Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 477837 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #105 : 13.05.2012 23:29:45 »

Keskipisteille tulevat transiitit pitää olla asteen tarkkoja, mitä vähemmän kaariminuutteja erona niin sen parempi.
Siksi ne ovatkin niin "osuvia". Yks astrologi on perehtynyt niihin, olin joskus hänen work shopissaan astropäivillä.
Keskipisteistä tulkitaan paljon sairauksia.
Kai se on rakkauspistekin sitten yhen sortin sairaus.. Tongue

Eihän Nessus mikään merten jumala ole. Lautturi-kentauri, hyväuskoisten naisten huijari?
Liittyy paremminkin "myrkytyksiin" tai kyseenalaistamaan "keitä ne on ne sankarit".. Herakles ja uroteot,
miten hän itse kohteli vaimoaan ja kuoli sittemin omaan myrkkyynsä ja ylennettiin sankariksi.
Siitäkin ollut ketju täällä.

En tutkinut mitä sulla noissa on. Kattelin kyllä karttaasi ja mietin tuota sun Cerestä näin äitienpäivän alla.
En oo ite paljon noita Ixioineja katellut. Jätän ne aina pois luettelosta, kun tulee niin paljon tavaraa muutenkin kartalle..

Kuka muuten pitää asteroidikurssia?
Mun piti joskus mennä Tanhuan pitämälle kahden muun kurssin jatkoksi mut se jäi sitten.
 tr (transiitti)pallas 28  kalat aspect_tri sun  neptunus antaa sulle intuitiivisia oivalluksia,
hoppas så.
Ja  vestaharka on se fokus, keskittyminen ja läsnäoleminen, "tuleen tuijottaminen".
Onhan se paljon muutakin. Yhteinen valtiosääntö ja lukot ja avaimet.

Äitienpäivän asteroidi oli  ceres.
 ceres 13  harka NOVIILI  venus kaksoset.
Sopiskohan tuohon Lauri Viidan runo Alfhild?
Kun tuo  jupiter aurinko 23  harka aspect_ssx venus oli myös.

tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #106 : 14.05.2012 01:53:10 »

No ilmankos Lilithin oppo ei oikeen iskeny Smiley
Juu, tein joskus keskipistelistauksen mutta en ole kuullutkaan, että joku on tutkinut ja
tehnyt listausta sairausasioista..  jännä, tosin mulla on listaus sairauksista merkettäin
niin olisko se sama mutta perustuu vaan keskipisteisiin, en tiedä mihin ne perustuu..

Ku rakkaus mättää niin hihkun rakkauspiste on tänäänkin taas IHAN sairas  2funny

Mun musta huumori iski tuohon Nessukseen kun siinähän on se  skorpioni mustan nuolen
surma et kyl mä luin Wikin mythologian sille. Ei ollu mikään kiva kentauri kun sitä lueskelin
mutta aattelin et jos se vaikka kantaa mut puron yli kuten Heraclesin vaimon, tosin sen
raiskauksen voi kyl jättää väliin kun menetti henkensä heti sen jälkeen kun Heracles näki
ku sehän ampui myrkkynuolen Nessuksen kurkkuun mut Nessus ehti ennen kuoltuaan syöttää
valheita hyväuskoiselle rouvalle, siis en tykkää paateista ni joku vois kantaa, sitä mietin..  Undecided

ceres kulkee 10.ssä  harka , mielenkiinnolla odotan kun saapuu ryhmiin. Mä en ole äiti mutta
äidin kanssa on ollut todella lämmin syksy ja kevät eli luopumista on vähän ollut kun olen
käynyt vähän harvemmin viime aikoina kun  neptunus aktivoitu napanuoran katkaisuun
kun ehkä elämään ei oikein ole mahtunu ketään miestä kun vanhemmat on aina ollu tärkeitä
mulle, jotain muutosta on siis Helmi-Maaliskuussa ollut havaittavissa Smiley

Kuis sun  ceres, miltä vaikuttanu tänä keväänä, ookko huomannu mittään voimakkaampaa ?

Juu Tanhuan kurssipäivä se on, menossa myös Kesäkuun lopussa viikonloppukurssille Kreivilään,
Forssaan sekä Emilian auringonpaluu workshoppiin + SAS päivien luennoille ja tietty myös Anne
Masseyn workshoppiin + luennolle mitä suunnitellaan Turkuun ja mitähän sitä vielä löytyykään..

Katsoinpa tuossa 16.5. karttaani, mitähän tarkoittaa kun  juno opposoi Onnenpistettä aikas
tarkkanakin vielä  jousimies .. mihinkähän sitä tuolloin lähtis törmäilemään Smiley

Minkäs asteroidin voisi mieltää valvomiseen, 3 päivää valvottu lähes aamuun, täysikuukin ohi..
 jupiter laajentaa astroon ryhmissä
 merkurius pyörii 10ssä mutta Härässä

Kai se on vaan tää astro mikä kiinnostaa niin ettei malta nukkua Wink

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #107 : 14.05.2012 07:01:28 »

3908 Nyx - yö. Nyt 26  kauris
Mean apoge , Lilith, Leylah - yö (vietteli yöllä viattomia nuoria miehiä) nyt 18  harka.
Itellä nämä yhtymässä 9 huoneessa  vaaka.
IC -yö.
Omaan valvomiseen katson vaikuttavan IC  oinas. Mars aktivoituu öiseen aikaan,
 mars leijona aspect_tri IC  oinas.
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #108 : 17.05.2012 14:24:26 »

Ups, huomasin, että minulla on parhaillaan tarkalleen tr Kirke  aspect_con Nessus ( 0 astetta Kaksoset). Pitäisikö nyt välttää lääkkeitä?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #109 : 18.05.2012 23:13:21 »

Onks tässä kompa  :Smiley
Kirke, taikojen tekijä, Nessus, jo myrkyn lykkäs.
60-luvulla vastattaisiin tuohon, että aika on aikaa, mut taika on taikaa, koskaan et muuttua saa..
70-luvulla , että "Älä iske Tuijaa, Tuija sua huijaa..
80-luvulla sanottas tuohon, että Älä ole punk, jos olet niin tyhmä, että teet kaiken niinkuin tekee ryhmä. Älä myöskään usko minua vaan sydäntäsi, sillä se kertoo totuuden.

Kirken taikoma susi lammasten vaatteissa?
Tai paremminkin saa maistaa omaa lääkettään..
mut lumikellohan kukki jo  ja jupiter Hermes neuvoi taikoja vastaan. Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #110 : 19.05.2012 00:11:00 »

Vai Nyc, se on sitten tänään 7 asteen päässä Kuustani. Pian saapumassa 7. huoneen kärjelle  idiot2

Pallas onkin sitten tänään 0 Oinasta, ilmankos pistin isäni järjestykseen kun luuli olevansa fiksu.  2funny

Lilith taas mulla makoilee 11 huoneen kärjellä parhaillaan.

Ja yömyöhään taas kirjoitellaan  buck2

-M-

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #111 : 19.05.2012 10:12:58 »

Minäkin huomioin tuon Pallaksen oinaspisteessä.
Se ei ole siinä yksin vaan myös Child asteroidi on siinä.
Pallas syntyi isänsä päästä, Child syntyy ihan normaalisti, mitäs nämä ovat yhdessä?
Lapsisotilaita?
Uuden ajan lapsia? Lehtolapsia?
Isät ja pojat?  oinas ja  mars
Lasten oivallukset? Lasten psyykkis-fyysinen hyvinvointi?
Lasten kuume ja päänsärky?
Ovat sitten sektiilissä auringonpimennykselle 0  kaksoset maanantaina.
Kaksosiinkin voi yhdistää leikki-ikäiset ja koululaiset.

Mean apoge Lilith 17  harka on  aspect_opp oma  venus rx.
tr  merkurius harka aspect_opp merkurius
ja tr  jupiter harka aspect_opp aurinko
ja tr  neptunus kalat t-ristinä  askendentti - DC -akselille.
Ihan tarpeeks kaikkee fruitcakeen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #112 : 19.05.2012 13:19:42 »

Mulla tuo Pallastus ja  kuu on yhdessä...no tuo Child asteroidi sitten myös...jotain oivalluksia lapsiin liittyen?  ja  uranus on saavuttamassa Pholuksen kolmos huoneessa.
Vois aatella, että jotain äkkinäistä muuttuu, kenties pomppaan täältä kotiseinien sisäpuolelta poijjes  :Smiley
Ai niin, se mun  Narcissus oli 0 astetta  kaksoset...taitaa sitten puhjeta nasrsissi kukkaan  :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #113 : 19.05.2012 23:56:17 »

Eikun sulta Kuuhilda särkyy peili, kun tuo auringonpimennys osuu just noihin 0  kaksoset asteisiin maanantaina. angel
Mulle Nessus lykkää veristä paitaa uskotellen sillä saavutettavan ikuista rakkautta.
Oikeesti varmaan joku ruokamyrkytys, pimennos-Nessus ja 6 huone.
Tai joku työpaitsio.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #114 : 20.05.2012 02:10:53 »

Kannattaiskohan sun jäädä peiton alle Maanantaina  Undecided

Kuu konjuntoi Aurinkoa niin voihan se uusi kuu tehdä ihmeitä kun se voi antaa myös sisäistä voimaa,
no juu toiveajattelua.. yritin miettiä mitä keksin sulle nakiksi mutta en keksiny nyt mittään mutta
oliskohan syytä harjoitella lotusasentoa jos siinä istues sais mielenrauhan mikä helpottas päivää..

Jokatapauksessa päivä taitaa olla juu melko  tickedoff mut hei ota se näin  2funny niin ei tarvii
repiä kaikkia hiuksia päästä  uglystupid2

smitten

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #115 : 20.05.2012 09:51:52 »

That was humor...just sitä meikäläisen tyyliä kirjoittaa.. coolsmiley
En revi hiuksia päästä. Mua ei paljon hetkauta pimennykset, saati ruokamyrkytykset, tulee mitä tulee.
Muutenkaan en pidä pimennyksiä niinkään henkilökohtaisina vaan luonnontieteellisinä.
Esim. säätila usein muuttuu Kuun yhtyessä Kuunsolmuun.
Pimennyksissä on vähän isompi "säänmuutos".
Vaikka tämmönen:
http://yle.fi/uutiset/pohjois-italiassa_voimakas_maanjaristys/6102326
Rypäs maanmerkissä:
 merkurius 21  kuu 22 Hermes 24  jupiter 24 ja  aurinko 29  harka
ja nämä  aspect_ssx  venus rx 23  kaksoset
Hermes ja Merkurius tais käydä manalan mailla tuoden terveisiä, Venukselta tai Venukselle.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #116 : 20.05.2012 20:12:49 »

Niin on ku peiliin kattos eix vaan  :Smiley

Mä itseasias vastailin viestiisi ennen Kuuhildaa kun en huomannu et olitte jälkeen kirjuutellu,
siis viestisi mis M.Apoge Lilith sun muut aspektit. Pirun hyvin isketty, nauroin pikkase  knuppel2

Katselinpa tässä tämän kuun viimeistä päivää, Nessus istuu Pallakseni päällä tukevasti.
Jupiter on saapumassa Junoni päälle ja sen jälkeen Onnenpiste, ei niistä taida kauheesti iloa tulla.
No, kesälaitumet odottaa kun Kesäkuu saapuu kohta!
Hmm.. aloin miettiä mitä tulee tarkoittamaan kun Neptunus oppositios tänä vuonna Lilithiin?
Alkaa Neptunus jo riittää, tosin ei sen vaikutuksesta taida ikinä päästä kun 29 aste..  crazy2

Nikki, mitä asteroideja tykkäät käyttää jokapäiväisessä käytössä kun karttoja katselet eli
mitkä on ne sun suosikit ?

-M-
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #117 : 22.05.2012 00:16:17 »

Suosikit?
Mean Apogee Lilith on ehkä rakkain, hyvin moninaisia muotoja saanut, traagisiakin kohtaloita suvussa ilmentänyt.
MUTTA SEHÄN EI OLE ASTEROIDI. Se on Kuun laskennallinen piste, kun Kuu on kauimpana maasta,
ns. apogeum pisteessään. Siks kait se onkin rakas, kun se liittyy kuunkiertoon  Smiley
Tunnekehon muistiin. Selittämättömään vetovoimaan.
Asteroidi Lilithiä en ole tulkinnut milloinkaan.
Pallas on toinen josta tykkään. Ehkä siksi, että se on niin lähellä tytön nimiasteroidia
 ja tekee vesikolmion  merkuriusaurinko skorpioni keskipisteeseeni.
Mutta en minä niitä sillain vasiten tiettyjä ota,
tai otan astro comista siihen Pholukseen asti luettelosta,
ja sitten siellä on valmiina lista asteroidien numeroita, joissa on esim. 55555 DNA, Angel, yks paikkakunta jäänyt samaan luetteloon,
ja kohtalottaret,  Klotho, Lachesis ja Atropos, jotka ovat mielenkiintoisia, ja Logos ja Child.
Mutta että karttatulkintani lähtee aina samoista asteluvuista, samanenergisistä värähtelyistä tai matemaattisesta ajattelusta,
että mitkä sattuu natsaaman keskenään. Mistä löytyy pointti. Mikä kenenkin pari sinä päivänä.
Eli astro comin kartan jälkeen serennusivulle koko rypästä katsomaan.
Sitten välillä tulee jostain uutisesta joku mielikuva ja pitää lähtä tutkimaan vaikka Chaosta, mikä olikin pitkään Alasolmun seurana Kaksosissa ja yhtä kaaosta EU:ssa. Tai Iristä, intuitiivista viestintuojaa.

Tajusin just omaa Cerestäni. 
ceres aspect_con uranus neitsyt ja kaikkinainen luopuminen, mikä on Cereksen teemaa,
uudistaa ja puhdistaa.
 Päivän ceres Lilith 17  harka  aspect_opp oma  venus rx  skorpioni.
Tein tänään kukkapenkkejä. Love it.
Oma Venus = tytär  ja hänen aurinko merkurius ja hän aloitti tänään työt, siis eilen,
kun jo ollaan tiistaissa nyt.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #118 : 22.05.2012 16:16:10 »

No onhan tuo M. Apoge Lilith mielenkiintoinen et kyllä se ansaitsee taivaankappaleena
oman paikkansa siinä kuin Kuunsolmutkin, mä vedän ne aika samalle viivalle itseasiassa
kun usein ne on molemmat samassa paikassa kun jotain tapahtuu.
Pallas on yläsolmun vieressä niin sekin kai vaikuttaa minkä vuoksi se tuntuu kotoisalta
kun sattuvat nyt olevaan vielä 8. huoneessa.
Mulle on alkanut puhua Lilith ja Vesta mikä liittynee siihen kun on yhtymässä Aurinkoon
kun ei kai siitä sit muuta synnykään kuin täysin seonnut Wink Toisaalta Ceres on tuonut
luopumista ja alkanut miettiä mitähän sen kaiken tilalle tulee eli tuntuu olevan tärkeä
tällä hetkellä kun mietin tulevaisuutta.

Chiron nyt on komeetan jäännös mutta sitä mä katson jotenkin ylöspäin, ehkä siksi
kun on mulla MCllä. Taidetaan mennä molemmat päivän feeliksellä  :Smiley

Onnex olkoon tytölles uudesta työpaikasta!  knuppel2

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #119 : 23.05.2012 21:17:18 »

Ootteko kattonu  teidän syntymäpaikkakunnan asteroidia kartaltanne, jos sellainen on olemassa?
Mulla oli tosi osuva mielestäni moneltakin osin. Eniten ehkä pistää silmään asteentarkka yhtymä mun Kuuhun.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 37
  Tulostusversio  

Siirry: