Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jeesuksen toinen tuleminen  (Luettu 33922 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« : 26.03.2012 19:46:28 »

Sain eilen itselleni vahvistuksen, että Jeesuksen ns. "toinen tuleminen" on oikeasti tapahtuva. Mutta se mitä se tarkalleen  tarkoittaa, miten ja milloin se tapahtuu onkin sitten mysteeri.  angel

Mitä mieltä olette? Mitä ajatuksia herättää?
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 26.03.2012 20:02:12 »

Juu uskon täysin, oon tuntenut hänen läsnäolon jo viimmevuonna, talvena.  angel
Nythän on sitä ns. ylösnousemisen aikaa   smitten
Luulisin että energiat nousee,siis värähtelyt, korkealle.  Huh :Smiley
 Ovat Arkkienkeli Mikaelin kanssa  ns kimpassa.   angel   Cheesy

Tämä on vaan minun ajatus.  


http://www.adonai.fi/1919

Mulla on kyllä ollu semmosia ylösnousemus puhistuksia., et ihan riiponu välillä.  Huh :Smiley
Eikö kenelläkään mulla oo ollut. Shocked coolsmiley     angel
« Viimeksi muokattu: 26.03.2012 20:17:54 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #2 : 27.03.2012 07:30:48 »

Siperiassahan tuo Jeesus (Vissarion) vetää vegaaniyhteisöä.. yli 4000 seuraajaa jo..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vissarion
http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/2012/numero-2/taivas-loytyy-siperiasta
http://dissidentti.org/vissarioninhenkinenekokyla.html
http://mydailytestimony.com/category/cults/
http://www.guardian.co.uk/world/2002/may/24/russia.iantraynor
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012 08:35:23 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.03.2012 09:53:05 »

Kanavoitu tieto (esim. Kryon, Crimson Circle sekä henk.koht kuulemiani suomalaisia kanavoijia) sanoo, että KAIKKIEN edesmenneiden mestareiden energiat ovat nyt planeetallamme ja vapaasti kaikkien käytettävissä.

Fyysisestä inkarnoitumisesta tässä toisessa tulemisessa ei kanavointien mukaan ole kyse, vaan tästä heidän (ei siis vain Jessen, vaan myös Buddhan jne mitä niitä nyt on aikojen saatossa ollutkaan) energioidensa läsnäoloa täällä meidän avuksemme.

Siperian 'Jeesuksen' yhteisössä miehet saavat pitää useita vaimoja, mutta naiset eivät saa pitää useita miehiä.  Cheesy Grin
Valta korruptoi, absoluuttinen valta korruptoi absoluuttisesti. Niin näemmä siellä Siperiassakin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 27.03.2012 11:58:47 »

Niin minäkin olen kokenut että noi mestarien energiat on saatavilla uusien energioiden ansioista paljon helpommin.
Itse ajattelen että tuskin "aito" Jeesus muuttaisi jonnekin hornan tuuttiin ja vain olisi siellä muutamien ihmisten ulottuvilla. Vaikkakin näen että tällä henkilöllä on oma tärkeä tehtävä. Mielenkiintoisaa tässä onkin, että miten niin moni kokee olevansa Jeesus. Mutta oma merkitys tälläkin on.
Kyllä mestarin saapuminen maalliseen kehoon ja johonkin aikakauteen on niin iso juttu, että sitä varmasti mietitään tarkkaan onko ihmiskunta valmis sellaisen vastaanottamaan. Mutta hienoahan se olisi ja antaisi monille toivoa ja iloa  smitten

 smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27.03.2012 13:05:25 »

Voima lehden artikkeli Siperian 'Jeesuksesta:'
http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/2012/numero-2/taivas-loytyy-siperiasta

Minun kannaltani jäppisen tehtävä on ihan selvä: Näyttää että hänen oppinsa on ihan sitä samaa patriarkaalista jaadajaadaa, kuin aiemmatkin vastaavat: Heillä on oppi kolmiliitoista, joissa miehellä voi olla kaksi vaimoa.

Jostain syystä naisilla ei kuitenkaan voi olla kahta aviomiestä...  idiot2 buck2

Periaatteeni on: Samat säännöt kaikille. Tämä vaikuttaa taas kerran olevan tyyliä miehen kehittämä, miesten etuja ajatellen kehittämä.
Vanhaa energiaa siis minun näkökulmastani. Sellaista, jonka aika alkaa olla onneksi ohitse.

Ja ennakoin jo yhden kysymyksen, joten vastaan siihen saman tien:
Kyllä, yksikin tällainen 'miehillä etuja joita naiset eivät saa' -juttu diskaa aina minun näkökulmastani kaiken muunkin systeemissä. Ja jos sattuisi olemaan systeemi, jossa naisille annettaisiin etuja joita miehet eivät saisi, niin ihan sama juttu.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012 13:07:02 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #6 : 27.03.2012 14:24:57 »

Biologisesta (lisääntymisen) ja luomisen näkökulmasta yksi mies ja monta naista tuottaa enemmän jälkeläisiä kuin monta miestä ja yksi nainen. Vai mitä tarkoitat "eduilla"?
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012 14:27:45 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 27.03.2012 14:40:56 »

Biologisesta (lisääntymisen) ja luomisen näkökulmasta yksi mies ja monta naista tuottaa enemmän jälkeläisiä kuin monta miestä ja yksi nainen. Vai mitä tarkoitat "eduilla"?

Sinusta ei siis ole yhtään epäoikeudenmukaista naisia kohtaan, että miehellä voi olla kaksi vaimoa, mutta naisella ei kahta aviomiestä?  Shocked

Huomastiko ollenkaan, että kerroin periaatteeni olevan: Samat säännöt kaikille? Olen universalisti: Mikä tahansa systeemi joka antaa kummalle tahansa sukupuolelle (tai jollekin etniselle ryhmälle jne) etuja ylitse toisen on minun näkökulmastani vanhan energian jäänne.

Biologisesta (lisääntymisen) näkökulmasta uuden miehen kannattaa myös tappaa naisen muiden miesten kanssa aiemmin saamat
jälkeläiset, jotta resursseja ei turhaan tuhlaantuisi toisten miesten geenien jatkamiseen. Tämä on kädellisillä hyvin yleistä ja tilastot osoittavat, että ihmiselläkin isäpuolet tekevät hiukan (tosi vähän mutta kuitenkin) enemmän lapsenmurhia kuin biologiset isät.

Vieläkö tämän tietäen haluat vedota biologiseen näkökulmaan?  Wink Grin
Ihmisen ero eläimiin on juurikin siinä, että meillä on mahdollisuus nousta tällaisten biologisten imperatiivien yläpuolelle. Niihin vetoaminen on sen varsinaisen ihmisyyden heittämistä romukoppaan ja yleensä se tapahtuu itsekkäistä motiiveista.

Enää ei tarvitse lisääntyä ja täyttää maata, meitä on 7 miljardia. Maa on jo liiankin täynnä. Se puolestaan puoltaisi sitä, että naisilla olisi jokaisella useampi mies, mutta ei sekään mene minun käsitykseeni oikeudenmukaisuudesta ja tasa-arvosta. Pääasia on, että mahdollisimman moni hankkii vain kohtuullisesti (1-2) lasta tai kuten minä, jää vapaaehtoisesti kokonaan lapsettomaksi.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #8 : 27.03.2012 16:03:51 »

Lainaus
Huomastiko ollenkaan, että kerroin periaatteeni olevan: Samat säännöt kaikille? Olen universalisti: Mikä tahansa systeemi joka antaa kummalle tahansa sukupuolelle (tai jollekin etniselle ryhmälle jne) etuja ylitse toisen on minun näkökulmastani vanhan energian jäänne.

Tuolla perusteella koko moderni yhteiskunta, demokratia sekä rahamaailma jne ovat vanhan energian jäänteitä koska ne antavat eri ihmisille erilaisia oikeuksia. Eli alas koko nykymaailma? Minkälaisen maailman sitten haluat jos ei ekoyhteisökään kelpaa?

Onko henkimaailmakin vanhan energian jäänne kun se antaa eritasolla oleville ihmisille erilaisia oikeuksia.. Smiley
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #9 : 27.03.2012 16:12:06 »

Sain eilen itselleni vahvistuksen, että Jeesuksen ns. "toinen tuleminen" on oikeasti tapahtuva. Mutta se mitä se tarkalleen  tarkoittaa, miten ja milloin se tapahtuu onkin sitten mysteeri.  angel

Mitä mieltä olette? Mitä ajatuksia herättää?


Liittyyköhän tuo tähän sinisäde-projektiin jossa hologrammi-jeesusta heijastetaan taivaalle?

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2009/12/norjassa-testattiin-project-bluebeamia.html
http://educate-yourself.org/cn/projectbluebeam25jul05.shtml

Seulaslaisilta kanavoitu(?) Bringers of the Dawn kertoo niistä tarkemmin:
http://cassiopaea.org/forum/index.php?topic=710.60

Koko kirja löytyy helposti googlesta hakusanoilla "bringers of the dawn pdf"
« Viimeksi muokattu: 27.03.2012 16:28:15 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 27.03.2012 16:12:42 »

Tuolla perusteella koko moderni yhteiskunta, demokratia sekä rahamaailma jne ovat vanhan energian jäänteitä koska ne antavat eri ihmisille erilaisia oikeuksia. Eli alas koko nykymaailma? Minkälaisen maailman sitten haluat jos ei ekoyhteisökään kelpaa?

Onko henkimaailmakin vanhan energian jäänne kun se antaa eritasolla oleville ihmisille erilaisia oikeuksia.. Smiley

Kyllä, aivan oikein, olen juuri tätä mieltä:
Tämänhetkisen maailman lähes kaikki systeemit on luotu vanhojen energioiden aikana ja ne heijastavat sitä!  Grin
Demokratia on lumedemokratiaa, rahamaailman on täydellisen korruptoitunut systeemi joka on tosiasiassa vain glorifioitua vedonlyöntiä.

Uusia muotoja ollaan parhaillaan luomassa, vaikka vanhat ovatkin vielä enemmistönä planeetallamme.
En koe tarvetta määritellä tarkasti millaisen maailman haluan, minulle riittää elää tässä hetkessä ja pyrkiä omassa elämässäni edistämään tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta. Henkilökohtainen on poliittista, mutta henkilökohtainen on myös hengellistä. Minä näen tämän uuden energian ajan juttuna nimenomaan hengellisyyden toteuttamista omassa arkielämässä ihan joka päivä.

Mutta ehkä se mitä oletan ennen pitkää tulevan on maailma, jossa ihmiset ovat tasa-arvoisia ja pitävät näppinsä erossa toistensa vapaasta tahdosta.

Minun käsityksessäni henkimaailmasta kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia, jokaikinen ihminen on samalla tavoin tänne inkarnoitunut palanen luojajumalaa ja solu jumalan ruumiissa. Minun näkemykseni henkimaailmasta on tämä, eikä kenelläkään ole erilaisia oikeuksia. Toiset vain ovat hieman enemmän edistyneitä sielunsuunnitelmaansa kuuluvissa oppiläksyissä, oikeudet ovat kaikille samat.

« Viimeksi muokattu: 27.03.2012 16:17:02 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 28.03.2012 00:08:00 »

Sain eilen itselleni vahvistuksen, että Jeesuksen ns. "toinen tuleminen" on oikeasti tapahtuva. Mutta se mitä se tarkalleen  tarkoittaa, miten ja milloin se tapahtuu onkin sitten mysteeri.  angel

Mitä mieltä olette? Mitä ajatuksia herättää?


Liittyyköhän tuo tähän sinisäde-projektiin jossa hologrammi-jeesusta heijastetaan taivaalle?

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2009/12/norjassa-testattiin-project-bluebeamia.html
http://educate-yourself.org/cn/projectbluebeam25jul05.shtml

Seulaslaisilta kanavoitu(?) Bringers of the Dawn kertoo niistä tarkemmin:
http://cassiopaea.org/forum/index.php?topic=710.60

Koko kirja löytyy helposti googlesta hakusanoilla "bringers of the dawn pdf"

No ei tod. liity tuohon, tämä minun "ilmoitukseni"  Huh
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #12 : 28.03.2012 01:35:27 »

Henkilökohtaisesti olen Raamattua jonkin verran tutkinut ja kun puhutaan Jeesuksesta "Jumalan Poikana" tai "lihaksi tulleena Jumalana", voisin hyvinkin olla samaa mieltä. Eli Johanneksen evankeliumin mukaan kyse oli siitä että Sana, jonka avulla kaikki on luotu, tuli lihaksi ja toi valon keskellemme. Oli tämä sitten Jumala, universumi, ihan mikä tahansa mihin me uskomme, on Jeesus ollut joka tapauksessa henkilö joka on tuonut poikkeuksellisella tavalla tämän universaalin voiman meidän tavallisten pulliaisten tajuntaan. Se on sitten ollut ihmisten oma asia pilata omalla egollaan tämä alkuperäinen sanoma.

Syntien anteeksiannossa ja pyhän hengen saamisessa ei minun mielestäni ole mistään sen kummemmasta kyse kuin siitä että ihminen jättää huonommat tapansa ja ajattelumallinsa ja tulee tietoiseksi jumalallisesta ulottuvuudestaan sekä ennenkaikkea täyttyy rakkaudella. Eli Jesse tarjosi aikanaan tällaista pikareittiä valaistumiseen. Ehkä tuossa syntien anteeksiannossa (joka tapahtuu kertalaakista) voi olla sama funktio kuin karmansa poistamisessa pikavauhtia.

Uskoi mihin systeemiin tahansa, on minun mielestäni melko selvää että Jeesus ei mitään maallista alkuperää ollut. Ja sitä kautta on tietenkin täysin mahdollista että hän voisi palata ihan fyysisessäkin muodossa vielä takaisin, kuten hän itsekin sanoi. Jos joku puolivillainen henkiolento pystyy ottamaan fyysisen muodon tuosta noin niin miksei sitten Jeesus? Tähän on ihan turha edes ottaa käsittelyyn mitään ihmisten keksimiä dogmaviidakoita.

Harmittaa vaan kun henkisissä piireissä kristinusko nähdään sarjana raskaita ja ihmislogiikan keksimiä dogmia joille voi nauraa ja sääliä ihmisiä jotka tällaisten vankina ovat. Se on fakta että kirkot ovat muokanneet egoperäisesti alkuperäisen sanoman vääräksi ja kirkoissa on enemmän ahdistusta kuin vaputuneisuutta. Itse olen toisaalta nähnyt tosikristittyjä joista välittynyttä iloa, rauhaa ja rakkautta ei voi sanoin kuvailla. Tämä "valaistuminen" lienee siis ihan ihmisen oma valinta, myös kirkon sisällä.

Samalla myös useimmat "henkiset" ihmiset jättävät tietoisesti huomioimatta sen valtavan valoinformaation määrän jota esim. Uusi Testamentti tarjoaa.

En itse kuulu mihinkään kirkkoon tai uskonnolliseen yhteisöön sillä minun mielestäni Jumala ei tarvitse ilmentyäkseen mitään uskontoja. Silti voin tässä koko seurakunnan läsnäollessa tunnustaa että Jeesus on vapahtaja. Tosin enemmänkin noilla perusteilla jotka tuossa ylempänä mainitsin eli vapauttamalla ihmisen spirituaalisista painolasteista sekä avaamalla portin jumalalliseen tajuntaan.

Me emme voi itse päätellä saati päättää tuleeko Jeesus takaisin vai ei. Mutta mikäli on näin että hän palaa juuri niinkuin Raamattu sanoo, en näkisi sille mitään estettä. Pikemminkin meidän tulisi omassa "suuressa viisaudessamme" hyväksyä että se on ihan yhtä mahdollista kuin sekin että aamulla kahvit kaatuu syliin.

P.S. Jos luette Raamattua niin pitäkää tietenkin järki kädessä. Älkää lähtekö kivittämään homoja, naisia, epäjumalien palvojia ja muita epämääräisiä ihmisiä kuten synnintekijöitä tai Aabrahamin heimoon kuulumattomia. Keskittykää enemmän vaikkapa evankeliumeihin, joissa on enemmän sitä Jeesuksen heittämää juttua ja vähemmän noita tavallisten urpojen keksimiä egopelleilyjä.
« Viimeksi muokattu: 28.03.2012 01:40:21 kirjoittanut Hamal » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 28.03.2012 11:20:43 »

Voi että kun mä saan sen uuden testamentin luettua, tällä pakanalla ois yksi ja toinenkin asia kommentoitavana Wink Mutta edelleen, jos Jeesus onnistuu tulemaan uudelleen ja näyttäytyy jotenkin vähän fiksumpana kuin mitä häntä on 2000v tulkittu, ei syrji naisia eikä homoja eikä ei-juutalaisia (kyllä, tästä ei-juutalaisuudestakin on alkukirkoissa käyty iso kädenvääntö, että kuuluuko heittää helmiä sioille eli Jeesusta pakanoille), niin silloin hän on minusta ok tyyppi ja saa puhua omasta jumalastaan ilman, että aivan heti alan vastailla puolinokkavilla kommenteilla. Wink

Mutta enpä tiedä. Itse kuuntelisin mieluummin vaikka uudestisyntynyttä Gandhia.

*A*

 Grin Cheesy Tämä pakana kävi vapaaehtoisesti uskonnontunnit koko kouluajan peruskoulun loppuun asti ja veteli arvosanoiksi kokoa ajan pelkkiä kiitettäviä. Olisi paljonkin sanottavaa, lähinnä voisin tiivistää näin: Ei siitä mitään vikaa puutu.

Mutta ehkä poistun tästä ketjusta takavasemmalle ja jätän sen niille, jotka moiseen oikeasti uskovat. Heitänpä vaan läksiäisiksi, että mielestäni Jeesus vain yritti sanoa että me kaikki olemme Jumalan poikia ja tyttäriä, eli kaikki ihmiset ovat kuin hän ja pystyvät samaan kun saavat kontaktin korkeampaan minäänsä. Mutta patriarkaalinen (kolmiyhteydestä häivytettiin feminiininen prinsiippi naurettavaksi 'pyhäksi hengeksi') henkilökulttihan siitä sitten tuli.

JOS Jesse inkarnoituisi oikeasti uudelleen niin reiluinta olisi, että tällä kertaa mustaihoiseksi naiseksi.  Wink
« Viimeksi muokattu: 28.03.2012 11:22:15 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Mainad
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 89


Profiili
« Vastaus #14 : 28.03.2012 11:51:47 »

Tästähän kerrottiin jo mm. vuonna 1981 Wink

http://www.youtube.com/watch?v=rZj0mCmlJ

Jeesuksen henki on varmasti aika eri asia kuin se, mihin kaikkeen se Jeesusta on meidän länsimaisessa kulttuurissa väännetty, käännetty ja käytetty hyväksi. En voi olla miettimättä onko tästä kaikesta hypetyksestä ja vallankäytöstä syntynyt jo ihan oma henkiolentonsa, tai useampikin? Että tuolla jossain vaikuttaa ihan se oikea mestari-Jesse ja sitten alemmilla tasoilla se minkä ihmiset ovat luoneet? Menikö ihan höpöksi? Cheesy

muoks. Henkiolento on ehkä väärä sana, energiaolento parempi.

« Viimeksi muokattu: 28.03.2012 12:11:30 kirjoittanut Mainad » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: