Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yleistä höpinää asteroideista  (Luettu 276212 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #75 : 28.03.2012 10:16:34 »

Tuohon joulupukkiin liittyen...

En tiedä mikä asteroidi meni karttani ohi kun olin Rovaniemellä joulukylässä ja siellä raikui joululaulut. Kyllä, maaliskuun lopussa.  Grin
ja siellä oli joulupukin vastaanotto, jonne mentiin huvipuistomaista rataa. Se oli kyllä oikeasti aika pelottava.  Shocked Ei nähty joulupukkia kun ei jaksettu jonottaa ja sitten poistuttiin sellaiseen sumuverhon läpi, josta ei edes tajunnut että siitä pääsi läpi kun siihen heijastui sellainen ihme kuva koko ajan. Tuli neptunus mieleen.

Santa asteroidi (1288) löytyy kartaltani 10´ kalat. Tr.  chiron menee ihan vieressä, joten kai tuo oli sellainen parantava visiitti kuitenkin, vaikka ei pukkia nähnytkään. Tr.  neptunus on samassa huoneessa, mutta ei ihan lähellä. Tosin jo pelkästään varmaan tuo kalat toi sellaisen  neptunus tunnelman.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #76 : 28.03.2012 22:59:24 »

Joo mut kato tällä kartalla ei voi olla muuta kuin yliampuva omanapainen mummeli
ja se jos mikä on välillä Jupparimaisen väsyttävää, varsinkin kun laajentunut sen
tahtiin reilut 2 kk, 24/7 opiskellu siis ja nyt paniikki iskee kun leijonamainen lekottelu
on ollut tän kuun status eikä kaurismainen työmyyrä tykkää kun ei saa mitään aikaiseksi..  Lips Sealed

Aurinko/juppari yhtymä mut kai se vielä synkän vuoden jälkeen paistaa risukasaankin..  knuppel2
Mä olen aina ollut se joka kuuntelee muita, 4v isännöitsijänä sai mut tajuamaan, että se työ ei sovi
mulle, se kulutti liikaa eli opettelussa EI sanan käyttö kun mua on aika helppo käyttää hyödyksi tunteiden
kautta kun auttanut vähän liikaa tiettyjä ihmisiä, havahduin vuoden lopus tuohon ja luovuuskurssilla viikko
sitten opettaja sanoi et piirustuksesta näkyy viisas ihminen ja todella vahva mutta töni pari kertaa niin
totes et näytäs missä on sun toinen piirustus, käski kääntää sen toisinpäin ja totes et tosta sä näet,
olet vähän semmoinen maan matonen kun sua voi kohdella miten vaan.. itku tuli kun niin oikees oli.
Positiivinen mää tääl oon vaikka viimeiset pari vuotta on ollu melkoista myllerrystä, sitä ennen elämä
ollut seesteistä ja nyt pitäis alkaa pistään työpalikoita paikoilleen kun paras aika sille parhaillaan ja
päässä pyörii asioita mutta en saa vaan toimeksi parhaillaan..
Tosiaan pari vuotta ollut melkoista planeettapainetta, irtisanouduin kesäkuun lopus ja nythän Uranus
iskeytyi MClle niin pitäis kaivaa tarmo esiin..  angel
Täysin mun ajatusmaailman vastaista irtisanoutua mutta oli tehtävä niinkuin tuntui, suunta on oikea
kun yrittäjäkoulutus huhti-toukokuun ja sit pitäs nostaa homma ylös, kaikki suunnitelmatasolla mutta
vihdoin teen sitä mistä tykkään..
Mä olen harvoin ollut laiska kun enemmän tuota Kaurismaisuutta aina ollut mutta Juppari tänä
vuonna lihottanee Sad Muutama sanonu et laihtunu mutta todellisuudes lihonu kun makea maistuu
ja se vaara näkyy SRlta miksi herkut mieles koko ajan..

Joulukuusta opiskellut 24/7 niin kai se on Juppari mikä nyt lamaannuttaa et rauhotun kun
mulla on lähtenyt aika iso prosessi käyntiin tänä vuonna kun katkaisin napanuorani vanhempiini
myöhäisheränneenä 3 viikkoa sitten ja MClle Uranus just iskeyty niin kai painostaa kun saamaton
olo vaan edelleen ilmas  buck2

Onnex Nikulan synastriakurssi viikonloppuna kun varasin pääsiäisnoidille pussin suklaapatukoita
mutta kukas ne sit herkutteli iltakaffeiden kera paris illas Sad Jatkos kaupast ei osteta herkui..

Anne on tulossa taas kesällä Suomeen ja sovittelee parhaillaan seurojen kanssa Venustreffejä
niin varmaan aika pian huhtikuussa näkyy seurojen sivuilla tuleeko Venusluentoo, worksoppii tms.
Mä olen menossa ainakin Turun sessioon niin jos siekin meet tku/tre niin sit voi näkytä.  smiley6600

Mä ny heitän ton kartan tohon niin näet miten ihanan vaikia ihminen tääl on  coolsmiley
Ai mä kiusaan sun retroVenusta  Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #77 : 29.03.2012 00:13:31 »

Kun innostuin ruusuista, siis ihan oikeista ruusuista, niin lähdin etsimään mukaan myös ruusunimisiä asteroideja. Löysin niitä kolme; Rosa, Rosengard ja Rosenkavaljer. Mukaan tuli sitten myöäs Horus ja Diana. Niiden numerot ovat seinälläni muistilapussa. Niiden liikkeitä on hauska seurata ja panee mielikuvat kyllä liikkeelle. Jotenkin ne tuntuvat kuin kavereilta, niiden kanssa on mukava kulkea.

En tosin tiedä niiden merkitystä, mutta jo tuo sana antaa tiettyä vinkkiä ja hassu uskoo kaikenlaista!  Cheesy

Tosin minä tykkäsin kovasti penkoa myös noiden asteroidien löytäjien nimiä ja olosuhteita ja törmäsin aika hauskoihin historiallisiin tapahtumiin. Asteroidit suorastaan opettivat minulle jotakin.

Suosittelen kyllä kaikille!  smitten

Ja Nikki on varmaan astrofoorumin paras asiantuntija niissä!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #78 : 29.03.2012 00:32:13 »

Enpähän tiedä mistään asiantuntijuudesta..en vaan tykkää enkä tyydy valmiisiin tulkintoihin, kun on paljon mielenkiintoisempaa lukea myyttejä, yrittää poimia olennainen"energia" niistä, ja jos ei se löydy myytistä niin löytöhetken kartasta ja lopuksi sitten elävästä elämästä,
tapahtumakartoilta. Ja kait se on loppujen lopuksi sitten intuitio joka viestittää, mitä jokin vois tarkoittaa..ja jos menee metsään niin pohtii uudelleen, siitäkin oppii, erehdyksistään. Jokainen voi pohtia ihan yhellä lailla.

minsa
sulla on pari yodia tuolla kartalla, did you know?
Siis nythän me tietenkin luemme myös asteroidit tärkeiksi ja otamme ne mukaan kuvioihin.
 pluto aspect_sex neptunus ja  aspect_kvi kärkenä  ceres rx.
Tää varmaan "aktivoituu" jotenkin kohta Cereksen paluulla? Ihan hollilla se.
Ja sitten taas  ceres myös tekijänä, eli  pallas Pholus  kuunsolmu aspect_sex ceres rx ja kärkenä  pluto,
joka on varmaan jossakin tuntunut, kun retro- mars meni Pluton yli ja retroaa siitä vielä uudelleen.
Ceres ja Plutohan (Haades) tekivät diilin, tyttären naimakaupat,
eli siinä oli sopeutuminen luopumiseen, jotta ruoho viheriöisi kaikelle kansalle edes puolen vuotta.
Täytyy maatua ja mullaksi muuttua, jotta uusi kasvu saa ravinteita,
noin niinku symbolisestikin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #79 : 29.03.2012 00:41:47 »

Lizzy
Se sama, mikälie joulu-asteroidi laitto minutkin laulamaan päivänä tässä parina joulumaata,
mut sehän onkin muutakin kuin tunturi ja lunta..

ja minsa,
Annea kuunnellut et jutellut astron kesäpäivillä.
Hyvä tyyppi, joskin aika business-immeinen..
ja Turkuun ja Tampereelle on täältä Savosta huisin pitkä matka,
noin lompakon näkökulmasta..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 29.03.2012 00:48:37 »

ja minsa
sun proge  kuu on justika  aspect_con mun  kuunsolmu ja  kuu.
Siks me ollaan tässä.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #81 : 29.03.2012 04:31:09 »

Ai et vai Nikki Wink No siinä oot kyl oikees et jokainen opiskelee asioita niin kuin itseä huvittaa ja
tietty jokainen tulkitsee asioita omien oppiensa ja elämänkokemuksiensa kautta jne.. Sä olet kyllä
ihan rakastunut asteroideihin, se nyt on selvää ja onhan ne pirun kiehtovia..  smitten
 
Juu tiesin mutta v 2010 luin jolloin elämä seesteistä niin en sisäistäny ja itseasias unohtanu
koko asian  Huh  Luin äsken muistin virkistykseksi ja täs elämäntilantees loksahti paikoilleen ja se
sun tarkotus varmaan olikin..  2funny Hyvä kun otit puheex, niin tulee seurattua tuota..
Joo, pitäs antaa asioiden mennä omalla painollaan eikä kontrolloida itseä kun ei jaksa kykeneen,
kaikk menee kyl paikoilleen sit kun mieli on selkeä ja rela, kun aika on sille otollinen  :Smiley

Ceres on tuntunut ja tuntuu luopumisen tuskana niin vanhempien suhteen kuin elämän siivouksena
kirppiksen muodossa Smiley Musta on tän kuun tuntunut itseasiassa juuri tuolta mitä tuossa Cereksestä
ja Plutosta juttelit eli on tapetilla..  Ja juu, toi on kuin mun ajatusmaailmasta, uutta syntynee ja onhan
tuolla Cereksellä jo itselläänkin ns Pluto vaikutusta..

Niin, retro Mars vaikutti kun olin ottamas yhtä paikkaa Turusta Helmikuus mikä tuntui hyvältä kunnes
juuri ennen sopimuksen tekoa tajusin, että on kusetusta ilmas niin sopimusta ei tehty ja täs odotellu
milloin Mars viel kouluttaa kun miettiny et Pluto siinä oli mukana kun tuntunut siltä, että niinkuin
heilutettas upeeta tarjousta ihmiselle jolla ruusunpun. lasit ja sit parin viikon päästä selviää jotain
sopivasti just kun pitäis tehdä työsopimus, siis jotenkin karmallista tuntua kun olin yhdessä paikassa
Syys-Marraskuun töissä missä kävi niin et johtaja veti taskuunsa miun provikat, purin työsopimuksen
samana viikonloppuna Smiley Kun päätin 21.2.12 etten allekirjoita Turun sopparia kun olis pitäny allekirjoittaa
soppari haastattelijan kanssa vaikka hän ei pystynyt neuvotteleen palkasta ja pomo ei ollut soittanut ja
sopinut palkka-asioista kanssani kuten haastattelussa sovittiin eikä soittanut senkään jälkeen kun asia
selvis ja hauskin oli kun haastattelija soitti et miks mä en sit alottanutkaan eilen heillä (kukaan ei ollu
soittanu mulle siis ja sit soitetaan mix en oo siellä ollu jo eilen) ja olis pitäny heti lähteä koulutukseen
ilman et edes sopparia.. ei ollu nääs kukaan haastattelun jälkeen ollu yhteydes jotta olis voitu sopia
asioita, tuolloin retro Mars 18 asteessa ja Neptunus True Nodeeni yhtymäs.. tuo selittyi aika hyvin
miusta juuri ruusunpun. lasien poiston opinahjolta mutta pitää tutkia asteroidien mahdollisuuksia myös
vielä kun toi lokakuu oli melkoisen karmallista aikaa parisuhdemieles ja sitä vois kyl tutkia josko
asteroidit toisivat siihen valoa kun meillä oli 3 kk ikäero niin Saturnus on yksi tekijä ja epäilen että
hänelläkin on kartallaan Stellium tai vahva 1 huone..

Mitkäs asteroidit muuten liittys Venukseen ? Mähän opiskelin Venusta kuukauden verran ja nyt vaan
tuli mieleen et mitkäs siihen vois liittyä ?? Ei haisua eikä muistaakseni Venuksessa sivuttu..
Mä en tunne kovin hyvin mutta lämpimältä ihmiseltä tuntui, innolla odotan, että pääsen workshoppiin.

No siinä se selitys miksi ollaan kuin kaksoset kahlittuna toisiimme, kuun nodet on usein kohtalona,
en tiedä vaikuttaako se kun mulla node 29 astees siihen et muilla node usein mukana kun ihmisiin
tutustun siis, välillä vaan tuntuu siltä kun node usein yhtymässä kun jotain tapahtuu..
Ja tääkin alko niin kohtalonomaisella tunnulla kun luin ekan viestisi johon heitin mustaa huumoriani
niin täällä taas hymyssä suin luin tota viimosta viestiäs kun laitoin ihan just sen takia progenkin jos
sulla pistäis silmään jokin yhtäläisyys karttaasi ja sieltähän se tuli niin arvaa saanko nukuttua koko
yönä kun huvittaa pikkasen.. 2funny

No vähän ehkä kaukana.. mutta ehkä se kuule noususolmut vielä saa meidät naamakkain niin voidaan
nauraa ihan naamatusten Smiley 2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 29.03.2012 23:28:59 »

Tottakai mä rakastan asteroideja.
Maapallon ilmakehän oletetaan syntyneen asteroidin törmäyksestä.
Et haloo, jos me kerran hengitetään asteroidipölyä, niin kellä on vielä kanttia sanoa ettei niillä ole merkitystä?
Toisekseen asteroidivyöhyke sijaitsee Jupiterin ja Marsin välissä.
Marsin transiitilla me synnytään ja Jupiterilla kuollaan,
asteroidivyöhyke = elämä siinä välissä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Asteroid_Belt.jpg
Kolmanneksi, jos kerran asteroideille on annettu niin elämänmakuisia nimiä,
monia suomalaisiakin, niin tottahan ne myös näkyvät ja tuntuvat myös elävässä elämässä.

minsa
Että mikäs liittyis Venukseen?
Jo tuo sinun tr  uranus  aspect_con MC liittyy Venuksen eli Afroditen syntymyyttiin.
Eli Afrodite.
Kronos (meitin Saturnus) kuohitsi isänsä Uranoksen ja heitti pallit pitkin ilmoja ja meriä.
Meressä näistä "kuohui" (huom. Venuksen luonne) Afrodite, joka rantautui Kyproksen saarelle.
Tästä tulee muuten Venuksen metalli kupari (cupros-kupari).
Syystäkin Afrodite halkoo laivojen keulassa merta, kuin kesyttäen sitä.
Afrodite naitiin rammalle seppä Hephaistokselle (taidot)
jolle tämä oli uskoton vaimo ja synnytti rakastajelleen Arekselle (  mars ) kaksospojat,
Daimos (pelko) ja Fobos (kauhu).
Zeuksen vaimo Hera ( juno ) ja Afrodite olivat jatkuvasti sotajalalla.
Afrodite sai häpeämättömällä laulullaan Zeuksen viekoittelemaan nymfejä ja kuolevaisia naisia ja olemaan uskoton Heralle.
Suurinta tuhoa Afrodite  smitten tuotti ihmiskunnalle.
Troijan prinssi Paris valitsi Heran, Athenen ja Afroditen joukosta Afroditen kauneimmaksi ( Eris eripura heitti kultaisen omenan "kauneimmalle", laittoi Parisin valitsemaan, toisessa myytissä Zeus laittoi valitsemaan).
Palkinnoksi Paris sai kauniin Helenen, Menelaoksen puolison ja Spartan kuningattaren.
Kreikkalaisten ja troijalaisten kymmnevuotinen taistelu sai alkunsa Pariin ja Helenen karkaamisesta.
Afrodite oli KYBELEN, INANNAN JA ISTARIN kreikkalainen vastine.
lähde: Maailman myytit ja tarut, Arthur Cotterell

Että oisko siinä omenasoppaa eikun aspektiviivoja Afroditen ympärille  Kiss

Ja jos etsit sitä bitch Venusta, niin mean Apoge Lilith kantsii ottaa kekkereihin mukaan.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #83 : 29.03.2012 23:59:40 »

Vau, mikä hehkutus asteroideille!! Puolustit kyllä loistavasti asteroidien merkitystä ja paikka kosmisessa sijassa.
Siinäpäs se!

Ja nuo kaksopojat, Daimos ja Fobos, jäivät Marsia kiertämään sen kuina...eli asteroideja kai nekin, Marsin mukaansa sieppaamia.

Minun pitäisikin keksiä mukaani jokin merkityksellinen asteroidi nyt kun toimilupa-anomuspaperin kanssa pähkäilen. Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #84 : 30.03.2012 00:02:31 »

esmis,
niin pitäskin, sitä on ilimassa muillakin.. coolsmiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #85 : 31.03.2012 04:14:59 »

Tiex mitä Nikki,

sä olet tainnut pelastaa multa monia harmaita hiuksia ja varsinkin sen ettei tarvii enää ihmetellä mikä
kartalla selittää kaiken tapahtuneen kun mietin Jodia ja aloin katsoa onko joku noista palikoista ollut
kaikissa tapahtumissa mukana ja vastaus on Radixin  kuunsolmu  aspect_con  neptunus tr. mikä retrona
joissakin mitä en ole edes huomannut katsoa kaikista kun ei tullu mieleen et niissäkin osasyynä pinkit glasit
mutta siis kaikissa puolen vuoden tapahtumissa  neptunus 29 astees silloin kun olen tavannut henkilön
ensimmäistä kertaa.. Mä en olis tuota keksinyt ikinä iliman sua et kai meidän piti kohdata tuon takia  idiot2

Mä uskon niin vaikka sä et uskokaan joulupukkiin mut mä uskon vaikka helmikuussa olenkin päässyt eroon noista
ruusunpun. laseistani smitten

Sä olet melkoinen "noita" kun kukaan meistä ei ole huomannut tuota ja mäkin sentään kahdessa tapauksessa
huomasin et Nodella on Neptunus mutta vanhemmista tapauksista ei tullut mieleen katsoa kun erilaisia juttuja
mutta kaikissa on kyl noi pinkit klasit..

Millä mä voin korvata tän sulle ? Mä olen kohta vuoden miettinyt noita juttuja aina silloin tällöin miksi ne tuntuu
niin kohtalonomaiselta karmalta niin mä oikeesti haluaisin korvata apusi.

Uskomatonta mutta täysin mulle tuntematon ihminen selvitti elämäni dilemman ja vielä Savosta käsin.  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #86 : 31.03.2012 10:44:21 »

No löytyhän se asteroidi. Olen nimittäin aikaisemmin hakenut Esmiralda-asteroidia ja sitähän ei ole, mutta onhan minulla tutumpiakin nimiä.

Etsin Leilalle asteroidia. Ja sehän löytyi!! Ja kas kummaa, kulkemassa ritirinnan  kera Horus-asteroidin, jonka olen nimennyt henkisesti mieheni asteroidiksi ja jonka vaikutus näkynee elämässäni yhä, esim. remonttitukirahan vaikutuksessa ja monessa muussa. Ne kulkevat Leijonassa, eli esillä pitää olla, veturina. Siis transiiteissa, tosin yhtymässä molemmat Saturnukseen. Hyvä näin.

Pengoin historiaakin. Löydetty 1964 8.12, löytäjät R Rurnham ja N.G.Thomas Lowes'n observatorissa USA:ssa. Siis tästä voisi tehdä jonkinlaisen löytökartankin.

Nimi tulee Minor Planet Centerin johtavan asistentin tyttären nimestä (Nancy Leyla Lohmiller), joka on huilisti ja runoilija, tehnyt runon jopa komeetasta, eli on elänyt tässä tähtien maailmassa. Löysin myös tämän Leylan haastattelun, jossa hän mainitsi mm. että hän on olemassa maailmassa sen vuoksi että voi muuttaa tätä maailmaa. Hän kirjoittaa kirjaa ja sanoo, että hänen päänsä ei koskaan lopeta kurkottamasta pilviin.  Cheesy  Olisko Jupiteria hänessäkin!

Syntymäkartallani Leyla on, kas kummaa 1.huoneessa Jupiteriin yhtymässä. tosin viiden asteen orbilla.  Cheesy  Jotta, eivätkö asteroidit muka puhu?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #87 : 01.04.2012 00:00:54 »

Puhuuhan ne, vieden tulkintaa ja ehkä itsetuntemustakin astetta syvemmälle.

minsa
tuntematon ja vielä Savosta sekin vielä...  Tongue
Joo, saat korvata.
Kerro mitä tarkoittaa aprillipäivälle sattuvalla kuunpaluulla rakkauspiste MC-IC -akselille
ja samaan aikaan Diana rx - Juno rx -  kuunsolmu jousimies  aspect_con proge MC-IC.
Mulle muna ,sulle vitsa..eikun aprilliä Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #88 : 06.04.2012 23:10:55 »

Äijänpäivää.
Äijänpäivän peätintsänä ei pitäis paljon paissa eikä nakroa, että hampahat näkyy. Reähkä tuloo.
Liekö tuo suomeks ettei muuta kuin suolaa leipää ja mämmiä,
taikka vasta päivä valkiaa, Pahan miehen paastopäivä.
Harakkakaan ei hyppele pihamaalla kun se on maksamassa veroja pirulle.

Täysikuu juuri asteissa  aurinko 17  oinas  aspect_opp kuu 17  vaaka.
Asteroidi Isis rx 17  vaaka aspect_con kuu

http://proudtobeblack.synthasite.com/isis.php

Toinen merkittävä lie äijänpäivälle  kuunsolmu  aspect_con  juno rx 6  jousimies.
Mikäs olis pointti?
Että miettiä mille on uskollinen?
Juno pysyi miehensä Zeuksen rinnalla, vaikka tämä hyppeli kuin harakka jos kenenkin makuuhuoneen akkunan alla.
Isis kaiveli ummet ja lammet löytääkseen miehensä Osiriksen kappaleet tämän kuoltua.
Tulihan niistä kappaleista vielä jonkunlainen kalu, kun vielä ittensä raskaaksi sai kuolleesta miehestä.
Jos kyse onkin henkisestä uskollisuudesta?
tai naisjumalattaren noususta,
kun tuo vaaka keksittiin tuohon patriarkkojen kirkolliseksi avioksi naisen seksuaalisuuden kontrolloimiseksi.

Kovin osuu akselille tämä täysikuu. Mollottaa korkeimmalla paikalla. crazy2
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #89 : 06.04.2012 23:29:27 »

Puhuuhan ne, vieden tulkintaa ja ehkä itsetuntemustakin astetta syvemmälle.

minsa
tuntematon ja vielä Savosta sekin vielä...  Tongue
Joo, saat korvata.
Kerro mitä tarkoittaa aprillipäivälle sattuvalla kuunpaluulla rakkauspiste MC-IC -akselille
ja samaan aikaan Diana rx - Juno rx -  kuunsolmu jousimies  aspect_con proge MC-IC.
Mulle muna ,sulle vitsa..eikun aprilliä Cheesy

No pistitpä hyvän, eihän tosta puutu enää kuin venus uranus oppositio ? Mulla tänä vuonna
ikävuosiharmoniakartal nääs ja tuo ottaa pattii oikeen p..sti ku kaikki muu täsmää kartal
liiankin hyvin niin kai mää olen viel jossai käsirysys tänä vuonna!!!

Niin, eikös sen vois aatella niin et syntyy uusi Diana, sehän on täyttä rakkautta jos sellainen
jälleensyntymä tapahtus !!!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36
  Tulostusversio  
 
Siirry: