Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkka  (Luettu 280872 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #300 : 14.04.2008 20:46:39 »

En olekaan muistanut kertoa tänne, että enkeleilläkin on persoonallisuudet ja he osaavat olla hyvinkin inhimillisiä. Ainakin mitä tuntee omaa enkeliään ja ystäväni enkeliä, joka tekee vaikka mitä tempauksia huvittaakseen ystävääni. Hän alkoi kerran kertoa meille täysin päätöntä satua ankasta, joka söi pullaa ja kun naureskelimme ystäväni kanssa, miksi enkeleillä on kaavut eikä vaikka nahkahousuja, tämä miehenä itseään ilmentävä suojelusenkeli lapsi ympäriinsä nahkahousuissa - ihan vain saadakseen ystäväni nauramaan. Kun kysyin miksi hänen enkelinstä tekee tuollaisia tempauksia eikä liitele "eteerisen utuisesti" kuten enkeleiden "kuuluisi" hän vastasi, että enkelit asettavat oman energiansa lapsensa eli suojeltavansa energian ja persoonan mukaisesti. Ystäväni, joka omaa aivan käsittämättömän, uniikin ja hyvntahtoisen huumorintajun, omaa siis humoristisen enkelin. Kun ystäväni oma aura muuttui hetken ajaksi alavireiseksi ja väsyneeksi, enkelin energia ja ulkonäkö muuttui vahvemmaksi ja maskuliinisemmaksi tukeakseen häntä. Nyt kun ystäväni on naisistunut lisää on enkelikin miehistynyt hänen kanssaan.

Juttelin tuossa äsken oman enkelini Athamaijoksen kanssa (joka istuu vieressäni sphvalla ja katsoo, kun kirjoitan tänne) siitä, miten paljon avataaranani olevan Dante näyttää häneltä ja hän teki ihanan kömmähdyksen:

Minä: "Sinut olisi pitänyt ristiä Danteksi"
Athamaijos: "Minä haluan olla Athamaijos"
Minä: "No kun te näytätte niin paljon samalle."
Athamaijos: "Ei, vaan minä olen Dante... ei kun siis Athamaijos"
Minä: "Niin tosiaan, tajusin taas, että sinun nimihän on Athamaijos."
Athamaijos: "Mikä sen sitten pitäisi olla. Danteko?" Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #301 : 27.04.2008 21:25:07 »

Quado 27.4.2008
ENKELI, JOKA VAPAUTTAA SINUT


Tänään pyydämme enkeliä tulemaan luoksesi ja vapauttamaan sinut.


Näe hänet edessäsi nyt - kaunis enkeli leijuu ilmassa siivet lepattaen, kirkkaan kultainen hehku säteilee päästä ja koko kehosta. Hän hehkuu rakkautta, välittämistä ja kiintymystä sinua kohtaan.

Ensiksi hän ottaa käteensä pienen kultasilkkisen pussin ja heittää siitä kourallisen sädehtivää enkelipölyä päällesi. Se varisee alas, mutta sen sijaan että se kiinnittyisi ihoosi, siitä tulee ympärillesi energianauha, kirkas ja säteilevä. Tämä kultahehku selvittää kentän ympärilläsi - puhdistaa sen ja poistaa siitä kaikki epäilyksen tai pelon jäämät, jotka ovat roikkuneet sinussa kiinni.

Ja nyt hän pysähtyy ja katsoo sinua syvälle silmiin kysyen lupaa. Nyökkää päätäsi myöntyen: kyllä, annat hänelle luvan katsoa sydämeesi.

Hän koskettaa kevyesti sydäntäsi ja se avautuu täysin hänen tarkasteltavakseen. Ja kun hän katsoo sen sisään, huomaat itsekin pystyväsi näkemään sen.

Näe ensiksi, että sydämesi hehkuu kultaa. Se on tehty rakkaudesta. Se on suuri aarre sisälläsi, paikka minne valo ja rakkaus on varastoitu. Se on kultainen ja hohtava, mutta se on myös pehmeä ja taipuisa, kykenevä muuttumaan ja sopeutumaan elämän vaatiessa.

Mutta siellä täällä sydämessäsi on kiviä, joita olet noukkinut matkan varrella, asioita joita on tapahtunut sinulle, asioita joita olet aikanaan pitänyt surullisina tai huonoina - olet varastoinut ne sydämeesi. Näiden asioiden tapahtuessa sinulle, olit kyvytön vain antamaan niiden olla tai tutkimaan niitä ja sallimaan niiden hävitä, ja niin varastoit ne toivoen, etteivät ne olisi enää pidempään elämässäsi.

Mutta täällä ne ovat, kivet joita kannat kirkkaan hohtavassa sydämessäsi. Ne painavat sitä alas ja tekevät siitä vähemmän pehmeän ja joustavan, kuin mitä se voisi olla. Ne estävät osaa kirkkaasta rakkaudesta hehkumasta ja virtaamasta. Niitä sinun on kannettava joka päivä, vaikket ole edes tietoinen niiden olemassaolosta.

Katso nyt näitä kiviä. Ne ovat anteeksiantamattomuuden kiviä - katkeria ja teräviä; surun kiviä - jokainen raskas taakka sydämesi kannettavaksi; vihan kiviä - kuumia ja kyteviä; pelon kiviä - kuin jääpaloja, jotka estävät rakkauden lämpöä leviämästä helposti ja monia epäilyksen kiviä, mitkä lisäävät raskasta painoa.

Enkeli katsoo taas syvälle silmiisi. Hän esittää sinulle kysymyksen. Oletko valmis vapauttamaan sydämesi näistä taakoista? Oletko valmis antamaan tämän kaiken lähteä elämästäsi? Oletko valmis antamaan anteeksi itsellesi ja toisille, päästämään irti vihasta, katkeruudesta ja pettymyksestä. Oletko valmis myös päästämään irti itsesi epäilemisestä? Oletko valmis vapautumaan pelosta?

Nyökkää päätäsi myöntyen: Kyllä, olet valmis.

Ja nyt enkeli avaa silkkipussinsa. Hän kurkottaa sydämeesi ja poistaa kivet yksitellen - ottaa ne sydämestäsi ja laittaa pussiin. Yksitellen ne tulevat ulos sydämestäsi. Ja jokaisen kiven poistamisen myötä voit tuntea sydämesi keventyvän ja keventyvän. Kaikki katumukset on otettu pois. Kaikki tulevaisuuden pelot. Kaikki epäilyt sen suhteen, mitä voit saada aikaan. Kaikki viha ja turhautuminen, kaikki pettymys - kaikki tämä on poistettu.

