Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jeesuksen toinen tuleminen  (Luettu 33446 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #45 : 30.03.2012 20:00:22 »

^^ Niin, olla uskossaan elävä. Oli se usko sitten mitä tahansa.
Hauska ajatus, että ateistinkin pitäisi olla uskossaan elävä.  Grin

Luonto-uskonnot ovat mielestäni aika eläviä. Niissä on niin voimakkaana maaelementti. Joskus uskovaiset elävät liikaa "päässään" ja pyrkivät eroon tästä maailmasta. Täällä maailmassahan meidän juuri pitää elää ja uskoa. Kaiken tämän raadollisuuden keskellä.

Toivon, että Jeesuksen toinen tuleminen - oli se missä muodossa tahansa - olisi niin voimallinen, että se herättäisi ihmiset Rakkauteen.
Toivon, että tänne tulee muitakin Ylösnousseita Mestareita yhtä voimallisesti.

Täällä todellakin tarvitaan apua.


 smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #46 : 31.03.2012 08:13:29 »

jep jep Yep.
Yks samaani sanoi tässä vasta äskettäin, että ihmiset,jotka tekevät näitä samaanimatkoja yliseen ja aliseen,
saavat usein kokemuksen, tai kokevat näyn jeesuksesta tai Mariasta siksi,
että nämä edustavat ihmisille just sitä rakkautta,
ovat rakkauden ilmentymiä, pitkältä ajalta, mieleen painuneina,
kollektiivisesti, ei niinkään siksi,
että edustaisivat millään lailla uskontoa.

Niin, Rakkaus oli ensin ja uskonnot vasta paljon myöhemmin.

Ihmisen on helpomaa ymmärttää kokemansa, kun se on tutussa muodossa. Toinen shamaani siinä vieressä saattaisi nähdä jotain ihan muuta. Ja molemmat kokisivat saman asian.

tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #47 : 01.04.2012 14:01:58 »

THIRD DAY- I SEE LOVE

Some see a teacher
Standing on a hill
Speaking words of wisdom
Some see a healer
Reaching out his hand
To give sight to a blind man
Some see a dreamer
Wasting his life
On what can never be
Some see a fool
Dying for his dreams

But I see love (I see love)
I see love (I see love)
Light of heaven breaking through
Well I see grace (I see grace)
I see God's face (I See Gods face)
Shining pure and perfect love
When I see you
I see love

Some see a prisoner
Alone before his judge
With no one to defend him
Some see a victim
Beaten and abused
With all the world against him
Some see a martyr
Carrying his cross
For what he believes
Some see a hero
Who set his people free

But I see love (I see love)
I see love (I see love)
Light of heaven breaking through
Well I see grace (I see grace)
I see God's face (I See Gods face)
Shining pure and perfect love
When I see you


With your last breath
I see love
Through your death
I see love
I see peace in the eyes of the king
I see hope in your suffering (I see love)
I see a calm in the center of the storm
I see a Saviour

I see love
I see love
Light of heaven breaking through (heaven breaking through)
I see grace
I see God's face
Shining pure and perfect love
When I see you
I see love
When I see you
I see heaven breaking through
See Gods face
Shining pure and perfect love
When I see you
When I see you
When I see you
I see love
I see love
When I see

Some see Him walking from an empty grave...  smitten

tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 05.04.2012 21:35:52 »

Sivuttiin eilen ystävän kanssa jutustellessa tätä aihetta, kerroin vähän tästä mitä täällä on puhuttu ja samassa näin miten vierelleni oikealle puolelle syttyi valopallo, joka ihan hetken aikaa oli ja himmeni pois. Tuo kaikki kesti ehkä yhteensä kolme sekuntia.

 Wink Cheesy smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #49 : 27.04.2012 08:09:11 »

Jeesuksen nimeä on rukattu historian saatossa.
Juontaako Jeesus-nimi juurensa Kreikan Zeus-sodanjumalasta. Jeesuksen ja Zeuksen kuvat ainakin ovat melkoisen yhteneväiset.
Lieneekö Zeus ollut kirkon mallina Jeesus-kuvan luonnissa?

www.hiddenbible.com/jesuszeus/jesuszeus.html

Alkuperäinen nimi siis pitäisi olla Yahshua.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #50 : 03.05.2012 20:57:51 »

Samat säännöt kaikille? Olen universalisti: Mikä tahansa systeemi joka antaa kummalle tahansa sukupuolelle (tai jollekin etniselle ryhmälle jne) etuja ylitse toisen on minun näkökulmastani vanhan energian jäänne.

Olen tismalleen samaa mieltä. Eikä ole henkistä eikä henkisen ihmisen touhua tuommonen muutenkaan. Ja yleensä 99,99 % on aina niin jotta nää edut on miehillä

Ymmärrän kyllä jos mies puolustaa sitä mutten jotta nainen.. Että siis miehet saa semmosia etuuksia mitä naiset ei...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #51 : 03.05.2012 21:02:54 »



Tuolla perusteella koko moderni yhteiskunta, demokratia sekä rahamaailma jne ovat vanhan energian jäänteitä koska ne antavat eri ihmisille erilaisia oikeuksia. Eli alas koko nykymaailma? Minkälaisen maailman sitten haluat jos ei ekoyhteisökään kelpaa?

Ehkäpä se onkin... Ei mun kohdalla ole ainakaan kyse siitä jottei ekoyhteisö kelpaisi, vaan se riippuu miten ihmisiä kohdellaan. Se on ihan sama onko ekoyhteisö, jos toisia sorretaan. Se ei ole sen paree yhtään.


Onko henkimaailmakin vanhan energian jäänne kun se antaa eritasolla oleville ihmisille erilaisia oikeuksia.. Smiley

Eiköhän täs oo kuiteski kyse siitä jotta kuka pystyy erlaiset "oikeudet" handlaamaan. Ei viisvuotiaallekkaan anneta ajokorttia ja istuteta auton rattiin.  Grin
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #52 : 04.05.2012 00:00:51 »


Kaikki uskonnot ovat oikeassa kun sanovat, että niiden kautta vilpittömästi etsivä voi löytää kontaktin Jumalaan. Ja jokainen uskonto, joka väittää olevansa ainoa jonka kautta tämä on mahdollista, on väärässä.

Olen samaa mieltä.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #53 : 04.05.2012 00:21:41 »


Juuri Jeesukselta saan parhaiten tietoa ja ohjausta meditaation aikana. Hänet tunnistan siitä, että ajatuksia vain tulee mieleeni, mutta niin viisaita etten olisi itse osannut keksiä.  

Mutta mistä tiedät että hän on juuri Jeesus, ei esim. Buddha?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Yep
Vieras
« Vastaus #54 : 04.05.2012 16:45:26 »


Juuri Jeesukselta saan parhaiten tietoa ja ohjausta meditaation aikana. Hänet tunnistan siitä, että ajatuksia vain tulee mieleeni, mutta niin viisaita etten olisi itse osannut keksiä.  

Mutta mistä tiedät että hän on juuri Jeesus, ei esim. Buddha?

Buddha toimii kanssani eri tavalla. Hänen tapansa kommunikoida on erilainen, samoin kuin energia ja "kuva" hänestä. Toimivat myös eri alueilla elämässäni.

Loppujen lopuksi koen nämä oppaani samana pakettina. Ilmenevät eri nimillä ja eri muodoissa, jotta voin ymmärtää paremmin.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #55 : 02.07.2012 14:18:45 »

Henkilökohtaisesti olen Raamattua jonkin verran tutkinut ja kun puhutaan Jeesuksesta "Jumalan Poikana" tai "lihaksi tulleena Jumalana", voisin hyvinkin olla samaa mieltä. Eli Johanneksen evankeliumin mukaan kyse oli siitä että Sana, jonka avulla kaikki on luotu, tuli lihaksi ja toi valon keskellemme. Oli tämä sitten Jumala, universumi, ihan mikä tahansa mihin me uskomme, on Jeesus ollut joka tapauksessa henkilö joka on tuonut poikkeuksellisella tavalla tämän universaalin voiman meidän tavallisten pulliaisten tajuntaan. Se on sitten ollut ihmisten oma asia pilata omalla egollaan tämä alkuperäinen sanoma.

Syntien anteeksiannossa ja pyhän hengen saamisessa ei minun mielestäni ole mistään sen kummemmasta kyse kuin siitä että ihminen jättää huonommat tapansa ja ajattelumallinsa ja tulee tietoiseksi jumalallisesta ulottuvuudestaan sekä ennenkaikkea täyttyy rakkaudella. Eli Jesse tarjosi aikanaan tällaista pikareittiä valaistumiseen. Ehkä tuossa syntien anteeksiannossa (joka tapahtuu kertalaakista) voi olla sama funktio kuin karmansa poistamisessa pikavauhtia.

Uskoi mihin systeemiin tahansa, on minun mielestäni melko selvää että Jeesus ei mitään maallista alkuperää ollut. Ja sitä kautta on tietenkin täysin mahdollista että hän voisi palata ihan fyysisessäkin muodossa vielä takaisin, kuten hän itsekin sanoi. Jos joku puolivillainen henkiolento pystyy ottamaan fyysisen muodon tuosta noin niin miksei sitten Jeesus? Tähän on ihan turha edes ottaa käsittelyyn mitään ihmisten keksimiä dogmaviidakoita.

Harmittaa vaan kun henkisissä piireissä kristinusko nähdään sarjana raskaita ja ihmislogiikan keksimiä dogmia joille voi nauraa ja sääliä ihmisiä jotka tällaisten vankina ovat. Se on fakta että kirkot ovat muokanneet egoperäisesti alkuperäisen sanoman vääräksi ja kirkoissa on enemmän ahdistusta kuin vaputuneisuutta. Itse olen toisaalta nähnyt tosikristittyjä joista välittynyttä iloa, rauhaa ja rakkautta ei voi sanoin kuvailla. Tämä "valaistuminen" lienee siis ihan ihmisen oma valinta, myös kirkon sisällä.

Samalla myös useimmat "henkiset" ihmiset jättävät tietoisesti huomioimatta sen valtavan valoinformaation määrän jota esim. Uusi Testamentti tarjoaa.

En itse kuulu mihinkään kirkkoon tai uskonnolliseen yhteisöön sillä minun mielestäni Jumala ei tarvitse ilmentyäkseen mitään uskontoja. Silti voin tässä koko seurakunnan läsnäollessa tunnustaa että Jeesus on vapahtaja. Tosin enemmänkin noilla perusteilla jotka tuossa ylempänä mainitsin eli vapauttamalla ihmisen spirituaalisista painolasteista sekä avaamalla portin jumalalliseen tajuntaan.

Me emme voi itse päätellä saati päättää tuleeko Jeesus takaisin vai ei. Mutta mikäli on näin että hän palaa juuri niinkuin Raamattu sanoo, en näkisi sille mitään estettä. Pikemminkin meidän tulisi omassa "suuressa viisaudessamme" hyväksyä että se on ihan yhtä mahdollista kuin sekin että aamulla kahvit kaatuu syliin.

P.S. Jos luette Raamattua niin pitäkää tietenkin järki kädessä. Älkää lähtekö kivittämään homoja, naisia, epäjumalien palvojia ja muita epämääräisiä ihmisiä kuten synnintekijöitä tai Aabrahamin heimoon kuulumattomia. Keskittykää enemmän vaikkapa evankeliumeihin, joissa on enemmän sitä Jeesuksen heittämää juttua ja vähemmän noita tavallisten urpojen keksimiä egopelleilyjä.





Jeesushan opetti ja puhui rakkaudesta... smitten nuo kirjotukset on vaan ihmisten kirjottamia. Huh Huh  Mestari Jeesus rakasti kaikkia..homoja ynm..Hän sanoin aina ihmisille..et rauha teille...kun tapasi heitä..Jeesushan sanoi..et te pystytte parempaan..tarkotti parantamista ynm.. smitten Eikä tarvii ees kuulua kirkkoon uskoakseen Jeesukseen ja enkeleihin.  Yläkertaan voi olla yhteydessä vaikka jossakin metsätorpalla....    coolsmiley angel Grin 

ps..en oo paljoa lukenu raamattua..  uglystupid2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #56 : 02.07.2012 14:58:29 »

Minä oon vähän kahen vailla..et uskonko sitä et Jeesus ois ristiinnaulittu.. idiot2
Miksi !..no jos se ois niin tapahtunu..niin ihmiset vihasi mestaria..kun hän opetti rakkautta..eli hyvää ja paransi ihmisiä.. smitten

Ja tuokin..mitä sanotaan raamatussa..et jumala antoi ainoan poikansa..kuka häneen uskoo..ei huku..vaan hänellä on iankaikkinen elämä..
Tarkottaa vaan..että emme kuole koskaan..vaan siirrymme henkimaailmaan.. angel

Näin minä ajattelen.. Grin       smitten
« Viimeksi muokattu: 02.07.2012 15:12:09 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 02.07.2012 21:30:01 »

Jeesushan opetti ja puhui rakkaudesta... smitten nuo kirjotukset on vaan ihmisten kirjottamia. Huh Huh  Mestari Jeesus rakasti kaikkia..homoja ynm..Hän sanoin aina ihmisille..et rauha teille...kun tapasi heitä..Jeesushan sanoi..et te pystytte parempaan..tarkotti parantamista ynm.. smitten Eikä tarvii ees kuulua kirkkoon uskoakseen Jeesukseen ja enkeleihin.  Yläkertaan voi olla yhteydessä vaikka jossakin metsätorpalla....    coolsmiley angel Grin 

ps..en oo paljoa lukenu raamattua..  uglystupid2

 smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: