Äänestys
Kysymys: Mikä planeetta sinulla on nousussa?
Kuu - 21 (9.5%)
Venus - 28 (12.6%)
Mars - 17 (7.7%)
Merkurius - 15 (6.8%)
Jupiter - 25 (11.3%)
Saturnus - 22 (9.9%)
Uranus - 21 (9.5%)
Neptunus - 30 (13.5%)
Pluto - 43 (19.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 201

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva planeettasi (ja sen vaikutukset)  (Luettu 66008 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 19.03.2006 17:57:55 »

Lainaus
satusko70
oletko eteerisen kaunis?
rakkaudellista sanoilla parantamista, kyky pukea sanoiksi alitajunnan viestejä,
laajentumut käsitys tuonpuoleisesta, elämän kiertokulun ymmärtämisestä,
venus 12 huoneessa tavataan usein sairaanhoitajilta, siispä ottaisin sinut milloin hyvänsä muistopuheen pitäjäksi hautajaisiin

Voi Nikki-armas, nyt kyllä pelastit päiväni, tässähän suorastaan hämmentyy ja liikuttuu...  smitten
MUTTA:

* Tiedätkös, nuorempana en pitänyt itteäni niin minkään näköisenä, vaan paremminkin suorastaan rumana! Sain vielä karmean trauman vuosiksi, kun kuviksen ope sanoi mulle muotokuvatehtävän yhteydessä, että mulla on aikas iso suu... En sanoisi itteäni eteerisen kauniiksi, mutta ilmeisestikin kasvoissani on jotain, mikä jää mieleen. Joku on sanonut, että mulla on erittäin tarttuva leveä hymy, johon ei voi olla vastaamatta ja joku toinen sanoi silmiäni sellaisiksi, että niihin jää jumiin.  Grin

* Kyllä, käytän sanoja lohduttaakseni, tukeakseni ja kannustaakseni läheisiäni - mutta tarvittaessa myös jyrähdän... Noista alitajunnan viesteistä en ole ihan varma, mutta kyllä varmaan sitäkin...

* Mulla ON laajentunut käsitys tuonpuoleisesta jopa siinä määrin, että olen kerran väitellyt siitä hyvän ystäväni kanssa, jolla on paljon kapeampi näköala asiaan...

* Elämän kiertokulkukin kuulostaa tutulle: en esmes usko, että kuolema on kaiken loppu, vaan elämä jatkuu jossain toisessa muodossa - kuten konkreettisesti tekeekin. Ja ken on kerran tänne syntynyt, vanhenee ja kerran kuolee pois ja kaik alkaa taas alusta. Niin se vaan on... Kaikella olevaisella on myös ihan ikioma tehtävänsä, ihan pienimmistä ynniäisistä sinivalaaseen eikä mikään ole täällä sattumalta. Mie uskon näin.

* Olen joskus harkinnut hoiturin ammattia, mutta kesäduunissa sairaalassa totesin, ettei minusta olis siihen. Olen vähän liian herkkä: en suinkaan veren tms. eritteiden tai kuoleman näkemisen takia, vaan menen hengessäni liikaa mukaan ihmisten huoliin ja se ottaa sydämen päälle ajan mittaan... Pystyn ja uskallan antaa ensiapua hyvinkin "ammattimaisesti", mutta enimmäkseen hoivailen läheisiäni muilla konstein...

* Heh, olen joutunut kyl pitämään puheita monenlaisissa tilanteissa, myös hautajaisissa. Itte asiassa pari kertaa olen keksinyt poismenneille läheisilleni muistovärssyt ihan itse, kun halusin niistä henkilökohtaisemmat. Olen naureskellut monta kertaa, että höpinä- ja saarnataipumuksillani minusta tulisi varmaan loistava pappi - kunhan ensin opettelen olemaan rönsyilemättä näin kauhiasti  Grin

Mutta kiitos, Nikki  smitten
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #16 : 19.03.2006 18:28:26 »

Hei Ystäväin

Sitkeästi yritän pysyä mukana.

Jupiteria äänestin
- onko tietoni oikein tulkittu
- samalla kertailen näiden merkkien ulkonäköä

Jupiter  jupiter   26°     16'     Leijona  leijona     12. huone


Pluto  pluto      28°     10'     Leijona   leijona    12. huone


Planeetta:  jupiter Sosiaalinen näkökulmani ja mahdollisuuteni menestyä
Merkki:      leijona toimivat itsetietoisesti, hiukan mahtailevasti ja asemansa tiedostaen
Huone:      12. itseni voittamisen ja korkeammille ihanteille antautumisen alueella


Planeetta:   pluto  Tarpeeni jatkuvaan muutokseen ja syvään sisäiseen uudistumiseen
Merkki:       leijona toimivat itsetietoisesti, hiukan mahtailevasti ja asemansa tiedostaen
Huone:       12. itseni voittamisen ja korkeammille ihanteille antautumisen alueella




Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006 18:38:45 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #17 : 19.03.2006 19:43:27 »

Neptunus-tyttö ilmoittautuu


NEPTUNUS  neptunus 22ast. 38' Neitsyt huone 12

Planeetta:  neptunus  henkinen herkkyyteni ja alitajuinen intuitioni

Merkki:  neitsyt  toimivat itsenäisesti, vaativasti ja tehokkuutta etsien

Huone: 12  itseni voittamisen ja korkeammille ihanteille antautumisen alueella


Aika kaukana Ascendentilta tuo Neptunus on ,onkohan minkälaista vaikutusta?
Oliko tuo edes oikein katsottu, kun on vielä kaikki hakusessa näissä jutuissa.

Kiitos, jos joku 'viisas' selittäisi!


 smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #18 : 20.03.2006 09:11:04 »

Kiitos Nikki!
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #19 : 20.03.2006 09:28:28 »

Pallas 9°  15'  Vaaka  1. huone
Juno 11° 19' Vaaka 1. huone
Kuunsolmu 11° 12' Vaaka 1. huone

Merkki:    Vaaka: toimivat sovittelevasti ja vaihtoehtoja punniten
Huone:     1.  persoonallisen minuuteni alueella
Pallasta, Junoa ja Kuunsolmua ei löytynyt oman kartan selostuksista, eli ne ei ole planeettoja, vai?  idiot2

Tällaisia minulta siis löytyy läheltä askendenttiä. Huone 12. ihan tyhjä. En ole vielä itse ehtinyt tutkiskella asiaa, mitä nämä vaikuttaa. Jos on tietoa, niin otan mielenkiinnolla vastaan... 
smitten    smitten    smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Mirjam
Vieras
« Vastaus #20 : 21.03.2006 23:44:29 »

Jos nyt yhtäänkään ymmärsin oikein tuota nousevan planeetan 'ideaa', minulla sitä ei ole...  :Smiley
Vai katsotaanko noista edes mitään planeetoiksi, joita minulla on tuolla 1.huoneen 'alkupäässä' tai vastaavasti 12.huoneen 'loppupäässä' Huh  idiot2 Ei kait tuota aurinkoa ainakaan...eikä nuo muutkaan listalta löytynyt...  idiot2

Aurinko 2° 2' Vesimies 1. huone
Ceres 7° 36' Kauris 1. huone
Pallas 18° 26' Jousimies 12. huone
Juno 25° 2' Jousimies 12. huone
« Viimeksi muokattu: 21.03.2006 23:50:29 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 21.03.2006 23:51:18 »

luminant mermaid
pallas on asteroidi,niinkuin ceres ja junokin
pallas hallitsee vaakaa,leijonaa ja vesimiestä
polariteetti:rohkeus/pelko
sinulla pallas siis on omassa merkissään tavallaan
taktiikan ja strategian mestari,rauhansopija  -sopii vaakaan
taiteen ja käsityön jumalatar  -sopii vaakaan
terveyden ja parantajan jumalatar-käärmesymboli-profeetallinen kyky ja viisaus
astrologisesti pallas hallitsee ne parantamistekniikat,jotka yhdistävät mielen ja ruumiin
psykoterapia,homeopatia,akupunktio,hypnoosi,meditaatio,mielenhallinta....jne..
pallas ja isä-kompleksi(sekä miesten että naisten kartalla)  
puella (isin pikku tyttö) ja amatsoni (miesten nielijä )
  ...siis miehethän eivät näitä ole.....

tuo yhdistettynä junoon ja kuunsolmuun ja vaa an rakkaudelliseen venukseen,niin eikö se ole suomeksi että elämäntehtäväsi on osoittaa pyyteetöntä rakkautta koko ihmiskuntaa kohtaan ja hyödyntää siinä tehtävässä omakohtaiset kokemukset,
jos ei nyt koko ihmiskuntaa kohtaan,niin ainakin olla vertaistukihenkilönä parisieluille
rakentaa rauhaa maassa ihmisten kesken,
                                            amen
.....pallas on myös älynväläys....sinä neropatti...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 22.03.2006 01:31:40 »

maarita
oon joskus leikkinyt noilla symboleilla ja yhistänyt mielessäni härän kuukauden
V  ja vaa an kuukauden X ,ajatellen että se härkä on vasta puolikas venus kaikkine maallisine tarpeineen ja että vasta vaaka on kokonainen venus,yhdistäen miekan ja maljan,naisellisuuden ja miehisyyden,kokonaisuuden ,
ja sitten oon mettinyt mitenkä tuo mahtaisi käytännössä toteutua,näkyä,

ja se näkyi sinun kartallasi   -täydellinen venus-

niin rakkaudellinen ihminen kuin olla voi..
    tuosta neptunuksesta tässä välissä sen verran että on se oikeesti vähän kaukana nousevaksi planeetaksi,
mutta se on osana kultaista kolmiota, neptunus , mars , uranus kuu, ja leijako tuosta muodostuu sitten vielä,onko joku kattonu jo sinun karttaasi?   tonde ois ekspertti näihin aspekteihin,kliinisen tarkka kuin kirurgin veitsi..välihuom.
ootkos vähän "hullu nainen",teet mitä lystäät ja päähäsi pälkähtää ja alitajunnan osasto viestittää Huh
ja vielä kasvavalla ,kaksinkertaisesti yllättävällä energialla
tuot iloa ja onnea ihmissuhteisiisi,ja taatusti ystäväjoukkosi on kasvamaan päin koko ajan   jupiter oinas 7 huone
   tuo  aurinko aspect_con venus ,tarkka yhtymä,ensinnäkin se tekee sinusta kauniin,eiks semmonen laulukin ole?..omistettu juuri sinulle..
toiseksi se tekee sinusta hellämielisen
jos et muuta niin lemmikkisi hemmottelet pilalle ja paijaat mennen tullen

kyllä sun "nouseva planeettasi" on ihka venus aamutaivaalla loistamassa,
tuomassa meille kaikille sen hyvän huomenen
så tycker jag..
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #23 : 22.03.2006 02:02:44 »

maarita
oon joskus leikkinyt noilla symboleilla ja yhistänyt mielessäni härän kuukauden
V  ja vaa an kuukauden X ,ajatellen että se härkä on vasta puolikas venus kaikkine maallisine tarpeineen ja että vasta vaaka on kokonainen venus,yhdistäen miekan ja maljan,naisellisuuden ja miehisyyden,kokonaisuuden ,
ja sitten oon mettinyt mitenkä tuo mahtaisi käytännössä toteutua,näkyä,

ja se näkyi sinun kartallasi   -täydellinen venus-

niin rakkaudellinen ihminen kuin olla voi..
    tuosta neptunuksesta tässä välissä sen verran että on se oikeesti vähän kaukana nousevaksi planeetaksi,
mutta se on osana kultaista kolmiota, neptunus , mars , uranus kuu, ja leijako tuosta muodostuu sitten vielä,onko joku kattonu jo sinun karttaasi?   tonde ois ekspertti näihin aspekteihin,kliinisen tarkka kuin kirurgin veitsi..välihuom.
ootkos vähän "hullu nainen",teet mitä lystäät ja päähäsi pälkähtää ja alitajunnan osasto viestittää Huh
ja vielä kasvavalla ,kaksinkertaisesti yllättävällä energialla
tuot iloa ja onnea ihmissuhteisiisi,ja taatusti ystäväjoukkosi on kasvamaan päin koko ajan   jupiter oinas 7 huone
   tuo  aurinko aspect_con venus ,tarkka yhtymä,ensinnäkin se tekee sinusta kauniin,eiks semmonen laulukin ole?..omistettu juuri sinulle..
toiseksi se tekee sinusta hellämielisen
jos et muuta niin lemmikkisi hemmottelet pilalle ja paijaat mennen tullen

kyllä sun "nouseva planeettasi" on ihka venus aamutaivaalla loistamassa,
tuomassa meille kaikille sen hyvän huomenen
så tycker jag..

No voi hyvät ihmiset. Tuntuu nyt kyllä siltä, että vain mun mielikseni puhuit.
Niin totta kyllä joka kohdaltaan.
Kärsiäkin olen näistä ominaisuuksistani saanut monta kertaa, käytetty hyväksi.

Voiton puolella kuitenkin nyt jo katsoisin vähän ainakin olevani.
Oppinut jo vähän tervettä itsekkyyttä.

On totta, kolmioita on peräti seitsemän kappaletta, yksi kultainen, ja leija, kyllä myöskin kartallani.

Kiitos nikki smitten

(Täytyypä saada 'tonde' hihasta kiinni joskus.)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2006 02:14:06 kirjoittanut maarita » tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #24 : 22.03.2006 09:36:45 »

Lainaus käyttäjältä: inka107
Mistä tietää nousevan planeettansa?

Heippa inka107!
Nouseva planeetta on se, joka on lähimpänä ascendenttiä. Eli vaikka omani esimerkkinä, minulla on asc 18 astetta  skorpioni ja lähimpänä, eli nousevana neptunus, 23 astetta  skorpioni. Tuo siten vähän kalamaista herkkyyttä skorpioninousuun.

Jos sinulla ei ole ensimmäisessä/12.huoneessa mitään planeettoja, silloin nousevaa planeettaa ei tietääkseni ole lainkaan. Silloin voisi ajatella, että nousumerkki toimii "omilla voimillaan" ja tietty aspektien mukaan Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #25 : 22.03.2006 13:17:03 »

luminant mermaid
sinulla pallas siis on omassa merkissään tavallaan
taktiikan ja strategian mestari,rauhansopija  -sopii vaakaan
taiteen ja käsityön jumalatar  -sopii vaakaan
terveyden ja parantajan jumalatar-käärmesymboli-profeetallinen kyky ja viisaus
astrologisesti pallas hallitsee ne parantamistekniikat,jotka yhdistävät mielen ja ruumiin
psykoterapia,homeopatia,akupunktio,hypnoosi,meditaatio,mielenhallinta....jne..
pallas ja isä-kompleksi(sekä miesten että naisten kartalla) 
puella (isin pikku tyttö) ja amatsoni (miesten nielijä )
  ...siis miehethän eivät näitä ole.....

tuo yhdistettynä junoon ja kuunsolmuun ja vaa an rakkaudelliseen venukseen,niin eikö se ole suomeksi että elämäntehtäväsi on osoittaa pyyteetöntä rakkautta koko ihmiskuntaa kohtaan ja hyödyntää siinä tehtävässä omakohtaiset kokemukset,
jos ei nyt koko ihmiskuntaa kohtaan,niin ainakin olla vertaistukihenkilönä parisieluille
rakentaa rauhaa maassa ihmisten kesken,
                                            amen
.....pallas on myös älynväläys....sinä neropatti...

AMEN.
Kiitos Nikki! Ihanaa, että olet olemassa.  angel  smitten

Kuulostaa taas ihan siltä, mitä tässä koko ajan yritän selvittää itselleni... Miksikä muotoutuu tämä oma olemukseni ja osaamiseni, vai löytyykö sille olenkaan "selkeää" olomuotoa. Kaikki tuo ylläoleva kiinnostaa ...

Etsin kunnes löydän sen ... smiley6600 en lopettaa voi kuitenkaan ...  Smiley jotain multa puuttunee ...  smitten

Kaipa minun elämäntehtäväni on sitten vain rakastaa kaikkia ja kaikkea,
... myös itseäni.     angel   :Smiley   smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Avuerdayes
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #26 : 22.03.2006 13:53:12 »

Heips!

Löysin omani tuolta syntymäkartan puolelta kun valitsin sieltä aspektit.
Siellä se luki, että Neptunus yhtymä nousumerkki.
Tuo yhtymä on mulla 12. huoneessa skorpparissa.
Oisko Nikki kiltti ja selittäis mitähän tuo mahtanee tarkoittaa?

Etukäteen kiittäen
tallennettu

au kauris ac skorppari kuu vesimies
lohikäärme
sininen rytminen yö kin 123
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #27 : 22.03.2006 14:57:14 »

crazy2 Kaippa se on mulla sitten tuo Saturnus, vaikka ilmeisesti 9 asteen välimatkalla...?!

Saturnus
Yhtymä Nousumerkki 9:26'
Aurinko
Yhtymä Nousumerkki 2:28'

Oikeasti en ole mikään "turhan nauraja" ja musta voi välillä saada totisen ja vakavan kuvan, asialliseksi haukuttu. Mutta mulle on kyllä sanottu, että hymykin aina irtoaa...tiedä tästä sitten?!  uglystupid2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #28 : 22.03.2006 16:58:55 »

Pluto Yhtymä Nousumerkki 1:47'  neitsyt

Ja mitä tietoa tästä löytyykään....(http://www.disgalaxy.addr.com/Characters/Pluto/pluto09.gif)

Pluto on kaiken uudistamisen ja uusiutumisen symboli, se voi palvella ja rakentaa, tai käyttää tuhoavaa tapaa muuttaa ja uudistaa asioita.
Pluto liitetään sielun kiertoon, kuolemaan ja jälleensyntymisen mahdollisuuteen, kuin myös maanalla, pimeässä asuvaan vampyyriin, joka uusii elämän mahdollisuuden juomalla toisten elämännesteen, veren.

Pluton voi liittää kaikenlaisiin asioiden ja sairauksien tutkimiseen ja perusteelliseen selvittämiseen Neitsyessä.

Karma: Evoluution kehitykseen liittyvä suunniteltu tasonvaihdos ( psyykkinen )

12. huone
Viimeisen huoneen alueeseen kuuluu alitajunta ja kaikki mikä sieltä kumpuaa: unet ja mielikuvitus, muissa maailmoissa oleminen. Myös vallitsevasta todellisuudesta vetäytyminen sekä ongelmien kieltäminen ja vapaaehtoinen syrjäytyminen valtavirrasta ovat tämän huoneen aluetta.
Piilossa olevat mahdollisuudet ja kriisien tuomat uudet alut kuuluvat tähän huoneeseen. Itsensä ja muiden suojeleminen ja intuitiivinen ymmärtäminen sekä oman elämän ohjien luovuttaminen esimerkiksi uskonnolle tai muulle aatteelle voidaan vielä mainita kahdenteentoista huoneeseen kuuluvaksi.
Lyhyesti: itsensä syrjäyttäminen, karma, salaiset viholliset, sairaalat ja hoitolaitokset, vankila.

NOUSEVA NEITSYT
Uteliaisuus, uusien asioiden oppiminen ja tietäminen sekä jatkuvan koulutuksen idea voidaan liittää nousevaan Neitsyeeseen. Tällä asemalla todella kannattaa
opiskella ja tutkia! Kokeilunhalu ja erilaisten tekniikoiden kehittäminen ovat nousevalle Neitsyelle omiaan - sinussa voi elää jonkinlainen käsityöläisyyden ideakin, ehkä olet kätevä käsistäsi, vaikket sitä työksesi tekisikään. Nousevasta Neistyestä sanotaan myös, että todennäköisesti hän näyttää ikäistään nuoremmalta vielä mummonakin/pappanakin - mikäs sen mukavampaa! - ja että hän suhtautuu maailmaan analyyttisesti ja asioita pohtien. Ajattele vaikkapa Ally McBealia, joka on erittäin nuorekas, suorastaan tyttömäinen sekä analysoiva, asioita pohtiva ja erittelevä nuori nainen. Välillä sinun tietysti kannattaa kiinnittää alituiseen analysointiin jonkin verran huomiota, etenkin, jos se kääntyy toistuvasti turhan kritiikin puolelle. Erityisesti itsekritiikki voi olla nousevalla Neitsyellä vahva, ja sellainen olisikin parempi kääntää hyödyksi rakentaviin projekteihin: opiskeluun, lukemiseen ja kirjoittamiseen.

(http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/kuudes_aisti/astrologia/306039.jpg)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2006 17:01:13 kirjoittanut Elektra » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 23.03.2006 16:28:27 »

avuerdayes
    ..apua näitä teidän nimimerkkejä,niinku ulkomailla liikkus kieli solmussa..
 mutta asiaan,
toivon totisesti ettei tuo huumaaviin aineisiin riippuvuutta luova neptunus ja vielä skorpionissa ,ole sinulla kriittisessä pisteessä eli 29 astetta  skorpioni..
näinpä aloitti siis huolestunut pessimisti täällä,kokemus lähipiirissä tuosta asemasta on niin riipaiseva,siksi kommentti
mutta onhan sinulla kurinalainen  aurinko ja mestarillinen lohikäärme turvanasi
muuten olen myös sininen rytminen yö,ohimennen mainitakseni..
onhan meillä yhteistä tuo  neptunus  skorpioni :ssakin,minulla se vaan ohjaa koko stelliumia..
miten sen sanoisi sitten sinusta..
pinnan alla syvyyksissä on maailma,josta ulkomaailmalle nousee pintaan vain pieniä ilmakuplia
oma sisäinen maailma tärkeä
mielikuvitusta,haaveita,päiväunia,suuria illuusioitakin,mutta ei pelkoa skorpionin pluto kyllä myllää  harhakuvitelmat uuteen uskoon,palapelin palaset uuteen järjestykseen
tanhua sanoi minulle,että olet kuin liisa ihmemaassa,oletkos sinä?
ja sitä omaa maailmaansa on niin perin vaikeeta toisille selittää,eikä sitä aina haluakaan
se ääretön HERKKYYS,kaikelle ja kaikessa,
se on kai myös se altistava tekijä tuohon halukkuuteen paeta tätä kurjaa maailmaa,harmittomasti fantasia maailmaan, mutta jos sielu katoaa tykkänään omille teilleen ,niin sitten sitä metsästetäänkin pitkäripaisen tuotteilla..
haluaakin pysyä fantasiamaailmassaan hinnalla millä hyvänsä
12 huoneeseen kuuluu myös laitokset,niin hyvässä kuin pahassa,sairaalat,vankilat,mielenvankilat..

neptunus   neptunus
sielu ja materia pyrkivät ylöspäin kohti henkeä,
joka kuitenkaan EI OLE NÄKYVILLÄ
kreikkalaisessa mytologiassa neptunusta vastaa poseidon,
meren,maanjäristysten ja hevosten jumala
..vähänkös tykkään merestä,kuohuista, ja kasvanut oon hevosten keskellä..
jostain tuli mielikuva,että sinäkin touhuaisit hevosten parissa...
 neptunus hallitsee vesielementtiä,joka liitetään tunteisiin
SUURIMPANA ESTEENÄ MATKALLAMME KOHTI HENKISTÄ PÄÄMÄÄRÄÄMME JA SISÄISTÄ HARMONIAA OVAT JUURI T U N N E -ELÄMÄMME ALUEET
     neptunus energia toteuttaa itseään unien ja alitajunnan kautta,
eikä meillä silloin voi olla KÄSITYSTÄ TEKOJEMME TARKOITUKSESTA
    ..eikös sininen rytminen yö tee,vaikkei tiedä miksi tekee..
           neptunus teksti lainattu tanhualta


OMA nouseva planeetta ois aurinko,jos se nyt sitten hyväksytään,niinku mi-olea epäili..siis   askendentti 2 astetta  jousimies ja  aurinko 24 astetta  skorpioni 12 huoneessa
tosin   aurinko on stelliumin osana myös ja sitä ohjaapi just tuo neptunus,
väliin mahtuu  merkurius ja  venus ,nuo 3 huoneessa 11
siis
syntymässäni minut viskattiin neptunuksen kuohuihin
-huku tai opettele uimaan-
( oispa siihen aikaan muuten ollutkin vesisynnytystä,ois ollut mulle onnen omiaan....)
ja minähän opettelin uimaan,uin nyt  kuin kala poseidonin tyrskyissä,
lapsena olin vähällä sinne oikeesti hukkuakin,
pari kertaa olen halunnut hukuttautua,sulautua takaisin alkukotiini
vesi on minun elementtini ja vielä niin että liikun vedessä melkein enemmän pinnan alla sukellellen tai korkeelta sukeltaen alas syvyyksiin kuin pinnalla

jos aurinko on energiaa niin silloin se minun energiani on oikeesti sulautunut tuohon neptunuksen energiaan,varsinkin kun  aurinko 12 huoneessa kadottaa minuutensa rajat
huonoimmassa tapauksessa uhraa itsensä

muuten tuli noista kosmisista planeetoista ja niiden mytologiasta mieleen että
nehän ovat miehisiä alkuperältään,jumalia,
kosminen energia on miehistä energiaa,
ja meidän naiselliset vähäpätöiset mukamas VAIN asteroidit ovat jumalatTARIA
siellä välissä seikkaillen
niinkö?
oikaiskoon viisaammat...
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: