Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 276638 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #120 : 20.05.2012 10:51:52 »

That was humor...just sitä meikäläisen tyyliä kirjoittaa.. coolsmiley
En revi hiuksia päästä. Mua ei paljon hetkauta pimennykset, saati ruokamyrkytykset, tulee mitä tulee.
Muutenkaan en pidä pimennyksiä niinkään henkilökohtaisina vaan luonnontieteellisinä.
Esim. säätila usein muuttuu Kuun yhtyessä Kuunsolmuun.
Pimennyksissä on vähän isompi "säänmuutos".
Vaikka tämmönen:
http://yle.fi/uutiset/pohjois-italiassa_voimakas_maanjaristys/6102326
Rypäs maanmerkissä:
 merkurius 21  kuu 22 Hermes 24  jupiter 24 ja  aurinko 29  harka
ja nämä  aspect_ssx  venus rx 23  kaksoset
Hermes ja Merkurius tais käydä manalan mailla tuoden terveisiä, Venukselta tai Venukselle.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #121 : 20.05.2012 21:12:49 »

Niin on ku peiliin kattos eix vaan  :Smiley

Mä itseasias vastailin viestiisi ennen Kuuhildaa kun en huomannu et olitte jälkeen kirjuutellu,
siis viestisi mis M.Apoge Lilith sun muut aspektit. Pirun hyvin isketty, nauroin pikkase  knuppel2

Katselinpa tässä tämän kuun viimeistä päivää, Nessus istuu Pallakseni päällä tukevasti.
Jupiter on saapumassa Junoni päälle ja sen jälkeen Onnenpiste, ei niistä taida kauheesti iloa tulla.
No, kesälaitumet odottaa kun Kesäkuu saapuu kohta!
Hmm.. aloin miettiä mitä tulee tarkoittamaan kun Neptunus oppositios tänä vuonna Lilithiin?
Alkaa Neptunus jo riittää, tosin ei sen vaikutuksesta taida ikinä päästä kun 29 aste..  crazy2

Nikki, mitä asteroideja tykkäät käyttää jokapäiväisessä käytössä kun karttoja katselet eli
mitkä on ne sun suosikit ?

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #122 : 22.05.2012 01:16:17 »

Suosikit?
Mean Apogee Lilith on ehkä rakkain, hyvin moninaisia muotoja saanut, traagisiakin kohtaloita suvussa ilmentänyt.
MUTTA SEHÄN EI OLE ASTEROIDI. Se on Kuun laskennallinen piste, kun Kuu on kauimpana maasta,
ns. apogeum pisteessään. Siks kait se onkin rakas, kun se liittyy kuunkiertoon  Smiley
Tunnekehon muistiin. Selittämättömään vetovoimaan.
Asteroidi Lilithiä en ole tulkinnut milloinkaan.
Pallas on toinen josta tykkään. Ehkä siksi, että se on niin lähellä tytön nimiasteroidia
 ja tekee vesikolmion  merkuriusaurinko skorpioni keskipisteeseeni.
Mutta en minä niitä sillain vasiten tiettyjä ota,
tai otan astro comista siihen Pholukseen asti luettelosta,
ja sitten siellä on valmiina lista asteroidien numeroita, joissa on esim. 55555 DNA, Angel, yks paikkakunta jäänyt samaan luetteloon,
ja kohtalottaret,  Klotho, Lachesis ja Atropos, jotka ovat mielenkiintoisia, ja Logos ja Child.
Mutta että karttatulkintani lähtee aina samoista asteluvuista, samanenergisistä värähtelyistä tai matemaattisesta ajattelusta,
että mitkä sattuu natsaaman keskenään. Mistä löytyy pointti. Mikä kenenkin pari sinä päivänä.
Eli astro comin kartan jälkeen serennusivulle koko rypästä katsomaan.
Sitten välillä tulee jostain uutisesta joku mielikuva ja pitää lähtä tutkimaan vaikka Chaosta, mikä olikin pitkään Alasolmun seurana Kaksosissa ja yhtä kaaosta EU:ssa. Tai Iristä, intuitiivista viestintuojaa.

Tajusin just omaa Cerestäni. 
ceres aspect_con uranus neitsyt ja kaikkinainen luopuminen, mikä on Cereksen teemaa,
uudistaa ja puhdistaa.
 Päivän ceres Lilith 17  harka  aspect_opp oma  venus rx  skorpioni.
Tein tänään kukkapenkkejä. Love it.
Oma Venus = tytär  ja hänen aurinko merkurius ja hän aloitti tänään työt, siis eilen,
kun jo ollaan tiistaissa nyt.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #123 : 22.05.2012 17:16:10 »

No onhan tuo M. Apoge Lilith mielenkiintoinen et kyllä se ansaitsee taivaankappaleena
oman paikkansa siinä kuin Kuunsolmutkin, mä vedän ne aika samalle viivalle itseasiassa
kun usein ne on molemmat samassa paikassa kun jotain tapahtuu.
Pallas on yläsolmun vieressä niin sekin kai vaikuttaa minkä vuoksi se tuntuu kotoisalta
kun sattuvat nyt olevaan vielä 8. huoneessa.
Mulle on alkanut puhua Lilith ja Vesta mikä liittynee siihen kun on yhtymässä Aurinkoon
kun ei kai siitä sit muuta synnykään kuin täysin seonnut Wink Toisaalta Ceres on tuonut
luopumista ja alkanut miettiä mitähän sen kaiken tilalle tulee eli tuntuu olevan tärkeä
tällä hetkellä kun mietin tulevaisuutta.

Chiron nyt on komeetan jäännös mutta sitä mä katson jotenkin ylöspäin, ehkä siksi
kun on mulla MCllä. Taidetaan mennä molemmat päivän feeliksellä  :Smiley

Onnex olkoon tytölles uudesta työpaikasta!  knuppel2

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #124 : 23.05.2012 22:17:18 »

Ootteko kattonu  teidän syntymäpaikkakunnan asteroidia kartaltanne, jos sellainen on olemassa?
Mulla oli tosi osuva mielestäni moneltakin osin. Eniten ehkä pistää silmään asteentarkka yhtymä mun Kuuhun.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #125 : 23.05.2012 23:24:03 »

Eipä ole meillä asteroidia niin pitää tyytyä kaupungin karttaan Angry

 smitten

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #126 : 23.05.2012 23:36:47 »

Kuuhilda
Joo, on katottu. Näkyy syntymäkartalla osuvan  merkuriusaurinko keskipisteeseen ja olen usein miettinyt,
miksi olen käynyt syntymässä eri paikassa kuin molemmat veljeni. Mother never told me. Ehkä se selviäisi synnytyskertomuksesta?
Samainen paikkakunta oli aktiivinen päästessäni opiskelemaan sinne,  aspect_con  jupiter
ja tais näkyä silloin myös ap-kartalla keskeisesti.
Sinä ilmeisesti resonoit sitten kuullasi hyvin paikkakunnan ilmapiiriä,
reagoit sen tapahtumiin, tai tykkäät sen perinneruuista,
tai olet paikkakunta-uskollinen?

-
Tuosta  pallas 1 Child 2  oinas yhtymästä.
Taitaa olla joku Pallas-amatsoni jahtaamassa lapsia epätavallisella tavalla?  crazy2 knuppel2
http://yle.fi/uutiset/lasten_yliajaja_taas_aktiivinen_kanta-hameessa_-_talla_kertaa_lahelta_piti/6107874
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #127 : 23.05.2012 23:48:08 »

Ootteko kattonu  teidän syntymäpaikkakunnan asteroidia kartaltanne, jos sellainen on olemassa?
Mulla oli tosi osuva mielestäni moneltakin osin. Eniten ehkä pistää silmään asteentarkka yhtymä mun Kuuhun.

Tässäpä vilkasin ja ainut, mikä pisti heti silmään on asteen tarkka neliö aurinkoon.
Mutta paikkakunnat, mitä olen aiemmin kartalta katsonut niin ovat yleensä löytyneet merkittäviltä
paikoilta kuten juurikin yhtymästä kuuhun tai junoon..

nikin viestin lukaistessani katsoin keskipisteet kans niin khironin ja kuun keskipisteeseen on sillä
syntymäpaikkakunnallani kahden asteen orbilla yhtymä. Ainut keskipiste ravussa, ainakin näin näillä
perusvalinnoilla. Eli kyllä sieltä sittenki tosiaan jotain enemmänki kertovaa löyty.

Hui, noiden keskipisteiden jälkeen tuli vaan entistä kohtalokkaampi olo. Voiko niin sanoa? Miten
kaikki onkaan juuri "omilla paikoillaan"... Tää on jotain astrologiaan takaisin herättelyä tää mun
viime päivien ihmetykset ja kummatukset Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #128 : 23.05.2012 23:49:53 »

2 asteen orbi on liian suuri keskipisteelle. Se pitää olla just eikä melkein..
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #129 : 24.05.2012 00:24:58 »

Ai okei, kiitos, hyvä tietää Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #130 : 24.05.2012 00:38:04 »

Niin, tarkistin tuon omanikin. Se on nippanappa alle asteen orbilla,
mutta kun nuo  merkurius ja  aurinko ovat jo periaatteessa yhtymässä itellä niin,
se on jokatapauksessa siinä keskellä.
Mutta siis keskipisteiden "teho" perustuu nimenomaan niitten tarkkuuteen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #131 : 24.05.2012 16:10:00 »

Voiko Uranus transiitti, yhtymä siis, Pholukselle kolmoshuoneessa merkata muuttoa? :Smiley MÄ niin tahtoisin jonnekin jossa kukaan ei jaksa mulle aina valittaa kaikesta  smitten

Sekstiili merkuriukselle ja neliö kuunsolmulle on myös tarkkoja tuolla mun synt. paikkakunnan asteroidilla.
En kyllä myönnä mitään noista...no ehkä kotipaikkauskollinen siinä mielessä, että olen paluumuuttaja. Tai ainakin melkein.

Näyttäs olevan ihan merkityksellistä noita paikkakunta asteroideja tutkailla  :Smiley

Asteroidi Child; minkälaista lasta se tarkoittaa? Ihan vain lapsia yleensä, vai siis mitä symboliikkaa sillä on?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #132 : 24.05.2012 16:46:07 »

4580 Child, löydetty 4.3.1989. Ollut löydettäsessä rx 23  vaaka
20. marraskuuta 1989 – YK:n lapsen oikeuksien sopimus hyväksyttiin tasan 30 vuotta samaa asiaa koskeneen julistuksen jälkeen.
Kyllä mä yhdistäisin sen lapsiin ylipäätään ja just tavallaan myös lasten erityiseen huomioimiseen, heidän oikeuksiinsa.
Child asteroidi voi olla synnytyksissä mukana kuvioissa tai hedelmöittymisessä, raskauden kulussa.
Tai se voi kuvata jotenkin omaa lapsuutta.
Itelläni se vois kuvata rakkautta lapsiin. Child -  uranusceres  neitsyt  aspect_opp chiron jupiter kalat mukana isossa muuttuvien ristissä  askendentti - DC akselin kanssa. Huolenpitoa  ceres "haavoittuneista" chiron lapsista,
tai ylipäätään pihan lasten helppoa tulemista luokseni, " anna leipää" ja taas mentiin. Varaäiti, varavanhempi.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #133 : 24.05.2012 16:51:00 »

Kuuhilda
Kolmoshuoneessa on naapurusto. Senkö sä haluaisit vaihtoon?
Joku spontaani äkkikäänne?
4 huoneessa vois olla muuttoa, Vestalla pysyvää, Plutolla pakkoa, Uranuksella yllättävää, Jupiterilla isompaan tai remonttia..jne..
Kato ap-kartalta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #134 : 24.05.2012 19:18:20 »

No sen naapuruston mä just haluaisin vaihtaa.
Aplla on Jupiter, Lilith ja Eris kolmosessa  oinas...niin että joo. Taidanpas alkaa riivinraudaksi  :Smiley Nelonen on harmi kyllä tyhjä.
Eiköhän sekin selviä, mitä Uranus ja Pholus tuo..jotenkin aattelis että se ei jää epäselväksi kuitenkaan.

Tällä hetkellä nelosessa menee se Vesta.

OK, kiitos, eli Child asteroidi voi siis kuvastaa omaakin lapsuutta. Kiintoisaa. Sitä vähän niin kuin pohdinkin.
Lasten oikeuksien puollustus sopii sekin hyvin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: