Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkonäkö ja astrologia  (Luettu 64223 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #30 : 29.11.2011 23:56:09 »

Mun mielestä kauriit on ehkä enemmän jotenkin tiiviitä kun harteikkaita tai lihaksikkaita Huh

Minä olen taas pieniluinen ja siro, vaikka asc  jousimies löytyykin  Undecided

Mitäs tuo  oinas tekisi? Voisiko se aiheuttaa harteikkuutta?

Ja kuu kalat mitä ilmeisimmin on sinun silmiesi takana Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.11.2011 23:57:47 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #31 : 30.11.2011 00:08:50 »

Monet tuntemani neitsyt-naiset ovat muuten melko lyhyitä (huutelee täällä 163cm pätkä), mut siis tunnen ainakin kolme neitsyt-naista jotka on jotain 155cm pituisia. Oiskohan maamerkkien edustajat enemmän lyhyitä kuin pitkiä noin yleisesti?
Ja kaikki nämä tuntemani neitsyt naiset ovat melko tiimalasi-mallisia, et hyvin naisellisia ja kasvonpiirteiltä pieniä ja sieviä.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #32 : 30.11.2011 00:24:43 »

En allekirjoita neitsyiden lyhyyttä...mutta yleensä ottaen sensuellin naisellisia. Joskin siitäkin tiedän poikkeuksia.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #33 : 30.11.2011 00:34:27 »

Sama juttu kuin Tiigriksellä, eli hartiat on leveämmät kuin lantio. Toisaalta sitten ranteet on todella kapeat ja raajat pitkät, pituutta on vähän reilu 170 cm. Hmm, mitä noihin ehdoteltuihin merkkeihin tulee, niin kartallani on juno oinas ja  chiron harka ja  uranus jupiter neptunus jousimies, mutta en osaa sanoa voivatko ne vaikuttaa jotain outoa kautta? Ja minustakin kauris on enemmän semmoinen tiivis ja ehkä jopa vähän kuivakka olemukseltaan (ja tämä kaikella rakkaudella aurinkomerkkiäni kohtaan! Kiss).  askendentti rapu varmaan tuo pehmeyttä ja jotain äidillisyyttä olemukseen (plus vesimerkkinä alttiutta turvotukseen?), mutta ei kai sekään hartioita levennä..  idiot2
« Viimeksi muokattu: 03.12.2011 20:01:40 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #34 : 30.11.2011 04:06:13 »

Hartioiden leveydestä ja muutenkin raamikkaasta rakenteesta sen verran, että en itse usko tuon  askendentti rapu vaikuttavan siihen paljoakaan, suurinosa vastaan tulleista nousuravuista on ollut mun kohdallani lähinnä pyyleviä ja lyhyitä. Vastaan tulleet  askendentti tai  aurinko  kauris taas laihoja tai jopa luisevia tapauksia. Itse olen  askendentti rapu, niin en ihab täysin ymmärrä, että mistä mun ladon oven levyiset hartiat ja muutenkin raskas luuston rakenne johtuu, varsinkin kun olen vielä suvussani ainoa laatuani yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Lähtisin hakemaan selitystä auringon merkki ja huone sijainnista ja aspekteista. En nyt millään muista kuka astrologi se oli, joka väitti, että vahva  aurinko ja  jupiter tekevät isoja ihmisiä niiden sijoituksen ja aspetkien ollessa vahvoja kartalla. Tätini on kans samaa mallia kuin minä ja häneltä löytyy vahvat  aurinko ja  jupiter asemat, kuten myös multa, tosin hän on  askendentti harka.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #35 : 30.11.2011 11:32:26 »

Katsoinpa tutun "ison naisen" karttaa. Hän on kuin Justiina, 180 cm pitkä ja leveä. Hänellä on  aurinko  harkajupiter  kauris (nuorena hoikka). Jupiter 5.huoneessa, aurinko tekee runsaasti aspekteja, kolmio Jupiteriin jne. Kun tietäisi vielä enemmän mitä katsoa, mutta katsoin nyt niitä mitä on mainittu aiemmissa viesteissä tätä asiaa koskien.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #36 : 30.11.2011 11:55:22 »

Mikä hällä on asc?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #37 : 30.11.2011 12:08:55 »

Eikös  leijonatkin voi olla aika isoja? Tunnen monta rehevää repseää äänekästä leijonatätiä  Cheesy (joilla on usein joku kirkkaanpunainen geelillä laitettu lyhyt trendikäs tukka).. Tosin tunnen myös laihoja ja hoikkia leijonia. Kaikkia heitä kyllä yhdistää rohkea ja rempseä tyyli.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #38 : 30.11.2011 15:15:30 »

 aurinko mars kauris askendentti jupiter leijona  -> harteikkuus & lihaksikkuus. Mulla on selvä vyötärö, vaikka olen V-selkäinen ja kapealantioinen. Kaula on lyhyt kuin härällä konsanaan, vaikkei härässä ole kuin  chiron . Silmät ovat isot, eikä kaloissakaan ole kuin  juno . MC  oinas punapigmenttiä on, kun on punertava ihokin. Hiukset ovat silmien ohella ne, mistä olen eniten psitiivista kommenttia saanut. Kauriina olen keskimittainen, 164,7cm. Nivelet erottuvat ja luusto on voimakas.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #39 : 30.11.2011 16:02:05 »

Katsoinpa tutun "ison naisen" karttaa. Hän on kuin Justiina, 180 cm pitkä ja leveä. Hänellä on  aurinko  harkajupiter  kauris (nuorena hoikka). Jupiter 5.huoneessa, aurinko tekee runsaasti aspekteja, kolmio Jupiteriin jne. Kun tietäisi vielä enemmän mitä katsoa, mutta katsoin nyt niitä mitä on mainittu aiemmissa viesteissä tätä asiaa koskien.

Nousuleijona, jos käsitykseni mukainen syntymäaika pitää paikkansa. Ehkä aika oletettukin myös, jota kartta tuki?  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #40 : 30.11.2011 16:25:06 »

Eli laitanko taas mutkat suoriksi jos vedän johtpäätöksen että härkä, leijona ja kauris yhdessä tekevät kookkaan ihmisen? Ei siis lihavan...lihavuus on ehkä sitten rapujen ja nousujouskareiden juttu,...?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #41 : 30.11.2011 16:26:03 »

Niin ja siis härkä herkuttelun halussaan tietysti voisi tuoda tuota lihavuutta...?
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #42 : 30.11.2011 16:27:48 »

Täällä mun syntymäkartta. Mittailin huvikseni hartioiden (on muuten aika hankalaa itse mitata) ja alalantion ympäryksen ja kai se vanheneminen tekee tehtävänsä, perse levenee!  Cheesy Kolminumeroisissa luvuissa liikutaan hartia-persusmitoissa eli en todellakaan ole mikään ballerina. :Smiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #43 : 30.11.2011 17:02:10 »

Kaikki leijona tytöt on kyllä hieman pyöreitä, jotka tiiän. Mutta tosi naisellisella tavalla. Ja ketään nousujouskari taas ei oo millään tavalla lihava. Vai tarkoititko rapu+nousujouskari? Nä on kyl aina hankalii nä johtopäätökset Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #44 : 30.11.2011 17:08:07 »

No en tottapuhuen tiedä minäkään lihavaa nousujouskaria...mutta sanovat, että on taipumus lihoa helposti, koska jos elämä on semmoista ettei pääse vapaasti jouskaroimaan, niin sitten syö itsensä onnelliseksi, tai jotain sinnepäin.
 Huh
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: