juuri tuollaisia hyvinkin arkisia asioita, ne täytyy vain tulkita oikein.. Joillain se elämä saattaa helpottuakin ja miksei, hetkeen kuin hetkeen on hyvä tietää, että oma enkeli on lähellä ja häneltä voi pyytää apua. Tuo avun pyytäminen on tosi hankalaa välillä, varsinkin meillä suomalaisilla.. Minä itte ja kyllä mä pärjään mentaliteelilla.. Mutta enkelisi tosiaan on vain ja ainoastaan sinua varten, joten hän ottaa avunpyyntöjä mielellään vastaan.. samalla linjalla Unelmassan kanssa, että kaikella on tarjoitus ja joissain asioissa enkelikään ei pysty auttamaan, mutta on ainakin helpottamassa sinun ja läheistesi oloa.. mun oma enkeli ainakin on tosi hauska ja henkimaailmassa muutkin tyypit, että selkeesti se on meidän omaa harhaa, että kuolemaa ja sen jälkeistä aikaa pitäisi pelätä..
|
|
|
tallennettu
|
..just go with the flow..
|
|
|
Lilim*
|
|
« Vastaus #415 : 10.01.2013 12:10:40 » |
|
Ehkä minullakin vielä on toivoa, olisi ihana saada joku yhteys enkeliin, se nimittäin samalla avartaisi elämännäkemystä, jos on olemassa tuollainen henkimaailma, eivät nämä maalliset jutut ehkä tuntuisi aina niin rasittavilta, luulisin. Vai kuinka se on, te jotka enkeliinne olette saaneet yhteyden, helpottaako se elämän elämistä muuten, näyttävätkö ongelmat pienemmiltä ja koettelemusten syyt selkeämmiltä?
Kyllä ja kyllä. Elämänkatsomus ja oma suhtautuminen kaikkeen, elämään täällä ja henkimaailmassa... Se vaikuttaa kaikkeen. Se tunne kun tällainen avarakatseinen skeptikko saa lopulta henkilökohtaisen todisteen ja varmuuden tuon näkymättömän maailman ja enkeleiden olemassaolosta on korvaamaton. Ei ole koskaane enää yksin oman epäilevän mielensä kanssa - eikä ole koskaan itseasiassa ollutkaan, ja sen tietää Aivan konkreettisesti oma uskoni tulevaan ja tapahtumien merkityksellisyyteen (käy niinkuin kuuluu käydä) on kasvanut huimasti, pelkoa ei ole, kuolema näyttäytyy uudenlaisena tai oikeastaan se lakkaa olemasta. Kyllä se enkelisi siinä nytkin on, se ei siihen vaikuta uskotko vai et.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.01.2013 12:13:37 kirjoittanut Lilim* »
|
tallennettu
|
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
|
|
|
kotivalo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #416 : 10.01.2013 13:24:00 » |
|
Lilim, saanko kysyä minkälaisen todisteen olet asiasta saanut, kysyn ihan uteliaisuuttani ja myös toiveikkain mielin jos minullekin kävisi niin Olen toki ihan toiveikas, että saisinkin sen kontaktin jossain vaiheessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilim*
|
|
« Vastaus #417 : 10.01.2013 13:35:16 » |
|
No olen onnekas koska olen saanut ihan konkreettisen yhteyden yläkertaan. Kanavoin siis halutessani kirjoittamalla viestejä henkimaailmasta, itselle ja muille, enkeleiltä, oppailta ja omaisilta. Ja tämä kyky avautui vasta kolmisen kuukautta sitten mutta on edennyt aika hurjaa vauhtia, syynä lienee tämä muutosten aika jota elämme. N.9 vuotta sitten ollessani parikymppinen olin yhteydessä selvänäkijään joka tuolloin kertoikin että kanavointi näkyy tulevaisuudessani selvästi muttei osannut sanoa missä muodossa ja milloin... Olin tämän jo unohtanutkin kunnes jännien sattumusten myötä tämä kanava aukesi viime vuonna. Kanavoiduissa viesteissä on esiintynyt asioita joita en ole voinut itse tietää joten pakko se on ollut vaan uskoa Tarvitsen itse aina moneen kertaan vakuutteluita ja todisteita näistä asioista ja kyvyistä, en helpolla usko yhtään mitään vaikka haluaisinkin. Niin ja myös lähipiirissäni on vastaavia kykyjä ilmennyt samoihin aikoihin, he kokevat tahoillaan näitä samoja hämmentäviä ja ihania todisteita.. Yhteisten kokemusten ja ihmetysten jakaminen on ollut uskomattoman tärkeää.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.01.2013 13:37:48 kirjoittanut Lilim* »
|
tallennettu
|
“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
|
|
|
kotivalo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #418 : 10.01.2013 15:51:02 » |
|
Lilim, minusta tuo kuulostaa hienolta, on varmasti upeaa kun on löytynyt tuollainen yhteys, joka ei tunnu ahdistavalta tai pelottavalta vaan siunaukselliselta. Itse en ole koskaan havainnut olevani mitenkään erityisen vastaanottavainen tms, meediolla tai ennustajalla käynnistä ei ole kokemuksia, voisin hyvinkin mennä mutta olen aika skeptinen, pitäisi kuulla hyviä kokemuksia ensin joltain tutulta, ja kukaan tuttu ei ole käynyt ennustajalla. Mielestäni tiedän ennalta asioita sen takia, että olen hyvä ennakoimaan tai päättelemään miten tapahtumat kenties tulevat menemään, mutta ennalta en tapahtumia tiedä enkä ole ainakaan huomannut saaneeni viestejä.
Viime aikoina tämä aihealue on kuitenkin alkanut kiinnostaa, kävin reikikurssin ja koin sen hyvänä kokemuksena vaikka en oikein tajunnut miten ihmeessä se muka saattaisi toimia, mutta koin sen kuitenkin tosi rentouttavana. Sen jälkeen olen lukenut esim. täältä näistä enkelikokemuksista, ja on tullut sellainen olo että minäkin haluaisin yhteyden muualle, haluaisin avartaa maailmankuvaani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #419 : 10.01.2013 19:31:37 » |
|
Hei Ekl. mites se tuo kaukoenergia hoito sit toimii sun mielestä..kuka/ketkä hoitaa Et ole tainnu vastata, kun tunnut tietävän..niin mielenkiinnolla ootan vastausta Ja mitkä energiavärähtelyt on nousussa täällä pallolla. Onko ne RAKKAUS...vai
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|