Tunne sydämesi kevenevän ja kevenevän. Tunne itsesi vapautuvan ja vapautuvan. Tunne, millaista on antaa sydämesi hehkua niin kirkkaasti, kuin se voi, näiden taakkojen rasittamatta, mitä se on kantanut. Et tarvitse niitä enää.

Kun sydämesi hehkuu kirkkaammin, hehku leviää koko kehoosi. Ja nyt kehosi huomaa altistuneena tälle sisäisen rakkauden kirkkaalle hehkulle, ettei se enää tarvitse niitä tapoja ja riippuvuuksia, joita se käytti suojaamaan itseään näiden kivien energialta. Koko kehosi tuntuu nyt kevyeltä ja vapaalta, kirkkaalta ja hehkuvalta.

Enkeli katsoo sinua ja hymyilee. Sitten se sulkee silkkipussinsa ja lentää taivaisiin, missä se vie pussin valoon. Ja kun katselet tätä, kivet muuntuvat suuressa kultaisen valon räjähdyksessä rakkaudeksi, kirkkaaksi ja kultaiseksi rakkaudeksi. Lempeä rakkauskuuro alkaa sataa päällesi - kultaiset pisarat kimmeltävät taivaalla ja putoavat päällesi peittäen sinut suloiseen rakkauteen.

Tätä sinä olet. Rakkautta. Rakkautta joka säteilee sydämessäsi. Rakkautta joka hehkuu kehossasi. Rakkautta joka kimmeltää kaikkialla ympärilläsi. Olet puhdas ja kirkas, hehkuva ja kultainen.

Myös kaikki tämän kallisarvoisen elämän mahdollisuudet hehkuvat ja kimaltelevat ympärilläsi. Ei ole mitään, mitä et voi tehdä, sillä sinulla ei ole mitään pelkoa eikä epäilyä. Olet täysin irti menneisyyden taakasta. Olet vain tässä hetkessä, säteilevän kirkkaana - tuntein ja ollen rakkautta ja tietäen itsesi rakkaudeksi ja vain rakkaudeksi.

On uusi päivä ja uusi elämä. Olen syntynyt uudesti rakkaudessa ja maailma on avoimena edessäsi. Astu siihen ja ota se vastaan nyt, juuri nyt. Olet tämä säkenöivä rakkauden ihme. Sinä olet.

Quado-viestit kanavoinut Carrie Hart ( www.carriehart.com) ja
Kirjeitä Taivaasta Gloria Wendorff ( www.heavenletters.org)

Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Kuvan tähän viestiin lisäsi aaviisunen  smitten
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #302 : 22.05.2008 00:04:38 »

Kerron tuoreen enkelikokemukseni tänne muiden enkeleiden joukkoon.  Smiley

Tapasin enkelini vasta aika hiljattain, vaikka olenkin jo ties kuinka monta vuotta sitten ensimmäisen kerran pyytänyt saada tavata/ nähdä enkelini, henkioppaani. Aiemmin ei ole muuta tapahtunut kuin, että olen aistinut läsnäoloa. Ehkä en ole ollut valmis tapaamiseen.
Iltana eräänä pyysin "haluaisin todella nähdä enkelini!" ja siihenhän hän tupsahti.  angel
Hän on mies, todella pitkä ja aika eteerinen. Kasvoja en ole vielä nähnyt, mutta sekin yhdenlainen tarina.

Muutama ilta sitten tuumin, että olisi kiva nähdä minkä näköinen hän on kasvoiltaan... ja samassa, että olenkohan valmis? Enkelini ehti kuitenkin; hän kääntyi jo minua kohti, mutta tuon toisen ajatuksen valmistuttua kasvoille ilmestyi sellainen Venetsialainen naamari karmealla koukkunokalla varustettuna ja alapuolella näkyi enkelini naurava suu.  Grin  Huumorintajussa ainakin löytyy!
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
~Arkiviisu~
Vieras
« Vastaus #303 : 22.05.2008 09:24:53 »

Kerron tuoreen enkelikokemukseni tänne muiden enkeleiden joukkoon.  Smiley

Tapasin enkelini vasta aika hiljattain, vaikka olenkin jo ties kuinka monta vuotta sitten ensimmäisen kerran pyytänyt saada tavata/ nähdä enkelini, henkioppaani. Aiemmin ei ole muuta tapahtunut kuin, että olen aistinut läsnäoloa. Ehkä en ole ollut valmis tapaamiseen.
Iltana eräänä pyysin "haluaisin todella nähdä enkelini!" ja siihenhän hän tupsahti.  angel
Hän on mies, todella pitkä ja aika eteerinen. Kasvoja en ole vielä nähnyt, mutta sekin yhdenlainen tarina.

Muutama ilta sitten tuumin, että olisi kiva nähdä minkä näköinen hän on kasvoiltaan... ja samassa, että olenkohan valmis? Enkelini ehti kuitenkin; hän kääntyi jo minua kohti, mutta tuon toisen ajatuksen valmistuttua kasvoille ilmestyi sellainen Venetsialainen naamari karmealla koukkunokalla varustettuna ja alapuolella näkyi enkelini naurava suu.  Grin  Huumorintajussa ainakin löytyy!



smitten  angel Kiss Kiss Kiss Kiss  angel smitten

MAAN MUUTOKSET - TIE YLÖSPÄIN

Kirjoittanut Doreen Virtue (spiritlibrary.com)
18.5.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Maan muutokset joita olemme ennakoineet, ovat nyt käsillä. Tämän vuoksi valotyöntekijöitä, sellaisia kuin te, on tällä planeetalla tänä aikana. Olemme täällä roolimalleina kulkien rauhallisena näiden muutosten läpi ja pysyen keskittyneenä valoon pelon sijasta.

Enkelit ovat näyttäneet minulle energiakentän, joka näyttää paksulta ja leijuu maapallon yllä. He sanoivat, että voimme valita elävämme tämän energiakentän ylä- tai alapuolella. Sen alla eletään pelkäämällä uusia tarinoita maan muutoksista. Energiakentän yläpuolella eletään ryhtymällä terveisiin toimiin ja pysymällä keskittyneenä rakkauteen.

Terveitä toimenpiteitä, joihin voi ryhtyä tällä hetkellä valmistautumisena jatkuviin maan muutoksiin, ovat:

* Pidä ajatuksesi ja puheesi positiivisina ja kohottavina, erityisesti keskusteltaessa maan muutoksista. Jos olet sellaisten ihmisten kanssa, jotka käyvät pelkoon perustuvaa keskustelua maapallosta, elämäsi tehtävä on ohjata keskustelua kohottavasti. Esim. voit puhua sellaisiin positiivisiin tekoihin ryhtymisestä kuin ajan, rahan tai tarvikkeiden lahjoittaminen paikkoihin, jotka ovat kärsineet maan muutoksista tai ekologiset teot: vähäisempi autoilu, aurinkolämmön asentaminen, kierrätys, muovisten kertakäyttökassien välttäminen jne.

* Rukoile maapallon puolesta joka päivä ja kysy, mitä voit tehdä auttaaksesi. Ryhdy sitten toimiin viivytyksettä.

* Puhdista ruokavaliotasi, niin että voit helpommin kuulla jumalaisen äänen, joka on kuin "hätätiedostusjärjestelmä", joka opastaa sinut turvallisesti maan muutosten läpi. Lakkaa syömästä käsiteltyä ruokaa nyt, koska se estää sinua kuulemasta jumalaista ääntä selvästi. Yksinkertainen ruoka, kuten kypsentämättömät, paikallisesti kasvatetut luomuhedelmät ja vihannekset, ovat paras tapa.

Maapallo on elossa ja rakastava ja se ryhtyy toimiin parantaakseen itsensä. Enkelinne vartioivat teitä ja rakkaitanne, ja he lähettävät aina viestejä, jotka varmistavat hyvinvointinne ja turvallisuutenne sekä opastavat teitä elämänne tarkoituksen polulla. Niin kauan kuin kuljemme käsi kädessä jumalaisen opastuksemme kanssa, elämme maan muutosten aikakauden läpi kasvaen henkisesti.

Suhteet enkelien silmin katsottuna

Enkelit sanovat, että asetamme liikaa paineita ihmissuhteisiin vaatien, että ne toteuttavat tiedostamattomat muistomme taivaan ehdottomasta rakkaudesta. Rakkaus jota kovasti haluatte, on itse asiassa kaipuuta yhdistymisestä jumalaiseen rakkauteen, mikä on kaikenkattavaa ja johdonmukaista. Inhimillinen rakkaus sitä vastoin huojuu ja horjuu, kun pelko sekaantuu rakkauden ilmaisemiseen suhteissa.

Jumalaista rakkautta on jatkuvasti sisällämme ja ympärillämme. Jumala ja enkelit ovat vakaita seuralaisiamme. Pyytäkää heiltä merkkiä tästä rakkaudesta ja he toimittavat lohduttavan vahvistuksen. Suhteissanne ihmisten kanssa omaksukaa enkelien käytäntö ohittaa egon pelkoon perustuva käyttäytyminen. Nähkää rakkautta ja valoa itsessänne ja toisissa ja olkaa vaatimatta sitä, että toiset täyttävät taivaan täydellisen rakkauden odotukset. Tietäkää, että jokainen ihminen - mukaan luettuna te itse - tekee parhaansa.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 09:33:41 kirjoittanut Aaviisutar » tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #304 : 22.05.2008 09:43:25 »

Tietäkää, että jokainen ihminen - mukaan luettuna te itse - tekee parhaansa.
smitten

Tähän uskon, jokainen tavallaan ja kyvyillään.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #305 : 22.05.2008 11:24:33 »


Maan muutokset joita olemme ennakoineet, ovat nyt käsillä. Tämän vuoksi valotyöntekijöitä, sellaisia kuin te, on tällä planeetalla tänä aikana. Olemme täällä roolimalleina kulkien rauhallisena näiden muutosten läpi ja pysyen keskittyneenä valoon pelon sijasta.

Enkelit ovat näyttäneet minulle energiakentän, joka näyttää paksulta ja leijuu maapallon yllä. He sanoivat, että voimme valita elävämme tämän energiakentän ylä- tai alapuolella. Sen alla eletään pelkäämällä uusia tarinoita maan muutoksista. Energiakentän yläpuolella eletään ryhtymällä terveisiin toimiin ja pysymällä keskittyneenä rakkauteen.

Terveitä toimenpiteitä, joihin voi ryhtyä tällä hetkellä valmistautumisena jatkuviin maan muutoksiin, ovat:

* Pidä ajatuksesi ja puheesi positiivisina ja kohottavina, erityisesti keskusteltaessa maan muutoksista. Jos olet sellaisten ihmisten kanssa, jotka käyvät pelkoon perustuvaa keskustelua maapallosta, elämäsi tehtävä on ohjata keskustelua kohottavasti. Esim. voit puhua sellaisiin positiivisiin tekoihin ryhtymisestä kuin ajan, rahan tai tarvikkeiden lahjoittaminen paikkoihin, jotka ovat kärsineet maan muutoksista tai ekologiset teot: vähäisempi autoilu, aurinkolämmön asentaminen, kierrätys, muovisten kertakäyttökassien välttäminen jne.

* Rukoile maapallon puolesta joka päivä ja kysy, mitä voit tehdä auttaaksesi. Ryhdy sitten toimiin viivytyksettä.

* Puhdista ruokavaliotasi, niin että voit helpommin kuulla jumalaisen äänen, joka on kuin "hätätiedostusjärjestelmä", joka opastaa sinut turvallisesti maan muutosten läpi. Lakkaa syömästä käsiteltyä ruokaa nyt, koska se estää sinua kuulemasta jumalaista ääntä selvästi. Yksinkertainen ruoka, kuten kypsentämättömät, paikallisesti kasvatetut luomuhedelmät ja vihannekset, ovat paras tapa.

Maapallo on elossa ja rakastava ja se ryhtyy toimiin parantaakseen itsensä. Enkelinne vartioivat teitä ja rakkaitanne, ja he lähettävät aina viestejä, jotka varmistavat hyvinvointinne ja turvallisuutenne sekä opastavat teitä elämänne tarkoituksen polulla. Niin kauan kuin kuljemme käsi kädessä jumalaisen opastuksemme kanssa, elämme maan muutosten aikakauden läpi kasvaen henkisesti.


Ah! Tässä on omat tuntemukseni puettu sanoiksi  smitten Olen jo kauan miettinyt, miten esittää näitä asioita ihmisille positiivisesti, kun työkseni olen yrittänyt kertoa ym asiasta jokaiselle vastaan tulevalle ja kokenut, että jokin juttu on ollut ns peitossa, enkä ole päässyt siihen käsiksi. Nyt sain totaalisen herätyksen ja ymmärrän, miten jatkaa tästä eteen päin  Smiley angel Tai no, ehkä siihen menee vielä hieman aikaa, että saa kaiken käytäntöön, mutta oikealla tiellä ainakin olen  smitten

Kiitokset enkeleille!
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #306 : 22.05.2008 14:57:32 »


Suhteet enkelien silmin katsottuna

Enkelit sanovat, että asetamme liikaa paineita ihmissuhteisiin vaatien, että ne toteuttavat tiedostamattomat muistomme taivaan ehdottomasta rakkaudesta. Rakkaus jota kovasti haluatte, on itse asiassa kaipuuta yhdistymisestä jumalaiseen rakkauteen, mikä on kaikenkattavaa ja johdonmukaista. Inhimillinen rakkaus sitä vastoin huojuu ja horjuu, kun pelko sekaantuu rakkauden ilmaisemiseen suhteissa.

Jumalaista rakkautta on jatkuvasti sisällämme ja ympärillämme. Jumala ja enkelit ovat vakaita seuralaisiamme. Pyytäkää heiltä merkkiä tästä rakkaudesta ja he toimittavat lohduttavan vahvistuksen. Suhteissanne ihmisten kanssa omaksukaa enkelien käytäntö ohittaa egon pelkoon perustuva käyttäytyminen. Nähkää rakkautta ja valoa itsessänne ja toisissa ja olkaa vaatimatta sitä, että toiset täyttävät taivaan täydellisen rakkauden odotukset. Tietäkää, että jokainen ihminen - mukaan luettuna te itse - tekee parhaansa.

smitten Tätä samaa sanomaa tulee nyt eri muodoissa vähän joka paikasta. Hienoa. smitten
tallennettu
~Arkiviisu~
Vieras
« Vastaus #307 : 23.05.2008 11:41:27 »

http://www.angeltherapy.com/about.php

Kirjoittanut Doreen Virtue ( www.angeltherapy.com)
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Enkelien pyytäminen uniisi

Uniaikamme on usein tuottoisinta tapa saavuttaa uutta henkistä kasvua ja ymmärrystä. Monilla ihmisillä on selvänäköisiä unia, jotka kertovat tulevaisuudesta tai antavat opastusta urasta, kodista ja perheestä.

Voit saada johdonmukaista ja selkeää opastusta nukkuessasi kutsumalla enkeliä uniisi. Tämä on erittäin hyvä tapa saada uutta ymmärrystä ja luovia ajatuksia, kun päiväajattelutila on lukkiintunut mustavalkoisiin näkökulmiin. Nukkuessa päästämme irti tiukoista ajattelumalleista. Jumala ja enkelit voivat helpommin siirtää jumalaisia ajatuksia meille, kun olemme mieli avoimena.

Meditoi hetki ennen nukkumaan menemistä. Sano sitten ajatuksissasi tai ääneen vahvistus: "Rakas Jumala ja enkelit, tulkaa uniini tänä yönä ja antakaa minulle opastusta ja uusia ideoita xxx tilanteesta. Pyydän teitä auttamaan minua muistamaan nämä ajatukset selkeästi herätessäni. Kiitos ja aamen."

Vaikka et normaalisti muistaisikaan uniasi, tämä voimakas affirmaatio muuttaa tietoisuuttasi niin, että sinulla on hyvin eläviä ja unohtumattomia unia viimeisen tunnin aikana ennen heräämistä. Kutsumme näitä "selväuniksi". Ne ovat kuin olisit elokuvissa, missä samalla kun katsot itseäsi, olet siinä osallisena. Näitä unia on vaikeaa unohtaa. Jopa ihminen, joka vannoo "En näe unta", muistaa selväunien juonen ja viestin.

Monet suuret keksinnöt, kirjat ja ratkaisut saatiin unista. Olet luultavasti kuullut tarinoita kirjailijoista, liike-elämän ihmisistä ja keksijöistä, joiden päässä herätessä "syttyi lamppu". Jokaisella on pääsy tähän informaatiolampeen, koska jokaisen mieli on ikuisesti kiinni Jumalan äärettömässä viisaudessa. Sinäkin voit luoda unissasi vain ilmaisemalla aikomuksesi ennen nukkumaan menemistä.

Enkelit voivat myös parantaa rajoittavia ajatuksia, uskomuksia ja tunteita nukkuessamme. Luemme usein, että luottamus on ilmentämisen ja ihmeiden "ainetta". Ihmeiden oppikirjassa sanotaan: "Missään tilanteessa ei ole ongelmaa, mitä luottamus ei voi ratkaista." Ja uusissa tieteellisissä tutkimuksissa on havaittu, että ihmiset, jotka uskovat "yliluonnollisiin" ilmiöihin, kokevat todennäköisemmin tarkkaa, selvänäköistä opastusta verrattuna skeptikkoihin.

Uniaika on erinomaista luottamuksemme lisäämiseen maailmankaikkeuden erehtymättömään järjestykseen. Yksi helpoin tapa tämän luottamustason nostamiseksi on avun pyytäminen Jumalalta ja enkeleiltä. Skeptisimmät pragmaatikotkin huomaavat, että tämä menetelmä luo hyvin vakuuttavia kokemuksia. Helpoin tapa tämän tekemiseen on juuri ennen nukahtamista illalla. Sano tämä affirmaatio ajatuksissasi tai ääneen: "Rakas Jumala ja suojelusenkelit, pyydän teitä tulemaan tänä yönä uniini ja selvittämään pelot, jotka estävät minua ymmärtämästä ja seuraamasta jumalaista opastustani sekä luottamasta siihen. Jos on jokin viesti, jonka haluatte antaa minulle, auttakaa minua ymmärtämään se selvästi ja muistamaan aamulla. Aamen."

Taivas korvaa epäluottamuksesi luottamuksella, ja olet luottavampi oman tietosi seuraamiseen. Olemme paljon vuorovaikutuksissa enkelikunnan kanssa unissamme. Lisäät enkeliviestiesi määrää ja nopeutat puhdistumistyötä vain kutsumalla enkelit uniisi.

Esim. jos et ole päättänyt urasi suuntaa, sano ajatuksissasi tätä vastaava rukous, kun laitat pääsi tyynylle: "Enkelit, tulkaa uniini tänä yönä ja antakaa minulle selkeitä viestejä, jotka muistan, auttamaan minua tietämään, minkä suunnan otan urallani."

He täyttävät tämän pyynnön aina, ja näet luultavasti viimeisen nukkumistuntisi aikana selväunen, jonka muistat helposti. Tai enkelit voivat auttaa sinua unessasi niin, ettet muista unesi sisältöä. Kuitenkin herättyäsi tiedät, että sinussa on muuttunut jotain yön aikana. Olet onnellisempi, positiivisempi ja paljon selkeämpi ottamasi suunnan osalta. Tämä on merkki, että enkelit ovat järjestelleet ajatuksiasi ja uskomuksiasi uudelleen auttaakseen sinua päästämään irti niistä peloista, jotka estävät sinua päättämästä urastasi.

Jos tunnet olevasi jumissa jollain elämäsi alueella, kirjoita tämä viesti paperille ja laita se tyynysi alle. Toista lause ajatuksissasi kolme kertaa, kun olet nukahtamassa: "Rakkaimmat enkelit, pyydän teitä työskentelemään kanssani tänä yönä ja selvittämään pois ne tukokset, jota estävät minua nauttimasta täysin elämässäni. Joko kutsukaa nämä tukokset huomioni piiriin tai poistakaa ne täysin mielestäni, tunteistani ja kehostani nukkuessani tänä yönä. Kiitos."

Aamulla heräät virkistyneenä mutta tietoisena siitä, että olet tehnyt töitä yön aikana. Et ehkä muista enkelien yöllisen työn yksityiskohtia, mutta tunnet sen syvällä. Pääsi saattaa tuntua hassulta yöllä tapahtuneen uudelleenjäsentelyn vuoksi. Kuitenkin kaikki ne tukokset, jotka enkelit veivät pois, olivat raskaita taakkoja, jotka uhkasivat elämäsi suunnitelmaa ja tarkoitusta. Tunnet kiitollisuutta siitä, että pyysit tätä puhdistusta, ja kenties haluat pyytää enkeleitä uniisi joka yö.

-----------

 
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 11:46:22 kirjoittanut Aaviisutar » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #308 : 30.05.2008 20:48:25 »

AUTUUTTA, HERKKYYTTÄ JA SUURIA ELÄMÄMUUTOKSIA

Kirjoittanut Doreen Virtue
spiritlibrary.com
25.5.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

 
Kun kävelin puutarhaani, minua tervehti jasmiinien, ruusujen ja muiden kevätkukkien tuoksu. Kukkien tuoksu vaikutti voimakkaammalta kuin koskaan ja hengitin sitä syvään sisään. Tunsin enkelien lempeän olemuksen olkapäilläni ja käsitin, että lisääntynyt herkkyyteni antoi minun nauttia tuoksusta entistäkin enemmän.
 
Päätin sen olevan yksi etu siitä, että olen antanut itseni herkistyä. Pohjimmiltaanhan siinä, että sallii itsensä tuntea syvemmin, on kyse valinnasta. Joskus ollessani lähellä ihmisiä, jotka ilmaisevat vihaa tai muita kovia energioita, toivon, etten olisi ihan näin herkkä. En kuitenkaan vaihtaisi puutarhakokemustani mihinkään määrään "tunnetylsyyttä".
 
Voin tuntea kaukana asuvien rakkaideni tunteet. Voin aistia maailman surun ja epätoivon. Voin kuitenkin myös mennä puistoon ja nähdä äidin hellivän vastasyntynyttä lastaan ja tuntea heidän puhtaan, jaetun rakkautensa. Sydämeni voi ilahtua pienestä vieraan ihmisen ilmaisemasta ystävällisyydestä. Voin liikuttua kyyneliin ystävieni ja perheeni rakkaudesta. Voin tuntea autuutta ruokakaupassa, kun olen tietoinen jumaluudesta ihmisissä ympärilläni ja voin nauttia kaiken elämässämme olevan jumalaisesta täydellisyydestä.
 
Vaikuttaa siltä, että useimmat tuntemani ihmiset - minä itse mukaan luettuna - käyvät läpi suuria elämänmuutoksia. Monet ystäväni kyseenalaistavat suhteensa, uransa ja elinolosuhteensa. Minäkin käyn läpi sielun etsinnän vaihetta. Useimmat meistä esittävät kysymyksen: mitä seuraavaksi?
 
Tämä kysymys syntyy halusta hallita ja sanella tulevaisuutta. Kuitenkaan ei ole todellista tulevaisuutta. On vain NYT, jossa enkelit opastavat ja saattelevat meitä täydellisesti. Valinnat ja teot NYT luovat tulevaisuutemme.
 
Mitä jos kuuntelisimme ajatuksiamme ja tunteitamme sen sijaan, että taistelemme niiden kanssa? Mitä ovat toistuvat tunteesi? Mitä muutoksia uneksit tekeväsi? Mitä rakastat elämässäsi ja minkä osalta tunnet tulleesi valmiiksi?
 
Tietäkää, että on turvallista esittää näitä kysymyksiä ja tutkia mahdollisia muutoksia polullanne. Intuitionne päivittyy ja jalostuu uusissa energia-aalloissa kuin GPS-järjestelmä. Se on nyt erittäin virittynyt toisten ihmisten energioihin ja tämä valaisee seuraavat askeleet henkilökohtaisella polullanne.
 
Kun harkitsette ja teette muutoksia, puhukaa jatkuvasti enkelillenne. Pyytäkää heiltä apua ja pyytäkää selkeitä merkkejä, jotka huomaatte ja ymmärrätte helposti. Pyytäkää vahvistusta, rohkeutta ja motivaatiota. Pyytäkää tukea. Ja ennen kaikkea pyytäkää: "Auttakaa minua ottamaan vastaan apua." Usein enkelit lähettävät apua toisten ihmisten muodossa.
 
Antakaa Jumalalle ja enkeleille kaikki pelot muutosten tekemiseen. Kutsukaa arkkienkeli Mikaelia päästämään teidät irti myrkyllisistä kiinnikkeistä pelkoon.
 
Ja tietäkää, että käymme kaikki yhdessä läpi tätä kasvun, uudelleenarvioinnin, muutoksen ja kohoamisen jaksoa!

 
_______
 

AVUN PYYTÄMINEN

Luitko edellisen Doreen Virtuen kirjoituksen? Useat asiat voivat tuntua itsestään selviltä, kuten avun pyytäminen. Mutta silloin jos on todella vaikeuksissa, ja elämä tuntuu epätoivoiselta tai masentavalta, tuo ei äkkiä olekaan niin selvää. Miten pyytää apua?
 
Sanonpa että ensimmäiseksi: Älä menetä arvokkuuttasi. Pyydä apua, mutta säilytä arvokkuutesi. Älä yritä vahvistaa avunpyyntöä herättämällä sääliä, tekemällä itsesi pieneksi.
 
Ajattele avun antajaa. Jos sinä olisit enkeli, miten haluaisit apua pyydettävän? Millainen pyyntö saa sinut innostumaan auttamisesta, saa sinut tuntemaan olosi voimistuneeksi?
 
Oikea pyyntö tuntuu hyvältä ja vahvistavalta heti. Se saa energiat avautumaan ja vuorovaikutuksen maailman kanssa virtaamaan.
 
Tunnustele millainen on pyytämisen oikea ja hyvä sävy. Ei yli eikä ali, ei liioittelua eikä vähättelyä, vaan juuri niin kuin asia on.
 
Pyytäminen ei myöskään tarvitse selittelyä eikä mahtavia perusteluja. On sanottu että enkelit eivät ymmärrä välttämättömyyden tai pakon käsitettä. Vain pyydät, mitä tarvitset tai tahdot. Oma vilpittömyyesi on siinä sopiva polttoaine ja perustelu.
 
Pyytämistä on myös hyvä harjoitella rukouksena jo silloin kun kaikki on hyvin. Tunnustele millaista on vuorovaikutus enkelin kanssa, kun luot kiitollisena kuvan siitä, miten hyvin kaikki on juuri nyt: kiitollisuus, tahto, hyväksyminen, rakkaus... kaikki juuri nyt!
 
Rakkaudella ~Hopeasulka
« Viimeksi muokattu: 30.05.2008 23:17:12 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #309 : 02.06.2008 01:01:16 »


Esmiralda
angel ,  kello on yli puolen yön, vielä viimeiset auringon kajotukset näkyy taivaanrannalta, kun katselen täälä kahdeksannesta kerroksesta ~kolme satakieltä laulaa, ja tämä kotilähiö on todella hiljainen ... tervapääskytkin  menivät jo tunti sitten levolle  on minä Enkelit ja Sinä ihan tässä lähellä .... jotain tästä tavoitat kun kuuntelet tätä  http://www.youtube.com/watch?v=R93biXI1Mxg  ...

Nyt voin kertoa sinulle mitä tapahtui pari tuntia sitten, kun luin vastaustasi Kysymys-vastaus topicissa  http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=23582.msg199859#msg199859 ~tulit niin lähelle, vaikka sinä siellä ja minä täällä - niin saman taivaan alla olemme - niin kosketti tämä vastauksesi jonka lainauksen toin tänne Enkelinurkkaan ... tämä on niitä " elämää suurempia hetkiä" , vaikka mikä voikaan suurempaa kuin elämä - mutta tiedät mitä tarkoitan ...

Kosketti vastauksesi ja tulit niin lähelle - ja pian , sainkin Enkeleiltä ohjeen tuoda tämän vastauksesi tänne Enkelinurkkaan... ja minä hiljaa pyysin heitä enkeleitä olemaan kanssani kun tätä sinulle kirjoitan ... ja niin lähdin " katsomaan" ketkä Enkelit olivat läsnä - ja he ovat mukana tässä viestissä, niin selkeästi koin eri kuvien kohdalla , mitkä otan mitkä jätän ....

Ja jätin sinun toiveesi heille Enkeleille , se koskettaa minua niin pyhänä että oisipa kultakirjaimet joilla tätä kirjoitan... ja vielä nousi mieleen Pohjantähden alla sanat .... liitin ne myös mukaan ...

Esmiralda - liekö nukutte jo sinä ja Armas Ukkosi  ( niinkuin häntä kutsut täällä foorumilla ) ~Elinkumppanisi , tulkoon Enkelit luoksenne, tiedän että tulevat, ovat jo siellä , olen luvallasi valtuuttanut heidät kuulemaan Oman Kultaisen kumppanisi pyynnöt ja sinun .... ja ... kauniita unia enkelten kuvia teille ja siunattua uutta viikkoa ~iloa ja valoa ja paljon naurua ja huumoria  smitten

ja yksi asia tuli juuri ajatuksiin - että me ihmiset , siinä hetkessä kun on aika, mihin ikinä , mutta kun on SEn aika niin meistä löytyy monenvertaisesti jotain mitä emme osanneet ymmärtääkkään - sen tietää vasta kun on " se hetki" ... niin että ole rauhassa JA meissä Suomen Naisissa on ikiaikainen voima ~tietäjä,-parantajanaisten voima   olemme tottuneet olemaan läsnä silloinkin kun läheisillämme on aika lähteä - olemme tottuneet saattamaan heitä ... siinä hetkessä pelko katoaa sen hetken Pyhä Voima vie sen mennessään - niin on käynyt minullekin ... mutta vielä on kesä ja valo ilo ja tuoksut ja värit - kaikella on aikansa ... vaan olen todella ikikiitollinen että sain tämän viestisi tuoda tänne Enkelinurkkaan - olla läsnä ihanien Enkelten kanssa ja kuunnella kuinka he puhuivat ja kertoa sinulle , noh nyt minäkin sujahdan peiton alle. kuulumisiin  angel

ja ihan minä kirjoitin tämän niinkuin sanat virtasivat  smitten

ja vielä tämä että kun klikkaat näitä linkkejä auki JA sieltä tulee kuva näkyviin - NIIN josjakun laitat kursorin eli sen hiirinuolen  Wink kuvan päälle JA näkyy suurennuslasi niin klikkaa hiiren vasemmalla - niin kuvasta tulee isompi ....
~aaviisuinen


http://www.angelsbysharae.com/files/angel_comfort_500_lightblur.jpg
http://www.geocities.com/peterfich/sl014.jpg



http://www.angelsbysharae.com/files/Indigo_500_lightblur.jpg

Tiedän heti! Jos saisi toivoa ... leikitään että sinä olet 'hyvä haltija Aaviisuinen', niin pyytäisin sinulta,

että kun ukollani on niin hirvittävästi kaikenlaisia sairauksia, vakaviakin...että hän saisi lähteä täältä kauniisti ja arvokkaasti    http://www.angelsbysharae.com/files/attunement_500_blur.jpg    nopeasti liukuen, eikä sairaalassa maaten ja odottaen mitä tapahtuu.
http://www.angelsbysharae.com/files/Forever_Special_550_palerwinpb.jpg
Kun en minäkään sitä kestäisi.  Huh
http://www.angelsbysharae.com/files/Guardian_500_pale.jpg


http://www.angelsbysharae.com/files/WAGNER_650_paleblur.jpg

Petri Laaksonen - Täällä Pohjantähden alla

Täällä Pohjantähden alla
korkeimmalla kukkullalla
katson kauas kaukaisuuteen
tulet uniin uudestaan
Täällä Pohjantähden alla
taivas täyttyy purppuralla
siitä suojakseni peiton
minä itselleni saan.

Ja alla Pohjantähden
minä tulen
minä lähden
ja vain Pohjantähden nähden
Itken vuokses kyyneleen.

Täällä Pohjantähden alla
Murheita on laulajalla
Täällä kuu kumottava
On myös alakuloinen
Täällä Pohjantähden alla
hiipii sieluun asti halla
ja tunteet tappamalla
rikki repii sydämen

Täällä Pohjantähden alla
korkeimmalla kukkullalla
katson kauas kaukaisuuteen
tulet uniin uudestaan
Täällä Pohjantähden alla
taivas täyttyy purppuralla
siitä suojakseni peiton
minä itselleni saan.

http://www.angelsbysharae.com/files/relationship_500_pale.jpg
« Viimeksi muokattu: 02.06.2008 01:22:33 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #310 : 07.06.2008 13:59:42 »

Haluan jakaa tämän teidän kanssa vaikka tähän nyt liittyy paljon muutakin kun enkeleitä,
mutta en viitsi mitään omaa topiccia perustaa vain siksi että kerron tämän..
Kuitenkin haluan henkimaailman ilmiöiden puolelle tuoda tän jutun ja enkelinurkkaus sopii.. Smiley


Minä olin juttusilla erään meedio/selvänäkijän kanssa.

Ensimmäisenä hän katsoi aurani ja sanoi että se on hyvin vaalea,
siinä näkyy kaikki sateenkaaren värit,
mutta ne eivät ole kirkkaita vaan hyvin pehmeitä, utuisia.
Tämä kuulemma kertoo lempeydestäni ja pehmeydestäni.

Sitten hän kysyi, että tiedänkö yhtään minkälainen tyyppi takanani seisoo.
Sanoin vain että kai siellä jokin enkeli on.
Ja hän sanoi että kyllä hyvinkin on, eikä mikään mikä tahansa enkeli,
vaan se on hyvin suuri ja korkean tason enkeli, melkein arkkienkelin tasolla oleva.
 angel

Hän kuvaili enkeliä että se on kattoon asti korkea ja sillä on hyvin suuret siivet,
jotka ovat levällään.
Enkeli on hyvin vaalea ja säteilee suurta LEMPEYTTÄ.
Siitä tulee pehmeä ja lempeä energia, joka virtaa minun olemukseeni,
sen takia auranikin värit olivat utuisia.
Hän kertoi että tämä enkeli auttaa minua olemaan lempeä
ja parantamaan lempeydelläni,
kun astun huoneeseen niin ihmiset
tuntevat miellyttävän ja hyväksyvän energian minusta.

Tämä enkeli luo ympärilleni hyvin voimakkaan suojakentän,
jotta pystyn parhaalla tavalla kulkemaan polkuani.
 Smiley angel

Sen jälkeen hän alkoi puhua että minulle sanotaan
"hoitaja olet ollut ennenkin ja hoitaja tulet olemaan. Sinä hoidat SIELUA"
(en ollut kertonut hänelle mitään itsestäni, siis en sitä että opiskelen hoitajaksi)
Sitten hän jatkoi
"sinun edessäsi avautuu polku, jota kuljet. Tämä polku antaa sinulle hyvin paljon.
Sinä koet suurta rakkautta, rauhaa ja runsautta. Polkusi on valoisa.
"

Sitten meedio sanoi näkevänsä muutakin.. Jotain pientä piilossa enkelin takana,
ja se pieni on on vähän ujo kun on siellä takana,
mutta siitä tulee kanssa hyvin miellyttävä ja rauhallinen energia.
Sitten hän alkoi ihmettelemään että miten hauska juttu tämä nyt onkaan..

Se on luonnonhenki!
Ja luonnonhengeksi hyvin suurikokoinen, metrin korkuinen..
Se viihtyy seurassani koska rakastan luontoa ja eläimiä
ja se auttaa minua kommunikoimaan kasvien, eläinten ja maan kanssa!


No, seuraavaksi pöllähti paikalle (yllätys yllätys) isäni,
joka on aina heti paikalla
kun on vähänkään selvänäköisen tai mediaalisia lahjoja omaavan ihmisen seurassa.

Mutta tällaista en ole koskaan aiemmin kokenut:
meedio alkoi puhumaan lähestulkoot isäni äänellä,
sanojen painotukset ja lauserakenteet ja käyttämänsä sanat olivat suoraan isäni suusta!


Isä sanoi "Sinua autetaan ja ohjataan koko ajan.
Ja kun puhun ohjaamisesta, tarkoitan YLINTÄ ohjausta, ymmärrätkö?
"
hetken tauko
"Minä tuon sinulle tuoksuja. Tuoksuja, jotka tuovat muistoja lapsuudesta.
Jotta sinä muistaisit kuka MINÄ OLEN
" ...taukoa..
"Kun seuraava suhde tulee, ÄLÄ ANNA KOMENTAA. Sen aika on ohi"
"Ei minulla muuta, halusin vain että muistaisit, kuka MINÄ OLEN. Pikku simpanssini, en ikinä jätä sinua"

 smitten

Arvatkaa tuliko kyyneleet silmiin..
En ole kuullut isän ääntä viiteen vuoteen ja tuo muistutti niin paljon sitä,
se lempeys ja rauhallisuus ja se miten voimakkaasti hän painotti tiettyjä sanoja...
Ja sanoi minua vielä simpanssiksikin. Kuten on ennenkin sanonut...  Cry smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #311 : 09.06.2008 15:40:49 »

Haluan jakaa tämän teidän kanssa vaikka tähän nyt liittyy paljon muutakin kun enkeleitä,
mutta en viitsi mitään omaa topiccia perustaa vain siksi että kerron tämän..
Kuitenkin haluan henkimaailman ilmiöiden puolelle tuoda tän jutun ja enkelinurkkaus sopii.. Smiley


Minä olin juttusilla erään meedio/selvänäkijän kanssa.

Ensimmäisenä hän katsoi aurani ja sanoi että se on hyvin vaalea,
siinä näkyy kaikki sateenkaaren värit,
mutta ne eivät ole kirkkaita vaan hyvin pehmeitä, utuisia.
Tämä kuulemma kertoo lempeydestäni ja pehmeydestäni.

Sitten hän kysyi, että tiedänkö yhtään minkälainen tyyppi takanani seisoo.
Sanoin vain että kai siellä jokin enkeli on.
Ja hän sanoi että kyllä hyvinkin on, eikä mikään mikä tahansa enkeli,
vaan se on hyvin suuri ja korkean tason enkeli, melkein arkkienkelin tasolla oleva.
 angel

Hän kuvaili enkeliä että se on kattoon asti korkea ja sillä on hyvin suuret siivet,
jotka ovat levällään.
Enkeli on hyvin vaalea ja säteilee suurta LEMPEYTTÄ.
Siitä tulee pehmeä ja lempeä energia, joka virtaa minun olemukseeni,
sen takia auranikin värit olivat utuisia.
Hän kertoi että tämä enkeli auttaa minua olemaan lempeä
ja parantamaan lempeydelläni,
kun astun huoneeseen niin ihmiset
tuntevat miellyttävän ja hyväksyvän energian minusta.

Tämä enkeli luo ympärilleni hyvin voimakkaan suojakentän,
jotta pystyn parhaalla tavalla kulkemaan polkuani.
 Smiley angel

Sen jälkeen hän alkoi puhua että minulle sanotaan
"hoitaja olet ollut ennenkin ja hoitaja tulet olemaan. Sinä hoidat SIELUA"
(en ollut kertonut hänelle mitään itsestäni, siis en sitä että opiskelen hoitajaksi)
Sitten hän jatkoi
"sinun edessäsi avautuu polku, jota kuljet. Tämä polku antaa sinulle hyvin paljon.
Sinä koet suurta rakkautta, rauhaa ja runsautta. Polkusi on valoisa.
"

Sitten meedio sanoi näkevänsä muutakin.. Jotain pientä piilossa enkelin takana,
ja se pieni on on vähän ujo kun on siellä takana,
mutta siitä tulee kanssa hyvin miellyttävä ja rauhallinen energia.
Sitten hän alkoi ihmettelemään että miten hauska juttu tämä nyt onkaan..

Se on luonnonhenki!
Ja luonnonhengeksi hyvin suurikokoinen, metrin korkuinen..
Se viihtyy seurassani koska rakastan luontoa ja eläimiä
ja se auttaa minua kommunikoimaan kasvien, eläinten ja maan kanssa!


No, seuraavaksi pöllähti paikalle (yllätys yllätys) isäni,
joka on aina heti paikalla
kun on vähänkään selvänäköisen tai mediaalisia lahjoja omaavan ihmisen seurassa.

Mutta tällaista en ole koskaan aiemmin kokenut:
meedio alkoi puhumaan lähestulkoot isäni äänellä,
sanojen painotukset ja lauserakenteet ja käyttämänsä sanat olivat suoraan isäni suusta!


Isä sanoi "Sinua autetaan ja ohjataan koko ajan.
Ja kun puhun ohjaamisesta, tarkoitan YLINTÄ ohjausta, ymmärrätkö?
"
hetken tauko
"Minä tuon sinulle tuoksuja. Tuoksuja, jotka tuovat muistoja lapsuudesta.
Jotta sinä muistaisit kuka MINÄ OLEN
" ...taukoa..
"Kun seuraava suhde tulee, ÄLÄ ANNA KOMENTAA. Sen aika on ohi"
"Ei minulla muuta, halusin vain että muistaisit, kuka MINÄ OLEN. Pikku simpanssini, en ikinä jätä sinua"

 smitten

Arvatkaa tuliko kyyneleet silmiin..
En ole kuullut isän ääntä viiteen vuoteen ja tuo muistutti niin paljon sitä,
se lempeys ja rauhallisuus ja se miten voimakkaasti hän painotti tiettyjä sanoja...
Ja sanoi minua vielä simpanssiksikin. Kuten on ennenkin sanonut...  Cry smitten


Voi miten upea ja ihana kokemus.  smitten angel Cry
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #312 : 11.06.2008 12:41:55 »

Jostain syystä olen nyt parina päivänä kokenut enkelit erityisen lähellä ja ajatukseni ovat pyörineet paljon heissä muutenkin. Olen nyt saanut heiltä muistutuksen enkeli-ihmisistä ja jotain he nyt koittavat tästä asiasta tuoda minulle julki...  :Smiley No jokatapauksessa näitä enkeli ihmisiä tai ihmisenkeleitä, jotka näyttävät ja ovat aivan kuin ihmiset, mutta  eivät kuitenkaan ole ihan ns. tavallisia ihmisiä on joukossamme. angel Oletko sinä kohdannut tällaisen enkeli-ihmisen, vai oletko kenties itse sellainen, ehkä tietämättäsi, jos et ole vielä "herännyt" tähän totuuteen?  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #313 : 11.06.2008 22:12:28 »

Olen tavannut monta ihmisenkeliä. He ovat niitä, jotka kävelevät kadulla vastaan ja hymyilevät silloin kun itsellä on paha päivä. Joku täysin tuntematon ihminen auttaa yllättäen jossain asiassa...

Kun en päässyt ekasta inssistäni läpi, kävelin kaupungilla itkua pidätellen, niin yksi alkoholisti huusi mulle parkkipaikan toiselta puolelta "tyttö..luota itseesi!".. Hän oli enkeli.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #314 : 12.06.2008 11:53:43 »

Olen tavannut monta ihmisenkeliä. He ovat niitä, jotka kävelevät kadulla vastaan ja hymyilevät silloin kun itsellä on paha päivä. Joku täysin tuntematon ihminen auttaa yllättäen jossain asiassa...

Kun en päässyt ekasta inssistäni läpi, kävelin kaupungilla itkua pidätellen, niin yksi alkoholisti huusi mulle parkkipaikan toiselta puolelta "tyttö..luota itseesi!".. Hän oli enkeli.  Smiley

 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: