Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkka  (Luettu 286849 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #285 : 16.01.2008 11:33:08 »




YKSINÄISYYS

Arkkienkeli Rafaelia kanavoinut Jeane R. Pothier (spiritlibrary.com)
26.12.2007
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
 
Tervehdin sinua tänään, rakas ystävä!
 
Olen arkkienkeli Rafael, parannuksen ja muodonmuutoksen enkeli, ja on ilo olla täällä kanssasi taas kerran. Tulen luoksesi nyt niiden uusien energioiden aallossa, joita ovat tuoneet tälle planeetalle äskettäin monet enkeliolennot, jotka rakastavat teitä hyvin paljon ja jotka työskentelevät kanssanne hyvin läheisesti. He ovat tulleet sisään nyt monilla korkeamman värähtelyn energia-aalloilla ollakseen kanssanne uudella tavalla.
 
Tällä hetkellä esitetään kysymys: "Miten selviydymme yksinäisyydestä?"
 
Vastaan tähän kysymykseen tänään niiden energia-aaltojen kera, jotka toin huomionne piiriin avauslauseessani. Kauan olette tunteneet yksinäisyyttä tekemässänne työssä, viettämässänne elämässä ja niissä haluissa, joita teillä on syvällä sydämessänne yhdistymisestä toisiin tavalla, jota ei ole koskaan koettu aiemmin ihmismuodossa täällä maan päällä.
 
Yksinäisyyden energialla on syvät juuret ja se on sieluolennolla ollut pitkään. Se tulee sen erillisyyden varhaisimmista kokemuksista, mikä tapahtui ennen ajan alkua. Tämä energia luotiin silloin, kun sielu suostui valheelliseen erillisyyteen Kaikkeudesta. Tämä palveli erillisyyden kokemusten tuomisessa.
 
Käytän sanoja "valheellinen erillisyys", koska todellista erillisyyttä ei koskaan ole ollut - vain harhakuva siitä. Unohduksen verhoja ei ole ainoastaan niillä, jotka inkarnoituvat tänne maan päälle, vaan tämän eräs muoto juurrutettiin myös sieluun, jotta mahdollistettaisiin täydellinen erillisyyskokemus uskoen, että on erillisyyttä.
 
Yksinäisyys tulee erillisyyden harhakuvasta, että ollaan yksin kaikissa asioissa ja kaikin tavoin. Yksinäisyyden taustaenergia on se, että riippumatta siitä mitä tehdään, ei koskaan todella tunnetta sitä yhteyttä, joka kerran oli olemassa, silloin kun sielu oli Lähteen osa ja ns. "kotona". On olemassa syvän tason muistikuva tästä yhteydestä ja se voi olla hyvin unohtumaton niillä, jotka nyt heräävät todelliseen tarkoitukseensa täällä maan päällä.
 
Vedä syvään henkeä, rakas ystävä, ja salli viestissä läsnä olevien energia-aaltojen tulla sinuun. Mitä vastaanotat itsellesi tänään? Sallitko itsesi saada sen rakkauden ja myötätunnon, jotka ovat jumalainen syntymäoikeutesi Kaikkeudelta? Sallitko henkilökohtaisen enkeliseurueesi tulla lähelle ja istumaan kanssasi, kun hengität sisään näitä jumalaisia energioita?
 
Se määrä, jonka sallit itsellesi tällä hetkellä, kun energia-aallot virtaavat sinuun, on mitta siitä, miten paljon sallit yksinäisyyden energian olla osana elämääsi. Jos huomaat, että tunnet olevasi arvoton vastaanottamaan rakkautta, joka on sinun ja vain sinun, niin ehkä lisäät omia tunteitasi puutteesta, vähäisestä itsearvostuksesta ja yksinäisyydestä. Saatat lisätä sellaisia omia energioitasi, jotka kertovat sinulle, ettei sinulla ole ketään, joka todella rakastaa sinua tavalla, jolla haluat tulla rakastetuksi.
 
Rakas ystävä, yksinäisyys on oire siitä, mitä et anna itsellesi. Tunne tätä hetken aikaa. Koe miten kehosi tuntee tämän. Tunnetko tyhjyyttä jossain, kenties sydänalassasi? Tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on sydämessäsi reikä, joka pysyy auki ja vereslihalla eikä se koskaan tunnu täyttyvän lämmöstä ja välittämisestä? Tuntuuko sinusta siltä, että kaipaat jotain vatsaasi, joka ei koskaan ole tyytyväinen mihinkään syömääsi ruokaan?
 
Rakas ystävä, nämä ovat oireita yhteydestä, jota et tunne itselläsi olevan. Ja sanon sinulle tänään, että tämän yhteyden, joka laukaisee nuo yksinäisyyden tunteet, aktivoi oma sielusi, joka yrittää yhdistyä SINUN kanssasi!

Otatko aikaa istuaksesi hiljaa ja kutsuaksesi oman sieluitsesi olemaan kanssasi? Oletko avoin sille, mitä voit saada millä hetkellä hyvänsä? Vastaanottamisen energia sallii sinun aina vain enemmän tuntea noita monia yhteyksiä, joita aina on ympärilläsi. Niitä tulee äärettömältä määrältä olentoja, jotka rakastavat sinua hyvin paljon. Mitä sallit itsesi ottaa vastaan tänään?
 
Yksinäisyys iskee kun et ota aikaa olemiseen itsesi kanssa, sillä sitä sinä ennen kaikkea kaipaat. Yhteys, joka tulee syvältä sisältäsi, on perusta kaikille muille yhteyksille, ja se sopii yhteen niiden yhteyksien kanssa, joita sinulla on ympärilläsi oleviin. Ja silloin kun et salli itsesi olla "kotona" itsesi kanssa, tunnet tätä irrallisuutta ympärilläsi olevista. Koet tätä erityisesti silloin, kun et pysty vetämään puoleesi sitä rakastavaa ja romanttista suhdetta, joka nähdään läheisenä yhteytenä, joka ihmisillä voi olla Kaikkeuteen.
 
Vedä taas syvään henkeä, rakas ystävä, ja ole rauhassa. Olet kamppaillut hyvin monien asioiden läpi ja olet päästänyt irti suuremmasta määrästä energioita, mitä koskaan uskoit mahdolliseksi tässä elämässä. Olet saanut aikaan ihmeitä eteerisissä ulottuvuuksissa, ja samaan aikaan kun et välttämättä näe näitä energioita fyysisessä ulottuvuudessa, sanon sinulle, että olet suurenmoinen kaikessa, jota olet pystynyt muuttamaan ja kehittämään tässä elämässä!
 
Tänä aikana ja parin ensimmäisen viikon aikana tammikuussa käyt läpi lopullisen irtipäästämisen vanhoista energioista, ja tähän sisältyvät vanhat suhteet, jotka eivät enää palvele sinua. Älä yritä pitää kiinni jostain, mikä on sinulle vahingollista tai mikä saa sinut tuntemaan arvottomuutta, vain siksi, ettet halua tuntea olevasi yksin elämässäsi.
 
Näiden suhteiden, näiden energioiden on lähdettävä luotasi nyt, jotta voit tuoda sisään upeita ja täysin valaistuneita suhteita, joita nyt luodaan. Tämä on aikaa, jolloin sinun pitää todella luottaa itseesi kaikessa, jonka paljastat itsellesi elämässä, sillä tänä aikana tapahtuu niin, että nuo vanhat energiat ovat lähdössä ja ne vielä kerran ns. nostavat päätään osittaakseen sinulle, että ne ovat matkalla ulos!
 
Älä yritä pitää niitä lähelläsi, äläkä yritä pitää niistä kiinni. Sielutasolla on tehty päätös, että ne päästetään lähtemään ja siirtymään omaan ratkaisuunsa. Kyllä, lähtiessään luotasi nämä monet energiat laukaisevat yksinäisyyden energiat, ja tämä on yhteistä niille monille sieluille, jotka käyvät tätä nyt läpi. Ja rakas ystävä, enemmän kuin koskaan tämä on aikaa, jolloin voit eniten palvella itseäsi luottamalla kaikkeen, mitä sallit itsellesi.
 
Luota, että nämä energiat, jotka eivät enää palvele sinua, lähtevät luotasi. Luota, että olet siirtymässä uusiin suhteisiin, joissa on kyse perheestä, rakkaudesta, tuesta, lähellä olemisesta ja yhdistymisestä toisiin elämässäsi. Luota, että sielullasi kaikki on hyvin ja että voit mennä pois itsesi tieltä!
 
Olen Rafael ja on ilo taas kerran tulla luoksesi puhumaan tänään. Vartioin sinua ja olen aina kanssasi. Olen täällä silloin, kun tarvitset minua olemaan kanssasi, ja kuuntelen, kun puhut. Rakasta itseäsi, rakas ystävä, sillä olet suurenmoinen, jumalainen ihminen ja vaikutat kovasti tässä maailmassa. Eräänä päivänä näet tämän itse ja ihmettelet sitä, että kerran tunsit, ettei sinulla ole merkitystä. Ja sinulla on todellakin merkitystä!
 
Sinua rakastetaan ja tuetaan suuresti, etkä ole KOSKAAN yksin.
 
Olemme valmiita.
 


*  *  *  *  *  *  *

http://dl6.glitter-graphics.net/pub/212/212266su32w0q1xv.jpg'
http://www.luisprada.com/Protected/IMAGES/archangel_raphael2.jpg
[/center]
« Viimeksi muokattu: 16.01.2008 16:26:51 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #286 : 21.01.2008 11:11:51 »



TULEVAISUUTTA EI OLE VIELÄ KIRJOITETTU
 
Arkkienkeli Urielia kanavoinut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
14.1.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine, muokkausta Matti


 
Sinulla on monia syitä keskittyä olemaan täysin läsnä hetkessä, nykyhetkessä. Yksi syy on se, että silloin olet universaalissa energiavirrassa, jolloin luotte todellisuutesi sellaiseksi kuin haluat sen olevan. Toinen on se, että siinä on tulevaisuutesi - läsnä olevassa hetkessä. Sinulle ei ole koskaan kirjoitettuna valmiiksi tulevaisuutta, sitä ei ole ennalta määrätty. Se on olemassa sen vuoksi, mitä teet nyt läsnä olevassa hetkessä, ei sen vuoksi mitä teet tai mitä tapahtuu myöhemmin.
 
Silloin kun keskityt tulevaisuuteen tai siihen, mitä tapahtuu jossain kohtaa tämän hetken jälkeen, uskot että tulevaisuus on jotenkin parempi kuin nykyhetki. Kun siis keskitytte onnistumiseen ja luulette, että se on jossain kohtaa tämän hetken jälkeen, itse asiassa heijastat nykytilasi tulevaisuuteen. Tulevaisuus luodaan nykyhetkestä, eikä se ei voi koskaan olla enemmän kuin se mitä on nykyhetkessä.
 
Tarkoituksesi, energiasi, painopisteesi ja sitoutumisesi itseesi ja sen luomiseen, mitä haluat ja mikä parhaiten palvelee unelmiasi tässä hetkessä, määrittelee sen mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Halukkuutesi olla voimakas nyt luo voimakkaan tulevaisuuden. Itsesi hyväksyminen jollain tavalla rajoittuneeksi luo sen tulevaisuuteen, ellet ole valmis muuttamaan uskomuksiasi siitä, mitä olet nyt läsnä olevassa hetkessä.
 
Ajattele elämää jatkuvana virtana, jossa jokainen osa liittyy edelliseen. Seuraava askel matkallasi voi olla vain yhtä voimallinen kuin sitä edeltävä askel. Tulevaisuuttasi ei koskaan määritellä ennalta - mikään voima maassa tai taivaassa ei voi luoda sitä sinulle. Jokainen maailmankaikkeuden puoli reagoi sinuun. Tulevaisuus on nyt, se on nykyhetkessä. Ole voimakas hetkessä, ja luot voimallisen tulevaisuuden, missä sydämesi toiveet täyttyvät kaikin tavoin.
 
_______

 
ENKELIEN VIESTIT
 
Hopeasulkiin valituissa kanavoiduissa viesteissä on - ainakin toivomukseni, ja usein kokemukseni mukaan - voimakkaat energiat. Ne ovat vahvistavia ja saavat ajattelemaan asioita uudella tavalla.
 
Silti suuressa osassa viestejä voi olla jotain, usein se voi olla yksi kohta, joskus jokin sävy, joskus looginen virhe, siis jotain mikä ei ole tarkkaan ottaen aivan kohdallaan.
 
Edellisessä viestissä sanotaan: "Seuraava askel matkallasi voi olla vain yhtä voimallinen kuin sitä seuraava askel."
 
Sitä on hyvä miettiä, kokea asia noin voi antaa huomattavaa lisäpotkua juuri tähän hetkeen. Mutta se ole suinkaan koko totuus. Jos noin olisi, seuraava askel olisi aina sidottu edelliseen, ja niinhän ei ole. Kehityksessä on hyppäyksiä, ihmisellä on aina mahdollisuus uudistumiseen.
 
Tämä askel voi olla aivan uusi. Seuraava askel voi olla aivan uusi.
 
Sen lisäksi että otat vastaan viestien vahvistavan energian, rohkaisevan ja anteeksiantavan tunteen, myös ajattele niitä - mahdollisuuksiesi mukaan.
 
Juuri henkisen kasvun äärellä me tarvitsemme ajattelua, uutta, joustavaa, ymmärtävää ja selkeyttävää ajattelua.
 
Käytännön sisäisissä ongelmissa meidän ajattelumme usein pyörii tyhjää. Ulkoistunut ajattelu ei välttämättä kykene auttamaan sielullisissa kysymyksissä ja elämän kysymyksissä, mutta ajatusponnistus ja ajattelun rohkeus ja voima henkisten opetusten äärellä vahvistaa ajattelua käyttökelpoiseksi monilla uusillakin alueilla.
 
Saan sellaisen vaikutelman, että kanavoiduissa viesteissä halutaan usein korostaa jotain tiettyä näkemystä, auttaa tällä korostuksella vapautumaan vanhasta. Usein nämä korostukset on kuitenkin tarkoitettu toiselle kielialueelle tai kulttuurialueelle kuin meidän.
 
"Vain" -lauseet eivät ehkä meille toimi niin hyvin kuin niillä alueilla, joiden kautta nämä viestit meille usein tulevat.
 
On sanottu, että ajatuselämys on pohja vapauden ja oman sisäisen voiman kokemiselle.
 
Rakkaudella
Matti


tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #287 : 26.02.2008 14:05:19 »

KYMMENEN OPPITUNTIA ENKELEILTÄ

Kirjoittanut Doreen Virtue
www.starchildascension.org
www.angeltherapy.com
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Mitä enemmän puhun enkeleilleni, sitä enemmän opin. Tässä on kymmenen oppituntia, jotka he ovat opettaneet minulle ja mitkä ovat muuttaneet elämäni.

1. ELÄ VILPITTÖMÄSTI

Enkeli sanoivat minulle: "Vietä aikasi tehden toimia, jotka sopivat yhteen korkeimpien aikomuksiesi kanssa. Päästä irti asioista, joista intuitiosi kehottaa sinua luopumaan. Nämä asiat
ehkä parantuvat, jotta voit nauttia niistä, tai sitten ne putoavat helposti pois."

Enkelit kehottivat minua luottamaan sydämeeni. He vakuuttivat, että olisin turvassa voidakseni kieltäytyä työstä, joka ei sopinut yhteen todellisten kiinnostukseni kohteiden kanssa.
Huomasin pian, että enkelit olivat oikeassa!

2. ON VAIN NYT-HETKI


"Olet kokonainen ja eheä nyt. Älä kohdista silmiäsi siihen, mitä huominen ehkä tuo - se on osoitus siitä, että olet epätäydellinen tai sinulta puuttuu jotain nyt ja että olet eheä, kun jotain ulkoista tulee elämääsi tulevaisuudessa."

Kun enkelit sanoivat tämän, käsitin, että olin elänyt tulevaisuutta varten. Keskityin läsnä olevien siunausteni sijasta siihen, mitä huominen toisi minulle. Nyt teen ajatuksissani joka ilta "kiitollisuusluettelon".

3. KAIKKI RISTIRIITA ON MIELESSÄSI


"Kaikki ristiriita, jonka näet tai koet ulkoisessa maailmassa, on heijastusta omasta egostasi. Todellisuudessa maailma on täydellisessä rauhassa ja heijastat rauhan pelkosi maailmaan. Et halua ratkaista sisäistä ristiriitaasi, mutta haluat kyllä saada sen pois itsestäsi. Niinpä heijastat sen toisiin ihmisiin ja ajattelet, että he aiheuttavat epämukavan olosi. Toiset ihmiset ovat neutraaleja, tyhjiä tauluja ja sinä värität heidät omilla merkityksilläsi ja määritelmilläsi. Sitten reagoit heihin, ikään kuin nuo väritykset ja määritelmät olisivat todellisia. Toiset ihmiset vuorostaan kohtelevat sinua odottamallasi tavalla - se on itsensä toteuttava ennuste."

Kun enkelit selittivät tätä, käsitin, miten usein olin sallinut pelon luoda minulle kurjia aikoja.
Mutta minulla oli aina voima valita ne ajatukset ja tunteet, jotka liitän kaikkiin tilanteisiin.

4. PUHDISTA RUOKAVALIOSI

"Kaikella ruualla on värähtely, ja haluat värähdellä niin korkealla ja hienojakoisesti, mihin tunnet virittyneesi. Syö tuoreita hedelmiä ja vihanneksia, pähkinöitä ja kokojyväviljoja, joilla on korkeimmat värähtelytaajuudet. Vältä lihaa, maitotaloustuotteita, alkoholia, sokeria, suklaata ja kofeiinia, joilla on matalimmat värähtelyt. Ja muista, että kaikkien syömisesi ruoka-aineiden värähtelyt vaikuttavat sinuun kauan sen jälkeen, kun ruoka on sulatettu ja poissa."

Silloin kun enkelit opettivat minulle oppitunnin neljä, ruokavalioni oli jo melko terveellinen. Olin luopunut lihasta, linnusta ja alkoholista. Kuitenkin tilanteen parantamiselle oli vielä
tilaa, joten noudatin suojelusenkelieni ruokavalioneuvoja ja omaksuin vegaaninäkemyksen syömiseen. Energiani ja ulkoinen olemukseni paranivat dramaattisesti ja välittömästi! Ilman
tunnetta siitä, että minulta riistettiin jotain, terveellisten ruoka-aineiden valitseminen tuntui helpolta ja luonnolliselta.

5. ÄLÄ ANNA SAADAKSESI


"Päästä irti niiden tulosten hahmottelemisesta, mitä odotat antaessasi. Saat tuloksia antamisestasi. Se on universaali laki. Mutta ei ole sinun tehtäväsi määritellä, miten syy ja seuraus kiertävät. Lisäksi jos odotat jotain vastineeksi, et ole todellisuudessa antanut mitään. Sen sijaan pidät sitä tietoisuudessasi odottaen saavasi jotain, ennen kuin päästät siitä täysin irti."

Taas kerran minua nolotti, kun enkelit näkivät sieluni syvyyksiin. He tiesivät, että olin antelias ihminen. Kuitenkin minun oli myönnettävä, että joskus annoin odottaen saavani jotain vastineeksi. Täysin luottaen suojelusenkeleihini päätin päästää irti kaikista toisille antamiini lahjoihin kiinnitetyistä säikeistä. Melkein välittömästi aloin saada yllättäviä palkkioita, kuten uusia bisnestilaisuuksia ja upeita kokemuksia ystävien kanssa.

6. VIETÄ YKSIN AIKAA LUONNOSSA


"Luonnon äänet ja tuoksut ovat näkymättömiä, joten ne vievät mielesi hengen näkymättömään maailmaan, missä asiat värähtelevät korkeammalla ja nopeammin kuin aine. Luonnossa on parantavia ominaisuuksia. Siellä on myös hyvin todellisia luonnon enkeleitä. Voit pyytää niitä parantamaan sinua. Luonnossa oleminen auttaa sinua omaksumaan maapallon luonnollisen rytmin, ja koska ajoitus ja syklit ovat osa kaikkea, olet enemmän synkronissa elämän rytmin kanssa."

Enkelien kehotuksesta lähdin pois pöytäni äärestä useammin ja aloin viettää lounastaukoni ulkona. Raitis ilma, auringonpaiste ja kukkien tuoksu auttoivat minua meditoimaan syvemmillä tasoilla. Istuin ulkona ja pyysin luonnon enkeleitä ympäröimään minut.

7. IRROTTAUDU AINEESTA


"Kun olet ajatuksissasi kiinni aineessa, pysyt kiinni egomielen tuotteissa ja näin egossa. Ei
ole mitään tapaa paeta tätä lakia. Aineessa kiinni oleva mieli on egomieli."

Suojelusenkelini tekivät selväksi, ettei aineellisissa asioissa ole mitään väärää. Aine on heidän mukaansa neutraalia. He myös käsittävät, että meillä ihmisillä on aineellisia tarpeita,
kuten ruoka, vaatteet ja suoja. Kuitenkin silloin kun mietimme liikaa aineellisia asioita - kuten jatkuvasti rahaa tai omaisuutta - olemme keskittyneenä alempaan itseemme, korkeamman itsen sijasta.

8. ÄLÄ TUOMITSE

"Tuomitset muut tapana suojella itseäsi, pitääksesi heidät pois luotasi, jottet joudu heidän luokseen ja tule loukatuksi. Mutta olemme kertoneet sinulle, että sinun ei tarvitse ajatella turvallisuuttasi. Olet turvassa, ja ylenmääräinen huolehtiminen turvallisuudestasi voi tuoda pelkäämäsi asian elämään."

Enkelit selittivät, että vedämme puoleemme sitä, mitä ajattelemme. Jos ajattelen pakkomielteisesti fyysistä ja tunnepuolen vaaraa, luon ilmapiirin, missä suurimmat pelkoni toteutuvat. Harjoituksen avulla aloin huomata hetket, jolloin tuomitsin muita ihmisiä. Aloin vapauttaa pelkojani enkeleille ja tunsin, että tapani tuomita hävisi vähitellen.

9. ELÄT SIELLÄ, MIHIN TIETOISUUTESI ON KESKITTYNYT


"Jos ajattelet rakkaudettoman ajatuksen - kilpailemista, kateutta, huolta - tunnet tuskaa. Olet tietoisuutesi ja tunnet sen vaikutukset, minne tietoisuutesi on keskittynyt. Et halua tuskaa. Päätä siksi antaa rakkaudettomat ajatuksesi valoon."

Aluksi tämän oppitunnin kohtaaminen oli minulle tuskallista. Olin aina ajatellut, että ulkoiset olosuhteeni vaikuttivat onnellisuuteeni. Kuitenkin enkeli olivat itsepintaisesti sitä mieltä, että tilanne oli päinvastoin ja että ajatukseni värittivät maailmaani. He kertoivat minulle, että onnellisuuteni ei kääntynyt sen mukaan, mitä minulla oli, vaan sen mukaan, mitä ajattelin.

10. ANNA KAIKISTA ASIOISTA KUNNIA JUMALALLE

"Älä etsi kunniaa itsellesi. Käytännössä kuitenkin silloin, kun annat kunnian Jumalalle, annat kunnian sille osallesi, joka on yhtä Jumalan kanssa. Antamalla kunnian Jumalalle, pysyt poissa egotilastasi ja keskittyneenä korkeamman itsesi tietoisuuteen."

Aluksi oppituntini nöyryytti minua. Mutta ennen kuin ehdin vajota häpeän tunteisiin, enkelini kannustivat minua muistuttaen, että koska todellinen itseni oli yhtä Jumalan kanssa, ylistin todellista minua joka kerta antaessani kunnian Jumalalle.

Nämä kymmenen oppituntia ovat nyt juurtuneet pysyväksi osaksi päivittäistä elämääni. Kun asiakkaani kiittävät minua sen jumalaisen opastuksen selkeydestä, mitä saan istuntojemme aikana, sanon: "Kiitos, mutta kaikki kunnia kuuluu Jumalalle ja enkeleille. He opettivat minulle, miten otetaan vastaan jumalaista opastusta. Ansaitsen kunniaa pelkästään tuon opastuksen noudattamisesta, koska - kiitos heidän - olen nyt erittäin hyvä kuuntelija."
 
Doreen Virtue
_______

aaviisuinen sai viestin:

Matti Kuusela ~Hopeasulka
Tapahtumakalenteri www.hopeasulka.com
Nettipäiväkirja http://hopeasulka.vuodatus.net
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #288 : 27.02.2008 16:04:58 »

cool  coolsmiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #289 : 27.02.2008 16:35:19 »

cool  coolsmiley
smitten
Kiss Mitä enemmän puhun enkeleilleni, sitä enemmän opin.  angel

... enkä mitenkään " noudata koko litaniaa" ~tai ajattele ETTÄ PITÄISI Shocked

ja uskon ja luotan tässäkin siihenkin että jokaisella meistä on joissain kohdissa ESMES ravinnon kanssa aika henkilökohtaiset ohjeet - mutta se on kyllä totta että
Lainaus
"Kaikella ruualla on värähtely, ja haluat värähdellä niin korkealla ja hienojakoisesti, mihin tunnet virittyneesi. Syö tuoreita hedelmiä ja vihanneksia, pähkinöitä ja kokojyväviljoja, joilla on korkeimmat värähtelytaajuudet. ...Ja muista, että kaikkien syömisesi ruoka-aineiden värähtelyt vaikuttavat sinuun kauan sen jälkeen, kun ruoka on sulatettu ja poissa."
yleisohjeena - vaan siltikin jokainen löytää oman ravintonsa kuuntelemalla itseään .... tämä nyt yksi konkreettisin esimerkki.

Tiedän ainakin omalta kohdaltani että itseäni ohjataan armeliaisuuteen itseäni kohtaan, ja pieniin askeliin , joten tästäkin "listasta" voi ottaa palan silloin toisen tällöin. Ellei ole menossa täysruljanssi

Jokainen kokekoon omalla kohdallaan mikä on tarpeeksi vai tarviiko ollenkaan. Ettei asia muutu " ego-listaksi"  angel angel angel
 smitten

Se mikä itseäni koskettaa on että Doreen Virtue kertoo omista henk.koht. kokemuksistaan .

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #290 : 28.02.2008 16:25:16 »

Tuo ruuan värähtelyjuttu oli mielenkiintoinen.

Lainaus
Ilman tunnetta siitä, että minulta riistettiin jotain, terveellisten ruoka-aineiden valitseminen tuntui helpolta ja luonnolliselta.

Minusta tuossa on juuri se pointti. Pitäisi päästä (henkisesti) siihen pisteeseen, ettei tunne että täytyy kieltää itseltään jotain taikka rajoittaa ruokavaliotaan jotenkin, sillä tavalla ei nimittäin pääse puusta pitkälle. Pikemminkin pitäisi tuntua juuri siltä, että valinta on luonnollinen ja helppo, ja se saa aikaan hyvän olon.

Mieltänsäkin voi kuitenkin treenata. Itse olen tietoisesti "kouluttanut" itseäni valitsemaan useammin kasvisruokaa, mutta en kuitenkaan ole kieltänyt itseäni valitsemasta muutakin ruokaa. Käytännössä valinnat alkavat kuitenkin pikkuhiljaa ihan luonnollisesti ja vastustelematta kallistua sinne kasvisten puolelle, mikä on ollut kiva huomata.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #291 : 28.02.2008 17:04:05 »

Tuo ruokajuttu on aika kiinnostavaa..

Oma ruokavalio koostuu yleensä hedelmistä, kasviksista, viljasta ja joistain maitotuotteista.. Nyt olen saanut aikaiseksi syödä lihaa, yleensä ne joutuu heittämään roskiin kun en muista koko juttujen olemassaoloa  crazy2

Jos saisin aikaiseksi niin eläisin pelkästään ihanilla haudutetuilla puuroilla  smitten

 smitten just  Kiss itse olen havahtunut juuri tähän miten eri ravinto aineet
( ravintoaineiden värähtelyt ) vaikuttaa omaan oloon - että kun kiinnostuu seuraamaan mistä seuraa hyvää oloa ja päinvastoin ...  Smiley

Itse olen havainnut tämänkin ETTÄ kun on "henkisiä paineita" niin mitä helpommin sulavampaa ja silti ravitsevampaa ravintoa syön - sen parempi olo - eli osuu hyvin tuo
Lainaus
Jos saisin aikaiseksi niin eläisin pelkästään ihanilla haudutetuilla puuroilla
silloin kun " rosessoin" jotain juttua niin tekee mieli syödä ihan vaikka maustamatonta joghurttia johon sitten lisään oliiviöljyä (edistää proteiinin imeytymistä) raejuustoa, on hyvä energian lähde , joskus  lisään hunajaakin, ja pilkon vielä banaania ja jotain citrus hedelmää tai anannasmurskaa ... tavoitteena kuitenkin se ETTÄ kaikkia ravintoaineita tulee sopivasti, saatanpa vielä ripauttaa päälle chili-pippuria  ( tai vaikka inkivääriä, timjamia, kanelia mausteita, jollei ole yrttejä saatavilla) lisäämään "lämpöä" eli kiihdyttämään aineenvaihduntaa ja tilppasen sitruunamehua hillitsemään verensokeripiikkejä - joita  hillitsee  hyvin myös ( oikeat  Cool ) kuidut, ja oikeat hyvät rasvat ja proteiinit taas antavat pitkään kylläisen olon.   Niinpä niitä on hyvä yhdistää.Tietty vähän jotain vihreää versoa ... auringonkukan versoja, vesikrassia, yms.  Kiss

Että omaperäiset on munkin ravitsemukset  2funny

Tämä aihe on mun lemppari - ja sen eli kehoni kanssa olen kovasti koettanut päässyt "yhteyksiin" ... parhaaksi itselleni olen todennut ETTÄ mitä yksinkertaisempaa sen parempi ja mitä vähemmän eri ravintoaineita kerrallaan niin sen parempi olo.

Tämäkin vielä, että kun alkaa ravita itseään ravinnolla joka on laadukasta ja ravinteikasta EIKÄ pelkästään ruokaa - niin tulee toimeen paljon vähemmällä ruokamäärällä  koska keho saa tarvitsemansa ravintoaineet helpommin - eli pelkkä täysi olo ei kerro oikeastaan mitään vatsa voi olla täysi mutta ravintoainevarastot ihan tyhjät  Cry

Ravintoaineen värähtelyyn vaikuttaa todella niin moni asia ... Shocked

Tuo ruuan värähtelyjuttu oli mielenkiintoinen.

Lainaus
Ilman tunnetta siitä, että minulta riistettiin jotain, terveellisten ruoka-aineiden valitseminen tuntui helpolta ja luonnolliselta.

Minusta tuossa on juuri se pointti. Pitäisi päästä (henkisesti) siihen pisteeseen, ettei tunne että täytyy kieltää itseltään jotain taikka rajoittaa ruokavaliotaan jotenkin, sillä tavalla ei nimittäin pääse puusta pitkälle. Pikemminkin pitäisi tuntua juuri siltä, että valinta on luonnollinen ja helppo, ja se saa aikaan hyvän olon.

Mieltänsäkin voi kuitenkin treenata. Itse olen tietoisesti "kouluttanut" itseäni valitsemaan useammin kasvisruokaa, mutta en kuitenkaan ole kieltänyt itseäni valitsemasta muutakin ruokaa. Käytännössä valinnat alkavat kuitenkin pikkuhiljaa ihan luonnollisesti ja vastustelematta kallistua sinne kasvisten puolelle, mikä on ollut kiva huomata.

Ja herkuttelu kuuluu asiaan - mulla herkutteluun kuuluu tumma suklaa, erilaiset siemenet, pähkinät, mantelit , vaikka seesamikakut ja halva .... ja turkinpippurit, siis karkkisellaiset   2funny
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 17:09:29 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #292 : 28.02.2008 17:21:33 »

Hmmm ja värillä on myös väliä - värähtelyä kun ovat nekin  Wink Usein tuntuu että täytyy saada jotain väriä - no katsella ympärillään mutta myös syödä.

Ja lihatuotteista sen verta ETTÄ se on kyllä yksi yhteen oman " värähtelytason kanssa", mutta syököön ken syö. Ja kyllä munkin Cool tekee joskus mieli vaikka paria siivua metukkaa tai pientä pätkää grillattua Hpiip sinistä ... mutta tosi harvoin . Kerran pari puolessa vuodessa.

Kalaa ja kanaa syön silloin tällöin. Varsinkin rasvakalaa eli lohta ja tonnikalaa ... ylipäänsä ravinto on ihan olennainen asia ja sillä oma sijansa " koko hyvinvointiympyrässämme" ... ainakin itselläni on näin.

Ja sitten päästäänkin siihen että mitä tekee mieli ja mitä oikeesti tarvitsee...  loppupelissä en luota mihinkään kiellettyjen ravintoaineiden listaan - mutta sen sijaan siihen ETTÄ mitä ja missä määrin ja mitä yhdistää  -  että kun lopettaa kieltämästä itseltään jotain ja  myös pakottamasta syömään jotain = useat ohjeet ... niin alkaa päästä jäljille.  Smiley

Tämä vielä ETTÄ meidän keho tottuu siihen mitä syömme ELI tottuu saamaan jotain tiettyä ravintoainetta jostain tietystä ravinnosta  niin sitähän sitä "tekee mieli"- no jos sitten kiinnostun siitä millä itseäni ravitsen JA havahduttuani muutan tapojani vaikka niin että pikakaurahiutaleiden sijaan syönkin tavallisista kaurahiutaleista valmistettua puuroa ...   Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 17:51:36 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #293 : 28.02.2008 18:11:51 »


Värähtelystä ja väreistä - jotain täälläkin  smitten

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #294 : 03.03.2008 11:15:46 »

Hmmm ja värillä on myös väliä - värähtelyä kun ovat nekin  Wink Usein tuntuu että täytyy saada jotain väriä - no katsella ympärillään mutta myös syödä.

Katselin vasta eilen yhden tallentamani jakson Prisma-dokumentin Totuus ruuasta -sarjasta, jossa kappas vaan puhuttiinkin juuri kasvisten ja marjojen väreistä ja miten ne on hiljattain tieteellisestikin yhdistetty antioksidantteihin, jotka puolestaan hidastavat kehon vanhenemista. Esim. tomaatin punainen väri tulee lykopeenista, jonka vaikutusta UV-säteilyn kestävyyteen ohjelmassa tutkittiin ja todettiin, että päivittäin nautittu tietty määrä lykopeenia suojaa ihoa auringonpolttamilta. Kuulemma tomaattipyreessä sitä on erityisen suuri määrä.

Aletaanko tieteessäkin siis pikkuhiljaa tutkia ja todeta samoja asioita, mistä ei-tieteellistä tietoa on ollut jo vuosia..? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #295 : 18.03.2008 20:21:28 »

Kerron teille oman Enkeli kokemuksen:)
Poikani lähti ystävälleen yökylään ja Tyttäreni sanoi minulle ,että haluaisi tulla viereeni nukkumaan( tytär on 12v).
No illalla sitten kävimme nukkumaan ja jossai keskiyön vaiheilla minut herätti jokin.
Käännyin katsomaan tytärtäni....Tyttäreni päällä seisoi hajareisin kaunis nuori nainen.Naisella oli kullan vaalea polkkatukka,kapeat kauniit kasvot,hoikka vartalo.Todella kaunis.
Hän oli kumartuneena tyttäreni puoleen ja katsoi häntä hievahtamatta kasvoihin.
ihmetteli itsekseni,mitä hän siinä katseli.En tuntenut pelkoa,vaan ihmetystä:)
Tämä on jäänyt mieleeni varmaankin iäksi...niin kaunis oli tuo nainen:)
En voi muuta ajatella,kuin sen,etä kyseessä oli tyttäreni suojelusenkeli.
Olen todella otettu ,että minulle näytettiin tuo enkeli,sillä olen aina uskonut että meilä jokaisella on joku suojelemassa:)
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #296 : 26.03.2008 20:59:40 »

Kerron teille oman Enkeli kokemuksen:)
Poikani lähti ystävälleen yökylään ja Tyttäreni sanoi minulle ,että haluaisi tulla viereeni nukkumaan( tytär on 12v).
No illalla sitten kävimme nukkumaan ja jossai keskiyön vaiheilla minut herätti jokin.
Käännyin katsomaan tytärtäni....Tyttäreni päällä seisoi hajareisin kaunis nuori nainen.Naisella oli kullan vaalea polkkatukka,kapeat kauniit kasvot,hoikka vartalo.Todella kaunis.
Hän oli kumartuneena tyttäreni puoleen ja katsoi häntä hievahtamatta kasvoihin.
ihmetteli itsekseni,mitä hän siinä katseli.En tuntenut pelkoa,vaan ihmetystä:)
Tämä on jäänyt mieleeni varmaankin iäksi...niin kaunis oli tuo nainen:)
En voi muuta ajatella,kuin sen,etä kyseessä oli tyttäreni suojelusenkeli.
Olen todella otettu ,että minulle näytettiin tuo enkeli,sillä olen aina uskonut että meilä jokaisella on joku suojelemassa:)

http://www.fairiesworld.com/gallery/albums/userpics/10001/normal_%C2%A9Judy_Mastrangelo_Guardian_Angel_of_Winter_%C2%A9.jpg

Kiitos Rinna1 että kerrot tämän  angel tarinan ... ikimuistoinen kokemus ja tulee niin lähelle koettavaksi kauttasi  smitten

Näitä on ihana lukea - tulee enkelit ihan kotiin asti t.aaviisuinen

http://www.peter-sperling.eu/assets/images/Guardian-Angel.jpg
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #297 : 02.04.2008 16:52:50 »

Nyt pitää kirjoittaa mitä tänään sattui töissä! Grin

Olin aamulla kopiointi-, tulostus- ja laminointihuoneessa tekemässä muistipelikorttien laminointia englannintunneille heti aamusta, kun viereeni tuli päivähoidon puolelta pieni poika, ehkä 3-vuotias. Hyvin reipas kaveri! Poika seisoi siinä oven pielessä ja aloin kysellä, mitä hänelle kuuluu. Ensin hän ihmetteli paperinkeräysroskista ("roskis sisällä!"), tuli sitten peremmälle huoneeseen katsomaan paperileikkuria, kunnes kääntyi kannoiltaan ja kävi pyörähtämässä käytävässä. Sen jälkeen poika tuli takaisin kysymään, että "missä se mies on?" Kysyin sitten, että kuka mies, johon poika tuhahti: "Noh.. noh, se sinun mies!" Minä menin ihan hämilleni ja sain selitettyä, etten tiedä missä minun mies on, jonnekin se on varmaan mennyt. Sen jälkeen poika hilpaisi suoraan opettajan huoneeseen jututtamaan opettajia.

Ajattelin ensin, että talonmies on hyörinyt siellä käytävällä ja poika on lapsen logiikalla ajatellut, että kun minä olen siinä lähellä töissä miehen täytyy olla minun mies (koska vaikka olen näin nuori olen kolmivuotiaille ihan täti jo Grin), mutta talonmies ei ollut paikalla. Juolahti mieleeni vasta myöhemmin, että poika on varmasti nähnyt suojelusenkelini Athamaijoksen ja tullut lähemmäs päivähoidon puolelta katsomaan tuota miestä ja ihmetteli sitten, kun "minun mies" hävisi. Harmi vain, etten tajunnut kysyä pojalta miltä se "minun mies" oikein näytti Smiley Olisin sitten tiennyt ihan varmaksi oliko se juuri Athamaijos vai joku oppaistani, jonka poika näki, mutta tuskin kukaan oppaista nyt on niin lähellä minua, että muut heitä näkevät.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2008 16:55:40 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #298 : 04.04.2008 12:00:40 »

Hauska juttu Atha.  Grin"Tarkkasilmäisiä" nuo lapset. Ovat vielä niin hyvin kosketuksissa henkimaailmoihin. Saatikka sitten jos ovat vielä indigoja tai kristalleja. Tuosta tuli mieleen kun pääsiäisen aikoihin, muistaakseni pari vuotta sitten kävelin silloisen kotini vieressä olevan päiväkodin ohi. Siinä aidan vierustalla oli kaksi n. 5-vuotiasta tyttöä juttelemassa keskenään. Ilmeisesti heillä oli pääsiäiseen liittyvät keskustelut, sillä kun kuljin heidän ohi kuulin heidän sanovan: "Ei toi voi olla Jeesus, koska se on nainen".  2funny Silloin minulla oli jo muodostunut tuo vahva yhteys Jeesukseen ja he herkkinä aistivat sen, kenties näkivätkin lähelläni, aurassani tai jotain. Mutta vähänkös minua nauratti ja ihastutti.  2funny angel
tallennettu
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #299 : 14.04.2008 19:39:54 »

Heips!
Itselläni tuttuja jotka ovat käyneet näillä enkelikursseilla tai istunnoilla ja olivat sitä kautta oppineet paremmin kuuntelemaan enkeleitään ja näkemään niitä. Varmasti sellaisissa tilanteissa kun on useampi ihminen kokoontunut samaan tilaan, niin se energia on aivan erilaisen tuntuinen, vahvempi... Itse en ole enkeliä nähnyt kuin joskus pienenä ja senkin tajusin myöhemmin että oikeasti se oli enkeli, eikä mikään harhakuvitelma, miksi yleensä vanhemmat saavat kitkettyä lapsilta pois tämän herkkyyden... Nyttemmin olen stressaavina aikoina hiljentynyt ja pyytänyt voimia enkeleiltä ja olen tuntenut kuin joku laittaisi kätensä olkapäälleni tai kietoisi minut kokonaan voimia antavaan syliinsä.  Smiley

Tätä olemme kanssa pohtineet, että hyvin monissa uskonnoissa voivat "jumalan"/palvottavan nimet muutella, mutta kaikissa näissä kuitenkin esiintyy aina samat arkkienkelit...
Itse en ole sidonnainen mihinkään uskontokuntaan, vaan yritän pitää mielen avoimena erilaisten energia/valo-olentojen olemassaololle.

Enkulit on ihania!  angel
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: