No ilmankos Lilithin oppo ei oikeen iskeny

Juu, tein joskus keskipistelistauksen mutta en ole kuullutkaan, että joku on tutkinut ja
tehnyt listausta sairausasioista.. jännä, tosin mulla on listaus sairauksista merkettäin
niin olisko se sama mutta perustuu vaan keskipisteisiin, en tiedä mihin ne perustuu..
Ku rakkaus mättää niin hihkun rakkauspiste on tänäänkin taas IHAN sairas

Mun musta huumori iski tuohon Nessukseen kun siinähän on se

mustan nuolen
surma et kyl mä luin Wikin mythologian sille. Ei ollu mikään kiva kentauri kun sitä lueskelin
mutta aattelin et jos se vaikka kantaa mut puron yli kuten Heraclesin vaimon, tosin sen
raiskauksen voi kyl jättää väliin kun menetti henkensä heti sen jälkeen kun Heracles näki
ku sehän ampui myrkkynuolen Nessuksen kurkkuun mut Nessus ehti ennen kuoltuaan syöttää
valheita hyväuskoiselle rouvalle, siis en tykkää paateista ni joku vois kantaa, sitä mietin..

kulkee 10.ssä

, mielenkiinnolla odotan kun saapuu ryhmiin. Mä en ole äiti mutta
äidin kanssa on ollut todella lämmin syksy ja kevät eli luopumista on vähän ollut kun olen
käynyt vähän harvemmin viime aikoina kun

aktivoitu napanuoran katkaisuun
kun ehkä elämään ei oikein ole mahtunu ketään miestä kun vanhemmat on aina ollu tärkeitä
mulle, jotain muutosta on siis Helmi-Maaliskuussa ollut havaittavissa

Kuis sun

, miltä vaikuttanu tänä keväänä, ookko huomannu mittään voimakkaampaa ?
Juu Tanhuan kurssipäivä se on, menossa myös Kesäkuun lopussa viikonloppukurssille Kreivilään,
Forssaan sekä Emilian auringonpaluu workshoppiin + SAS päivien luennoille ja tietty myös Anne
Masseyn workshoppiin + luennolle mitä suunnitellaan Turkuun ja mitähän sitä vielä löytyykään..
Katsoinpa tuossa 16.5. karttaani, mitähän tarkoittaa kun

opposoi Onnenpistettä aikas
tarkkanakin vielä

.. mihinkähän sitä tuolloin lähtis törmäilemään

Minkäs asteroidin voisi mieltää valvomiseen, 3 päivää valvottu lähes aamuun, täysikuukin ohi..

laajentaa astroon ryhmissä

pyörii 10ssä mutta Härässä
Kai se on vaan tää astro mikä kiinnostaa niin ettei malta nukkua

-M-