Äänestys
Kysymys: Mikä planeetta sinulla on nousussa?
Kuu - 21 (9.5%)
Venus - 28 (12.6%)
Mars - 17 (7.7%)
Merkurius - 15 (6.8%)
Jupiter - 25 (11.3%)
Saturnus - 22 (9.9%)
Uranus - 21 (9.5%)
Neptunus - 30 (13.5%)
Pluto - 43 (19.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 201

Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva planeettasi (ja sen vaikutukset)  (Luettu 66001 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #105 : 20.01.2014 21:32:12 »

Nii jos kiintotähtiä aatellaan, niin mulla on Aldebaran/Antares missäpä muuallakaan, kun nousulla. Tai siis tietty Antares nousulla ja Aldebaran DC:llä
Ja mitä niistä ny tulkintaa löytäny, niin kaoottista meininkiä....
« Viimeksi muokattu: 20.01.2014 21:34:10 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #106 : 21.01.2014 06:33:44 »

Thankjuu linkistä ghede Smiley Kiintoisaa.

Olipa noissa Galakseissa ja mustissa aukoissakin osumia aika lailla, mutta merkittävin lie ehkä sitten Andromeda IC;llä  :Smiley Sieltäkö mä oon tullukkin?  Tongue

Hmm.
Voimakas päättäväisyys ja itsevarmuus, chek. Ei ehkä oletuksena, mutta vaadittaessa. Tulokset...?
Epäileväisyys muita kohtaan, liioiteltukin, chek.
Harhaluuloisuus omasta ylivertaisuudesta, tunnistan, että ainakin nuorempana oli näin. Arvostus lie menee samalla tavalla kuin tuo ihailijoiden ja vihamiesten osasto, JUU ja EI.
Viilipyttymäinenkö? Tietyllä tavalla kyllä.
Mutta että itsekkäät tarkoitusperät? Eeeei...pikemminkin päin vastoin, olen tainnut juosta asioiden perässä, joissa mahdollissimman hyvin pääsen uhraamaan itseni muiden eteen  buck2


tallennettu
grönski
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #107 : 21.01.2014 13:49:40 »

Mulla on aurinko, merkurius ja ceres kaikki asteen päässä. Ja puhetta tulee iloisella mielellä. Ceres ilm. Tuo sen että huolehdin kaikkien hyvinvoinnista. Itse tunnen tuon cereksen aika voimakkaana vaikuttajana.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #108 : 23.01.2014 15:21:41 »

Ehkä lieneekin parempi, että ns. vähemmän voimakkaan ASC-merkin omaavalla olisikin jotain järeitä nousevia planeettoja ehkäisemässä esim. kynnysmatto-efektiä.

Olen ilmeisesti itsekin viettänyt puoli elämää hakemassa jonkinlaista rakentavaa tasapainoa omalle nousuvaakaisuudelle yhdistettynä muuten kaiken jyräävään  aurinko- pluto-yhtymään.

Esim. kaiken jyrääminen hillityllä tyylitajulla on tässä junttilassa melkoinen supervoima!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #109 : 23.01.2014 18:01:54 »

Mulla nousevia molemmin puolin liki  askendentti ia.  kuu 1h.ssa ja Khiron  aspect_con Pholus 12  h.ssa. Kuun tuonne äänestykseen ruksasin, koska asteroideja ei ollut vaihtoehtoina... eihän ne toki olekaan perinteisesti planeettoina pidettyjä taivaankappaleita koostumuksensa tai kokonsakaan vuoksi.

Että tällanen oivaltaja. Kaikki  vesimies ssä.

Ja het' pittää tulla korjoomaan antamaani virheellistä tietova!
Tarkemmat asteroidit ovat Fortuna ja Casanova n.1,5 asteen päässä  askendentti sta  12h.puolella yhtymässä keskenään 0,13 asteen orbilla. Eli liehitelläänkö minua vai liehittelenkö minä toiset onneensa?! Mene - tiedä!


(Mutta tunnustan olevani suurimman osan ajasta varsin onnellisissa tunnelmissa sekä joskus ihan pienestäkin euforiassa!)
« Viimeksi muokattu: 23.01.2014 18:32:25 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #110 : 23.01.2014 18:36:10 »

Ehkä lieneekin parempi, että ns. vähemmän voimakkaan ASC-merkin omaavalla olisikin jotain järeitä nousevia planeettoja ehkäisemässä esim. kynnysmatto-efektiä.

Olen ilmeisesti itsekin viettänyt puoli elämää hakemassa jonkinlaista rakentavaa tasapainoa omalle nousuvaakaisuudelle yhdistettynä muuten kaiken jyräävään  aurinko- pluto-yhtymään.

Esim. kaiken jyrääminen hillityllä tyylitajulla on tässä junttilassa melkoinen supervoima!


Mainiota Kato Vega! Suostut olemaan tyylitajuinen ja vahva, niinkuin Vaaka johtavana merkkinä onkin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: